abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74984345
Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74984446

En natuurlijk de uilen.
pi_74984558
Zo jammer dat ze die sterretjes en een "spookje" er bij hebben gedaan
Ik vind uiltjes op zich wel leuk maar had het wat subtieler gedaan.
pi_74986763
Ik vind ze wel grappig.
Fake it till you make it...
pi_74986956
Ik vind die uiltjes op zich wel schattig, maar ik hou niet van donkerblauw.. en ergens vind ik het ook wel meer op gordijnstof lijken ofzo..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 25 november 2009 @ 13:58:11 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74987910
Ik vind het allemaal maar niks en wacht geduldig nog 1 a 2 weken op mijn naar eigen smaak gemaakte Mei Tai
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74987989
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks en wacht geduldig nog 1 a 2 weken op mijn naar eigen smaak gemaakte Mei Tai
Ik ben stiekem wel heel snieuwgierig
  woensdag 25 november 2009 @ 14:00:58 #8
190853 RockabeIIa
pi_74988016
oh het wordt vrij eenvoudig hoor
pi_74988348
Ik vind die uiltjes ook niets. Ik snap niet waarom je, als je je kind in een doek draagt erbij moet lopen als gewikkeld in een kinderkamergordijn.

Rocka, ik ben ook benieuwd naar je Mei Tai.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74989913
Ik vind ze wel grappig, maar idd net gordijnstof. Misschien is het wat voor Macka, voor bij d'r bloedende oogballen, theedoek en foute pooierbadjas
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:57:41 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74991602
Ik vind ze ook wel grappig.
idd een beetje gordijnstof, maar wellicht dat dat minder opvalt als hij eenmaal geknoopt is?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74991766
Hier op het Duitse draagforum staan al actiefoto's.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 25 november 2009 @ 16:07:20 #13
190853 RockabeIIa
pi_74991918
Linkje doet niet Webkim...
pi_74992690
linkje

Paar posts naar beneden scrollen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 16:30:18 #15
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74992737
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Linkje doet niet Webkim...
In het echt zien ze er (uiteraard) beter uit dan op de Didy foto's. Al blijven het kinderkamergordijnen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 25 november 2009 @ 16:32:03 #16
190853 RockabeIIa
pi_74992787
Op de foto's vind ik em eigenlijk veel mooier dan menig andere doek
pi_74993488
ik weet eigenlijk niet of deze vraag hier thuis hoort maar dat hoor ik dan wel:

ik had berichten gelezen dat de draagzak van baby bjorn toch niet zo goed was voor de heupjes?
klopt dat? En komt dat door de houding?
Of kan de "kikkerhouding" op zich geen kwaad?
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 17:18:48 #18
141844 Macka66
pi_74994191
Die vraag past hier prima!

Bij de klassieke BabyBjorn is het zitstukje veel te smal. De kindjes bungelen hierdoor naar beneden met de beentjes en dat heeft geen gunstige invloed op de vorm van de heupjes. Wat bij ons bot is is bij baby's nog zacht en vervormbaar kraakbeen. Op de heupkop en in de heupkom zit kraakbeen, en in zo'n bungelhouding sluiten die twee niet goed op elkaar aan. (Wat heupdysplasie kan bevorderen bijvoorbeeld)
Kikkerhouding is door dat smalle stuk ook niet goed mogelijk.

Er is wel een nieuwe BabyBjorn op de markt waar je flappen aan kan ritsen zodat het zitstuk breder wordt, maar de 'normale' stand is nog steeds die smalle. Dat zit 'm er in dat de BB vooral ontworpen is om de kinderen met het gezicht naar buiten te dragen.

In de meeste gevallen is zo'n smalle Baby Bjorn eigenlijk niet zo goed maar... er is een uitzondering. Als je in een rolstoel zit en je een iets ouder kindje in een drager bij je wilt hebben is de smalle BabyBjorn wel handig. Dan kan je het kind tegen je aan dragen met het gezicht naar buiten en de beentjes naar voren op jouw benen (het kind zit dan min of meer in de drager bij je op schoot). Daar is in de smalle BabyBjorn veel meer ruimte voor dan bij een ergonomische drager.

De heupjes hebben dan niet te lijden (want ze bungelen niet) en de beentjes kunnen juist door dat smalle stuk goed naar voren steken. (Als een wat ouder kind met het gezicht toe zit naar jou als rolstoeler komen hoogstwaarschijnlijk de beentjes in de knoop.)

Ik denk dat voor ouders in een rolstoel die nieuwe BabyBjorn een goede optie is. Eerst dragen met de brede flappen en het gezichtje naar je toe, later flappen er af en het gezichtje van je af.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_74994296
Ik vind die uilendoek juist wel leuk. Beter dan de geitewollensokkenreformhuisdoeken die ik voornamelijk kan vinden
pi_74994323
Ik vind ze wel leuk Maar ik vind het jammer dat het alleen kleine uiltjes zijn
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 17:31:59 #21
141844 Macka66
pi_74994516
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Op de foto's vind ik em eigenlijk veel mooier dan menig andere doek
Voor mijj zit de grootste verbetering in de vleugeltjes. Die lijken veel te egaal op de Didymosfoto's, op de draagfoto's hebben ze mooie arcering. En de tinten zijn ook veel meer naar mijn smaak in het echt.
pi_74995005
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind die uilendoek juist wel leuk. Beter dan de geitewollensokkenreformhuisdoeken die ik voornamelijk kan vinden
Welke dan?
©Dumbo
pi_74995046
die uilen zijn dat nou wel of geen spookjes? Ik zou eigk wel zo'n doek willen met alleen maar van die spookjes ze doen me een beetje aan de Zelda-spookjes denken

ik heb trouwens wel altijd dat zo'n afbeelding op zo'n plaatje maar klein vind lijken maar dan als de doek ineens bij iemand om zit dan is het weer veel groter dan ik verwacht had (en groter = mooier in dit geval )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74995047
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef texelonia het volgende:

[..]

Welke dan?
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doek

Nog even ter illustratie. Dit vind ik dus echt vreselijk:

En dit is weer zo gemaakt hip:

En dit is zo'n laffe kleur:

Ik ben nogal saai en wil gewoon een saaie, zwarte doek
pi_74995207
oeh ik zou trouwens wel een rood-met-witte stippen doek willen bestaan die?
met het risico dat ik op een heule grote wandelende efteling-paddestoel lijk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74995251
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik zou trouwens wel een rood-met-witte stippen doek willen bestaan die?
met het risico dat ik op een heule grote wandelende efteling-paddestoel lijk
Ik kom net toevallig deze site tegen: http://www.pareldraagdoeken.nl/stoffen/
pi_74995403
ah macka dank je wel, vroeg het me vooral af omdat bij bondolino kindje in kikker houding zit, maar het gaat dus meer om de breedte en dat de beentjes niet bungelen
pi_74996488
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doek

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je kan natuurlijk altijd nog verven
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 19:53:04 #29
141844 Macka66
pi_74998509
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Saai genoeg?
  woensdag 25 november 2009 @ 19:54:02 #30
108648 cattie
lieve moeder
pi_74998545
Lana heeft een effen zwarte doek. (De grijze kant is dan de binnenkant.)
pi_74999200
of je verft gewoon je indio zwart

of grijs, zoals ik
pi_75000116
Ik vind de uiltjes wel leuk, maar ik wil sowieso geen linnen. Ik wil nog wol en zijde. Geen streepjes meer, want mijn BBslen is streep genoeg en geen heel zacht kleurtje meer want mijn lelietjes zijn zacht en roze genoeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75000703
Weet je CP, ik hou ook niet echt van strepen of opgehipte dingen, maar daarnaast wil ik geen kinderdingen aan, ook al draag ik een baby.
Vandaar dat ik uiltjes gewoon niet zo leuk vind.
Maar er zijn genoeg leuke doeken die geen van beide zijn, hoor.

En ik moet toegeven dat hij in actie weer beter is dan op de foto van Didymos.

Miss, jammer dat Senna zo ziek is want ik ben nieuwsgierig naar je BBslen in actie. Neehoor, ik las dat je het dragen best wel mist nu en dat begrijp ik heel goed.
Ze is vast gauw weer beter genoeg om lekker gedragen te worden.
pi_75001533
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat tweede plaatje, die met die bloem, hebben ze toch ook in effen grijs?

Ik heb de gemaakt hippe!
pi_75004618
Ik krijg een blauwe Jim!!
Daar gaan we weer
pi_75004932
Ik zou de uiltjesdoek ook niet gebruiken, maar ik vind het wel weer eens wat anders dan de standaard strependoek. En verven is inderdaad een optie, maar dan zoek ik toch eerder verder naar een effen zwarte
Voorlopig heb ik de mooie, effen witte doek van Oeke om mee te proberen of het wel wat voor me is

Macka, die vind ik nog wel wat (maar alleen als ik een wilde bui heb natuurlijk )

Haha Ssserpente. Ieder z'n ding natuurlijk Ik hoop alleen niet dat je er ook zo quasi stoer bij gaat staan steeds Die foto is denk ik nog wel het allerergste aan de doek.
pi_75005007
Haha, ik zal mn best doen!
  woensdag 25 november 2009 @ 23:06:29 #38
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75006040
Ik vind de uiltjes wel ontzettend schattig Maar zou ze dan liever in heel subtiel grijs op grijs hebben, ofzoiets
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75012947
Oeps, ik werd er net door anderen op gewezen dat de doek die ik heb overgekocht ooit, helemaal de doek niet was die ik dacht gekocht te hebben.
Dus dan bij deze maar even een vraagje aan de experts hier, wat kan ik vragen voor een goed uitziende tweedehands Ellaroo Christiane, lengte 3.40 (? nou weet ik ook niet of ik dat goed gemeten heb, want ik zie die maat nergens online)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 26 november 2009 @ 12:43:31 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_75016831
Poppejans, je dacht een doek met lieveheersbeestjes of tekkels te hebben, maar het was met streepjes?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 november 2009 @ 13:09:30 #41
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75017628
Wie er nog goedkoop een gokje wil wagen qua SSC, Suse heeft er nu een gigantisch in de aanbieding. Inclusief verzendkosten zo`n 30 euro
http://www.suseskinder.com/apps/webstore/products/show/878938
pi_75017687
Welke kleur zal ik toch nemen blauw of zwart.
pi_75017701
blauw.
pi_75017714
of zwart.
pi_75017733
Voor dat geld zou ik ze allebei nemen
  donderdag 26 november 2009 @ 13:13:47 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75017751
Ik kies zwart, lekker neutraal
pi_75018199
Ik wil denk ik ook zwart maar ik wil hem gebruiken in de zomer.
Maar ik twijfel aan de warmte eigenlijk best stom want het is onzin maar toch
pi_75018342
Is dat echt wat, die SSC? Nog nooit geprobeerd zo'n ding, krijg altijd BB visioenen enzo
  donderdag 26 november 2009 @ 13:34:03 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_75018393
Geen idee of deze wat is, maar bijvoorbeeld de Yamo is erg prettig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75018500
Ik vind SSC's zeker fijn dragen
pi_75018695
ooh! das een koopje! maruh ik heb geen paypall
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75018780
Ik wil wel voor je mee bestellen hoor.
Kunnen wel douane kosten bij komen doordat het bedrag dan hoger is (omdat ik er ook 1 wil)
  donderdag 26 november 2009 @ 13:52:34 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75018912
Crazy Princess, wat dacht je van deze en deze:
Ik ben ook een saaie wat dat betreft namelijk

... gezien door crazy princess ...

[ Bericht 47% gewijzigd door Groofsken op 26-11-2009 21:08:43 ]
pi_75019079
En bij 1 bestellen komt er niets bovenop?

ooow moeilijk, moeilijk. Ik overleg even met manlief, kan altijd nog een paypal aanmaken.
pi_75019201
Dan kan het ook hoor. maar zit je net wat dichter bij de invoerprijs en is het pakje misschien kleiner en glipt die er zo doorheen. .
pi_75019286
Nou als je er 2 koopt zijn de verzendkosten bizar hoger
pi_75019400
Bij 1= Shipping and handling: $19.00
Bij 2= Shipping and handling: $35.00
pi_75019928
huh? das dus niet handig,
Ik heb ondertussen besloten om het toch maar niet te doen.Ik vind het best 'eng' om helemaal uit amerika iets te kopen. suf hè.
pi_75020097
Oh, en voor wie er al aan de shortie / korte draagdoek zijn of willen weten wat je daarmee kan:
Een snelle fototutorial heupdragen.
Meer knopen volgen!
Hardloper.
IG @webkim
pi_75020137
Maar da's nog steeds goedkoper dan 2 keer los bestellen en dus 2 keer de verzendkosten voor 1 stuk

Ik twijfel... SSC's trekken mij niet zo. Maar voor dit geld wil ik het wel eens proberen. Maar op een meet proberen is altijd goedkoper natuurlijk En ik zocht evt. nog wel iets wat makkelijk te gebruiken is voor mijn moeder. Geen idee of deze makkelijk is alleen. En met de eventuele douanekosten is het ook niet meer heel goedkoop uitproberen natuurlijk....
©Dumbo
pi_75020143
En Pvoess en Jelief:
als je twee afzonderlijke bestellingen doet en vermeldt dat je twee losse pakjes wil? Is dat geen optie? Of is het al een definitieve nee, Jelief?
Hardloper.
IG @webkim
pi_75025420
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
Poppejans, je dacht een doek met lieveheersbeestjes of tekkels te hebben, maar het was met streepjes?
Hahaha nee, Belana verkocht hem hier ooit onder de noemer Storchenwiege Johannes, en ik dacht dat ook, gewoon aan de strepen op de doek te zien, wist ik veel....
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75025736
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef texelonia het volgende:
Maar da's nog steeds goedkoper dan 2 keer los bestellen en dus 2 keer de verzendkosten voor 1 stuk

Ik twijfel... SSC's trekken mij niet zo. Maar voor dit geld wil ik het wel eens proberen. Maar op een meet proberen is altijd goedkoper natuurlijk En ik zocht evt. nog wel iets wat makkelijk te gebruiken is voor mijn moeder. Geen idee of deze makkelijk is alleen. En met de eventuele douanekosten is het ook niet meer heel goedkoop uitproberen natuurlijk....
Idd. Op een van de draagkringochtenden hebben we uitgebreid een aantal SSC's vergeleken en het verschil was toch wel heel erg groot. Wat bij de een goed zit zit bij de ander uitstekend.
Voor mij persoonlijk maakte dat zelfs het verschil tussen minst gebruikte drager (manduca) en meest gebruikte drager (ergo).
pi_75025822
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef Poppejans het volgende:
Oeps, ik werd er net door anderen op gewezen dat de doek die ik heb overgekocht ooit, helemaal de doek niet was die ik dacht gekocht te hebben.
Dus dan bij deze maar even een vraagje aan de experts hier, wat kan ik vragen voor een goed uitziende tweedehands Ellaroo Christiane, lengte 3.40 (? nou weet ik ook niet of ik dat goed gemeten heb, want ik zie die maat nergens online)
Jij was de marktplaatsverkoopster die ik getipt heb bij Marktplaats

Ik herinner nog dat Belana hem verkocht, daar zat toch ook een storchboekje bij?
pi_75028883
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef owlet het volgende:

[..]

Jij was de marktplaatsverkoopster die ik getipt heb bij Marktplaats

Ik herinner nog dat Belana hem verkocht, daar zat toch ook een storchboekje bij?
Nee, daar zat niks bij, dus wist ik veel.... ik wist het echt niet
Ik heb de advertentie er al gauw afgehaald, probeer het ooit nog wel een keertje en dan met de juiste info
pi_75030509
Girasol Sitrus op eBay, 4.2 m. (mt. 5), 20 Euro met Sofort Kaufen
klik!!!
Hardloper.
IG @webkim
pi_75030833
Ik twijfel nogsteeds over de suse SSC.
Voor 30 euro meer heb ik een mooie draagdoek.
Ik heb een SSC niet echt nodig. Ik zou hem alleen willen voor in de zomer of voor andere zanderige vieze modderige dingen. Ik vind mijn andere doeken daar te mooi voor. Maar als ik een neobulle koop kan ze daar ook in nat worden vies worden en vind ik het minder erg dan in mijn cashmere of zijde
pi_75031461
Mooie doek, die onderste, Groofsken. En wat is S. daar nog een lief klein hummeltje. En over niet al te lang heb je weer zo'n klein hummeltje om te dragen.

Ik heb een vraagje over de Rucksack knoop, als ik die doe dan blijft de bovenste rail altijd een beetje los. Is dat niet erg? En zo wel, hoe kan ik die dan spannen?
pi_75031762
Die span je door de losheid van achter je schouder naar voren uit doek te trekken.
Dus echt met je hand bijna naast het oortje van Kobus en dan met je hand langs de rails naar voren glijden terwijl je die op spanning houdt.
Door de doek vervolgens 1 of 2 keer naar binnen te draaien blijft de spanning erop.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75031935
Oh snel ben je Webkim!

En span je dan na het knopen of al ervoor? Ervoor denk ik zo te lezen.
pi_75031959
Ervoor. Je legt de uiteindelijke knoop altijd pas in je doek als -ie helemaal op spanning is en netjes zit.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75032066
Ja, dat is waar.
Maar bij de FWCC leg ik vaak een tijdelijk los knoopje op de rug al ik aan het spannen ben, zodat de staarten niet zo rond slierten.
pi_75032707
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel nogsteeds over de suse SSC.
Voor 30 euro meer heb ik een mooie draagdoek.
Ik heb een SSC niet echt nodig. Ik zou hem alleen willen voor in de zomer of voor andere zanderige vieze modderige dingen. Ik vind mijn andere doeken daar te mooi voor. Maar als ik een neobulle koop kan ze daar ook in nat worden vies worden en vind ik het minder erg dan in mijn cashmere of zijde
pvoess wij hebben een Mei tai van een tafellakenin de auto liggen, ideaal voor ffsnel dragen of vieze grond.
Ik denk trouwens dat ik beter zelf wat in elkaar kan zetten voor 30euro.
pi_75033047
Oooh ja een meitai is ook een optie maar ik kan niet naaien
Of eigenlijk ik kan wel naaien maar heb geen machine
pi_75033172
Voor zand, vies, modder en even snel kies ik voor
voorknopen of een korte doek of ringsling.
SPOILER
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 26 november 2009 @ 21:07:25 #76
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75033378
oh foutje
pi_75033402
Ik heb wel doeken zat. Maar de meeste wil ik of nog verkopen of niet vies hebben.
Een sling heb ik ook maar in het zand vind ik het niet echt prettig die heb ik alleen als ik even snel met de fiets weg moet en niet kan knopen.
pi_75033536
Ik heb wel een naaimachine, en nog een opdracht liggen op de tafel
hij komt er aan Simmu!
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 20:11:58 #79
141844 Macka66
pi_75067064
Let's tango! Reden om te dansen. Want ik had nog geen ringsling van kruiskeper stof, maar nu wel. Net bezorgd door een pakketpostkoerier. Wat een heerlijk stevige ringsling! Ging heel goed met Lucie op mijn heup de trap op. Het is een Franse, van het merk Kubeba (niet te verwarren met de torsodrager), kleurstelling Tango:

van deze site
pi_75067378
Lijkt wel een beetje op Girasol Salsa! Lekker hoor, kruiskeper ringslings zijn fijn & stevig.

Ik ben nog steeds aan de doekenopruiming.
SPOILER
Hardloper.
IG @webkim
pi_75067455
Heb je geen Jim jade??
pi_75067566
Ja En daar ben ik verliefd op, dus die blijft voor buikbaby.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75067595
Sjit!!
pi_75067689
Die uilen zijn niet echt iets voor mij geloof ik
pi_75067862
Ik heb een jim jade 3 die weg mag, tico. Heb je daar iets aan?
pi_75067954
3? Nee daar weet ik geen raad mee.
pi_75068017
Helaas, ik ook niet
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:53:03 #88
108648 cattie
lieve moeder
pi_75068077
Met mijn 3 doe ik de seitliche kreuztrage of gewoon de heupknoop, misschien nog te proberen? Verder kan ik heeeel krap aan een ruck of kangaroe, maar dan kan ik niet over mijn jas knopen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:54:04 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_75068105
Hier staat een "beginnerssetje" jongensdraagdoeken te koop. Misschien leuk voor iemand hier?
pi_75070250
Ik draag al vanaf vanmorgen 11.30 en nu nog
ze viel in slaap op de terug weg in de trein. En nu nog. ondertussen alweer 2,5 uur
pi_75070347
Wow, das lang. Dat red ik echt niet. Dan kan ik zelf niet meer lopen.
pi_75070881
En nog op mijn buik ook.
Al moet ik toegeven wel een uurtje geluncht en gegeten dus toen droeg ik niet
pi_75070901
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag al vanaf vanmorgen 11.30 en nu nog
ze viel in slaap op de terug weg in de trein. En nu nog. ondertussen alweer 2,5 uur
Lekker zeg

Mijn nieuwe doek is me misgelopen, ik was aan het werk toen TNT langskwam
Morgen in de herkansing!
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 15:32:06 #94
141844 Macka66
pi_75085372

sierraden voor bij je draagdoek
link gevonden via stillen-und-tragen.de
pi_75088432
Ja ik had het ook al gezien
Ik vind er hele mooie dingen bij zitten.

Nu ik weet dat de uilen redelijk groot zijn twijfel ik weer. De uilen ja. De kleur nee.
Ik heb de SSC niet genomen. Dus nu zoek ik nog iets voor in het strand en de modder en koel.
Hij is met linnen. Makkelijk te wassen. Twijfels, twijfels twijfels.
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:03:51 #96
190853 RockabeIIa
pi_75089246
tis nog lang geen zomer...
pi_75089347
Wat Rocks zegt. Bij twijfel niet doen en bij spijt achteraf alsnog tweedehands kopen.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 18:44:21 #98
141844 Macka66
pi_75090382
Aan de andere kant, als je een bijzondere zomerdoek persé wilt is het nu de tijd om 'm te kopen . Wol- en draagjaskoopjes vind je in de zomer, linnen in de winter
pi_75091049
Ik wil sowieso graag linnen hebben.
En ik wil geen indio. Ik heb al de cashmere visjes dus ik wil geen linnen visjes.
Maar Linnen voor in mijn laatste draagzomer dat zie ik wel zitten
En er zijn niet veel jacquards linnen doeken
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 19:47:00 #100
141844 Macka66
pi_75092034
Ja jee, gecko's heb je ook al.
pi_75092938
hahaha ja dus die vallen ook al.
pi_75093428
Je geeft zelf al een beetje het antwoord geloof ik Pvoesss.

Ik heb m'n Kleinsmekker vandaag verkocht en ga eindelijk eens een Ocah uitproberen. Ook zoveel goeds over gehoord dat ik heel benieuwd ben hoe die bij écht gebruiken dragen, ipv bij vluchtig passen van een ander.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75107617
Psst, wrapaholicMacka, gefelciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 29 november 2009 @ 13:41:55 #104
141844 Macka66
pi_75108025
Dank je! Laten we er weer een leuk draagjaar van maken met z'n allen!
pi_75108043
Gefeliciteerd Macka
  † In Memoriam † zondag 29 november 2009 @ 14:03:56 #106
141844 Macka66
pi_75108668
Weet er iemand nog een leuke draagdoekveilige hobby voor een peuter?

Mijn Lucie van Gogh wil blijkbaar meer geel in de doeken. Ze heeft gisteren de nieuwe ringsling van gele verfvlekken zonnen voorzien. En naar nu net bleek mijn draagdoek met cashmere ook
De ringsling is na twee wasrondes gered. De cashmere zit nu op speciaal wolwasprogramma in de wasmachine (geprobeerd de vlekken weg te deppen met wasbenzine, maar dat werkte niet).
pi_75108723
Krijgen we nu extra foto's van jullie macka nu je de award hebt? En ook van Maja en Lucie graag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75108949
Wat voor verf was het? Olie basis of waterbasis??
  zondag 29 november 2009 @ 14:27:48 #109
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_75109432
Jaiks... Verf op de doeken! Ik hoop dat je de cashmere ook schoon krijgt.
En gefeliciteerd!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † zondag 29 november 2009 @ 14:30:35 #110
141844 Macka66
pi_75109511
Het was acrylverf op waterbasis die ik ook niet uit Lucies kleren gewassen krijg. Wasmachine is klaar, vlekken nog steeds aanwezig.

Zachte zeep op de vlekken gedaan, lijkt redelijk goed geholpen te hebben. Nu nog een rondje wasmachine, en dan moet het maar zo.

Lucie is inmiddels de verf van de vloer aan het schrobben met zachte zeep. (Het was geen makkelijke dag gisteren )

[ Bericht 57% gewijzigd door Macka66 op 29-11-2009 14:43:56 ]
pi_75111261
Verf! In je cashmere doek!
*gasp*

Ik roep altijd heel hard dat het gebruiksvoorwerpen zijn, maar eh... *slik*
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 29 november 2009 @ 15:52:30 #112
141844 Macka66
pi_75111571
Ja, best wel slik. Maar in de kast laten liggen vind ik ook geen optie. Al ben ik blij dat ze het niet op de Zijden Vogels heeft gedaan
pi_75111574
Oh Macka wat erg dat de verf er niet uit wil(de)! Zou je zoiets aan je verzekering op kunnen geven?
On zeh laptop
  † In Memoriam † zondag 29 november 2009 @ 15:59:34 #114
141844 Macka66
pi_75111830
Vast niet. De doek ziet er inmiddels veel beter uit, de zachte zeep was een goed idee. De verf lijkt weg te zijn, maar ik weet dat pas zeker als de doek droog is. Morgen dus.
(Cashmere he... niet teveel bewegen en geen temeperatuurschommelingen, dus koud wassen en niet centrifugeren.)
  maandag 30 november 2009 @ 08:48:53 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75134312
En? Hoe is het vandaag?

Hier ook nog even spammen:

Het is zo lekker!
En heerlijk wiegend viel hij bij me in slaap later.
pi_75134321
Hardloper.
IG @webkim
pi_75135041
ohhh BE ...heerlijk toch hè! En wat zie jij er ook goed uit mens! Oscar zn snoetje zo half verstopt doet me trouwens een beetje aan S van MvD denken!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 30 november 2009 @ 09:42:10 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75135131
BE, wat lief!
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 09:59:45 #119
5428 crew  miss_sly
pi_75135487
Wat een geweldige fot BE Enw at zie je er goed en stralend ujit!
  maandag 30 november 2009 @ 10:01:53 #120
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135533
Heerlijke foto BE , is dat een Tricot slen? Hij lijkt dezelfde kleur te hebben als de mijne nl, maar ziet er dikker/ zachter uit. Of is het een binana?

Ik realiseer me dat ik die foto precies zo kan maken straks, met datzelfde pakje, dezelfde kleur doek, zelfde kleur sokjes, zelfde pietenpetje .
pi_75135570
Een Bin- -na.
Lekker voor een najaars-/winterkindje.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 november 2009 @ 10:05:27 #122
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135619
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Webkim het volgende:
Een Bin- -na.
Lekker voor een najaars-/winterkindje.
Ja, maar ik heb geen centen meer . Anders kocht ik er zo één.

En omdat ik er toch geen koop, hoelang zou ik denk je moet hebben met mijn 1m77 lengte en maat 40/42?
  maandag 30 november 2009 @ 10:07:17 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75135656
Wat zijn jullie lief meiden!
En Poppedein, nu je het zegt zie ik het idd ook wel. Ze hebben allebei van die hele mooie donkere ogen.
pi_75135711
Voor zover ik weet zijn Binana's een vaste maat. Net als een TricotSlen en een ByKay.
Qua geweven draagdoek zou ik een maat 6 zeggen (4.6 a 4.7 m.).
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 30 november 2009 @ 10:14:33 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75135825
Ze hebben idd een standaardmaat, 5m40. en dat is echt zeker lang zat.
  maandag 30 november 2009 @ 10:14:42 #126
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135833
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Webkim het volgende:
Voor zover ik weet zijn Binana's een vaste maat. Net als een TricotSlen en een ByKay.
Qua geweven draagdoek zou ik een maat 6 zeggen (4.6 a 4.7 m.).
Thanks . Kwa geweven doek heb ik een fijne vind ik zelf, dus daar hoef ik niet meer naar op zoek. De tricot slen is alleen door een vriendin korter gemaakt, en misschien net iets te kort voor mij ondertussen. Maar dat wil moet ik eerst maar eens even afwachten. Mocht hij inderdaad te kort zijn voor goed gebruik, dan ga ik voor zo'n lekkere Binana (met krulletje op de n).

En BE, ik zie net in het fototopic je heerlijke ventjes en ik verdenk jou ervan een tweede boevenpakje te hebben gekocht in een grotere, klopt dat? Of is oscar gewoon nog maar nauwelijsk gegroeid .
  maandag 30 november 2009 @ 10:17:11 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75135898
*kuch* Ik heb er nu 3 *kuch*
Ineens vorige week moest en zou ik dat pakje weer hebben. Dus in 74/80 gekocht, maar toen bang dat het nog veel te groot zou zijn dus toch ook maar 62/68 erbij.
Die dus net aan past.

Er staat een binana op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/297903216
Mijn vriendinnetje heeft die kleur en ik vind hem heel erg mooi ook.
  maandag 30 november 2009 @ 10:18:40 #128
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135936
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch* Ik heb er nu 3 *kuch*
Ineens vorige week moest en zou ik dat pakje weer hebben. Dus in 74/80 gekocht, maar toen bang dat het nog veel te groot zou zijn dus toch ook maar 62/68 erbij.
Die dus net aan past.

Er staat een binana op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/297903216
Mijn vriendinnetje heeft die kleur en ik vind hem heel erg mooi ook.
Oh pffff, thansk voor de tip, maar ik moet echt van mezelf nog even wachten .

En het is toch ook wel een heel kuch geweldig kuch pakje toch kuch?
  maandag 30 november 2009 @ 10:20:35 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75135977
Ja, ik vond het echt zo cute om hem er weer in te zien!
pi_75143253
Leuke foto BE, wat een schatig pietje ook!

En het is officieel, ik heb een draagdoek!
Ik heb de Girasol Mister X overgenomen van Mrien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75157459
Oscar

Ik heb Tess vandaag weer eens gedragen en ze vond het weer heerlijk. Lekker om zich heen kijken en na een tijdje werd ze heel rustig en heeft ze lekker tegen me aan gehangen..
Ik had alleen onwijs pijn in mijn nek aan 1 kant, heb ik dan te strak geknoopt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75157702
Spierpijn of drukpijn?
pi_75157766
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Spierpijn of drukpijn?
na verloop van tijd drukpijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 november 2009 @ 20:17:38 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75158005
dan heb je wrs niet symmetrisch geknoopt. de ene kant strakker dan de andere kant, en dat gaat dan scheef hangen, en dat geeft dan drukpijn.
wellicht volgende keer na een tijdje even opnieuw knopen / spannen. dus ff de knoop eruit, en de banen nog een keertje goed spannen. hoef je tess niet voor uit te halen, en opnieuw vastmaken.
pi_75158076
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
dan heb je wrs niet symmetrisch geknoopt. de ene kant strakker dan de andere kant, en dat gaat dan scheef hangen, en dat geeft dan drukpijn.
wellicht volgende keer na een tijdje even opnieuw knopen / spannen. dus ff de knoop eruit, en de banen nog een keertje goed spannen. hoef je tess niet voor uit te halen, en opnieuw vastmaken.
thanx! ga ik proberen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75160636
BE, wat lief, en je ziet er inderdaad goed en gelukkig uit. En je Pietje

Macka, wat erg! En acrylverf is altijd het ergst. Is gewoon plastic als het opdroogt.
Hoe staat het er nu mee?
* houdt vingers gekruist en duimt ook nog even voor de extra
  maandag 30 november 2009 @ 21:39:31 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75161740
Oscar
Lieve foto BE!

Macka
Ik heb anders nog wel een redelijk saaie draagdoek.nl liggen die Lucie mag oppimpen hoor!

Na 2x tevergeefs hier aan de deur te zijn geweest en een weekend dat ertussen zat is vandaag dan eindelijk tot mij gekomen.... mijn limited edition Zara zwart/roze
Na het eten Toby erin geknoopt waar hij al gauw heerlijk in slaap viel. We zijn zelfs met de hele familie gaan wandelen op deze lekker frisse avond en nu ligt mijn ventje nog steeds lekker te slapen tegen me aan.
Zo fijn!! Ik heb 2 dagen achter elkaar gewerkt en hem veel te weinig gezien, gevoeld en geroken. Even inhalen dus

Zara is mooi, draagt lekker maar kan nog veeeeel zachter worden. Lekker veel dragen met mijn nieuwe doek dus, yeeeeeehah!!!!
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 21:44:27 #138
141844 Macka66
pi_75161957
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
BE, wat lief, en je ziet er inderdaad goed en gelukkig uit. En je Pietje

Macka, wat erg! En acrylverf is altijd het ergst. Is gewoon plastic als het opdroogt.
Hoe staat het er nu mee?
* houdt vingers gekruist en duimt ook nog even voor de extra
Zo te zien is het er uit. Maar de doek was nog niet droog. Dus morgen kan ik het dan eindelijk goed bekijken.

Kersjes, Lucie mag geen enkele doek oppimpen. Dat doet ze maar asl ze zelf moeder is/wordt
Heerlijk dat Toby ook zo'n fijn draagkind is, en dat de nieuwe Zara al zo bevalt.
pi_75171938
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto BE, wat een schatig pietje ook!

En het is officieel, ik heb een draagdoek!
Ik heb de Girasol Mister X overgenomen van Mrien!

Macka Hopelijk gaat alles eruit!

Ik heb een Neobulle onderweg Petit Prince

dinsdag 1 december 2009 @ 12:01:53 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75177124
die is ook mooi, mrien!
lijkt qua kleuren wel een beetje op mister X, of niet?

macka, issie schoon geworden?
pi_75177191
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:
die is ook mooi, mrien!
lijkt qua kleuren wel een beetje op mister X, of niet?

macka, issie schoon geworden?
Nee joh! Dit is mister X
pi_75177266
Mojito bedoeld ze denk ik.
pi_75178101
Owja
Denk ik ook bij nader inzien!
Mojito heb ik gehad en vond ik heel mooi. Maar ben inmiddels fan van Neobulle geworden geloof ik.
En van indio's, daar wil ik er ook nog 1 van hebben. Heb nu een te shorty, gisteren binnen gekregen, maar die is echt te kort. Die heb ik inmiddels alweer doorverkocht
pi_75178394
Dames, effe een praktisch vraagje. Ik draag niet zo heel veel maar het is wel verdomd handig om geen kinderwagen mee te slepen als ik met de auto ga en daarna de stad inga ofzo, dus ik gebruik mijn doek vooral buiten. Tot nu toe had ik Driekus dan altijd in de doek en dan mijn jas er overheen en die liet ik openhangen, maar dat wordt het een beetje te koud voor. Kan ik em nou ook over mijn jas heen knopen? En wat moet Driekus dan aan om het niet koud te krijgen? Een extra jasje en muts, is dat genoeg? Heeft heeft eigenlijk altijd al zijn slofjes van leer aan, dus koude voeten krijgt ie niet snel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75178843
Een jasje en een mutsje sowieso. Hij heeft dan ook nog 3 lagen doek om zich heen, dat telt ook mee natuurlijk

Er is een lijstje met "richtlijnen" voor kleding bij bepaalde temperatuur, ik ga ff zoeken

Ah, het stond in de Wiki

Rond het vriespunt: jasje aan + kind half onder je jas houden
Boven de 5 graden: jasje aan + muts op
Boven de 10 graden: dun jasje aan
Boven de 15 graden: de normale kleding
Boven de 20 graden: luchtige kleding
Boven de 25 graden: enkel een rompertje
boven de 30 graden: niet meer in de draagdoek

[ Bericht 25% gewijzigd door mrien op 01-12-2009 13:06:36 ]
pi_75179350
Mrien, dat lijstje ja, het stond ergens, ik heb ook al effe gekeken, maar kan het niet vinden. Maar gaat dat lijstje dan niet uit van dragen onder je eigen jas?
pi_75179463
Bij rond het vriespunt zo te zien wel. Verder weet ik het niet eigenlijk
Wat ik meestal deed was een fleecetrui/vest aan doen en daar over m'n jas (en Lotte ertussen), dan had ik het ook niet te koud. Of m'n fleecevest over haar dichtritsen en jas los open.
pi_75180758
Hee, dat is natuurlijk ook een idee, gewoon een grote trui aan doen zelf. Ik heb ergens nog wel een heuele grote jas liggen van mezelf, maar ja, dat ziet er ook niet uit. Dan is die oplossing met het fleecevest beter. Thanks!
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 13:56:18 #149
141844 Macka66
pi_75180956
Ik vind Neobulle Petit Prince net een Girasol om te zien. En dat vind ik een goede combinatie, zo mooi als Girasol en stevig als Neobulle
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 14:42:43 #150
141844 Macka66
pi_75182501
Cashmere is gered. Lang leve de zachte zeep.
pi_75182750
Pfff, gelukkig!
En nou de doeken buiten bereik van artistieke dametjes?
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 15:10:32 #152
141844 Macka66
pi_75183515
Nee hoor Doeken zijn gebruiksvoorwerpen en ik heb niet (een behoorlijk bedrag) betaald voor een warme zachte doek om 'm in de kast te laten liggen en alleen maar naar te kijken. Ik geniet van het dragen, niet zozeer van het hebben. Cashmere is ook een heerlijke omslagdoek.
pi_75183918
Dat snap ik wel, maar rond laten slingeren en dragen zijn ook weer twee verschillende dingen natuurlijk. Hier ligt wat ik niet gebruik in de kast.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75184193
Ik heb Lars steeds scheef zitten, ene been steekt verder uit dan het andere... hoe kan dat nou?

Macka wat fijn dat je doek gered is!
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 15:49:23 #155
141844 Macka66
pi_75184916
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Webkim het volgende:
Dat snap ik wel, maar rond laten slingeren en dragen zijn ook weer twee verschillende dingen natuurlijk. Hier ligt wat ik niet gebruik in de kast.
Ik neem wat ik draag niet mee naar het toilet (te lastig) en niet mee naar de keuken als ik ga koken (wegens spettend vet). En dát zijn de momenten dat artistieke peuters toeslaan.
pi_75221487
Dingdong, priveverkoop.
SPOILER
Hardloper.
IG @webkim
pi_75226083
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb Lars steeds scheef zitten, ene been steekt verder uit dan het andere... hoe kan dat nou?

Macka wat fijn dat je doek gered is!
Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?
pi_75226277
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef mrien het volgende:

[..]

Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?
dacht gister nog: zal ik een foto maken....toch niet gedaan.
Morgen nieuwe poging.

hij hangt er gewoon scheef in
zijn ene beentje hangt zeg maar hier ---

en dan de andere hier ---

Maar als Lars morgen weer scheef hangt maak ik een foto, dat is altijd duidelijker.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:12:34 #159
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75226753
karin, heb je van beide benen de onderste rail voldoende aangespannen?
als die niet strak genoeg zit, zakt het beentje zo uit, namelijk. tenminste, bij eli
en de rail voldoende ver in de knieholte hangen, wil ook nog wel eens helpen.

mss als je daar op let, dat hij dan minder scheef gaat?

heb gister eli nog ff gedragen op zijn verzoek. moet het eigenlijk niet meer doen maar ja, nog 30 dagen en dan hebben we een nw exemplaar
pi_75228850
Wat fijn, Macka! Oeh, die cashmere had ik al bijna opgegeven...

Davinia, wat heerlijk, zo meteen weer zo'n vers frummel in je doek.

Mijn schoonfamilie is heel lief hoor, maar waarom ben ik een bange schijterd als ik niet met Ko in de doek op de fiets wil?
Dat zij nou allemaal lustig met hun versgebakken grut in BB door Amsterdam fietsen, prima, maar ze moeten niet doen alsof ik een of ander dom angsthaasje uit de provincie ben omdat ik dat niet wil.
Niks mis met de provincie hoor, het gaat me om het angsthazige
  Moderator woensdag 2 december 2009 @ 22:38:42 #161
5428 crew  miss_sly
pi_75230428
Fijn dat je doek weer in orde is, Macka

En DAvinia, nog effies! Gelukkig aftellen en dan mag je weer met een heeeel kleintje

oeke, je bent geen angsthaas hoor, je bent iemand met gezond verstand! Ik zou vandaag ook Senna op gaan halen bij het kdv uit mijn werk, terwijl schaap haar vanochtend met de auto had gebracht. Ik zou dan met de fiets daarheen gaan, Senna in de doek doen en met fiets aan de hand naar huis zijn gelopen, hoor. Nou was schaap op tijd terug, dus heeft hij haar gehaald, maar geen haar op mijn hoofd dat er aan gedacht zou hebben om zo op de fiets te stappen

Ik heb maandag lekker weer met Senna gewandeld Wat had ik dat gemist, mijn meisje zo dichtbij me en gezellig samen aan de wandel! Hopelijk morgen weer!
pi_75230903
Miss, jammer dat ik nu zo druk ben, anders hadden we morgen samen een eindje op kunnen lopen.
Fijne wandeling morgen met Senna.

Ik moest ook lachen om een van mijn zwagers die vol trots vertelde dat hij zijn zoon nog in de BB had toen zijn voetjes al tegen zijn knieen aan bungelden. Met gezichtje naar voren natuurlijk. En dan zo fietsen.
Maar ze hebben wel mooi allemaal gedragen.
pi_75230953
Oeke dat heeft toch niks met angsthazen te maken. Gewoon gezond verstand
  Moderator woensdag 2 december 2009 @ 22:52:53 #164
5428 crew  miss_sly
pi_75231059
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef oeke het volgende:
Miss, jammer dat ik nu zo druk ben, anders hadden we morgen samen een eindje op kunnen lopen.
Fijne wandeling morgen met Senna.
Jammer idd maar wel goed dat je zo lekker bezig bent, toch
We gaan binnenkort weer eens gezellig met z'n viertjes wandelen
pi_75290280
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:27:02 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75291021
Postbode wierp vanmiddag een pakketje naar binnen, letterlijk De man gaat zich een beetje thuis voelen hier
Anyway..m`n vorige week bestelde SSC van Suses is binnen
Verslag volgt na morgenavond, als ik hem officieel van Sint heb gekregen
pi_75295784
Ik heb een paar eigen draagdoeken te koop!
SPOILER
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 20:40:14 #168
141844 Macka66
pi_75296370
Niet meer van toepassing.
Maar mooie dingen die je zelf gemaakt hebt owlet! Jammer dat je ze weg moet doen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:43:00 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75296490
owlet, waarom gaan er zoveel weg?
pi_75296987
Omdat er een aantal onverwachte kostenposten zijn

edit: en ik heb gewoon alles waar ik geen band mee heb te koop gezet. Ik zie wel wat verkoopt en wat blijft. Wat in ieder geval niet gaat zijn Storch anna, de pfauwen (gewoon en ontkleurd), mijn ergo, de rood-witte zara, ficus, de manta's, twee pods, een zsazsa, een LLL-didy en een nino gold-violett. Ik heb dus nog plenty over

[ Bericht 59% gewijzigd door owlet op 04-12-2009 21:06:51 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:34:24 #171
108648 cattie
lieve moeder
pi_75298617
Er komt een wollen wellen bij mij wonen! Wol en helemaal mijn kleuren, dubbel goed dus. En een Katja met wol ringsling. Het is maar goed dat ik de eindejaarsuitkering net binnen heb.

Owlet, wat een mooie dragers. Jammer dat je ze weg moet doen. Hoe draagt zo'n pod eigenlijk? Mooie muts trouwens.
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:13:04 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75307507
Ulli
ik heb de 5.2 versie en ik wil hem nog steeds een keer ruilen voor een kortere. Anders laat ik hem tzt inkorten door een naaister...
pi_75307604
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:32:12 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75307624
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
Aah
ik had al hoop dat je een koper had die twijfelde of de doek lang genoeg was..
Ik vind het echt zo'n mooie doek! Kan niet wachten totdat Harry er is en ik kan gaan dragen
pi_75313703
Ulli is zo leuk! Die staat al lang op m'n wishlist.
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 15:39:37 #176
141844 Macka66
pi_75315499
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ik kan me jou ook helemaal niet voorstellen zonder Ulli Dat is echt zo'n doek die het altijd 'doet' als alle andere doeken falen.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_75315653
Owlet, je hebt PM
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 16:39:53 #178
5428 crew  miss_sly
pi_75316976
Ik zit in dubio. Ik kan een heeeele mooie korte doek kopen. En als ik heeeeel mooi zegm, bedoel ik een doek waarop ik verliefd ben
Of ik kan een draagjas kopen.
Allebei is op dit moment niet echt handig.

Draagjas is natuuriljk erg praktisch enzo, maar die doek is zoo mooi Then again heb ik nog geen korte doek en heb geen idee of ik er ook mee uit de weg kan. De kangeroo die ik donderdag probeerde was geen succes wegens een wriemelend en uiteindelijk huilend meisje dat geen zin had om ermee door te gaan.

On the good news department: mijn lief had gisteren spontaan, uit eigen beweging en zelf geknoopt (ik was werken) de hoppediz gepakt om met Senna op pad te gaan. Naar eigen zeggen kon het knopen ietsje netter en strakker, maar ze is de hele rit blijven zitten, dus helemaal fout had ie het toch niet gedaan
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:38:00 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75318680
miss, welke doek?
ik heb een shortie die tinuviel al een hele tijd leent, mss zou jij die ff kunnen uitproberen, dan weet je of het iets voor je is? (tis wel een bauwe, maar ach)
didy tobi mt3
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 17:45:14 #180
5428 crew  miss_sly
pi_75318855
Een maat 4. Ik heb tot nu toe alleen nog maar maat 6 gebruikt, dus geen idee. Heb de heupknoop geprobeerd, maar dat lukt ook nog niet. Dus alleen nog maar fwcc.

Volgend weekend gaan we naar Berlijn, dus dan zou een draagja wel handig zijn. Maar goed, is die op tijd binnen? schaap vindt de aanschaf van een jas praktischer, dus beter, maar vindt ook dat ik die niet zo online moet kopen, maar moet gaan passen. En dat kan dan weer nergens.

Ik vermoed zomaar dat een jas hebben voor ons tripje naar Berlijn niet gaat lukken
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:12:09 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_75320984
Een maat 4 is wel fijn vind ik, kun je veel mee. Welke draagdoek is het? En beide, is dat geen optie?
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 19:14:39 #182
5428 crew  miss_sly
pi_75321051
Beide is financieel geen optie
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:16:12 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_75321086
Ik draag trouwens altijd over mijn jas heen, ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een draagjas. Ontwijk je nou bewust mijn eerste vraag? Pm mag ook.
pi_75321689
Ik vind een 4 geen shorty, daar knoop ik gewoon alles mee.
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 19:51:15 #185
5428 crew  miss_sly
pi_75321947
Volgens mij kan ik daar geen fwcc mee knopen, toch?
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:02:20 #186
108648 cattie
lieve moeder
pi_75322198
Nee, dat zal niet lukken. Maar wel een FCC of een kangoeroe of een ruck of een seitliche kreutztrage enz.
pi_75324549
Vanaf wanneer kan je eigenlijk rugdragen? En maakt het dan nog uit welke knoop je gebruikt?
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:35:02 #188
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_75325628
Ooooooohhhhhh .

Ik moet een baby. Ik weet het zeker! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_75325714
Whoah die is tof!
On zeh laptop
  † In Memoriam † zondag 6 december 2009 @ 13:13:58 #190
141844 Macka66
pi_75334873
miss-sly, ik zou voor de doek gaan! Die kun je het hele jaar door gebruiken. Als ik het goed heb is het een doek die niet meer in die versie gemaakt zal worden en waarvan ik meermalen gezien heb hoe verliefd je er naar keek
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
  zondag 6 december 2009 @ 14:01:41 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75336298
heuj, zeg dan ook welke doek het is! das niejeerlijk!

nijna, vanaf een maand of 3 mag je gaan rugdragen, en dan bij voorkeur een ruckscak of shbc, want dan zit ze lekker hoog op de rug en kan je meer contact houden, ondanks dat ze op de rug zit.

kim, die is idd wel cool! dus, wanneer komt en brusje voo lilah?
pi_75336569
Ik weet het denk ik! Miss, kun je niet zo'n zak kopen? Die zijn wat goedkoper. Ik ga er denk ik een maken. Dat lijkt me ook lekker warm. En dan kun je die mooie doek kopen!

Kim, die is leuk! Een baby

Owlet wat een grote verkoop! Gelukkig heb je nog een mooie stash.

Davinia, ik heb de laatste paar dagen weer met Ultramarijn gedragen! Hij is zo mooi!
Maar echt geen maat 6. Ik knoop altijd net in de staarten.
Ik denk een maat 5, ik ga hem eens opmeten.
  zondag 6 december 2009 @ 14:28:33 #193
190853 RockabeIIa
pi_75337085
Die is idd heel mooi Kim! Maar de doek die ik krijg wordt minstens zo mooi! Hij zal een dezer dagen wel komen Zin in.
  zondag 6 december 2009 @ 14:34:05 #194
14746 k_i_m
pi_75337228
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef DaviniaHR het volgende:
heuj, zeg dan ook welke doek het is! das niejeerlijk!

nijna, vanaf een maand of 3 mag je gaan rugdragen, en dan bij voorkeur een ruckscak of shbc, want dan zit ze lekker hoog op de rug en kan je meer contact houden, ondanks dat ze op de rug zit.

kim, die is idd wel cool! dus, wanneer komt en brusje voo lilah?
Reken d'r maar niet op .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 december 2009 @ 14:42:41 #195
190853 RockabeIIa
pi_75337471
ik vind dat Lilah wel in zo'n lila ding kan
  zondag 6 december 2009 @ 14:44:58 #196
14746 k_i_m
pi_75337530
Ja, maar mijn rug niet meer .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 december 2009 @ 15:05:14 #197
190853 RockabeIIa
pi_75338012
Jammer...
pi_75338089
Misschien binnenkort maar eens proberen om ukkie op mn rug te dragen
pi_75338194
wat n tof ding Kim! mooie kleur! Rocks ik ben benieuwd naar de jouwe!

Voor de draagmama's ik kwam bij de name-it website leuke dingen tegen om je kindje winterwarm te houden.

schoenen met lange dingesen voor warme voetjes.

hoedje 1

mutsje 2

mutsje 3

mutsje 4

mutsje 5

ik heb geen idee hoe ik hier plaatjes krijg vanaf die site

[ Bericht 14% gewijzigd door huuphuup op 06-12-2009 15:32:47 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 15:23:03 #200
190853 RockabeIIa
pi_75338467

zo?
pi_75338537

damn, ben ik weer zo'n noob dat het mij niet lukt?
maar thnx ja, ff kijken of k nog kan wijzigen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 15:26:43 #202
190853 RockabeIIa
pi_75338557
Gewoon bron van het plaadie. Moet ik het doen voor je?
pi_75338656

Jim stahlblau
pi_75338975
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon bron van het plaadie. Moet ik het doen voor je?
ik heb het al gedaan maar thanks
ik raakte in de war omdat er geen .jpg stond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 19:45:08 #205
5428 crew  miss_sly
pi_75345858
In overleg met schaap kan ik toch voor allebei gaan
Ik ga voor de goedkope draagjas op de site van Slingomama en dan ga ik voor deze doek waarop ik verliefd ben
  zondag 6 december 2009 @ 19:57:23 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_75346235
Tof!
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 21:01:57 #207
5428 crew  miss_sly
pi_75348844
En aangezien we nu een deal hebben, kan ik ook zeggen dat het de doek van texel is, de zijden Elleville
Ow, wat was ik daar verliefd op en wat heb ik die geaaid op de meet

En nu wordt ie van ons
  maandag 7 december 2009 @ 11:17:20 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75364215
leuk, miss!
pi_75368478
Mijn draagjas verkoop ik trouwens weer omdat ik elke keer gewoon over m'n jas draag
Het is deze in maat Xl. Mocht iemand interesse hebben

Fijn Miss Sly!

Mijn Neobulle is binnen en hij is zo mooi! Maar ook nog heel stug momenteel (was hij al toen hij binnenkwam, toen even gewassen en nu flink zacht maken!)
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 15:19:05 #210
5428 crew  miss_sly
pi_75373371
mrien, dat is de jas die ik wil kopen
ik weet alleen niet of XL niet te groot is voor me.
pi_75373740
Margot komt bij mij wonen
pi_75380355
Miss, Gefeliciteerd met je zijden! Ikwisthetwelikwisthetwel
En een jas!

En Ticootje, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootje!

Ik liep net naar het postkantoor en ik zag een mooie drager voorbij flitsen. Zou het een Beco zijn?
Maar ik moest iets op de bus doen dus ik liep het postkantoor in.
Daarna wilde ik nog even naar naastgelegen natuurwinkel en ik dacht misschien is ze daar ook. En tot mijn verrassing stond ze bij de groenten en fruit.
Het was een Beco! Met koeienprint.
Heel stoer vond ik hem. Beetje cowboy.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 18:32:40 #213
5428 crew  miss_sly
pi_75380947
Leuk ticootje

oeke, het was natuurlijk ook niet echt heel erg moeilijk te bedenken welke doek het was er was er maar eentje waar ik maar lyrisch over bleef doorzeuren

Een drager met koeienprint, dat klinkt echt heel leuk
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 18:46:23 #214
141844 Macka66
pi_75381559
Ik geloof dat die Beco een Limited Edition is die Pony Express heet. Er staan nu vast allerlei pony's te huilen in de wei omdat ze voor koeien uitgemaakt worden. (Of omdat ze de kans lopen in een ssc verwerkt te worden.)
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 10:21:16 #215
5428 crew  miss_sly
pi_75400842
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef Macka66 het volgende:
Ik geloof dat die Beco een Limited Edition is die Pony Express heet. Er staan nu vast allerlei pony's te huilen in de wei omdat ze voor koeien uitgemaakt worden. (Of omdat ze de kans lopen in een ssc verwerkt te worden.)

Ik heb donderdag een afspraak bij Slingomama om de draagjas te passen, zodat ik de goede maat heb meteen

En de doek is betaald, dus die komt ook deze kant op

* miss_sly vindt dit een hele goede maand op draaggebied
pi_75400906
zara fresh is onderweg
pi_75400967

die dus
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:31:04 #218
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75401150
Leuk dames, gefeliciteerd allemaal met jullie nieuwe aankopen

Ooops, ik heb mijn Neobulle Lou een beetje verwaarloosd geloof ik... Ik kwam er net achter dat hij al zeker een week op zolder hangt te drogen Had hem niet eens gemist, ik pak nu eigenlijk steeds de Zara
Zometeen maar even naar het park met de jongens, mag Lou ook weer even luchten!
pi_75415957
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef Macka66 het volgende:
Oeps! Dan vast zo'n stoere gevlekte shetlander. Nouja, ik vond hem erg mooi. Ik vind vooral de pasvorm van Beco's erg mooi, het kind zit er zo mooi in. Maar of hij lekker draagt geen idee eigenlijk.

Kleurdoos, die vind ik heel mooi! Wat een mooie kleur.

Fijn Miss, zo'n goede draagmaand.

Is het gelukt Kersjes, Lou mee uit genomen?
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 18:03:14 #220
141844 Macka66
pi_75416509
Melding vanwege je weet maar nooit of iemand er een heeft slingeren of connecties heeft in de goede richting:
Ik zoek een manta om aan mijn collectie toe te voegen!

nu ik voldoende 'gewone' doeken heb is het tijd voor de etnische dragers
pi_75416690
Wat is een manta, Macka?
Oh, ik ga wel even googelen.

Zijn er nog dragers uit Indonesie of Guatamala die je zou willen?
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 18:33:51 #222
141844 Macka66
pi_75417403
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef oeke het volgende:
Wat is een manta, Macka?
Oh, ik ga wel even googelen.

Zijn er nog dragers uit Indonesie of Guatamala die je zou willen?
Een tzute uit Guatemala info
(of een rebozo of perraje, ook prima)
En een originele slendang uit Indonesië lijkt me ook wel wat ja.
Maar een doek uit Guatemala heeft wat extra's: Maja heeft haar eerste maanden doorgebracht in een oude BäraBarn die was geweven in Guatemala.
pi_75418517
joehoe Rocka!
is je dinges er al? ik ben heel benieuwd

Kleurdoos wauw wat een mooie kleur! <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:29:53 #224
190853 RockabeIIa
pi_75419494
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
die dus
Hey, lijkt op mijn moeders sjaal

Huups, eind van de week is ie er schreef ze.
pi_75419610

nieuwe wollies @didy
pi_75420088
Oh Ik vind het net van die wegwerp kerst tafelkleden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:45:03 #227
141844 Macka66
pi_75420100

nieuwe katoennies @vatanai
pi_75420328
oh, die zijn best mooi
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:56:16 #229
108648 cattie
lieve moeder
pi_75420601
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef tessie het volgende:
Oh Ik vind het net van die wegwerp kerst tafelkleden.
Nu je het zegt, daar lijkt het idd op! Maar toch vind ik ze mooi.

Graancirkels zijn niet mijn ding.
pi_75420882
Graancirkels
pi_75421488
Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk, het wegwerptafellaken in rood en de graancirkels in blauw . Maar hier komt geen nieuwe doek voorlopig.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:35:16 #232
5428 crew  miss_sly
pi_75422385
Kleurdoos, wat een mooie kleur

En ik vind zowel de didy's als de vatenai's mooi! Maar ik ben voorlopig uitgekocht.
pi_75422392
Ik ken iemand met een beco met koeienprint! Toevallig ook in onze woonplaats. Misschien heb je haar wel gezien Oeke.

En jong geleerd....

† In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 20:38:22 #234
141844 Macka66
pi_75422501
Wat een lekker bekkie heeft Linde toch! En wat knoopt ze al goed
pi_75422711
Dankjewel Macka! Ze wilde de "baby" net zoals mama. En ik had wat goed te maken want ze was zo verdrietig omdat de "baby" niks van Sinterklaas had gekregen

Vanmiddag had ik Esmee op mijn buik in de draagdoek en toen zei een klein meisje onderweg: "Kijk mama die baby zit in een rugzak "
pi_75427031
Linde!
in Oud Zuid/de Pijp, Stiemie?

Ik vind de wollies wel mooi maar alleen voor kerst en de vatanais gewoon mooi, ik hou van labyrinths.
Maar hier ook geen doek op het program. Ik zit te dubben over een eventuele verkoop en ik wil graag een Mei Tai maken.

Macka, ik PM je even over die Guatamalteekse drager.
pi_75427846
Oeke nee in Oost, maar ja ik weet natuurlijk niet of ze altijd binnen haar eigen stadsdeel blijft
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:42:07 #238
5428 crew  miss_sly
pi_75428278
Kijk Linde dan
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:52:16 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_75428714
Mental note: een milkshake aan Ruben geven terwijl hij achterop geknoopt zit is GEEN GOED IDEE.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:54:41 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75428818
Iemand nog behoefte in een Tricot Slen? Terquise kleur.
Roy is geen draagbaby, het blijft drama.
Jammer maar helaas.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75430138
Haha Stiemie, das waar, maar Oost is hier om de hoek dusss... Als je haar ziet moet je maar vragen of iemand haar naar haar drager vroeg op de groente/fruitafdeling van de Natuurwinkel.

Jammer Bar, dat het niet wil met Roy. Het zou zo fijn voor hem en jou kunnen zijn.

Weet iemand welke doek het meest lijkt op de Pfau?
pi_75431175
Qua eigenschappen Oeke?
Je zou eens een Nino kunnen proberen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75435711
Nou, om heel eerlijk te zijn vind ik mille kapok te glad, inio ultramijn te droog, zinnober te stroef.
Ik gebruik ze wel en ze zijn mooi en zitten echt goed, maar niets haalt het bij Pfau.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:04:57 #244
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_75442632
Whaaaa! Mijn Zink is vandaag weer thuis gekomen, na ruim 4 maanden op reis te zijn geweest bij de 'buren'! Zit 50% linnen in en ik had hem maar nét toen ik hem op reis deed. Wat een wereld van verschil! Lekker zacht en soepel!
Vanmiddag meteen even uitproberen, ben zó benieuwd hoe ie nu draagt!
©Dumbo
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 22:05:36 #245
5428 crew  miss_sly
pi_75462441
Wat moet Senna straks aan als ze in de doek in de jas zit? Gewoon in haar gewone kleertjes in de jas, geen extra vestje ofzo, lijkt me, omdat de jas alweer een extra laag is?
  woensdag 9 december 2009 @ 22:16:38 #246
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75462876
Gelukt hoor Oeke, en het was weer fijn

Draag-Linde

Troel, ik zal de tip onthouden

Bar, jammer dat het niet gelukt is met Roy...

Miss_Sly, ik doe Toby zonder jasje in de doek maar zet hem wel een mutsje op en trek hem slofjes of schoentjes aan. 3 lagen stof van de doek met daaroverheen de behoorlijk warme draagtrui is voor hem zat, met zijn lichaamstemperatuur van 27.2 37.2 is hij sowieso een lekker warm kacheltje.
Maar binnenkort wordt het flink kouder, dan ga ik hem wel een jasje aantrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 09-12-2009 22:25:09 ]
pi_75463099
Kersjes dat is flinke ondertemperatuur zeg

Bar misschien scheelt het nog hoe je Roy in de doek doet? Esmee was behoorlijk uitgekeken op de doek, maar nu ik haar rechtop draag met haar beentjes erbuiten, kan ze meer zien en is het ineens weer helemaal leuk.

Ik heb trouwens geen draagjas, maar draag vaak een ruim fleecevest van Hennes dat tot halverwege dicht kan. Esmee draagt dan een dun jasje met capuchon. Wat ik alleen heel evrvelend vind, zijn de temperatuurwisselingen. Buiten koud en dan in een winkel en in de tram weer bloedjeheet
pi_75473068
Ik ben zo blij dat Zink weer thuis is! Hele fijn doek Het duurt even maar dan heb je een fijn ingedragen doek

Gisteren werd ik nog aangesproken door een vrouw. Ze vroeg waar ik mijn jas had gekocht, en hoe het daaronder dan zat. Dus ik had de site door gegeven en kort wat dingetjes verteld. Ze ging op d'r mobiel meteen kijken op de site en was helemaal enthousiast! Ze had een baby en een ouder kindje en daar had ze een duo-wagen voor. Ze wist niet dat er zoiets bestond maar het leek haar heel fijn en handig. En dat is het natuurlijk ook
©Dumbo
  donderdag 10 december 2009 @ 10:53:22 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75475095
Zijn er van hier nog dames die morgen naar de 1e Westlandse Draagkring komen?
  donderdag 10 december 2009 @ 11:05:59 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75475494
't Is net te ver voor mij TF, anders kwam ik je zeker even feliciteren en supporten enzo.

Deze foto kreeg ik net in zo'n doorstuur mailtje:

donderdag 10 december 2009 @ 11:08:21 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75475557
OMG
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 11:41:39 #252
141844 Macka66
pi_75476667
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef oeke het volgende:
Haha Stiemie, das waar, maar Oost is hier om de hoek dusss... Als je haar ziet moet je maar vragen of iemand haar naar haar drager vroeg op de groente/fruitafdeling van de Natuurwinkel.

Jammer Bar, dat het niet wil met Roy. Het zou zo fijn voor hem en jou kunnen zijn.

Weet iemand welke doek het meest lijkt op de Pfau?
Mijn Zara Red lijkt het meest op Pfau. Dus die gaat niet weg zolang ik met draagdoeken bezig blijf
Mijn Zara Curry lijkt helaas niet op Pfau. En mijn Nino met wol ook niet. Het blijft een individuele zaak met die doeken!

Yikes BE
pi_75478339
We zijn ook aan t lobbyén voor een draagkring in noord-holland
  donderdag 10 december 2009 @ 12:32:56 #254
190853 RockabeIIa
pi_75478382
Leuk TF!
Succes alvast

en die foto van BE
*zichzelf maar weer es gelukkig prijst*
pi_75478587
Even een vraagje, Driekus heeft vanaf begin af aan niet in kommahouding willen liggen in de doek. Gelukkig wil ie wel lekker tegen me aan en dan rondkijken (en in slaap vallen). Maar het probleem is dat ie dat nou ook niet meer zo leuk vindt en ik heb het idee dat het komt omdat ie dan wel heel erg met zijn knietjes omhoog moet. Lager knopen loopt dan weer voor geen meter en het wordt dan ook wel erg zwaar, dus dat is geen optie. Zou ik em al anders mogen knopen? Dus met hoofdje naar voren? Ik heb een bykay en in het boekje staat dat het pas mag vanaf 3 maanden en Driekus is pas 10,5 weken. Ik vind het zo jammer dat het niet echt lekker meer wil, want we gaan op vakantie en ik was van plan dan lekker een stuk te gaan wandelen met hem in de doek.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 10-12-2009 12:42:16 (foutje, moest kommahouding zijn...) ]
  donderdag 10 december 2009 @ 12:50:59 #256
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75479026
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
We zijn ook aan t lobbyén voor een draagkring in noord-holland
ah, leuk!

mefke, met het gezichtje naar buiten is NOOIT goed. vrag maar naar macka's stokpaardje, ze heeft er een prachtige post over (met stokpaardjessmmiley en al ) met de precieze uitleg over de natuurlijke bolling van de rug (kyfose) en dat soort zaken.

en knietjes hoger dan de kont zit ook het lekkerst voor driekus. je hoeft natuurlijk niet de schuine band over zijn hoofd te trekken, ik weet niet of je dat altijd doet? dan kan hij ook rond kijken.
en als hij zijn hoofdje echt goed omhoog kan houden, kan hij ook op de heup (mag dat het een rekbare doek? weetnietzeker), dan heeft hij ook meer kijkvrijheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 10-12-2009 13:05:25 ]
pi_75479213
Aha, niet naar voren dus. Ik heb nog effe in het boekie gekeken, ze raden vanaf 3 maanden aan voor buik-tegen-buik en benen buiten, ik dacht dat dat misschien een idee was om te proberen. Die band trek ik al niet meer over zijn hoofdje, tenzij ie in slaap valt, dan valt er toch niets te kijken en is het lekker warm zo. Hij is heel sterk in zijn nek, dat is volgens mij het probleem, meneer wil graag om zich heen kijken. Laatst zat ie te hoog (tja, krijg je als kindjes groeien en mam zich daar niet aan aanpast) en toen kreeg ik dus zijn hoofd tegen mijn kin. Auw..
Ik ga het van de week gewoon weer proberen, over een jas knopen vind ik sowieso niet fijn kwam ik achter, dus er gaat hier een warme winterjas en een fleecejack mee, dan doe ik fleeceding aan, knopen en jas er los overheen.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:57:42 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75479275
Naar voren dragen lijkt me sowieso helemaal niet prettig voor hem, maar hoe dan ook zou je er voor 'moeten' zorgen dat zijn knietjes hoger zitten dan zijn kontje. Dan heb je de beste houding voor zijn heupjes.
Ik weet niet eens of dat wel mogelijk is als hij naar voren kijkt. Je krijgt dan de doek niet meer goed in zijn knieholtes lijkt mij.

Oscar heeft ook een periode vreselijk geworsteld in de draagzak maar dat had met zijn nekje/voorkeur/schouderspanning te maken. Zou dat bij jullie niet ook het geval kunnen zijn?
pi_75479614
Jeetje BE, die foto!

Macka, ik dacht al dat Zara red er het meest in de buurt kwam, maar die heb je niet in korte maten he? Ik zou graag een shortie hebben om te gaan rugdragen. Op zoek naar een korte Pfau dan maar.

Leuk TF de draagrking, maar wel een beetje ver weg+vroeg. Dus helaas ga ik overslaan. Veel plezier iig.

Hey KD, met wie ben je aan het lobbyen en waar dan? Leuk!

Mefke, zijn benen eruit zal misschien al fijn voor hem zijn. Maar probeer er inderdaad voor te zorgen dat zijn knietjes hoger dan zijn billen blijven. Dat zit zowel voor hem als voor jou het lekkerst.
Hopelijk lukt het een lange wandeling te maken in de vakantie. En misschien is een rekbare doek ook niet zo lekker meer en kan je eens een geweven doek proberen.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 13:21:00 #260
141844 Macka66
pi_75480111
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ah, leuk!

mefke, met het gezichtje naar buiten is NOOIT goed. vrag maar naar macka's stokpaardje, ze heeft er een prachtige post over (met stokpaardjessmmiley en al ) met de precieze uitleg over de natuurlijke bolling van de rug (kyfose) en dat soort zaken.

en knietjes hoger dan de kont zit ook het lekkerst voor driekus. je hoeft natuurlijk niet de schuine band over zijn hoofd te trekken, ik weet niet of je dat altijd doet? dan kan hij ook rond kijken.
en als hij zijn hoofdje echt goed omhoog kan houden, kan hij ook op de heup (mag dat het een rekbare doek? weetnietzeker), dan heeft hij ook meer kijkvrijheid.
Stokpaardje Draagdoeken 67

Met een gewone rekbare doek op de heup knopen zou ik niet doen, zakt te snel door. Tenzij je 'm zo knoopt dat je drie lagen over elkaar hebt.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 13:25:18 #261
141844 Macka66
pi_75480253
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef oeke het volgende:
Jeetje BE, die foto!

Macka, ik dacht al dat Zara red er het meest in de buurt kwam, maar die heb je niet in korte maten he? Ik zou graag een shortie hebben om te gaan rugdragen. Op zoek naar een korte Pfau dan maar.

Leuk TF de draagrking, maar wel een beetje ver weg+vroeg. Dus helaas ga ik overslaan. Veel plezier iig.

Hey KD, met wie ben je aan het lobbyen en waar dan? Leuk!

Mefke, zijn benen eruit zal misschien al fijn voor hem zijn. Maar probeer er inderdaad voor te zorgen dat zijn knietjes hoger dan zijn billen blijven. Dat zit zowel voor hem als voor jou het lekkerst.
Hopelijk lukt het een lange wandeling te maken in de vakantie. En misschien is een rekbare doek ook niet zo lekker meer en kan je eens een geweven doek proberen.
Ellevill heeft nu Zara seconds, misschien een Candy 4 kopen en inkorten?
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 13:39:15 #262
141844 Macka66
pi_75480690
Het gaat goed met de Draagkringen
Er is er ook al een in Noord-Brabant, in Amsterdam zijn dames bezig, Friesland en het Oosten zijn aan kijken of er animo is, Westland start dus morgen en op 11 januari start de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk. Grondlegger de Haagse Draagkring gaat natuurlijk ook gewoon door. Allemaal niet-commercieel en vrij toegankelijk voor mensen die kennis uit willen wisselen of inwinnen over kinderdragen!

en ik ben er zo blij mee
pi_75481719
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Macka66 het volgende:
Het gaat goed met de Draagkringen
Er is er ook al een in Noord-Brabant, in Amsterdam zijn dames bezig, Friesland en het Oosten zijn aan kijken of er animo is, Westland start dus morgen en op 11 januari start de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk. Grondlegger de Haagse Draagkring gaat natuurlijk ook gewoon door. Allemaal niet-commercieel en vrij toegankelijk voor mensen die kennis uit willen wisselen of inwinnen over kinderdragen!

en ik ben er zo blij mee
En terecht
pi_75481905
Die foto BE Wat Rocka zegt, wat kunnen we onszelf dan toch gelukkig prijzen hier.

TF, ik zou graag komen, maar op vrijdag werk ik helaas
pi_75482556
TF ik wil wel op zich maar ik heb geen auto, B. is werken morgen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 december 2009 @ 14:43:19 #266
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75482930
Er stopt een bus voor de deur hoor Of ik moet je eerst ophalen?
pi_75483668
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stopt een bus voor de deur hoor Of ik moet je eerst ophalen?
een bus?! ben je gek?
nee hoor haha, om eerlijk te zijn vind ik de bus wat teveel gedoe en ophalen gaat niet want ik kan niet zo lang blijven, ik moet spul pakken voor center parcs we vertrekken morgenmiddag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75486517
Is de storchenwiege een goede doek voor beginners? Ik weet echt nog helemaal niks van dragen.
pi_75487910
Mijn nieuwe Ellevill Caelum She is binnen
En hij voelt net zo fijn als ik me herinnerde. En het was zo'n heerlijk licht pakketje, mooi stijlvol ingepakt zoals bij deze doek past

*blij is
pi_75488186
Wat fijn Macka!
* ben trots op jou!

Wat fijn Miss Sly! Oeh ik ben blij voor je!
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 17:47:41 #271
141844 Macka66
pi_75489267
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:11 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Macka!
* ben trots op jou!

Wat fijn Miss Sly! Oeh ik ben blij voor je!
en op owlet en TF natuurlijk ook he
(en floortje)

miss_sly, geniet ze van je ultieme droomdoek!

amaranta, een Storchenwiege is ook voor beginners echt een hele fijne doek!
pi_75489417
Ja, natuurlijk!
Maar je schreef zo trots, ik moest even met je mee jompelen hoor!
* ook heel trots op Owlet, TF en Floortje is!
pi_75490085
miss_sly, foto's!
©Dumbo
pi_75492585
Foto's aankomend weekend in Berlijn
Met mijn nieuwe doek en mijn nieuwe draagjas

Senna heeft de doek iig weer opnieuw goedgekeurd, want toen ik hem uitpakte en even bij haar hield, pakte ze meteen een stukkie en dat verdween in haar mond
  donderdag 10 december 2009 @ 20:04:04 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_75493999
Mijn Wellen Allegro met wol is er! En hij is mooooi!
  donderdag 10 december 2009 @ 20:04:54 #276
190853 RockabeIIa
pi_75494038
Ik hoopte zo dat ik mijn drager voor dit weekend zou hebben maar nog steeds niks vernomen
pi_75494098
Fijn catie

Rocka, misschien morgen nog, dan is het vrijdag!
Wij komen zaterdag bijna bij je langs onderweg naar Berlijn
  donderdag 10 december 2009 @ 20:07:30 #278
190853 RockabeIIa
pi_75494159
Nou, ik twijfel omdat ze schreef dat ze me daar nog over zou mailen maar het zou wel eind deze week worden (duurt wel lang als je er van afhankelijk bent zo nu en dan)
pi_75494264
Dan duurt wachten idd lang. En kun je haar niet voor de zekerheid een vriendelijk mailtje sturen om er nog even naar te vragen?
pi_75494876
draagkring in alkmaar Oeke zaaltje enzo is al bijna rond geloof ik. ik en wat andere meiden zijn daarmee bezig

oooo en ik ben zondag ook heelheeeeel dicht in de buurt van rocka

een *werijdenlangsrockaweekend*
pi_75495036
Maar ik maandag dan ook weer! Ik win

Alkmaar is ook nog wel te doen. Leuk Kleurdoos
pi_75495445
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik maandag dan ook weer! Ik win

Alkmaar is ook nog wel te doen. Leuk Kleurdoos
ik diezelfde zondag 2x!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:32:41 #283
190853 RockabeIIa
pi_75497451
Maar dan mag je wel effe stoppen hier hoor!

Miss_Sly, misschien moet ik dat maar doen ja... maar dat staat zo opdringerig denk ik Echt! Ik heb zojuist mail gekregen dat ie onderweg is!
pi_75497679
Fijn Rocka! Kan je gauw lekker dragen en foto's maken!

Kleurdoos, Alkmaar, das best dichtbij! Kunnen we eindelijk eens meeten!

Ik wil ook een mei Tai gaan maken. Nou zat ik een beetje te rond te kijken naar modellen en ik zag deze: een Onbuhimo
Een mei Tai maar met ringen.
Kent iemand die? Denken jullie dat die lekker zit?
Hij lijkt me een beetje op de schouders te hangen...
pi_75497831
Rocka, wat goed

Creatief hoor oeke, zelf maken. Ik ben benieuwd
pi_75498248
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar dan mag je wel effe stoppen hier hoor!

Miss_Sly, misschien moet ik dat maar doen ja... maar dat staat zo opdringerig denk ik Echt! Ik heb zojuist mail gekregen dat ie onderweg is!
t schijnt dat ik waterpokken heb dus dat kan ik maar beter niet doen dan. Morgen eerst even een checkup @ dok. als t niets is wil ik best een bakkie komen doen hoor
  donderdag 10 december 2009 @ 21:53:49 #287
190853 RockabeIIa
pi_75498262
Zie uit naar zaterdag. Met doek durf ik wel de bus in, met kinderwagen niet. Vandaar...
  donderdag 10 december 2009 @ 21:54:30 #288
190853 RockabeIIa
pi_75498291
KD ieuw! Waterpokken sux! Nee, dan laat maar dan
pi_75499037
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Zie uit naar zaterdag. Met doek durf ik wel de bus in, met kinderwagen niet. Vandaar...
Kan ik me voorstellen! Ik vind dat al met 1 kind, maar jij hebt er dan ook nog een peuter bij.
Wat is dragen toch gemakkelijk, he
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 22:25:31 #290
141844 Macka66
pi_75499569
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef oeke het volgende:
Fijn Rocka! Kan je gauw lekker dragen en foto's maken!

Kleurdoos, Alkmaar, das best dichtbij! Kunnen we eindelijk eens meeten!

Ik wil ook een mei Tai gaan maken. Nou zat ik een beetje te rond te kijken naar modellen en ik zag deze: een Onbuhimo
Een mei Tai maar met ringen.
Kent iemand die? Denken jullie dat die lekker zit?
Hij lijkt me een beetje op de schouders te hangen...
Ik heb een soort onbuhimo, met stoffen lussen ipv ringen. Een echte mei-tai vind ik makkelijker aandoen.
hier een knoopaanwijzing van een dergelijk lussending
Dat de onbuhimo zo op de schouders hangt komt denk ik door de hoek waarop de banden aangezet zijn, de binnenrand is iets teveel naar de schouderkop toe.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 22:27:10 #291
141844 Macka66
pi_75499645
Beterschap KD!

En iedereen die langs Rocka rijdt zonder te meeten is natuurlijk een loser
  donderdag 10 december 2009 @ 22:54:43 #292
190853 RockabeIIa
pi_75500822
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Beterschap KD!

Eensch!
pi_75503099
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb een soort onbuhimo, met stoffen lussen ipv ringen. Een echte mei-tai vind ik makkelijker aandoen.
hier een knoopaanwijzing van een dergelijk lussending
Dat de onbuhimo zo op de schouders hangt komt denk ik door de hoek waarop de banden aangezet zijn, de binnenrand is iets teveel naar de schouderkop toe.
He, ik vind het zo moeilijk, elke keer als ik door al die patronen kijk, zie ik steeds iets wat me niet helemaal bevalt. Ik denk dat ik een wrap around achtig iets het mooist vind.
Maar dat die ringen lastig zijn met knopen kan ik me voorstellen.

Haha, valt het op dat ik op zoek ben naar iets? Een shortie of een Mei Tai of een Beco of een ergo-drager.
Oja, Macka, nog bedankt voor die Zara tip, ik ga er even goed over nadenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 11-12-2009 00:04:30 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:03:38 #294
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75503490
Ik heb al een poosje een Mei Tai en ik vind het erg fijn dragen als ik dingen aan het doen ben. Ik vind dat ik meer bewegingsvrijheid heb dan met een doek. Maar voor langere stukken lopen vind ik een doek fijner dragen.
Het nadeel van de Mei Tai vind ik ook dat ik het lastiger knopen vind, maar misschien moet ik daar nog meer handigheid in krijgen. De Mei Tai gebruik ik daardoor meestal alleen binnenshuis.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_75503572
Ja, misschien is dat het ook, gewoon een ander soort drager naast de doek. Ik kan me wel voorstellen dat het lastiger knopen is.

En ik heb gewoon zo'n mooi stofje gekocht om een Mei Tai van te naaien.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:41:56 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_75509711

Mijn nieuwe wollen wellen! Hij is mooi, hij is fijn, ik ben blij!
©Dumbo
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:46:01 #297
190853 RockabeIIa
pi_75509858
Je hebt ook echt een heel leuke baby, tex

* RockabeIIa wacht op de pakketbezorger (is ook een lekker ventje ) maar die zal morgen wel komen...
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:19 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75510478
tex, wat een lieve foto! Met dat handje!

en miss een nieuwe doek en jas
en rocka zometeen een nwe drager
en oeke die zelf wat gaat bouwen

komt er nou zowel een draagkrig in alkmaar als in amsterdam?
worden we hier op de hoogte gehouden als er 1 gelanceerd wordt?

TF, hoe is de eerste draagkring in westland gegaan?
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 11:05:01 #299
5428 crew  miss_sly
pi_75510498
texel, wat een mooie warme kleur En dat mutsje, wat staat dat haar toch onwijs mooi
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Beterschap KD!

quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Eensch!
Wij zijn er al redelijk vroeg, hoor. En we hebben nog een hele reis voor de boeg, dus toen ik schaap vroeg of we even een bakkie konden doen bij Rocka was zijn voorzichtige antwoord dat dat wel maar heeeel kort kon, want we moeten nog heeeel veel rijden....
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 11:07:48 #300
5428 crew  miss_sly
pi_75510579
ow, en mijn kerel gaat dus gewoon met zijn dochter in de draagdoek naar het CB Hoe stoer is dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')