SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik ben stiekem wel heel snieuwgierigquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks en wacht geduldig nog 1 a 2 weken op mijn naar eigen smaak gemaakte Mei Tai
In het echt zien ze er (uiteraard) beter uit dan op de Didy foto's. Al blijven het kinderkamergordijnenquote:
Voor mijj zit de grootste verbetering in de vleugeltjes. Die lijken veel te egaal op de Didymosfoto's, op de draagfoto's hebben ze mooie arcering. En de tinten zijn ook veel meer naar mijn smaak in het echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Op de foto's vind ik em eigenlijk veel mooier dan menig andere doek
Welke dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind die uilendoek juist wel leuk. Beter dan de geitewollensokkenreformhuisdoeken die ik voornamelijk kan vinden
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doekquote:
Ik kom net toevallig deze site tegen: http://www.pareldraagdoeken.nl/stoffen/quote:Op woensdag 25 november 2009 17:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik zou trouwens wel een rood-met-witte stippen doek willenbestaan die?
met het risico dat ik op een heule grote wandelende efteling-paddestoel lijk
Je kan natuurlijk altijd nog vervenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doek
Nog even ter illustratie. Dit vind ik dus echt vreselijk:
[ afbeelding ]
En dit is weer zo gemaakt hip:
[ afbeelding ]
En dit is zo'n laffe kleur:
[ afbeelding ]
Ik ben nogal saai en wil gewoon een saaie, zwarte doek
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat tweede plaatje, die met die bloem, hebben ze toch ook in effen grijs?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha nee, Belana verkocht hem hier ooit onder de noemer Storchenwiege Johannes, en ik dacht dat ook, gewoon aan de strepen op de doek te zien, wist ik veel....quote:Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
Poppejans, je dacht een doek met lieveheersbeestjes of tekkels te hebben, maar het was met streepjes?
Idd. Op een van de draagkringochtenden hebben we uitgebreid een aantal SSC's vergeleken en het verschil was toch wel heel erg groot. Wat bij de een goed zit zit bij de ander uitstekend.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef texelonia het volgende:
Maar da's nog steeds goedkoper dan 2 keer los bestellen en dus 2 keer de verzendkosten voor 1 stuk
Ik twijfel... SSC's trekken mij niet zo. Maar voor dit geld wil ik het wel eens proberen. Maar op een meet proberen is altijd goedkoper natuurlijkEn ik zocht evt. nog wel iets wat makkelijk te gebruiken is voor mijn moeder. Geen idee of deze makkelijk is alleen. En met de eventuele douanekosten is het ook niet meer heel goedkoop uitproberen natuurlijk....
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef Poppejans het volgende:
Oeps, ik werd er net door anderen op gewezen dat de doek die ik heb overgekocht ooit, helemaal de doek niet was die ik dacht gekocht te hebben.
Dus dan bij deze maar even een vraagje aan de experts hier, wat kan ik vragen voor een goed uitziende tweedehands Ellaroo Christiane, lengte 3.40 (? nou weet ik ook niet of ik dat goed gemeten heb, want ik zie die maat nergens online)
Nee, daar zat niks bij, dus wist ik veel.... ik wist het echt nietquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef owlet het volgende:
[..]
Jij was de marktplaatsverkoopster die ik getipt heb bij Marktplaats
![]()
![]()
Ik herinner nog dat Belana hem verkocht, daar zat toch ook een storchboekje bij?
pvoess wij hebben een Mei tai van een tafellakenin de auto liggen, ideaal voor ffsnel dragen of vieze grond.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel nogsteeds over de suse SSC.
Voor 30 euro meer heb ik een mooie draagdoek.
Ik heb een SSC niet echt nodig. Ik zou hem alleen willen voor in de zomer of voor andere zanderige vieze modderige dingen. Ik vind mijn andere doeken daar te mooi voor. Maar als ik een neobulle koop kan ze daar ook in nat worden vies worden en vind ik het minder erg dan in mijn cashmere of zijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Lekker zegquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag al vanaf vanmorgen 11.30 en nu nog
ze viel in slaap op de terug weg in de trein. En nu nog. ondertussen alweer 2,5 uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |