abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75018695
ooh! das een koopje! maruh ik heb geen paypall
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75018780
Ik wil wel voor je mee bestellen hoor.
Kunnen wel douane kosten bij komen doordat het bedrag dan hoger is (omdat ik er ook 1 wil)
  donderdag 26 november 2009 @ 13:52:34 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75018912
Crazy Princess, wat dacht je van deze en deze:
Ik ben ook een saaie wat dat betreft namelijk

... gezien door crazy princess ...

[ Bericht 47% gewijzigd door Groofsken op 26-11-2009 21:08:43 ]
pi_75019079
En bij 1 bestellen komt er niets bovenop?

ooow moeilijk, moeilijk. Ik overleg even met manlief, kan altijd nog een paypal aanmaken.
pi_75019201
Dan kan het ook hoor. maar zit je net wat dichter bij de invoerprijs en is het pakje misschien kleiner en glipt die er zo doorheen. .
pi_75019286
Nou als je er 2 koopt zijn de verzendkosten bizar hoger
pi_75019400
Bij 1= Shipping and handling: $19.00
Bij 2= Shipping and handling: $35.00
pi_75019928
huh? das dus niet handig,
Ik heb ondertussen besloten om het toch maar niet te doen.Ik vind het best 'eng' om helemaal uit amerika iets te kopen. suf hè.
pi_75020097
Oh, en voor wie er al aan de shortie / korte draagdoek zijn of willen weten wat je daarmee kan:
Een snelle fototutorial heupdragen.
Meer knopen volgen!
Hardloper.
IG @webkim
pi_75020137
Maar da's nog steeds goedkoper dan 2 keer los bestellen en dus 2 keer de verzendkosten voor 1 stuk

Ik twijfel... SSC's trekken mij niet zo. Maar voor dit geld wil ik het wel eens proberen. Maar op een meet proberen is altijd goedkoper natuurlijk En ik zocht evt. nog wel iets wat makkelijk te gebruiken is voor mijn moeder. Geen idee of deze makkelijk is alleen. En met de eventuele douanekosten is het ook niet meer heel goedkoop uitproberen natuurlijk....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_75020143
En Pvoess en Jelief:
als je twee afzonderlijke bestellingen doet en vermeldt dat je twee losse pakjes wil? Is dat geen optie? Of is het al een definitieve nee, Jelief?
Hardloper.
IG @webkim
pi_75025420
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
Poppejans, je dacht een doek met lieveheersbeestjes of tekkels te hebben, maar het was met streepjes?
Hahaha nee, Belana verkocht hem hier ooit onder de noemer Storchenwiege Johannes, en ik dacht dat ook, gewoon aan de strepen op de doek te zien, wist ik veel....
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75025736
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef texelonia het volgende:
Maar da's nog steeds goedkoper dan 2 keer los bestellen en dus 2 keer de verzendkosten voor 1 stuk

Ik twijfel... SSC's trekken mij niet zo. Maar voor dit geld wil ik het wel eens proberen. Maar op een meet proberen is altijd goedkoper natuurlijk En ik zocht evt. nog wel iets wat makkelijk te gebruiken is voor mijn moeder. Geen idee of deze makkelijk is alleen. En met de eventuele douanekosten is het ook niet meer heel goedkoop uitproberen natuurlijk....
Idd. Op een van de draagkringochtenden hebben we uitgebreid een aantal SSC's vergeleken en het verschil was toch wel heel erg groot. Wat bij de een goed zit zit bij de ander uitstekend.
Voor mij persoonlijk maakte dat zelfs het verschil tussen minst gebruikte drager (manduca) en meest gebruikte drager (ergo).
pi_75025822
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef Poppejans het volgende:
Oeps, ik werd er net door anderen op gewezen dat de doek die ik heb overgekocht ooit, helemaal de doek niet was die ik dacht gekocht te hebben.
Dus dan bij deze maar even een vraagje aan de experts hier, wat kan ik vragen voor een goed uitziende tweedehands Ellaroo Christiane, lengte 3.40 (? nou weet ik ook niet of ik dat goed gemeten heb, want ik zie die maat nergens online)
Jij was de marktplaatsverkoopster die ik getipt heb bij Marktplaats

Ik herinner nog dat Belana hem verkocht, daar zat toch ook een storchboekje bij?
pi_75028883
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef owlet het volgende:

[..]

Jij was de marktplaatsverkoopster die ik getipt heb bij Marktplaats

Ik herinner nog dat Belana hem verkocht, daar zat toch ook een storchboekje bij?
Nee, daar zat niks bij, dus wist ik veel.... ik wist het echt niet
Ik heb de advertentie er al gauw afgehaald, probeer het ooit nog wel een keertje en dan met de juiste info
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75030509
Girasol Sitrus op eBay, 4.2 m. (mt. 5), 20 Euro met Sofort Kaufen
klik!!!
Hardloper.
IG @webkim
pi_75030833
Ik twijfel nogsteeds over de suse SSC.
Voor 30 euro meer heb ik een mooie draagdoek.
Ik heb een SSC niet echt nodig. Ik zou hem alleen willen voor in de zomer of voor andere zanderige vieze modderige dingen. Ik vind mijn andere doeken daar te mooi voor. Maar als ik een neobulle koop kan ze daar ook in nat worden vies worden en vind ik het minder erg dan in mijn cashmere of zijde
pi_75031461
Mooie doek, die onderste, Groofsken. En wat is S. daar nog een lief klein hummeltje. En over niet al te lang heb je weer zo'n klein hummeltje om te dragen.

Ik heb een vraagje over de Rucksack knoop, als ik die doe dan blijft de bovenste rail altijd een beetje los. Is dat niet erg? En zo wel, hoe kan ik die dan spannen?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75031762
Die span je door de losheid van achter je schouder naar voren uit doek te trekken.
Dus echt met je hand bijna naast het oortje van Kobus en dan met je hand langs de rails naar voren glijden terwijl je die op spanning houdt.
Door de doek vervolgens 1 of 2 keer naar binnen te draaien blijft de spanning erop.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75031935
Oh snel ben je Webkim!

En span je dan na het knopen of al ervoor? Ervoor denk ik zo te lezen.
pi_75031959
Ervoor. Je legt de uiteindelijke knoop altijd pas in je doek als -ie helemaal op spanning is en netjes zit.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75032066
Ja, dat is waar.
Maar bij de FWCC leg ik vaak een tijdelijk los knoopje op de rug al ik aan het spannen ben, zodat de staarten niet zo rond slierten.
pi_75032707
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel nogsteeds over de suse SSC.
Voor 30 euro meer heb ik een mooie draagdoek.
Ik heb een SSC niet echt nodig. Ik zou hem alleen willen voor in de zomer of voor andere zanderige vieze modderige dingen. Ik vind mijn andere doeken daar te mooi voor. Maar als ik een neobulle koop kan ze daar ook in nat worden vies worden en vind ik het minder erg dan in mijn cashmere of zijde
pvoess wij hebben een Mei tai van een tafellakenin de auto liggen, ideaal voor ffsnel dragen of vieze grond.
Ik denk trouwens dat ik beter zelf wat in elkaar kan zetten voor 30euro.
pi_75033047
Oooh ja een meitai is ook een optie maar ik kan niet naaien
Of eigenlijk ik kan wel naaien maar heb geen machine
pi_75033172
Voor zand, vies, modder en even snel kies ik voor
voorknopen of een korte doek of ringsling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')