quote:Op woensdag 25 november 2009 13:15 schreef PC eend het volgende:
Als ze mij een tientje sponsoren beloof ik te gaan kijken (op z'n minst een half uur)
Maar bijv. Huub en Claire bij elkaar zetten, in de bunker. Een battle om de voogdij te krijgen, die 1 week duurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een week tijd lopen emoties nooit zo hoog op dat er geknokt wordt. Of je moet mensen er echt op gaan uitzoeken of het dusdanig sturen. En dat vind ik niet interessant. Dom gemep en geschreeuw om niks.
Volgens Bram waren het er 18000 toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Onderschat NowLive niet!
Maar toch hè: 1800 betalende kijkers naar TBO1.. ik vind dat nog best veel, gezien de zeer spaarzame landelijke aandacht in de media die er voor was.
En nu weer een beetje realiteit ...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
Maar bijv. Huub en Claire bij elkaar zetten, in de bunker. Een battle om de voogdij te krijgen, die 1 week duurt.
Met her en der gasten uit DGK. Zoals Brian, Lieke, Jaap, Papa Recourt etc.
Euh.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu weer een beetje realiteit ...
Ik zou er ook nog wel 25 euro voor willen betalen, maar laat nu eindelijk die streams eens komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
Ja hoor. Maar niet meer dan een tientje, tenslotte duurt het maar kort en was DGK goedkoper.
Geloof jij er nog in, Bobby?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[quote]Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
....ik denk dat je die vinger in je eigen pap duwt ....genomineerd voor briljante opmerking van de maand
De hele vergelijking met BB of DGK is al idiootquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
Ja hoor. Maar niet meer dan een tientje, tenslotte duurt het maar kort en was DGK goedkoper.
Mehn wat verwacht je dan te zien?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh.
Danny en Bart?
Dottey en Dementor?
Copycat en Tabitha, op een oppervlakkige back to basic manier?
Groepsexquote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mehn wat verwacht je dan te zien?
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
genomineerd voor briljante opmerking van de maand
Pittige gesprekken danwel acties.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mehn wat verwacht je dan te zien?
18000 unieke IP-adressen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens Bram waren het er 18000 toch?
Totaal, zeker wetenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
18000 unieke IP-adressen.
Of dat de hoogste score was van mensen die tegelijkertijd keken, of dat dit het totáál aantal unieke bezoekers was, dat weet ik eigenlijk niet.
Wat valt er dan te winnen?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pittige gesprekken danwel acties.
Beter dan puzzelen/eiffeltorens bouwen.
Ik geloof absoluut in een succesvolle internetreality.quote:
Is ie nou nog bezig? Arme ziel, het zal daar ook wel niet zo warm zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog wel 25 euro voor willen betalen, maar laat nu eindelijk die streams eens komen.
En Alsido moet gestopt worden , het wordt steeds erger daar in die kelder
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ie nou nog bezig? Arme ziel, het zal daar ook wel niet zo warm zijn.
Nee, zoveel heb ik er niet voor over. En wat Cc zegt: in godsnaam geen incrowd gedoe maar gewoon cleane streams van bewoners die van buitenaf komen.
Hebben we ze dan echt allemaal gehad?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.
Bram en Eline zijn niet zó interessant of spraakmakend dat we daar op zitten te wachten. Maw ik denk dat dat veel meer kost dan het oplevert.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een succesvolle internetreality.
Op dit moment vind ik een liveverslag van de trouwerij in Las Vegas het beste idee.
Nederland telt vele leuke zusjes hoor. Nee echt, onbekende bewoners graag.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.
De voogdij over Sophie natuurlijk!quote:
Dat is niet grappig.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De voogdij over Sophie natuurlijk!
Wie een succesvolle RLS wil produceren moet zijn geweten achterlaten.quote:
Nou, nee.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie een succesvolle RLS wil produceren moet zijn geweten achterlaten.
Misschien als er alleen gewetensloze mensen kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.quote:
Tijd voor een carrière switch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is ook nog een tussenweg toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.
Las eerder dat er 18.000 kijkers per dag waren.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
Maar toch hè: 1800 betalende kijkers naar TBO1..
Dat is/was aan de producent...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.
Een RLS die geen 24/7 te volgen is, is bij voorbaat al mislukt. Dat 24 uur een vlieg op de muur zijn is juist de belangrijkste USP van een RLS.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef sunny16947 het volgende:
TBO2 zou volgens mij geïntegreerd worden in SV. In mijn optiek is dat, dat je niet 24/7 TBO volgt. Waar blijven dan de 24/7 uitzendingen/programma's van SV? Dus alleen bepaalde dagdelen waarin de spellen te volgen zijn. Te beginnen met stenen stapelen (zoals in ER) koppels door loting tegen elkaar. Winnaars weer tegen elkaar, daar is wel een uur mee te vullen.
De producent wil ons geld hebben. Dan moet ie wel een beetje in ons straatje lullen.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Las eerder dat er 18.000 kijkers per dag waren.
De stream is 350.000 keer aangeklikt.
150.000 bezoekers per maand
weet je dat zeker, ook dan vreemd, want dan komt er minder geld binnen denk ik, waarom niet gewoon betaalde streams???quote:
Omdat de meeste mensen niet willen betalen waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je dat zeker, ook dan vreemd, want dan komt er minder geld binnen denk ik, waarom niet gewoon betaalde streams???
die zullen dan ook niet vooraf al zomaar willen betalen lijkt mequote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen niet willen betalen waarschijnlijk?
Nee, dat was mijn punt ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef gomi het volgende:
[..]
die zullen dan ook niet vooraf al zomaar willen betalen lijkt me
Niet als het gratis ook kan, lijkt mequote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hangt van de doelgroep af, als je gaat voor de onderkant van de maatschappij is die kans inderdaad groot.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie een oorlog wil produceren moet zijn geweten achterlaten.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
Zet mij maar eens met Huub in die bunkerquote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maanvis doet gewoon mee aan TBO2.![]()
Dan komen de vurig gewenste kamervragen en daarmee de betalende streamers vanzelf
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Las eerder dat er 18.000 kijkers per dag waren.
De stream is 350.000 keer aangeklikt.
150.000 bezoekers per maand
Snap je vraag niet.quote:
Dat beveiligen van de streams is juist verschrikkelijk duur, dan zal er echt het dubbele op tafel moeten komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef Toverheks het volgende:
nou, ik ben van mening, dat als je graag streams wilt er ook iets voor wilt betalen, daarom vind ik het onzin om ze gratis op het net te gooien, er moeten toch ergens inkomsten vandaan komen en ben best bereid voor de streams 2 euro extra (ik doe een gooi) neer te tellen, dat gratis is helemaal niks, want omdat TBO1 niet echt van de grond kwam zullen er veel mensen denken ach is gratis ik kijk af en toe.
Doe je het als betalende stream, en maak je er goed reklame over en zet er een leuke groep mensen in die *prettig* zijn om te volgen dan gaat het van mond tot mond en dan betalen de meeste ook wel om toch mee te kunnen *genieten*
Zoveel waren het er echt nietquote:
Gezond verstandquote:
oke, zonde want dan had er ook geld in het laadje gekomen, ik betaal gewoon en ga niet gratis kijken, vind heb ook genoten van TBO1 al was het meer bagger enzo maar toch, gun ze een nieuwe start.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat beveiligen van de streams is juist verschrikkelijk duur, dan zal er echt het dubbele op tafel moeten komen.
Wat HiDiHo zegt, een betaalde stream goed beveiligen is reteduur (sterker nog, een goede stream an sich kost al ontzettend veel). En reclame maken kost ook bakken geld als je het goed wilt doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef Toverheks het volgende:
nou, ik ben van mening, dat als je graag streams wilt er ook iets voor wilt betalen, daarom vind ik het onzin om ze gratis op het net te gooien, er moeten toch ergens inkomsten vandaan komen en ben best bereid voor de streams 2 euro extra (ik doe een gooi) neer te tellen, dat gratis is helemaal niks, want omdat TBO1 niet echt van de grond kwam zullen er veel mensen denken ach is gratis ik kijk af en toe.
Doe je het als betalende stream, en maak je er goed reklame over en zet er een leuke groep mensen in die *prettig* zijn om te volgen dan gaat het van mond tot mond en dan betalen de meeste ook wel om toch mee te kunnen *genieten*
Ik heb voor 1 ook betaald, maar of ik het weer zou doen???quote:Op woensdag 25 november 2009 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, zonde want dan had er ook geld in het laadje gekomen, ik betaal gewoon en ga niet gratis kijken, vind heb ook genoten van TBO1 al was het meer bagger enzo maar toch, gun ze een nieuwe start.
TBO is Bràm z'n ding he.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me wel af wat Danny hiervan vindt. Eerst heeft ie keiveel gesponsord en zelfs nog zaken kwijtgescholden, en nu is alles op en komen Vlem en Bram hier weer schooien.
Nou ja, misschien was het dan een schatting, weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Gezond verstand
En een klein beetje ervaring met aantallen gebruikers.
Gertje sprak over Bram én Vlem.quote:
Het is Bram z'n ding. Vlem biedt alleen de locatie. In die zin zijn ze een team jaquote:
Ik denk dat dat allemaal maximalen zijn, er zal vast weleens 18000 bezoekers op een dag geweest zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was het dan een schatting, weet het verder ook niet.
• De stats
Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers
per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
27 vrijwilligers.
Het is Bram z'n ding en Johan faciliteert. Eventueel. Als er genoeg poet op tafel komt.quote:
En dan nog wat: Die Pa, heb ik nog gesproken, is toch megarijk? Waarom investeert die niet wat!?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is Bram z'n ding. Vlem biedt alleen de locatie.
Misschien omdat ie er dan wat mee wilt verdienenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog wat: Die Pa, heb ik nog gesproken, is toch megarijk? Waarom investeert die niet wat!?
Niets mis mee, toch? Pa het geld. Brammetje en Vlemmetje de eer?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ie er dan wat mee wilt verdienen
Johan vertelde in de SBS-youtube dat hij ook bunkerbouwer is .quote:Op woensdag 25 november 2009 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is Bram z'n ding. Vlem biedt alleen de locatie.
Hij gaat errr met de póet vandoooorrrrj!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Bram z'n ding en Johan faciliteert. Eventueel. Als er genoeg poet op tafel komt.
Ja, maar de Bunker onder PS2 is geen echte bunker hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zag in de SBS-youtube dat Johan ook bunkerbouwer is .
jij ook altijd met je grote mond!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar de Bunker onder PS2 is geen echte bunker hoor
Misschien is hij het zat om bij zijn kinderen in al die mislukkende projectjes te investeren en weer geld kwijt te raken. Dan blijf je niet rijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog wat: Die Pa, heb ik nog gesproken, is toch megarijk? Waarom investeert die niet wat!?
quote:Vraag: Zou jij een vrijwillige bijdrage over hebben voor TBO2 ?
ja 11 (13.3%)
nee 72 (86.7%)
Totaal aantal stemmen: 83
Ten dode opgescrheven dus.quote:
Bovendien is zo'n stemming denk ik nogal negatief beïnvloed door het feit dat de vorige TBO een vette connectie had met FOK! Die connectie is er met deze beoogde opzet beslist niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf hoe hoog de bijdrage is van die 13 procent ja stemmers
Sly had in het topic al duidelijk vermeld dat TBO2 niet exclusief met FOK! ging samenwerken.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien is zo'n stemming denk ik nogal negatief beïnvloed door het feit dat de vorige TBO een vette connectie had met FOK! Die connectie is er met deze beoogde opzet beslist niet.
Wat let je.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien een goed idee Gert om ook een poll te plaatsen, is wat makkelijker stemmen voor mensen en geeft direct overzicht.
Mera, bij Vol kan je onderaan de topic invoer pagina (je kan je tekst nu nog wel wijzigen) een poll aanmaken.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien een goed idee Gert om ook een poll te plaatsen, is wat makkelijker stemmen voor mensen en geeft direct overzicht.
Jaaa ja. En als je dan betaald hebt is het ineens weer FOK! voor en FOK! na!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sly had in het topic al duidelijk vermeld dat TBO2 niet exclusief met FOK! ging samenwerken.
Oh, had ik niet gezien, thanks.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Mera, bij Vol kan je onderaan de topic invoer pagina (je kan je tekst nu nog wel wijzigen) een poll aanmaken.
Als je dat nog effe doet zal ik even een melding maken in de topics vanwaar uit je stemmen kan verwachten
Hij quotte wat Bram tegen hem had gezegd vanmorgen aan de telefoon.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa ja. En als je dan betaald hebt is het ineens weer FOK! voor en FOK! na!
Uh... ja dat kan prima.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien, thanks.![]()
[..]
Hij quotte wat Bram tegen hem had gezegd vanmorgen aan de telefoon.
Hij pakte hem niet (error - moet titel opgeven maar dat veld is niet bewerkbaarquote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Mera, bij Vol kan je onderaan de topic invoer pagina (je kan je tekst nu nog wel wijzigen) een poll aanmaken.
Als je dat nog effe doet zal ik even een melding maken in de topics vanwaar uit je stemmen kan verwachten
Wil je hem ff in de OP zetten dan?quote:
Ik zag het, ik heb de mededeling dat ie er staat hier en daar gedropt. Maar reken maar op een uitslag ala Nowlivequote:Op woensdag 25 november 2009 18:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij pakte hem niet (error - moet titel opgeven maar dat veld is niet bewerkbaar) dus heb het topic ff opnieuw geplaatst met poll.
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb de mededeling dat ie er staat hier en daar gedropt. Maar reken maar op een uitslag ala Nowlive
Dat is in de regel gewoon een optie voor subtiele nee-stemmers ...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de optie: "Ik weet het nog niet", in de poll.
Jullie Hoogezanders ook altijd met jullie 'ik weet het nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de optie: "Ik weet het nog niet", in de poll.
of de niet-stemmerquote:Op woensdag 25 november 2009 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is in de regel gewoon een optie voor subtiele nee-stemmers ...
Tja, moet toch een manier zien te vinden om de opinie te peilen, en dan is dit de gemakkelijkste denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Bij de vorige editie hebben 1800 mensen betaald, waarvan er maar een klein deel actief waren op fora.
Dus eigenlijk zegt zo`n POLL niks.
Ik zie het meer als iets ondersteunends voor mensen die TBO niks vinden, en er graag een negatieve sfeer over willen creëren (soms vanuit persoonlijke rancune).
Is dat Hoogezands?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie Hoogezanders ook altijd met jullie 'ik weet het niet'
Zouden daar nog veel mensen op kijken?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien dat Bram beter een poll op zijn website kan plaatsen dan trouwens.
Zolang we maar niet vergeten dat het de opinie van circa 10 procent van de kijkers is.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, moet toch een manier zien te vinden om de opinie te peilen, en dan is dit de gemakkelijkste denk ik.![]()
Nou, je kunt de hele populatie ook niet bereiken om een tientje te vragen denk ik. Want daar mag je volgens mij de registratiegegevens van de betalers van TBO1 niet voor misbruiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang we maar niet vergeten dat het de opinie van circa 10 procent van de kijkers is.
Dat hoeft absoluut niet representatief te zijn voor de hele populatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |