Ik denk dat dat allemaal maximalen zijn, er zal vast weleens 18000 bezoekers op een dag geweest zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was het dan een schatting, weet het verder ook niet.
• De stats
Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers
per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
27 vrijwilligers.
Het is Bram z'n ding en Johan faciliteert. Eventueel. Als er genoeg poet op tafel komt.quote:
En dan nog wat: Die Pa, heb ik nog gesproken, is toch megarijk? Waarom investeert die niet wat!?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is Bram z'n ding. Vlem biedt alleen de locatie.
Misschien omdat ie er dan wat mee wilt verdienenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog wat: Die Pa, heb ik nog gesproken, is toch megarijk? Waarom investeert die niet wat!?
Niets mis mee, toch? Pa het geld. Brammetje en Vlemmetje de eer?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ie er dan wat mee wilt verdienen
Johan vertelde in de SBS-youtube dat hij ook bunkerbouwer is .quote:Op woensdag 25 november 2009 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is Bram z'n ding. Vlem biedt alleen de locatie.
Hij gaat errr met de póet vandoooorrrrj!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Bram z'n ding en Johan faciliteert. Eventueel. Als er genoeg poet op tafel komt.
Ja, maar de Bunker onder PS2 is geen echte bunker hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zag in de SBS-youtube dat Johan ook bunkerbouwer is .
jij ook altijd met je grote mond!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar de Bunker onder PS2 is geen echte bunker hoor
Misschien is hij het zat om bij zijn kinderen in al die mislukkende projectjes te investeren en weer geld kwijt te raken. Dan blijf je niet rijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog wat: Die Pa, heb ik nog gesproken, is toch megarijk? Waarom investeert die niet wat!?
quote:Vraag: Zou jij een vrijwillige bijdrage over hebben voor TBO2 ?
ja 11 (13.3%)
nee 72 (86.7%)
Totaal aantal stemmen: 83
Ten dode opgescrheven dus.quote:
Bovendien is zo'n stemming denk ik nogal negatief beïnvloed door het feit dat de vorige TBO een vette connectie had met FOK! Die connectie is er met deze beoogde opzet beslist niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf hoe hoog de bijdrage is van die 13 procent ja stemmers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |