Zet mij maar eens met Huub in die bunkerquote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maanvis doet gewoon mee aan TBO2.![]()
Dan komen de vurig gewenste kamervragen en daarmee de betalende streamers vanzelf
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Las eerder dat er 18.000 kijkers per dag waren.
De stream is 350.000 keer aangeklikt.
150.000 bezoekers per maand
Snap je vraag niet.quote:
Dat beveiligen van de streams is juist verschrikkelijk duur, dan zal er echt het dubbele op tafel moeten komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef Toverheks het volgende:
nou, ik ben van mening, dat als je graag streams wilt er ook iets voor wilt betalen, daarom vind ik het onzin om ze gratis op het net te gooien, er moeten toch ergens inkomsten vandaan komen en ben best bereid voor de streams 2 euro extra (ik doe een gooi) neer te tellen, dat gratis is helemaal niks, want omdat TBO1 niet echt van de grond kwam zullen er veel mensen denken ach is gratis ik kijk af en toe.
Doe je het als betalende stream, en maak je er goed reklame over en zet er een leuke groep mensen in die *prettig* zijn om te volgen dan gaat het van mond tot mond en dan betalen de meeste ook wel om toch mee te kunnen *genieten*
Zoveel waren het er echt nietquote:
Gezond verstandquote:
oke, zonde want dan had er ook geld in het laadje gekomen, ik betaal gewoon en ga niet gratis kijken, vind heb ook genoten van TBO1 al was het meer bagger enzo maar toch, gun ze een nieuwe start.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat beveiligen van de streams is juist verschrikkelijk duur, dan zal er echt het dubbele op tafel moeten komen.
Wat HiDiHo zegt, een betaalde stream goed beveiligen is reteduur (sterker nog, een goede stream an sich kost al ontzettend veel). En reclame maken kost ook bakken geld als je het goed wilt doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef Toverheks het volgende:
nou, ik ben van mening, dat als je graag streams wilt er ook iets voor wilt betalen, daarom vind ik het onzin om ze gratis op het net te gooien, er moeten toch ergens inkomsten vandaan komen en ben best bereid voor de streams 2 euro extra (ik doe een gooi) neer te tellen, dat gratis is helemaal niks, want omdat TBO1 niet echt van de grond kwam zullen er veel mensen denken ach is gratis ik kijk af en toe.
Doe je het als betalende stream, en maak je er goed reklame over en zet er een leuke groep mensen in die *prettig* zijn om te volgen dan gaat het van mond tot mond en dan betalen de meeste ook wel om toch mee te kunnen *genieten*
Ik heb voor 1 ook betaald, maar of ik het weer zou doen???quote:Op woensdag 25 november 2009 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, zonde want dan had er ook geld in het laadje gekomen, ik betaal gewoon en ga niet gratis kijken, vind heb ook genoten van TBO1 al was het meer bagger enzo maar toch, gun ze een nieuwe start.
TBO is Bràm z'n ding he.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me wel af wat Danny hiervan vindt. Eerst heeft ie keiveel gesponsord en zelfs nog zaken kwijtgescholden, en nu is alles op en komen Vlem en Bram hier weer schooien.
Nou ja, misschien was het dan een schatting, weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Gezond verstand
En een klein beetje ervaring met aantallen gebruikers.
Gertje sprak over Bram én Vlem.quote:
Het is Bram z'n ding. Vlem biedt alleen de locatie. In die zin zijn ze een team jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |