quote:Op woensdag 25 november 2009 13:15 schreef PC eend het volgende:
Als ze mij een tientje sponsoren beloof ik te gaan kijken (op z'n minst een half uur)
Maar bijv. Huub en Claire bij elkaar zetten, in de bunker. Een battle om de voogdij te krijgen, die 1 week duurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een week tijd lopen emoties nooit zo hoog op dat er geknokt wordt. Of je moet mensen er echt op gaan uitzoeken of het dusdanig sturen. En dat vind ik niet interessant. Dom gemep en geschreeuw om niks.
Volgens Bram waren het er 18000 toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Onderschat NowLive niet!
Maar toch hè: 1800 betalende kijkers naar TBO1.. ik vind dat nog best veel, gezien de zeer spaarzame landelijke aandacht in de media die er voor was.
En nu weer een beetje realiteit ...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
Maar bijv. Huub en Claire bij elkaar zetten, in de bunker. Een battle om de voogdij te krijgen, die 1 week duurt.
Met her en der gasten uit DGK. Zoals Brian, Lieke, Jaap, Papa Recourt etc.
Euh.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu weer een beetje realiteit ...
Ik zou er ook nog wel 25 euro voor willen betalen, maar laat nu eindelijk die streams eens komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
Ja hoor. Maar niet meer dan een tientje, tenslotte duurt het maar kort en was DGK goedkoper.
Geloof jij er nog in, Bobby?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[quote]Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
....ik denk dat je die vinger in je eigen pap duwt ....genomineerd voor briljante opmerking van de maand
De hele vergelijking met BB of DGK is al idiootquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
Ja hoor. Maar niet meer dan een tientje, tenslotte duurt het maar kort en was DGK goedkoper.
Mehn wat verwacht je dan te zien?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh.
Danny en Bart?
Dottey en Dementor?
Copycat en Tabitha, op een oppervlakkige back to basic manier?
Groepsexquote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mehn wat verwacht je dan te zien?
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
genomineerd voor briljante opmerking van de maand
Pittige gesprekken danwel acties.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mehn wat verwacht je dan te zien?
18000 unieke IP-adressen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens Bram waren het er 18000 toch?
Totaal, zeker wetenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
18000 unieke IP-adressen.
Of dat de hoogste score was van mensen die tegelijkertijd keken, of dat dit het totáál aantal unieke bezoekers was, dat weet ik eigenlijk niet.
Wat valt er dan te winnen?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pittige gesprekken danwel acties.
Beter dan puzzelen/eiffeltorens bouwen.
Ik geloof absoluut in een succesvolle internetreality.quote:
Is ie nou nog bezig? Arme ziel, het zal daar ook wel niet zo warm zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog wel 25 euro voor willen betalen, maar laat nu eindelijk die streams eens komen.
En Alsido moet gestopt worden , het wordt steeds erger daar in die kelder
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ie nou nog bezig? Arme ziel, het zal daar ook wel niet zo warm zijn.
Nee, zoveel heb ik er niet voor over. En wat Cc zegt: in godsnaam geen incrowd gedoe maar gewoon cleane streams van bewoners die van buitenaf komen.
Hebben we ze dan echt allemaal gehad?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.
Bram en Eline zijn niet zó interessant of spraakmakend dat we daar op zitten te wachten. Maw ik denk dat dat veel meer kost dan het oplevert.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een succesvolle internetreality.
Op dit moment vind ik een liveverslag van de trouwerij in Las Vegas het beste idee.
Nederland telt vele leuke zusjes hoor. Nee echt, onbekende bewoners graag.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |