Kamervragen willen we!quote:
nou nee, liever een maand dan een week streams en als ik dan moet kiezen tussen wat saaier en een maand of extreem en een week dan dat eerste maarquote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Is het geen idee om het véél extremer te maken dan het nu is? Maar dan ook véél korter? (bijv. een week)
nou jullie, ik. Want tijdens dat puzzelen kun je nog eens een leuk gesprek horen. Tijdens het knokken niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:17 schreef Maanvis het volgende:
Dus jullie kijken liever een maand naar puzzelende mensen dan dat jullie bij wijze van Brian en Amanda zien knokken?
In een week tijd lopen emoties nooit zo hoog op dat er geknokt wordt. Of je moet mensen er echt op gaan uitzoeken of het dusdanig sturen. En dat vind ik niet interessant. Dom gemep en geschreeuw om niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:17 schreef Maanvis het volgende:
Dus jullie kijken liever een maand naar puzzelende mensen dan dat jullie bij wijze van Brian en Amanda zien knokken?
Ik denk dat we volgende week van start kunnen. Mits alle draden zijn weggewerkt, uiteraard.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik dat we via FOK! zeker zo`n 500 euro kunnen gaan binnenhalen.
Moeten ze alleen de overige ¤ 17500 nog ff ergens anders vandaan halen, en we kunnen beginnen.
Onderschat NowLive niet!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik dat we via FOK! zeker zo`n 500 euro kunnen gaan binnenhalen.
Moeten ze alleen de overige ¤ 17500 nog ff ergens anders vandaan halen, en we kunnen beginnen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:15 schreef PC eend het volgende:
Als ze mij een tientje sponsoren beloof ik te gaan kijken (op z'n minst een half uur)
Maar bijv. Huub en Claire bij elkaar zetten, in de bunker. Een battle om de voogdij te krijgen, die 1 week duurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een week tijd lopen emoties nooit zo hoog op dat er geknokt wordt. Of je moet mensen er echt op gaan uitzoeken of het dusdanig sturen. En dat vind ik niet interessant. Dom gemep en geschreeuw om niks.
Volgens Bram waren het er 18000 toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Onderschat NowLive niet!
Maar toch hè: 1800 betalende kijkers naar TBO1.. ik vind dat nog best veel, gezien de zeer spaarzame landelijke aandacht in de media die er voor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |