abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74983917
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar dan nog, er zou een goed ondernemingsplan onder moeten liggen en er zouden professionele medewerkers moeten zijn. Dat is nu geenszins het geval. Misschien dat op onderdelen medewerkers kwaliteiten bezitten, maar voor bijvoorbeeld marketing zie ik daar niemand die het geheel op sleeptouw kan nemen en kan vermarkten.
Ja, mee eens.
pi_74983979
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou er zelf wel voor voelen, maar ik ben bevooroordeeld.
Denk dat de gemiddelde streamer daar echt geen zin in heeft.
Waarom denk je dat?
quote:
Dus nee, denk niet dat het reëel is. En ook niet haalbaar omdat je niet genoeg mensen kunt bereiken om een tientje te vragen, zonder te investeren in publiciteit daarover. En gezien deze actie denk ik niet dat daar budget voor is.
Geenstijl is het ook gelukt met een paar stickers en videofilmpjes.
quote:
Ik denk dat je eerst moet investeren in publiciteit, doen alsof het héél wat is.
Kortom potentiele streamers voor de gek houden.
quote:
Als je dan aan kunt tonen dat er een grote doelgroep is gegenereerd, kun je bij sponsors aankomen met een goed verhaal en is het plaatje rond. Maar zonder investering geld genereren? Als ik wist hoe dat moest woonde ik niet in een huurhuisje.
Grote bedrijven branden hun handen niet aan zoiets en de kleinere bedrijven steken die 20k in hun eigen voortbestaan.
quote:
Ik hoop voor Bram dat er hier ergens een genius zit die met het verlossende plan komt.
Ja, wie weet en ik hoop het ook.
pi_74984045
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Óf heel goed kunnen teasen en daarmee een nieuw publiek weten te bereiken.
Want je gaat zelf toch ook met plezier naar de bios als je een teaser hebt gezien die je bevalt, zonder de precieze verhaallijn eerst te weten?
[quote]
Dat verschilt per individu, ik wacht de trailer af en kijk op imdb en rottentomatoes naar reviews en de score.
[quote]
Als je een heel nieuwe groep potentiële kijkers kunt bereiken die niets of weinig weten over TBO1 moet het lukken.
Zolang men die naam gebruikt weten ook nieuwe kijkers oud materiaal (video en forumposts) te vinden.
quote:
Maar dan komt het verhaal investeren in publiciteit weer kijken. Want hier op FOK! denk ik niet dat er veel mensen bereid gaan zijn om te betalen, na alle heisa met TBO1.
Waarom denk je dat?
quote:
Trouwens, nieuwe gebruikers zullen waarschijnlijk ook niet zo happig zijn op betalen voor een internet stream.
Kom op, hoeveel denk je dat er binnen is gekomen bij bijvoorbeeld DGK?
quote:
In tegenstelling tot een bioscoopfilm (groot scherm, avondje uit) en een DVD (relaxed op de bank, al dan niet met gezelligheid om je heen), waar mensen wél voor betalen, denk ik dat je met een internet show weinig donaties krijgt, omdat er op internet reeds tálloze films, shows, enzovoort enzovoort gratis te bekijken zijn.
Als men die redenatie zou volgen kan men beter stoppen met produceren van nieuwe content er is immers toch al genoeg en gratis te bekijken.
pi_74984073
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Maar het is toch een rare constructie als je ondernemer bent? Je vraagt je klant om een tientje zodat je hen een product kunt verkopen dat diezelfde klant liefst nog een keer moeten betalen (lees echt kostendekkend moet maken) door de aanschaf van credits.

Daarnaast hopen ze er dan zelf iets aan te verdienen. Zo kan ik ook ondernemen
Sterker nog ze vragen de klant om geld om het product te kunnen produceren en vervolgens te verkopen.
pi_74984086
quote:
Op woensdag 25 november 2009 02:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kun je aub zeggen waar die 20000E in gaan zitten?
Dat lijkt me ook wel handig om op de site te zetten in de vorm van een pdfje.
pi_74984121
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Duidelijk plan van aanpak zou zeker donaties stimuleren, zeker uit de hoek van oud-TBO1-kijkers.
MITS eerst bewezen is dat men zich aan dat plan houdt. Door bijvoorbeeld een heel nieuwe website online te zetten, platform, een goeie teaser, duidelijke uitleg over spel elementen etc.
Maargoed, daar gaan we weer met investering voor een goede website.
Een hele nieuwe website.
Weet je wel waar je het over hebt?
De Bunker website en het cms er achter is prima voor wat het moet doen.
Alleen de layout is wel voor verbetering vatbaar.
pi_74984165
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:40 schreef Gert het volgende:

[..]

OK, dus met een plan van aanpak waaruit blijkt dat er geleerd is van fouten uit het verleden, zou je wel x bedrag willen storten?
Ja, als men dan ook daadwerkelijk communiceert wat de streamer kan verwachten.
Wie wat gaat doen en vooral hoe en in welke tijdspanne.
pi_74984259
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:19 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja, als men dan ook daadwerkelijk communiceert wat de streamer kan verwachten.
Wie wat gaat doen en vooral hoe en in welke tijdspanne.
Wat ze kunnen verwachten van het programma bedoel je?
Voor een streamer is het toch ook helemaal niet belangrijk wie wat gaat doen, als het maar gebeurt. Als er maar iets te zien is, dat behoort een beetje streamer te doen. Die vinger in de pap willen hebben maakt het er alleen maar minder op vind ik.
Go hard or go home
pi_74984327
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat ze kunnen verwachten van het programma bedoel je?
Voor een streamer is het toch ook helemaal niet belangrijk wie wat gaat doen, als het maar gebeurt. Als er maar iets te zien is, dat behoort een beetje streamer te doen. Die vinger in de pap willen hebben maakt het er alleen maar minder op vind ik.
Normaal gesproken betaal je voor een stream waarbij je zo ongeveer weet wat je kunt verwachten, in ieder geval in welke setting.
Ik ga geen geld overmaken voor iets waarvan ik totaal geen idee heb wat het gaat worden.
Waarom zou iemand die nog nooit naar TBO heeft gekeken maar wel naar BB/DGK opeens 10 euro of meer overmaken om vervolgens te moeten wachten tot de 20k is bereikt?

Je zou het kunnen vergelijken met een preorder, maar ook dan weet een klant wat hij of zij kan verwachten op basis van informatie.
pi_74984379
Maar als we even al het gedoe weglaten komt het neer op "heb je zin in een RLS ja/nee indien ja doneer 10 euro of meer."
  woensdag 25 november 2009 @ 09:30:39 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74984399
Ik geloof niet zo in zo'n constructie. Als ik bedenk hoeveel heisa zowat elke beslissing tijdens TBO1 met zich meebracht vanuit streamers, denk ik dat het feit dat men 'meebetaalt' voor velen reden is om nog meer eisen te gaan stellen, waardoor het product nog stroever tot stand komt, met nog meer onnodige ruis her en der.

Beste is imo volledige onafhankelijkheid van de streamer, ook als die afhankelijkheid slechts een tientje de man beslaat. Betekent dat dat TBO2 geen kans van slagen heeft, so be it.

Maar omdat ik Bram een warm hart toedraag, wil ik er best een tientje of twee tegenaan smijten. Beschouw ik het gewoon als De Grote Clubactie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74984416
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof niet zo in zo'n constructie. Als ik bedenk hoeveel heisa zowat elke beslissing tijdens TBO1 met zich meebracht vanuit streamers, denk ik dat het feit dat men 'meebetaalt' voor velen reden is om nog meer eisen te gaan stellen, waardoor het product nog stroever tot stand komt, met nog meer onnodige ruis her en der.

Beste is imo volledige onafhankelijkheid van de streamer, ook als die afhankelijkheid slechts een tientje de man beslaat. Betekent dat dat TBO2 geen kans van slagen heeft, so be it.

Maar omdat ik Bram een warm hart toedraag, wil ik er best een tientje of twee tegenaan smijten. Beschouw ik het gewoon als De Grote Clubactie.
Een soort van glazen huis.
En natuurlijk gaat dit voor gedoe zorgen tenzij men duidelijk stelt dat je geld doneert en het verder maar moet afwachten.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:31:56 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74984427
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef Noek het volgende:
Die vinger in de pap willen hebben maakt het er alleen maar minder op vind ik.
Helemaal mee eens en ik denk dat je die vinger in je eigen pap duwt als je mensen op deze manier laat 'participeren'.
pi_74984455
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helemaal mee eens en ik denk dat je die vinger in je eigen pap duwt als je mensen op deze manier laat 'participeren'.
We wachten gewoon even af hoe duidelijk ze het gaan stellen op de website.
Natuurlijk verwacht men niet van iedere streamer precies 10 euro maar hoopt men op een paar klappers.
pi_74984491
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:27 schreef Dementor het volgende:

Waarom zou iemand die nog nooit naar TBO heeft gekeken maar wel naar DGK opeens 10 euro of meer overmaken om vervolgens te moeten wachten tot de 20k is bereikt?
Om de doodsimpele reden dat men streams wil kijken. Men heeft DGK gekeken en is dus een streamer.
Het is geen cam hè want je gaf aan dat er zoveel gratis streams zijn. Op dit gebied is er niks in Nederland.
Kijken naar een uil is toch anders dan een groep mensen observeren die het maar met elkaar moeten doen, in welke setting dan ook. Dat is wat mij betreft inwisselbaar, die setting. Ik denk dus eigenlijk dat men best wil betalen als men al een keer heeft gestreamd en weet hoe leuk het eigenlijk is met een forum erbij.

Maar goed, het is ook wel de omgekeerde wereld een beetje maar ja, soit.
Go hard or go home
pi_74984524
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Om de doodsimpele reden dat men streams wil kijken. Men heeft DGK gekeken en is dus een streamer.
Het is geen cam hè want je gaf aan dat er zoveel gratis streams zijn. Op dit gebied is er niks in Nederland.
Kijken naar een uil is toch anders dan een groep mensen observeren die het maar met elkaar moeten doen, in welke setting dan ook. Dat is wat mij betreft inwisselbaar, die setting. Ik denk dus eigenlijk dat men best wil betalen als men al een keer heeft gestreamd en weet hoe leuk het eigenlijk is met een forum erbij.

Maar goed, het is ook wel de omgekeerde wereld een beetje maar ja, soit.
Ik denk juist dat de setting het verschil maakt.
Maar we zullen zien hoe hard het gaat lopen.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:38:00 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74984548
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:33 schreef Dementor het volgende:
We wachten gewoon even af hoe duidelijk ze het gaan stellen op de website.
Laten we dat maar doen, dan .
quote:
Natuurlijk verwacht men niet van iedere streamer precies 10 euro maar hoopt men op een paar klappers.
En die grote klappers hebben dadelijk hun eigen favorieten die ze de hemel in stemmen en de rest trappen ze de grond in, want 'Ik heb het toch gekocht!'
pi_74984581
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:

QFT, als er straks een beslissing wordt genomen gaat 't gezeur epische vormen aannemen "want ik heb er geld in gestoken en nu zal 't volgens mij regels gebeuren boefuckinhoe".

Wat is een tientje op een mensenleven, ik doe wel mee. Omdat 't kan .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74984586
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik denk juist dat de setting het verschil maakt.
Maar we zullen zien hoe hard het gaat lopen.
Ach welnee, al prop je ze in een bezemkast. Het is de groepsdynamica die zo amusant is om naar te kijken. Het ergeren, houden van, etc. Wat mij betreft ook zo min mogelijk bemoeienissen van buitenaf. Hok maar lekker en ik kijk wel. Dat is dan weer wat ik leuk vind en denk.
Go hard or go home
pi_74984649
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Ach welnee, al prop je ze in een bezemkast. Het is de groepsdynamica die zo amusant is om naar te kijken. Het ergeren, houden van, etc. Wat mij betreft ook zo min mogelijk bemoeienissen van buitenaf. Hok maar lekker en ik kijk wel. Dat is dan weer wat ik leuk vind en denk.
Die dynamiek hangt helemaal van de deelnemers af en dat mag ik nu gerust zeggen.
Maareh zullen we dan samen in een kast gaan zitten?
pi_74984686
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die kans zit erin als je gaat zwalken als maker. Als je als maker vooraf duidelijk het spelconcept op papier hebt, je je daar aan houdt, dan is er in principe geen reden voor kijkers om aanvallend te reageren.

TBO I is geëindigd op een heel andere manier dan ze aangevangen is. Daarnaast werden keer op keer foutjes gemaakt die een aanleiding voor de streamers waren om "los te gaan". Ik vermoed dat TBO II aan hetzelfde euvel gaat lijden, omdat het net té goedkoop geproduceerd moet worden en er weer sprake zal zijn van veel vrijwilligers werk.

Bram zou dat helemaal niet moeten willen, want nog zo'n serie en hij kan de komende tien jaar inpakken. Het afbrand risico is redelijk groot geworden.

Maar goed, ik ben wel iemand van halflege glazen, 't kan zijn dat ik het te somber zie.
pi_74984719
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die dynamiek hangt helemaal van de deelnemers af en dat mag ik nu gerust zeggen.
Maareh zullen we dan samen in een kast gaan zitten?
Ja hoor. Wedden dat er mensen gaan kijken!
Go hard or go home
pi_74984747
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die kans zit erin als je gaat zwalken als maker. Als je als maker vooraf duidelijk het spelconcept op papier hebt, je je daar aan houdt, dan is er in principe geen reden voor kijkers om aanvallend te reageren.

TBO I is geëindigd op een heel andere manier dan ze aangevangen is. Daarnaast werden keer op keer foutjes gemaakt die een aanleiding voor de streamers waren om "los te gaan". Ik vermoed dat TBO II aan hetzelfde euvel gaat lijden, omdat het net té goedkoop geproduceerd moet worden en er weer sprake zal zijn van veel vrijwilligers werk.
Die foutjes werden vooral gemaakt omdat er geen spelconcept op papier stond.
Daar kon dus niemand wat mee, ik kwam binnen en moest roeien met de riemen die er vooral niet waren.
Het is achteraf allemaal veel te snel gegaan daar.

Dus ik wacht op informatie voordat ik geld overmaak.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:48:51 #74
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_74984796
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Wat mij betreft maken ze een RLS geheel op hun eigen manier, zonder inbreng vd kijker. Dat gezeik, gezeur over wel of niet luisteren naar de streamers hing me de vorige keer zo de keel uit. Het gaat ten koste van wat er te zien is, naar mij idee.

Ik wil gewoon een paarweken kijken naar een leuke groep mensen, en wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet zo streng als bij TBO1. Ik zou een Big Brother achtig iets veel leuker vinden om naar te kijken, daar ben ik wel weer eens aan toe....
  woensdag 25 november 2009 @ 09:49:44 #75
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74984816
Ik wil 1 euro per dag betalen als het naar mijn zin is, dus kut streams, geen geld !!
Eens kijken of er dan geluisterd word.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_74984857
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:40 schreef Gert het volgende:

[..]

OK, dus met een plan van aanpak waaruit blijkt dat er geleerd is van fouten uit het verleden, zou je wel een tientje willen storten?

Persoonlijk zou ik ook wel een tientje willen betalen voor een TBO2 dat nauwelijks beter is dan TBO1. Alles beter dan de kabelgootjes van nu.
Ja hoor, ik stort graag een tientje, kom maar op met die bunker 2.
pi_74984883
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

QFT, als er straks een beslissing wordt genomen gaat 't gezeur epische vormen aannemen "want ik heb er geld in gestoken en nu zal 't volgens mij regels gebeuren boefuckinhoe".

Wat is een tientje op een mensenleven, ik doe wel mee. Omdat 't kan .
Natuurlijk komt er massief episch gezeik, ook al zetten ze er duidelijk bij dat het gaat om sponsoring zonder verdere zeggenschap.
En dan nog hoe lang moet men wachten op de nieuwe show zodra het geld binnen is?
Straks maak je geld over en na 1,5 maand begint het dan eindelijk, de kans is groot dat je het dan al lang bent vergeten.
pi_74984906
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:52 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk komt er massief episch gezeik, ook al zetten ze er duidelijk bij dat het gaat om sponsoring zonder verdere zeggenschap.
Dat komt er trouwens ook zonder sponsoring, of uberhaupt geld. FOK!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 25 november 2009 @ 12:23:22 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74985000
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil 1 euro per dag betalen als het naar mijn zin is, dus kut streams, geen geld !!
Eens kijken of er dan geluisterd word.
I case my rest ...
  woensdag 25 november 2009 @ 12:39:42 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74985376
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef Juud79 het volgende:

Ik zou een Big Brother DGK-achtig iets veel leuker vinden om naar te kijken, daar ben ik wel weer eens aan toe....
ik ook
pi_74985419
Ben het dik met je eens, Cc. Gebeurt niet vaak.

Anywho, er is maar één manier om erachter te komen of het lukt.

Dus, Bram, knal een duidelijk plan in elkaar, zet het online en al het goede wordt u toegeworpen!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 25 november 2009 @ 12:51:15 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74985657
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Wat mij betreft maken ze een RLS geheel op hun eigen manier, zonder inbreng vd kijker. Dat gezeik, gezeur over wel of niet luisteren naar de streamers hing me de vorige keer zo de keel uit. Het gaat ten koste van wat er te zien is, naar mij idee.

Ik wil gewoon een paarweken kijken naar een leuke groep mensen, en wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet zo streng als bij TBO1. Ik zou een Big Brother achtig iets veel leuker vinden om naar te kijken, daar ben ik wel weer eens aan toe....
quote:

[..]

Als dit het wordt dan kijk ik niet (en dan betaal ik dus ook niet). De interactie met de kijker (tot in het extreme betrokken zijn) was juist waardoor ik kwam kijken en credits spendeerde.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 25 november 2009 @ 12:53:51 #83
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74985732
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

Als dit het wordt dan kijk ik niet (en dan betaal ik dus ook niet). De interactie met de kijker (tot in het extreme betrokken zijn) was juist waardoor ik kwam kijken en credits spendeerde.
Ik wel
Maar wat jij zegt, daarom dacht ik ook dat de bunker leuk zou worden
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 25 november 2009 @ 12:55:06 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74985772
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben het dik met je eens, Cc. Gebeurt niet vaak.
Doe's niet zo eng!
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 13:00:25 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74985921
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:52 schreef Dementor het volgende:

[..]

En dan nog hoe lang moet men wachten op de nieuwe show zodra het geld binnen is?
Straks maak je geld over en na 1,5 maand begint het dan eindelijk, de kans is groot dat je het dan al lang bent vergeten.

Op dergelijke vragen komt nog wel antwoord.
Lijkt me vrij simpel: voor een bepaalde datum moet er een bedrag binnen zijn, zo niet dan wordt het afgeblazen en het geld teruggestort.

De vraag is nu: ben je in principe bereid om een tientje te steken in een maand lang iets soortgelijks als TBO1.

En let op die formulering hè. De mensen die roepen dat er "nu maar eens bakken geld tegenaan gesmeten moeten worden" , en die vnden dat de beste professionals op hun vakgebied per direct uit de hele wereld overgevlogen dienen te worden naar Airport Eindhoven, die gaan weer teleurgesteld raken.
Het zal weer een klein opgezette RLS worden, geproduceerd door een kleine productiemaatschappij. Maar wél: een maand lang streams van een club mensen die het met elkaar moeten zien te redden.

Wat overigens wél redelijk is om te verwachten, is dat er iets met de evaluatie van TBO1 wordt gedaan.

Ik durf de gok van een tientje wel aan. En in het allerergste geval is het een truc van Bram om zijn honeymoon naar Las Vegas met Eline Recourt-2B te kunnen bekostigen. En ben ik het tientje kwijt. Bummer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 13:04:51 #86
184769 crew  Deisyy
pi_74986072
Ik zou een RLS weer heel leuk vinden, maar dan mogen de makers het deze keer gewoon weer zelf invullen, want als ze het volgens de inbreng van de streamers doen doen ze het toch nooit naar ieders zin en krijgen we weer van die huilie-drama's dat er niet naar de streamers geluisterd wordt.

En daar wil ik gerust een tientje of 2 in investeren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 25 november 2009 @ 13:04:54 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74986074
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doe's niet zo eng!
Nog even en het mondt uit in ontluikende bedscènes op SV!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 25 november 2009 @ 13:09:27 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74986178
Is het geen idee om het véél extremer te maken dan het nu is? Maar dan ook véél korter? (bijv. een week)
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 25 november 2009 @ 13:10:20 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74986197
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Is het geen idee om het véél extremer te maken dan het nu is? Maar dan ook véél korter? (bijv. een week)
Heb je hem weer .
pi_74986203
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Op dergelijke vragen komt nog wel antwoord.
Lijkt me vrij simpel: voor een bepaalde datum moet er een bedrag binnen zijn, zo niet dan wordt het afgeblazen en het geld teruggestort.

De vraag is nu: ben je in principe bereid om een tientje te steken in een maand lang iets soortgelijks als TBO1.
Ja, ik ben bereid om te betalen voor een product of dienst.
quote:
Wat overigens wél redelijk is om te verwachten, is dat er iets met de evaluatie van TBO1 wordt gedaan.
Dat kunnen ze wel beloven maar achteraf moet blijken of dit daadwerkelijk effect heeft gehad.
Als er 'nieuwe' mensen gaan werken of mensen die zich de vorige keer niet met bijvoorbeeld redactioneel werk hebben bezig gehouden kun je dezelfde fouten verwachten tenzij men zich inleest en dan nog is de kans redelijk groot.
Of ik zin heb om daar naar te kijken is weer een heel ander verhaal, ik verwacht in ieder geval iets beters.
quote:
Ik durf de gok van een tientje wel aan. En in het allerergste geval is het een truc van Bram om zijn honeymoon naar Las Vegas met Eline Recourt-2B te kunnen bekostigen. En ben ik het tientje kwijt. Bummer.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:11:19 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74986230
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je hem weer .
Kamervragen willen we!
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 25 november 2009 @ 13:12:14 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74986260
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef Maanvis het volgende:
nou nee, liever een maand dan een week streams en als ik dan moet kiezen tussen wat saaier en een maand of extreem en een week dan dat eerste maar
  woensdag 25 november 2009 @ 13:13:45 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74986300
aan dat tientje moet je als betaler maar 1 voorwaarde hangen (dat je het terug krijgt als het niet doorgaat) verder draaien voorwaarden alleen maar uit op gehakketak en teleurstelling
pi_74986371
Als ze mij een tientje sponsoren beloof ik te gaan kijken (op z'n minst een half uur)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:17:47 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74986423
Dus jullie kijken liever een maand naar puzzelende mensen dan dat jullie bij wijze van Brian en Amanda zien knokken?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 25 november 2009 @ 13:22:15 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74986576
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:17 schreef Maanvis het volgende:
Dus jullie kijken liever een maand naar puzzelende mensen dan dat jullie bij wijze van Brian en Amanda zien knokken?
nou jullie, ik. Want tijdens dat puzzelen kun je nog eens een leuk gesprek horen. Tijdens het knokken niet.
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 13:22:52 #97
128220 Peter6000
pi_74986599
Als ik dit zo lees denk ik dat we via FOK! zeker zo`n 500 euro kunnen gaan binnenhalen.

Moeten ze alleen de overige ¤ 17500 nog ff ergens anders vandaan halen, en we kunnen beginnen.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:23:37 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74986625
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:17 schreef Maanvis het volgende:
In een week tijd lopen emoties nooit zo hoog op dat er geknokt wordt. Of je moet mensen er echt op gaan uitzoeken of het dusdanig sturen. En dat vind ik niet interessant. Dom gemep en geschreeuw om niks.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:24:25 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74986647
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik dat we via FOK! zeker zo`n 500 euro kunnen gaan binnenhalen.

Moeten ze alleen de overige ¤ 17500 nog ff ergens anders vandaan halen, en we kunnen beginnen.
Ik denk dat we volgende week van start kunnen. Mits alle draden zijn weggewerkt, uiteraard.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 13:29:39 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74986845
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef Peter6000 het volgende:

Onderschat NowLive niet!

Maar toch hè: 1800 betalende kijkers naar TBO1.. ik vind dat nog best veel, gezien de zeer spaarzame landelijke aandacht in de media die er voor was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')