Ja hoor, ik stort graag een tientje, kom maar op met die bunker 2.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dus met een plan van aanpak waaruit blijkt dat er geleerd is van fouten uit het verleden, zou je wel een tientje willen storten?
Persoonlijk zou ik ook wel een tientje willen betalen voor een TBO2 dat nauwelijks beter is dan TBO1. Alles beter dan de kabelgootjes van nu.
Natuurlijk komt er massief episch gezeik, ook al zetten ze er duidelijk bij dat het gaat om sponsoring zonder verdere zeggenschap.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
QFT, als er straks een beslissing wordt genomen gaat 't gezeur epische vormen aannemen "want ik heb er geld in gestoken en nu zal 't volgens mij regels gebeuren boefuckinhoe".
Wat is een tientje op een mensenleven, ik doe wel mee. Omdat 't kan.
Dat komt er trouwens ook zonder sponsoring, of uberhaupt geld. FOK!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:52 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk komt er massief episch gezeik, ook al zetten ze er duidelijk bij dat het gaat om sponsoring zonder verdere zeggenschap.
I case my rest ...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil 1 euro per dag betalen als het naar mijn zin is, dus kut streams, geen geld !!
Eens kijken of er dan geluisterd word.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik zou een Big Brother DGK-achtig iets veel leuker vinden om naar te kijken, daar ben ik wel weer eens aan toe....
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Wat mij betreft maken ze een RLS geheel op hun eigen manier, zonder inbreng vd kijker. Dat gezeik, gezeur over wel of niet luisteren naar de streamers hing me de vorige keer zo de keel uit. Het gaat ten koste van wat er te zien is, naar mij idee.
Ik wil gewoon een paarweken kijken naar een leuke groep mensen, en wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet zo streng als bij TBO1. Ik zou een Big Brother achtig iets veel leuker vinden om naar te kijken, daar ben ik wel weer eens aan toe....
Als dit het wordt dan kijk ik niet (en dan betaal ik dus ook niet). De interactie met de kijker (tot in het extreme betrokken zijn) was juist waardoor ik kwam kijken en credits spendeerde.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Wat mij betreft maken ze een RLS geheel op hun eigen manier, zonder inbreng vd kijker. Dat gezeik, gezeur over wel of niet luisteren naar de streamers hing me de vorige keer zo de keel uit. Het gaat ten koste van wat er te zien is, naar mij idee.
Ik wil gewoon een paarweken kijken naar een leuke groep mensen, en wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet zo streng als bij TBO1. Ik zou een Big Brother achtig iets veel leuker vinden om naar te kijken, daar ben ik wel weer eens aan toe....
Ik welquote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Als dit het wordt dan kijk ik niet (en dan betaal ik dus ook niet). De interactie met de kijker (tot in het extreme betrokken zijn) was juist waardoor ik kwam kijken en credits spendeerde.
Doe's niet zo eng!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben het dik met je eens, Cc. Gebeurt niet vaak.![]()
Op dergelijke vragen komt nog wel antwoord.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Natuurlijk komt er massief episch gezeik, ook al zetten ze er duidelijk bij dat het gaat om sponsoring zonder verdere zeggenschap.
En dan nog hoe lang moet men wachten op de nieuwe show zodra het geld binnen is?
Straks maak je geld over en na 1,5 maand begint het dan eindelijk, de kans is groot dat je het dan al lang bent vergeten.
Nog even en het mondt uit in ontluikende bedscènes op SV!quote:
Heb je hem weerquote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Is het geen idee om het véél extremer te maken dan het nu is? Maar dan ook véél korter? (bijv. een week)
Ja, ik ben bereid om te betalen voor een product of dienst.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Op dergelijke vragen komt nog wel antwoord.
Lijkt me vrij simpel: voor een bepaalde datum moet er een bedrag binnen zijn, zo niet dan wordt het afgeblazen en het geld teruggestort.
De vraag is nu: ben je in principe bereid om een tientje te steken in een maand lang iets soortgelijks als TBO1.
Dat kunnen ze wel beloven maar achteraf moet blijken of dit daadwerkelijk effect heeft gehad.quote:Wat overigens wél redelijk is om te verwachten, is dat er iets met de evaluatie van TBO1 wordt gedaan.
quote:Ik durf de gok van een tientje wel aan. En in het allerergste geval is het een truc van Bram om zijn honeymoon naar Las Vegas met Eline Recourt-2B te kunnen bekostigen. En ben ik het tientje kwijt. Bummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |