Is ie nou nog bezig? Arme ziel, het zal daar ook wel niet zo warm zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog wel 25 euro voor willen betalen, maar laat nu eindelijk die streams eens komen.
En Alsido moet gestopt worden , het wordt steeds erger daar in die kelder
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ie nou nog bezig? Arme ziel, het zal daar ook wel niet zo warm zijn.
Nee, zoveel heb ik er niet voor over. En wat Cc zegt: in godsnaam geen incrowd gedoe maar gewoon cleane streams van bewoners die van buitenaf komen.
Hebben we ze dan echt allemaal gehad?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.
Bram en Eline zijn niet zó interessant of spraakmakend dat we daar op zitten te wachten. Maw ik denk dat dat veel meer kost dan het oplevert.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een succesvolle internetreality.
Op dit moment vind ik een liveverslag van de trouwerij in Las Vegas het beste idee.
Nederland telt vele leuke zusjes hoor. Nee echt, onbekende bewoners graag.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wéér zo'n Van Kuijk-zusje wel leuk eigenlijk.
De voogdij over Sophie natuurlijk!quote:
Dat is niet grappig.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De voogdij over Sophie natuurlijk!
Wie een succesvolle RLS wil produceren moet zijn geweten achterlaten.quote:
Nou, nee.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie een succesvolle RLS wil produceren moet zijn geweten achterlaten.
Misschien als er alleen gewetensloze mensen kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.quote:
Tijd voor een carrière switch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is ook nog een tussenweg toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |