De voogdij over Sophie natuurlijk!quote:
Dat is niet grappig.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De voogdij over Sophie natuurlijk!
Wie een succesvolle RLS wil produceren moet zijn geweten achterlaten.quote:
Nou, nee.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie een succesvolle RLS wil produceren moet zijn geweten achterlaten.
Misschien als er alleen gewetensloze mensen kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.quote:
Tijd voor een carrière switch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is ook nog een tussenweg toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.
Las eerder dat er 18.000 kijkers per dag waren.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
Maar toch hè: 1800 betalende kijkers naar TBO1..
Dat is/was aan de producent...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat ze dan vooral puzzelen en verkleedpartijtjes houden, dan ben je binnen no-time je kijkers kwijt.
Een RLS die geen 24/7 te volgen is, is bij voorbaat al mislukt. Dat 24 uur een vlieg op de muur zijn is juist de belangrijkste USP van een RLS.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef sunny16947 het volgende:
TBO2 zou volgens mij geïntegreerd worden in SV. In mijn optiek is dat, dat je niet 24/7 TBO volgt. Waar blijven dan de 24/7 uitzendingen/programma's van SV? Dus alleen bepaalde dagdelen waarin de spellen te volgen zijn. Te beginnen met stenen stapelen (zoals in ER) koppels door loting tegen elkaar. Winnaars weer tegen elkaar, daar is wel een uur mee te vullen.
De producent wil ons geld hebben. Dan moet ie wel een beetje in ons straatje lullen.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Las eerder dat er 18.000 kijkers per dag waren.
De stream is 350.000 keer aangeklikt.
150.000 bezoekers per maand
weet je dat zeker, ook dan vreemd, want dan komt er minder geld binnen denk ik, waarom niet gewoon betaalde streams???quote:
Omdat de meeste mensen niet willen betalen waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je dat zeker, ook dan vreemd, want dan komt er minder geld binnen denk ik, waarom niet gewoon betaalde streams???
die zullen dan ook niet vooraf al zomaar willen betalen lijkt mequote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen niet willen betalen waarschijnlijk?
Nee, dat was mijn punt ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef gomi het volgende:
[..]
die zullen dan ook niet vooraf al zomaar willen betalen lijkt me
Niet als het gratis ook kan, lijkt mequote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hangt van de doelgroep af, als je gaat voor de onderkant van de maatschappij is die kans inderdaad groot.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie een oorlog wil produceren moet zijn geweten achterlaten.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |