Sly had in het topic al duidelijk vermeld dat TBO2 niet exclusief met FOK! ging samenwerken.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien is zo'n stemming denk ik nogal negatief beïnvloed door het feit dat de vorige TBO een vette connectie had met FOK! Die connectie is er met deze beoogde opzet beslist niet.
Wat let je.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien een goed idee Gert om ook een poll te plaatsen, is wat makkelijker stemmen voor mensen en geeft direct overzicht.
Mera, bij Vol kan je onderaan de topic invoer pagina (je kan je tekst nu nog wel wijzigen) een poll aanmaken.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien een goed idee Gert om ook een poll te plaatsen, is wat makkelijker stemmen voor mensen en geeft direct overzicht.
Jaaa ja. En als je dan betaald hebt is het ineens weer FOK! voor en FOK! na!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sly had in het topic al duidelijk vermeld dat TBO2 niet exclusief met FOK! ging samenwerken.
Oh, had ik niet gezien, thanks.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Mera, bij Vol kan je onderaan de topic invoer pagina (je kan je tekst nu nog wel wijzigen) een poll aanmaken.
Als je dat nog effe doet zal ik even een melding maken in de topics vanwaar uit je stemmen kan verwachten
Hij quotte wat Bram tegen hem had gezegd vanmorgen aan de telefoon.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa ja. En als je dan betaald hebt is het ineens weer FOK! voor en FOK! na!
Uh... ja dat kan prima.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien, thanks.![]()
[..]
Hij quotte wat Bram tegen hem had gezegd vanmorgen aan de telefoon.
Hij pakte hem niet (error - moet titel opgeven maar dat veld is niet bewerkbaarquote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Mera, bij Vol kan je onderaan de topic invoer pagina (je kan je tekst nu nog wel wijzigen) een poll aanmaken.
Als je dat nog effe doet zal ik even een melding maken in de topics vanwaar uit je stemmen kan verwachten
Wil je hem ff in de OP zetten dan?quote:
Ik zag het, ik heb de mededeling dat ie er staat hier en daar gedropt. Maar reken maar op een uitslag ala Nowlivequote:Op woensdag 25 november 2009 18:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij pakte hem niet (error - moet titel opgeven maar dat veld is niet bewerkbaar) dus heb het topic ff opnieuw geplaatst met poll.
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb de mededeling dat ie er staat hier en daar gedropt. Maar reken maar op een uitslag ala Nowlive
Dat is in de regel gewoon een optie voor subtiele nee-stemmers ...quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de optie: "Ik weet het nog niet", in de poll.
Jullie Hoogezanders ook altijd met jullie 'ik weet het nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de optie: "Ik weet het nog niet", in de poll.
of de niet-stemmerquote:Op woensdag 25 november 2009 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is in de regel gewoon een optie voor subtiele nee-stemmers ...
Tja, moet toch een manier zien te vinden om de opinie te peilen, en dan is dit de gemakkelijkste denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Bij de vorige editie hebben 1800 mensen betaald, waarvan er maar een klein deel actief waren op fora.
Dus eigenlijk zegt zo`n POLL niks.
Ik zie het meer als iets ondersteunends voor mensen die TBO niks vinden, en er graag een negatieve sfeer over willen creëren (soms vanuit persoonlijke rancune).
Is dat Hoogezands?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie Hoogezanders ook altijd met jullie 'ik weet het niet'
Zouden daar nog veel mensen op kijken?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien dat Bram beter een poll op zijn website kan plaatsen dan trouwens.
Zolang we maar niet vergeten dat het de opinie van circa 10 procent van de kijkers is.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, moet toch een manier zien te vinden om de opinie te peilen, en dan is dit de gemakkelijkste denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |