Dat hoop ik ook, flugel! En dan het liefst met alle dames uit dit topic.quote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Enne sombie, ik weet hoe je jezelf voelt, het is zo onzeker en spannend allemaal. Ik hoop zo dat we allebei zomer volgend jaar ons kindje in onze armen mogen sluiten
Mijn grote follikels zaten altijd in dezelfde eierstok bij mij. Zowel toen ik nog bij de gewone gynaecologe ging als in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef mijsje het volgende:
zow bsd, wat een hoop follikels... Ik hoop dat je inderdaad weer geen last krijgt met de punctie...![]()
Hoe gaat het verder met je nu?
bij mij zijn er 4 te zien. 1 al op het formaat van 13 mm, en 3 die wat kleiner zijn in de andere eierstok. de follikel die nu groot is, is in dezelfde eierstok als waar de vorige keer het eitje is gesprongen... (ik dacht dat het steeds om en om was...) maar goed, we zijn alweer goed op weg.morgen weer een echo, op een onmogelijke tijd... (10 voor half 10... handig ook met school
) ik ben benieuwd wanneer ik weer pregnyl mag prikken, het ligt alweer klaar in de koelkast...
voor jouw vriendin Jose! (ik dacht eerst even dat je kwam vertellen dat je zelf zwanger was, zonder hulpmiddelen...
)
Ik vind 'm wel wat dun voor een dildo, maar hij lijkt er op hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef leonieke het volgende:
Ben ik echt de enige die de link legt met een dildo? Geloof ik niets van![]()
Daartegenover waren mijn bezoekjes aan het ziekenhuis altijd wel het gevolg van sexuele activiteitenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn bezoekjes aan het ziekenhuis nooit kunnen combineren met enige vorm van seksuele gevoelens en alles wat daarbij hoort
Vanaf nu voortaan wélquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Orea het volgende:gek genoeg had ik met de punctie die associatie met dildo niet
![]()
Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slankerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor
![]()
En pze ik vind het niet off-topic hooren echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen
En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
Ik ben nog maar 26 weken ver héquote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef bikinistringding het volgende:
Oh het gaat hier over sex met de echokop.
Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logischquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt
ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef flugeltje het volgende:
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor![]()
Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...
Which reminds me, na de tweede IUI hebben mijn man en ik nog seks gehad ook. Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarvan ik nu zwanger benquote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logisch
Neuken is overigens gewoon okay, zelfs een verplicht nummertje kan lekker zijn
Ik vond je een geweldig voorbeeld...quote:Op woensdag 25 november 2009 17:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...
en idd afvallen is zeker niet makkelijk, je moet er de tijd voor nemen en bewust nadenken over wat je wel en en niet eet. (en waarom) en veel bewegen...
is zelf 50 kg afgevallen door bovenstaande te doen
Spannend mijsje!! Zaterdag zal denk 28 november zijn? Veel succes in ieder geval!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef mijsje het volgende:
kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 november.
Leuk hé?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef mijsje het volgende:
ow, dat is wel jammer... maar goed, ik ga er maar vanuit dat je wel heel veel eitjes kan laten oogsten...
Ik had vanmorgen een vreemde meting... de gyn kon vanmorgen m'n eierstok niet vinden. eerst dus goed zoeken. daarna extra draaien en frotten met dat echoding... daarna moest ik zelf op m'n buik drukken om te proberen dat de darmen iets opzij geduwd werden. dat hielp ook niet, dus ging de gyn zelf maar op m'n buik duwen... geen resultaat... en na 8 minuten was daar opeens de eierstok met de follikel... alsof ie daar de hele tijd te zien was geweest...(zat blijkbaar achter de dikke darm, daar kun je niet doorheen kijken met de echo.) maar goed, de follikel was 18 mm nu, dus konden we de afspraken voor de inseminatie weer plannen...
vanavond mag ik weer prikken, en zaterdag is de inseminatie.
kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 november.
quote:
Die gevoelige borsten wisselt bij mij ook per dag. Maar ik snap dat het irritant is dat je het niet steeds voeltquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef flugeltje het volgende:
naja, ik weet er eigenlijk ook niets vanaf. Misschien dat meneer BSD eerst een opwarmertje krijgt van mevrouw BSD
* ophoudt met speculeren
Ik was trouwens misselijk in de Jumbo, gewoon misselijk!!
alleen dan wel weer klote dat m'n borsten niet zo gevoelig zijn vandaag. Nu is het weer zo'n kwestie van tegen elkaar wegstrepen ipv optellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
redelijk normaal gedragquote:Op zaterdag 28 november 2009 07:37 schreef Orea het volgende:
Ik loop een beetje als een blij ei door het huis en telkens als ik mijn vent aankijk beginnen we heel kinderlijk te grinniken
Aaah, zo was het hier ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 07:37 schreef Orea het volgende:
Ik loop een beetje als een blij ei door het huis en telkens als ik mijn vent aankijk beginnen we heel kinderlijk te grinniken
Er zijn bij mijn punctie 42 eitjes geoost. Dat kan geen toeval zijn vond ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:47 schreef bodpa09 het volgende:
Off-topic: @CP:heb je nou the ultimate answer onder je naam staan?
Edit... ik zie nu je sig. Ja dus!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:30 schreef Orea het volgende:
Echt waar![]()
Tis nog erg vroeg (3 dagen voor de zogeheten NOD) maar de test liegt niet..... hij is al donkerder dan gisteren...Whaaaaaaaaaa wat goed!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er kippevel van!![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mozes 42!!! Dat kan geen toeval zijn nee! Duim duim duim.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Er zijn bij mijn punctie 42 eitjes geoost. Dat kan geen toeval zijn vond ik
Heel herkenbaar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:37 schreef Orea het volgende:
ow, ik dacht ook gewoon echt dat je daarom die 42 daar had staan... ik kende dat ultimate answer helemaal niet...quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Er zijn bij mijn punctie 42 eitjes geoost. Dat kan geen toeval zijn vond ik
Ik heb nog steeds de high score hier geloof ik, maar bikini zit me op de hielen met 40 stuksquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
CP, wat een score!![]()
En Mijsje, lekker broeden jij nu hoor!
je begrijpt hoe fout dit klinkt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
mijsje, broed ze!![]()
joene, zorg jij dat ze met haar pootjes omhoog blijft zitten met een kop thee? En stop er af en toe iets lekkers in
Ik wilde het niet zeggen, dac ht dat het mijn dirty mind wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
je begrijpt hoe fout dit klinkt?![]()
maar ehm, ik doe goed omhoog zitten met m'n pootjes, ik beloof het!![]()
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
joene, zorg jij dat ze met haar pootjes omhoog blijft zitten met een kop thee? En stop er af en toe iets lekkers in
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
En stop er af en toe iets lekkers in
Mee eensch...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef miss_sly het volgende:
flugeltjemoeilijke tijd, dit. Eigenlijk: moeilijke tijd zo'n zwangerschap. Als dit goed blijft gaan (wat natuurlijk gewoon zo is, dat MOET gewoon!) dan kan het zomaar zijn dat je de volledige zwangerschap zo vol ongeloof blijft en geen goed-eind scenario kunt voorstellen.
Kun je niet alsnog bellen en vragen of je toch niet al eerder voor een echo kunt?
Álle lekkers is goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.
Bedankt Asyniur , ik zal mn best doen er zo af en toe is wat in te stoppen![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Álle lekkers is goed![]()
hoe meer je d'r in stopt, hoe beter![]()
![]()
ik bedoelde het nog wel zo lief en helemaal niet dubbelzinnig en nou zit iedereen er ranzigheid van te maken; boehoe![]()
Flugel, ik wou dat ik iets kon zeggen om je gerust te stellen, maar dat gaat toch niet lukken. Dus dan maar een dikke![]()
of anders misschien hetzelfde advies aan Martijn wat ik ook aan Joene heb gegeven?![]()
Was het gelukt? duimduimduimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja weer achterlijk vroeg wakker en ervan overtuigd dat er weer geen streepjes zouden komen te staan!best kansloos...
[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 29-11-2009 06:29:57 ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Orea het volgende:
Als de rest even deze maand volgt kunnen we ein-de-lijk dit topic opdoeken!!![]()
(zou jompelmeisje hier een aandeel in hebben??)
quote:Op zondag 29 november 2009 06:08 schreef Orea het volgende:
CP, mijn borsten zijn echt HEEEEL erg gevoelig (maar dat zijn ze al de hele prikmaand) en ik ben moe. Maar beide heb ik al zeker een week, en dat is van voor de innesteling.. Dus na woensdag maar eens kijken..
Ik zal het moeten gaan geloven...... hier kan ik niet echt meer omheen:Klinkt bekend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja weer achterlijk vroeg wakker en ervan overtuigd dat er weer geen streepjes zouden komen te staan!best kansloos...
Nadat ik gestopt ben zijn mijn borsten wat minder gespannen worden, maar mijn vermoeidheid bleef. Goed teken wel, want het is allemaal de schuld van die progesteron![]()
Ik vind het hier echt weer enorm spannend en jompel dus heftig mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb progynova gebruikt, maar in combinatie met utrogestan, dus ik durf niet te zeggen welke bijwerkingen ik van welk medicijn kreeg. Waar heb je last van?quote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef Saffier het volgende:
Iemand ervaring met progynova? Ik heb er geloof ik nogal wat last van
Dat klinkt wel bekend jaquote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Saffier het volgende:
Agressief, kort lontje, geen geduld. Voel me erg opgejaagd![]()
Net even (uit)gehuild bij manlief maar zo te voelen is nog niet alles eruit.
En geen van bovenstaande klachten 'horen' bij mij. Heb me net serieus voor het eerst afgevraagd waar we in godsnaam mee bezig zijn.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
saffiertjequote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Saffier het volgende:
Agressief, kort lontje, geen geduld. Voel me erg opgejaagd![]()
Net even (uit)gehuild bij manlief maar zo te voelen is nog niet alles eruit.
En geen van bovenstaande klachten 'horen' bij mij. Heb me net serieus voor het eerst afgevraagd waar we in godsnaam mee bezig zijn.![]()
![]()
Nee dat weten we nog niet. Mijn vent is 30, ik 35. Ik word regelmatig ongesteld (29-31 daagse cyclus) Heb elke maand een eisprong maar voel hem alleen links.Echo wees zwarte vlekjes aan op 1 eierstok, kan op PCO duiden, maar HA wist dat niet zeker. Heb trouwens een normaal gewicht. Eerste zaadtest bij de HA was slecht, tweede (na drie maanden) goed (maar niet fantastisch) en samenlevingstest was negatief. Nu een jaar vruchteloos (!) geprobeerd, aanstaande vrijdag eerste afspraak bij de gyn. Ik maak me wel druk, je hoopt dat er iets kleins is dat zo verholpen kan worden waardoor het alsnog lukt, en je bent het meest bang om te horen dat het misschien wel nooit zal lukken. Ik besef wel dat jullie daar allemaal door heen zijn gegaan..quote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom Isla (helaas). Ik heb hier ook meer geleerd dan me lief is, maar goed, soms heb je weinig keus. Schroom niet om te vragen
Je zegt dat je leeftijd wellicht meespeelt. Weet je al dat het bij jou ligt of kan het ook nog aan je man/vriend liggen?
[..]
Hahaha is het zo'n shock??quote:Op maandag 30 november 2009 11:22 schreef leonieke het volgende:
Mijn god... (en ik reageer nu gewoon even op de laatste post) maar Orea ik wist helemaal niet dat jij NieTTus bentAlthans ik wist het niet meer, zal het wel nog geweten hebben, maar dat was ik nu echt wel helemaal kwijt
*kruipt terug op bureaustoel*
Dat wordt daarna overigens alleen nopg maar ergerquote:Op maandag 30 november 2009 09:40 schreef flugeltje het volgende:
Luck BSD
Ik begin alvast met duimen, komt goed!
Poezebeest, ik hoop ook voor je dat het volgend jaar lukt. Fijn dat je er zo rustig onder bent...
Verder iedereen bedankt voor het meeleven en de lieve woordenHet gaat inmiddels wel wat beter, ben wat rustiger nu. Nog wel wat nerveus, maar dat zal blijven tot ik ooit een keer een kind in m'n armen mag sluiten. Ik ga proberen in betrekkelijke rust de tijd tot volgende week donderdag door te komen. Gelukkig heb ik deze week wel wat eet-afspraken en dit weekend visite. Afleiding is meestal wel goed
Dank je !quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef Rottdog het volgende:
Zwangere dames niet vergeten jullie zijn de succes verhalen, ook dat willen we lezen![]()
Het is bij jullie ook niet aan komen waaien.
Dat is precies zoals ik het ook voel.quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Dank je !dat is ook zo!! Blijf hier ook wel hangen.. Maar om uitgebreid hier te blijven posten over alle dingen die nu gebeuren, dát voelt zeg maar niet goed... Terwijl de rest hier nog redelijk in spanning en emoties zit (lastig uit te leggen... maar vind dat alle aandacht hier moet gaan naar degenen die er middenin zitten!!)
Een beetje welquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Hahaha is het zo'n shock??heb het niet open en bloot gegooid maar geloof dat een aantal het hier wel wisten
quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Hahaha is het zo'n shock??heb het niet open en bloot gegooid maar geloof dat een aantal het hier wel wisten
Dit is zo typisch ikquote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, haha... had je het niet door dat Orea NieTTus is? Ik had het gelijk door door haar manier van schrijven! Zo hyper en heppie helemaal nu...! , dat kan er maar één zijn![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |