quote:
Die gevoelige borsten wisselt bij mij ook per dag. Maar ik snap dat het irritant is dat je het niet steeds voeltquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef flugeltje het volgende:
naja, ik weet er eigenlijk ook niets vanaf. Misschien dat meneer BSD eerst een opwarmertje krijgt van mevrouw BSD
* ophoudt met speculeren
Ik was trouwens misselijk in de Jumbo, gewoon misselijk!!
alleen dan wel weer klote dat m'n borsten niet zo gevoelig zijn vandaag. Nu is het weer zo'n kwestie van tegen elkaar wegstrepen ipv optellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
redelijk normaal gedragquote:Op zaterdag 28 november 2009 07:37 schreef Orea het volgende:
Ik loop een beetje als een blij ei door het huis en telkens als ik mijn vent aankijk beginnen we heel kinderlijk te grinniken
Aaah, zo was het hier ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 07:37 schreef Orea het volgende:
Ik loop een beetje als een blij ei door het huis en telkens als ik mijn vent aankijk beginnen we heel kinderlijk te grinniken
Er zijn bij mijn punctie 42 eitjes geoost. Dat kan geen toeval zijn vond ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:47 schreef bodpa09 het volgende:
Off-topic: @CP:heb je nou the ultimate answer onder je naam staan?
Edit... ik zie nu je sig. Ja dus!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:30 schreef Orea het volgende:
Echt waar![]()
Tis nog erg vroeg (3 dagen voor de zogeheten NOD) maar de test liegt niet..... hij is al donkerder dan gisteren...Whaaaaaaaaaa wat goed!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er kippevel van!![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mozes 42!!! Dat kan geen toeval zijn nee! Duim duim duim.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Er zijn bij mijn punctie 42 eitjes geoost. Dat kan geen toeval zijn vond ik
Heel herkenbaar!quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:37 schreef Orea het volgende:
ow, ik dacht ook gewoon echt dat je daarom die 42 daar had staan... ik kende dat ultimate answer helemaal niet...quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Er zijn bij mijn punctie 42 eitjes geoost. Dat kan geen toeval zijn vond ik
Ik heb nog steeds de high score hier geloof ik, maar bikini zit me op de hielen met 40 stuksquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
CP, wat een score!![]()
En Mijsje, lekker broeden jij nu hoor!
je begrijpt hoe fout dit klinkt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
mijsje, broed ze!![]()
joene, zorg jij dat ze met haar pootjes omhoog blijft zitten met een kop thee? En stop er af en toe iets lekkers in
Ik wilde het niet zeggen, dac ht dat het mijn dirty mind wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
je begrijpt hoe fout dit klinkt?![]()
maar ehm, ik doe goed omhoog zitten met m'n pootjes, ik beloof het!![]()
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
joene, zorg jij dat ze met haar pootjes omhoog blijft zitten met een kop thee? En stop er af en toe iets lekkers in
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
En stop er af en toe iets lekkers in
Mee eensch...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef miss_sly het volgende:
flugeltjemoeilijke tijd, dit. Eigenlijk: moeilijke tijd zo'n zwangerschap. Als dit goed blijft gaan (wat natuurlijk gewoon zo is, dat MOET gewoon!) dan kan het zomaar zijn dat je de volledige zwangerschap zo vol ongeloof blijft en geen goed-eind scenario kunt voorstellen.
Kun je niet alsnog bellen en vragen of je toch niet al eerder voor een echo kunt?
Álle lekkers is goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.
Bedankt Asyniur , ik zal mn best doen er zo af en toe is wat in te stoppen![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Álle lekkers is goed![]()
hoe meer je d'r in stopt, hoe beter![]()
![]()
ik bedoelde het nog wel zo lief en helemaal niet dubbelzinnig en nou zit iedereen er ranzigheid van te maken; boehoe![]()
Flugel, ik wou dat ik iets kon zeggen om je gerust te stellen, maar dat gaat toch niet lukken. Dus dan maar een dikke![]()
of anders misschien hetzelfde advies aan Martijn wat ik ook aan Joene heb gegeven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |