Ik wilde het niet zeggen, dac ht dat het mijn dirty mind wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
je begrijpt hoe fout dit klinkt?![]()
maar ehm, ik doe goed omhoog zitten met m'n pootjes, ik beloof het!![]()
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
joene, zorg jij dat ze met haar pootjes omhoog blijft zitten met een kop thee? En stop er af en toe iets lekkers in
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
En stop er af en toe iets lekkers in
Mee eensch...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef miss_sly het volgende:
flugeltjemoeilijke tijd, dit. Eigenlijk: moeilijke tijd zo'n zwangerschap. Als dit goed blijft gaan (wat natuurlijk gewoon zo is, dat MOET gewoon!) dan kan het zomaar zijn dat je de volledige zwangerschap zo vol ongeloof blijft en geen goed-eind scenario kunt voorstellen.
Kun je niet alsnog bellen en vragen of je toch niet al eerder voor een echo kunt?
Álle lekkers is goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.
Bedankt Asyniur , ik zal mn best doen er zo af en toe is wat in te stoppen![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Álle lekkers is goed![]()
hoe meer je d'r in stopt, hoe beter![]()
![]()
ik bedoelde het nog wel zo lief en helemaal niet dubbelzinnig en nou zit iedereen er ranzigheid van te maken; boehoe![]()
Flugel, ik wou dat ik iets kon zeggen om je gerust te stellen, maar dat gaat toch niet lukken. Dus dan maar een dikke![]()
of anders misschien hetzelfde advies aan Martijn wat ik ook aan Joene heb gegeven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |