abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75087466
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef mijsje het volgende:

[..]

je begrijpt hoe fout dit klinkt?
maar ehm, ik doe goed omhoog zitten met m'n pootjes, ik beloof het!
Ik wilde het niet zeggen, dac ht dat het mijn dirty mind was
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75087637
Mijsje, broedze!
Jeutje CP, wat veel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75087731
nee hoor Sly, het lag niet aan jouw dirty mind! (of we hebben "last" van dezelfde dirty mind, dat kan ook...)

bedankt meiden, het voelt heel goed om te zien hoeveel meiden er met je meeleven in zo'n tijd...
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:32:16 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75088407
A dirty mind is a joy forever

Nou goed broeden mijsje!

Hier vandaag heel onzeker. Ik realiseer mezelf dat ik me heel goed voor kan stellen dat het weer mis gaat en me geen voorstelling kan maken van een scenario waarin het goed blijft gaan. Alles wat ook maar even anders loopt dan ik verwacht zou hebben is meteen een soort van bevestiging dat het idd mis zal gaan. De borsten, niet misselijk genoeg (en als ik wel misselijk ben het op zenuwen gooien), een testlijntje wat iets lichter is. (terwijl de andere tests uit een andere batch komen) Bijna verbaasd zijn als ik op de wc geen bloed aantref en niet durven en willen hopen. Altijd een slag om de arm....

Waarom heb ik het in hemelsnaam toch okay gevonden dat er 3,5 week tussen de afspraken zat ipv 2 weken? Anders had ik dinsdag al voor een echo gemogen. Ik weet niet hoe ik de komende 12 dagen door moet komen. Aan de andere kant wil ik weer niet te veel stressen, mocht frupske wel van plan zijn te blijven zitten kan deze stress ook nooit goed zijn....

Pfft * effe uitblaast
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 november 2009 @ 17:33:37 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75088453
Fluugs... ik blijf gewoon lekker voor je duimen hier
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75088736
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:

joene, zorg jij dat ze met haar pootjes omhoog blijft zitten met een kop thee? En stop er af en toe iets lekkers in
Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.

Bedankt Asyniur , ik zal mn best doen er zo af en toe is wat in te stoppen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_75089095
flugeltje moeilijke tijd, dit. Eigenlijk: moeilijke tijd zo'n zwangerschap. Als dit goed blijft gaan (wat natuurlijk gewoon zo is, dat MOET gewoon!) dan kan het zomaar zijn dat je de volledige zwangerschap zo vol ongeloof blijft en geen goed-eind scenario kunt voorstellen.

Kun je niet alsnog bellen en vragen of je toch niet al eerder voor een echo kunt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75089311
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Asyniur het volgende:
En stop er af en toe iets lekkers in
#geen
pi_75089361
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef miss_sly het volgende:
flugeltje moeilijke tijd, dit. Eigenlijk: moeilijke tijd zo'n zwangerschap. Als dit goed blijft gaan (wat natuurlijk gewoon zo is, dat MOET gewoon!) dan kan het zomaar zijn dat je de volledige zwangerschap zo vol ongeloof blijft en geen goed-eind scenario kunt voorstellen.

Kun je niet alsnog bellen en vragen of je toch niet al eerder voor een echo kunt?
Mee eensch...

Flugel
#geen
pi_75089401
ow Flugel, wat moeilijk meid... ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent, dat je niet durft te genieten, dat je wil dat je borsten zeer doen en dat je wil dat je echo liefst vanavond nog was... ik kan je alleen een virtuele knuffel geven en met je mee hopen!

Duch
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:13:47 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75089476
Jullie zijn lief

Bellen heeft volgens mij heel weinig zin, zelfs de afspraak van de 10e is er al tussen gepropt. Het is echt enorm druk bij ons op het ziekenhuis. Er zit niets anders op dan af te wachten, maar kost me flink wat kruim...
pi_75089608
en bij een vk met een inwendig echoapparaat? is daar niks mee te regelen? (ik weet niet of er bij je in de buurt eentje is met een inwendige echo?) als je alleen al kan zien of er ontwikkeling is geweest en dat het nog leeft... dat zou al een opluchting op zich zijn lijkt me... ik gun het je zo en ik hoop het zo voor je!
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:28:00 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75089858
Ik heb ook gedacht aan een commercieel echobureau, maar het lijkt me afschuwelijk om juist daar dan iets fouts te constateren. Martijn zei net nog heel nuchter dat we al eens een keer een vroege echo gehad hebben en toen alles in orde was, maar dit eigenlijk nog niet veel zei. (vruchtje is echt net na de echo gestorven)

Ik moet de positieve vibe weer even te pakken zien te krijgen, hopelijk lukt dat snel!
pi_75090044
ja, daar heb je ook gelijk in.
* mijsje een arm om Flugel heen slaat...
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:36:23 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75090123
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik werd hierop attent gemaakt door mijn vrouw.

Bedankt Asyniur , ik zal mn best doen er zo af en toe is wat in te stoppen
Álle lekkers is goed
hoe meer je d'r in stopt, hoe beter

ik bedoelde het nog wel zo lief en helemaal niet dubbelzinnig en nou zit iedereen er ranzigheid van te maken; boehoe

Flugel, ik wou dat ik iets kon zeggen om je gerust te stellen, maar dat gaat toch niet lukken. Dus dan maar een dikke
of anders misschien hetzelfde advies aan Martijn wat ik ook aan Joene heb gegeven?
pi_75090574
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Álle lekkers is goed
hoe meer je d'r in stopt, hoe beter

ik bedoelde het nog wel zo lief en helemaal niet dubbelzinnig en nou zit iedereen er ranzigheid van te maken; boehoe

Flugel, ik wou dat ik iets kon zeggen om je gerust te stellen, maar dat gaat toch niet lukken. Dus dan maar een dikke
of anders misschien hetzelfde advies aan Martijn wat ik ook aan Joene heb gegeven?
beetje dubbelzinnig is niks mis mee...
en veel d'r in stoppen is ook niks mis mee...
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:55:07 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75090745
Mijsje jij hebt voor later een heel leuk vluggertje-verhaal .

Flugeltje die onzekerheid is absoluut killing Helpt het als ik zeg dat elke zwangerschap, echt elke zwangerschap weer anders is? Ik ben geen minuut misselijk geweest en de pijnlijke borsten kwamen ook pas later. Vorige keer met hormoonstimulatie was ik enorm misselijk... Het zegt echt niets... ik hoop dat dat je een heel klein beetje geruststeld. Al onze duimen draaien, het blijft gewoon plakken hoor!
Mijsje voor jou duimen we natuurlijk net zo hard
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_75091208
Saffier, lief van je! En inderdaad, dat vluggertje-verhaal houden we erin...
  Jubileum moderator zaterdag 28 november 2009 @ 19:45:21 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75091988
Het is met recht een vluggertje mijsje Laat Joene maar goed voor je zorgen en doe het rustig aan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:57:29 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75092385
Asyniur!

En Orea, had ik al gedaan?
pi_75092426
doe ik (de wachtweken gaan vast snel om, we hebben volgende week de vader van manlief te logeren (woont tegenwoordig in Zweden zonder schoonmama...) dus dat wordt al stressig genoeg...)
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:03:47 #197
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_75094817
Orea - super!!! Zie ook duidelijk een streepie.

Mijsje: duim voor je. Vreemde iui is dat zeg, met een gyn die in een streep voorbij komt.

Flugeltje: fijn dat je al verder bent nu. Duim dat het nog weeeeken zo blijft! En die onzekerheid is zeker killing...
pi_75095500
Mijsje hopelijk komt er iets moois van dat vluggertje!

Flugel, kan het me zo goed voorstellen hoe onzeker je bent. Meer dan een virtuele knuffel kan ik je niet geven, ik denk aan je.
pi_75095687
Dat is echt zoo slordig Bsd, vreselijk irritant. Gelukkig hebben ze het nog ergens. Succes met prikken!

[ Bericht 3% gewijzigd door prinseszondererwt op 28-11-2009 21:40:50 ]
pi_75095972
Aaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!
Ok, ik moet over een uur pregnyl prikken. 2x 5000 eenheden. Dus ik kijk net in het doosje uit de koelkast, heeft de apotheek een fout gemaakt en me maar 1x 5000 gegeven.

Stresssssss!!!!! Ik de apotheek bellen, niet op voorraad. Volgende apotheek heeft het wel, maar recept nodig. Ha post bellen, assistent moet overleggen..... Gelukkig mag het worden uitgeschreven en is mijn man nu onderweg naar de apotheek om alsnog de benodigde dosis te halen.

Dit is niet de eerste keer dat de kringapotheek deze fout maakt, maar ik had ook zelf moeten controleren. Maar dit is ook de laatste keer dat ik ooit mijn medicijnen daar gehaald heb
Daar gaan we weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')