Hij heeft maar 1 keer gemist omdat het echt niet anders kon. Hij vind sowieso al die knopjes en gedoe veel te interessant
 Hij heeft maar 1 keer gemist omdat het echt niet anders kon. Hij vind sowieso al die knopjes en gedoe veel te interessant  

). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor
 ). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor  
  en echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen
 en echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen  En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
 En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!

Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slankerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor

En pze ik vind het niet off-topic hooren echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen
En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!

Ik ben nog maar 26 weken ver héquote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker

Leonieke, maar je neemt je tasje toch mee naar binnen?
 Leonieke, maar je neemt je tasje toch mee naar binnen?  ik wel hoor...
 ik wel hoor...  en dan past m'n mannetje er maar binnen op...
 en dan past m'n mannetje er maar binnen op... 

pze, zomaar 10 kilo kwijt!!!
 pze, zomaar 10 kilo kwijt!!!  
  en inderdaad niet offtopic, ms gaat het met wat minder gewicht wat makkelijker om kindjes te krijgen... (misschien ook niet hoor... )
 en inderdaad niet offtopic, ms gaat het met wat minder gewicht wat makkelijker om kindjes te krijgen... (misschien ook niet hoor... ) 

quote:Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef bikinistringding het volgende:
Oh het gaat hier over sex met de echokop.
Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
 zo'n echoding inderdaad... ik ben niet zwanger van m'n man straks, maar van wat de gyn heeft gedaan...
 zo'n echoding inderdaad... ik ben niet zwanger van m'n man straks, maar van wat de gyn heeft gedaan...  

ik hou wel van chique kindjes knutselen...
 ik hou wel van chique kindjes knutselen...  

heel vervelend... je kunt er dan echt niet van genieten....
 heel vervelend... je kunt er dan echt niet van genieten....  heel jammer... maar goed, dat is nu allemaal verleden tijd! nu weer gewoon neuken for fun!
 heel jammer... maar goed, dat is nu allemaal verleden tijd! nu weer gewoon neuken for fun! 

Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logischquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt

ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef flugeltje het volgende:
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor
Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...

Which reminds me, na de tweede IUI hebben mijn man en ik nog seks gehad ook. Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarvan ik nu zwanger benquote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logisch
Neuken is overigens gewoon okay, zelfs een verplicht nummertje kan lekker zijn
 Misschien is het toch niet van de IUI
 Misschien is het toch niet van de IUI  

Ik vond je een geweldig voorbeeld...quote:Op woensdag 25 november 2009 17:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...
en idd afvallen is zeker niet makkelijk, je moet er de tijd voor nemen en bewust nadenken over wat je wel en en niet eet. (en waarom) en veel bewegen...
is zelf 50 kg afgevallen door bovenstaande te doen

dat wordt vast een mooie punctie! (kun je eigenlijk al van te voren weten of er ook eitjes in al je follikels zitten?)
 dat wordt vast een mooie punctie! (kun je eigenlijk al van te voren weten of er ook eitjes in al je follikels zitten?)

(zat blijkbaar achter de dikke darm, daar kun je niet doorheen kijken met de echo.) maar goed, de follikel was 18 mm nu, dus konden we de afspraken voor de inseminatie weer plannen...
 (zat blijkbaar achter de dikke darm, daar kun je niet doorheen kijken met de echo.) maar goed, de follikel was 18 mm nu, dus konden we de afspraken voor de inseminatie weer plannen...  vanavond mag ik weer prikken, en zaterdag is de inseminatie.
 vanavond mag ik weer prikken, en zaterdag is de inseminatie.  

Spannend mijsje!! Zaterdag zal denk 28 november zijn? Veel succes in ieder geval!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef mijsje het volgende:
kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 november.

Leuk hé?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef mijsje het volgende:
ow, dat is wel jammer... maar goed, ik ga er maar vanuit dat je wel heel veel eitjes kan laten oogsten...
Ik had vanmorgen een vreemde meting... de gyn kon vanmorgen m'n eierstok niet vinden. eerst dus goed zoeken. daarna extra draaien en frotten met dat echoding... daarna moest ik zelf op m'n buik drukken om te proberen dat de darmen iets opzij geduwd werden. dat hielp ook niet, dus ging de gyn zelf maar op m'n buik duwen... geen resultaat... en na 8 minuten was daar opeens de eierstok met de follikel... alsof ie daar de hele tijd te zien was geweest...(zat blijkbaar achter de dikke darm, daar kun je niet doorheen kijken met de echo.) maar goed, de follikel was 18 mm nu, dus konden we de afspraken voor de inseminatie weer plannen...
vanavond mag ik weer prikken, en zaterdag is de inseminatie.
kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 november.
 Dit was voor mij de standaard-meting met geduw op de buik.
 Dit was voor mij de standaard-meting met geduw op de buik. Vanavond prikkerdeprik
 Vanavond prikkerdeprik  

voor jou!! Spannend zeg, zaterdag inseminatie! Dat deze poging maar mag slagen!!
 voor jou!! Spannend zeg, zaterdag inseminatie! Dat deze poging maar mag slagen!! 

meiden bedankt, ik voel me nu echt veel beter... (over alles eigenlijk... ik hoorde ook vandaag dat de kankersoort die m'n moeder had, een soort was die niet erfelijk is, dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken...
 meiden bedankt, ik voel me nu echt veel beter... (over alles eigenlijk... ik hoorde ook vandaag dat de kankersoort die m'n moeder had, een soort was die niet erfelijk is, dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken...   het was voor m'n moeder gewoon domme pech...
  het was voor m'n moeder gewoon domme pech...   ) en inderdaad Leonieke, het was ook wel eens grappig om mee te maken... de gyn was een beetje, ehm, *goede woord zoekt, want verlegen is het niet echt...* terughoudend? hij vroeg steeds: vind je het heel erg dat ik het even probeer met duwen? doet het niet zeer? zeg je het wel als ik je pijn doe? (ik vond het stiekem wel lief...
 ) en inderdaad Leonieke, het was ook wel eens grappig om mee te maken... de gyn was een beetje, ehm, *goede woord zoekt, want verlegen is het niet echt...* terughoudend? hij vroeg steeds: vind je het heel erg dat ik het even probeer met duwen? doet het niet zeer? zeg je het wel als ik je pijn doe? (ik vond het stiekem wel lief...  )
 )  Meid, ik duim zo ongelofelijk voor je, ik heb gewoon zere duimen...
 Meid, ik duim zo ongelofelijk voor je, ik heb gewoon zere duimen...  

En het andere goede nieuws natuurlijk ook, het is vreselijk voor je moeder dat ze 'pech' gehad heeft. Dan is het voor jezelf vast een hele opluchting dat het inderdaad pech is geweest.
 En het andere goede nieuws natuurlijk ook, het is vreselijk voor je moeder dat ze 'pech' gehad heeft. Dan is het voor jezelf vast een hele opluchting dat het inderdaad pech is geweest.   

voor iedereen hier..
 voor iedereen hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |