abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 15:46:18 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74991197
Martijn is er bij mij ook altijd gewoon bij hoor Hij heeft maar 1 keer gemist omdat het echt niet anders kon. Hij vind sowieso al die knopjes en gedoe veel te interessant
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74991301
Na alle dildoverhalen weer eens iets anders. Net weer op de Wii fit gestaan (die gebruik ik als weegschaal) en ten opzichte van januari ben ik gewoon 10 kilo lichter! En sinds ik echt begonnen ben (begin september) zo goed als negen. Echt obesitas-af dus. Nu nog alle pepernoten en chocoletters afslaan en ik kom er wel!
Dit is niet heul erg off-topic toch? Ik val immers af om mijn cyclus aan de praat te krijgen...

[ Bericht 1% gewijzigd door prinseszondererwt op 25-11-2009 15:56:34 ]
  woensdag 25 november 2009 @ 15:55:46 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74991551
PzE wat goed!
pi_74991560
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had ). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor

En pze ik vind het niet off-topic hoor en echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
  woensdag 25 november 2009 @ 16:03:51 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74991794
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had ). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor

En pze ik vind het niet off-topic hoor en echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker
pi_74991868
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker
Ik ben nog maar 26 weken ver hé
En mijn doel is toch om wat extra kilo's na de zwangerschap kwijt te raken... maar of ik dat op dat moment zal zien zitten, dat zal iets anders zijn
  woensdag 25 november 2009 @ 16:08:13 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74991946
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor

Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...
pi_74992695
Ik had m'n man met m'n handtasje geslagen als hij niet mee naar binnen was gegaan

Maar ik heb sowieso niets te klagen. Op 1 keer na (omdat hij toen echt niet kon) is hij bij alle controles meegeweest. En wat mij betreft wel terecht. Ook al vindt al het gehannes aan mijn lijf plaats, dit is iets wat je met z'n tweeen wilt. Maar goed, wij zaten dan ook in de situatie dat het op het werk nooit een probleem was gelukkig.

En dat condoom en dat glijmiddel ja
Ik kreeg laatst een externe echo en dat vond ik maar vreemd. Dan gooien ze een kwak op je buik in plaats van op een dildo
pi_74992757
Wow pze, wat ontzettend goed zeg! En absoluut niet offtopic
Hier mag je echt heel erg trots op zijn. En blijkbaar wordt het beloond door je lichaam met spontane eisprongen. Echt helemaal goed
pi_74992820
Nou, mijn man moest bij mijn handtas blijven zitten in de wachtzaal
En idd, die eerste uitwendige echo was gewoon niet juist naar mijn gevoel. Ik schrok er zelfs van dat het toen een gewone echo was.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:44:44 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74993190
Dit gaat echt nergens meer over, kwakjes op buiken ipv op de dildo....

* heeft last van dubbelzinnigheden

pi_74993311
--> SEX
pi_74993366
Ik ben blij dat er hier af en toe ook nog gelachen kan worden
Nu voel ik meteen een emo-bui opkomen. Meiden ik wil jullie allemaal een enorm hart onder de riem steken. Hou vol
pi_74993367
Bedankt voor de lieve reacties. Dat is elke keer een warm bad.

Mijn lief ging wel mee met de echo's, maar een keer ben ik alleen geweest. Toen moest ik vrij onverwacht en kon hij echt niet. Dat is hem dus vergeven.
pi_74993409
Oh het gaat hier over sex met de echokop.

Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
Daar gaan we weer
pi_74993437
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt
pi_74993472
Leonieke, maar je neemt je tasje toch mee naar binnen? ik wel hoor... en dan past m'n mannetje er maar binnen op...

pze, zomaar 10 kilo kwijt!!! en inderdaad niet offtopic, ms gaat het met wat minder gewicht wat makkelijker om kindjes te krijgen... (misschien ook niet hoor... )
bij mij mogen er ook wel 20 kilo af... maar goed, blijkbaar is er wel iets afgegaan in de afgelopen weken, want ik paste gisteren gewoon weer opeens in een broek waar ik al sinds tijden moeilijk in pas, en eigenlijk helemaal niet goed dichtkreeg...
pi_74993524
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef bikinistringding het volgende:
Oh het gaat hier over sex met de echokop.

Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
zo'n echoding inderdaad... ik ben niet zwanger van m'n man straks, maar van wat de gyn heeft gedaan...
pi_74993559
Ja maar neuken is gewoon vies, wij doen het op de schone en chique manier.
Daar gaan we weer
pi_74993604
Ik ben eigenlijk wel blij dat mijn man en ik nooit hebben hoeven neuken om het neuken. Dat lijkt me zo vervelend
pi_74993613
nou, inderdaad, bah, neuken... daar hou ik helemaal niet van... ik hou wel van chique kindjes knutselen...
pi_74993619
Dat is het ook cp!
Daar gaan we weer
pi_74993661
heel vervelend... je kunt er dan echt niet van genieten.... heel jammer... maar goed, dat is nu allemaal verleden tijd! nu weer gewoon neuken for fun!
  woensdag 25 november 2009 @ 17:01:46 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74993701
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt
Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logisch

Neuken is overigens gewoon okay, zelfs een verplicht nummertje kan lekker zijn
pi_74993950
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef flugeltje het volgende:
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor

Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...
ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...
en idd afvallen is zeker niet makkelijk, je moet er de tijd voor nemen en bewust nadenken over wat je wel en en niet eet. (en waarom) en veel bewegen...
is zelf 50 kg afgevallen door bovenstaande te doen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74994064
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logisch

Neuken is overigens gewoon okay, zelfs een verplicht nummertje kan lekker zijn
Which reminds me, na de tweede IUI hebben mijn man en ik nog seks gehad ook. Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarvan ik nu zwanger ben Misschien is het toch niet van de IUI
pi_74994293
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:10 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...
en idd afvallen is zeker niet makkelijk, je moet er de tijd voor nemen en bewust nadenken over wat je wel en en niet eet. (en waarom) en veel bewegen...
is zelf 50 kg afgevallen door bovenstaande te doen
Ik vond je een geweldig voorbeeld...
50 kilo hoeft hier trouwens echt niet, maar nog eens 10 zou te gek zijn.
pi_75004056
Ik heb nu toch wel een wat drukkend gevoel onderin m'n buik.

En er zit al 3 kilo aan. Joepie.
Daar gaan we weer
pi_75006446
nou, spannend bsd! Ik hoop dat je er straks profijt van hebt! dat wordt vast een mooie punctie! (kun je eigenlijk al van te voren weten of er ook eitjes in al je follikels zitten?)
pi_75010159
Nee dat weet je niet.
Daar gaan we weer
pi_75011288
ow, dat is wel jammer... maar goed, ik ga er maar vanuit dat je wel heel veel eitjes kan laten oogsten...

Ik had vanmorgen een vreemde meting... de gyn kon vanmorgen m'n eierstok niet vinden. eerst dus goed zoeken. daarna extra draaien en frotten met dat echoding... daarna moest ik zelf op m'n buik drukken om te proberen dat de darmen iets opzij geduwd werden. dat hielp ook niet, dus ging de gyn zelf maar op m'n buik duwen... geen resultaat... en na 8 minuten was daar opeens de eierstok met de follikel... alsof ie daar de hele tijd te zien was geweest... (zat blijkbaar achter de dikke darm, daar kun je niet doorheen kijken met de echo.) maar goed, de follikel was 18 mm nu, dus konden we de afspraken voor de inseminatie weer plannen... vanavond mag ik weer prikken, en zaterdag is de inseminatie.

kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 28 november.

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 26-11-2009 22:48:02 ]
pi_75011546
Spannend mijsje
pi_75012472
Mijsje, weer aktie in de tent!! Super!! Spannend hoor!!!
pi_75013181
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef mijsje het volgende:
kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 november.
Spannend mijsje!! Zaterdag zal denk 28 november zijn? Veel succes in ieder geval!
pi_75015504
Mijsje, ondanks al het geduw en gedoe toch een mooie grote follikel gevonden!! Veel succes weer voor vanavond en voor de IUI zelf!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_75015831
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef mijsje het volgende:
ow, dat is wel jammer... maar goed, ik ga er maar vanuit dat je wel heel veel eitjes kan laten oogsten...

Ik had vanmorgen een vreemde meting... de gyn kon vanmorgen m'n eierstok niet vinden. eerst dus goed zoeken. daarna extra draaien en frotten met dat echoding... daarna moest ik zelf op m'n buik drukken om te proberen dat de darmen iets opzij geduwd werden. dat hielp ook niet, dus ging de gyn zelf maar op m'n buik duwen... geen resultaat... en na 8 minuten was daar opeens de eierstok met de follikel... alsof ie daar de hele tijd te zien was geweest... (zat blijkbaar achter de dikke darm, daar kun je niet doorheen kijken met de echo.) maar goed, de follikel was 18 mm nu, dus konden we de afspraken voor de inseminatie weer plannen... vanavond mag ik weer prikken, en zaterdag is de inseminatie.

kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 26 november.
Leuk hé? Dit was voor mij de standaard-meting met geduw op de buik.
Maar wat super dat de inseminatie gewoon lekker doorgaat aanstaande zaterdag Vanavond prikkerdeprik
pi_75015903
spannend Mijsje! Ik ga heel hard voo rje duimen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 november 2009 @ 12:58:52 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75017317
Ow mijsje (en Joene), ik duim zo dat dit het voor jullie gaat worden...

BSD ook, zet 'em op!
pi_75021548
Mijsje, een voor jou!! Spannend zeg, zaterdag inseminatie! Dat deze poging maar mag slagen!!

En nu sprint ik snel weer naar het andere topic, want ik hoor hier niet echt... volgens mij heb ik namelijk eerdaags een ei!!
  donderdag 26 november 2009 @ 15:34:43 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75022382
mijsje
  donderdag 26 november 2009 @ 16:07:10 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75023451
Als flupke morgen blijft plakken heb ik 3 zwangerschappen ingehaald

melodie: De heilsoldaat ('hij sjouwde van kroegje naar kroegje')

Zij leefde van mijlpaal naar mijlpaal
zij wilde zo graag mama zijn
en ooit volgt voor haar ook het wonder
een bundeltje roze en klein

En ja ik ben eigenlijk stikzenuwachtig, nu begint het allemaal echt écht te worden... 6 weeks down, 34 to go...
pi_75023468
flugel!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75023566
Wat een nagelbijtermomenten weer flugeltje
  donderdag 26 november 2009 @ 16:31:58 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75024308
mantraat: *beeb van flugel blijft plakken, beeb van flugel blijft plakken, beeb van flugel blijft plakken*
pi_75029652
Flugel.... wat spannend allemaal zeg...! Kan me voorstellen dat je er helemaal onrustig van wordt...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_75029810
Mijsje, wat goed dat het zaterdag doorgaat. Ik hoop echt voor je dat deze keer gaat slagen!

Flugel, wat moet dit spannend voor je zijn. Ik gooi in ieder geval een flinke portie geduld dit topic in voor jou en alle andere meiden! En de mannen niet te vergeten (mijn verloofde vind het altijd zo erg als de mannen overgeslagen worden, vandaar!).

Ik ga weer heel hard voor jullie duimen!
pi_75038377
ow, hahahaha, inderdaad Happy, zaterdag de 28ste dus...

kan een mod even toevoegen in de OP: De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 28 november.

en ik wilde even heel erg stoer komen melden dat ik mezelf net gewoon zelf in m'n buik heb geprikt met de pregnyl...
meiden bedankt, ik voel me nu echt veel beter... (over alles eigenlijk... ik hoorde ook vandaag dat de kankersoort die m'n moeder had, een soort was die niet erfelijk is, dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken... het was voor m'n moeder gewoon domme pech... ) en inderdaad Leonieke, het was ook wel eens grappig om mee te maken... de gyn was een beetje, ehm, *goede woord zoekt, want verlegen is het niet echt...* terughoudend? hij vroeg steeds: vind je het heel erg dat ik het even probeer met duwen? doet het niet zeer? zeg je het wel als ik je pijn doe? (ik vond het stiekem wel lief... )

en nu ga ik lekker naar bed, dromen van dat bundeltje geluk over 34 weken bij Flugel! Meid, ik duim zo ongelofelijk voor je, ik heb gewoon zere duimen...
pi_75048238
Mijsje, stoer zeg! Dat verdient een jompel... En het andere goede nieuws natuurlijk ook, het is vreselijk voor je moeder dat ze 'pech' gehad heeft. Dan is het voor jezelf vast een hele opluchting dat het inderdaad pech is geweest.

Fluugs, ik hoop heel erg dat je niet alleen vandaag met je frupje doorkomt, maar gewoon alle 9 maanden.

Ik voel me krap een week voor nod alsof ik elk moment ongesteld kan worden.
pi_75055956
een dikke voor iedereen hier..

ik blijf duimen voor jullie allemaal
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:46:19 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75056333
Het is aangepast mijsje!

Spannend hier nu! Allemaal verschillende fases maar net zo spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')