Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slankerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor
![]()
En pze ik vind het niet off-topic hooren echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen
En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
Ik ben nog maar 26 weken ver héquote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef bikinistringding het volgende:
Oh het gaat hier over sex met de echokop.
Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logischquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt
ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef flugeltje het volgende:
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor![]()
Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |