abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 15:46:18 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74991197
Martijn is er bij mij ook altijd gewoon bij hoor Hij heeft maar 1 keer gemist omdat het echt niet anders kon. Hij vind sowieso al die knopjes en gedoe veel te interessant
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74991301
Na alle dildoverhalen weer eens iets anders. Net weer op de Wii fit gestaan (die gebruik ik als weegschaal) en ten opzichte van januari ben ik gewoon 10 kilo lichter! En sinds ik echt begonnen ben (begin september) zo goed als negen. Echt obesitas-af dus. Nu nog alle pepernoten en chocoletters afslaan en ik kom er wel!
Dit is niet heul erg off-topic toch? Ik val immers af om mijn cyclus aan de praat te krijgen...

[ Bericht 1% gewijzigd door prinseszondererwt op 25-11-2009 15:56:34 ]
  woensdag 25 november 2009 @ 15:55:46 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74991551
PzE wat goed!
pi_74991560
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had ). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor

En pze ik vind het niet off-topic hoor en echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
  woensdag 25 november 2009 @ 16:03:51 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74991794
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik had de indruk dat er in Jette heel veel mannen in de wachtzaal bleven zitten. Voor de IUI moest hij daarentegen wel blijven van mij (en dan regelde ik het wel op het werk dat hij vrij had ). Nu gaat hij altijd mee voor de echo's en net die ene keer dat hij mee is gegaan voor een controle dat 15 minuten duurt, moest ik mijn suikertest opnieuw doen (1 uur wachten dus). Zo vervelend eigenlijk voor hem want hij had er eigenlijk echt geen tijd voor

En pze ik vind het niet off-topic hoor en echt wel een jompel waard! Ik wou dat ik 10kg kon afvallen En het resultaat is er natuurlijk al voor jou met een cyclus die je aan de praat hebt gekregen!
Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker
pi_74991868
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jij bent nauwelijks aangekomen in je zwangerschap dus jij bent straks een stuk slanker
Ik ben nog maar 26 weken ver hé
En mijn doel is toch om wat extra kilo's na de zwangerschap kwijt te raken... maar of ik dat op dat moment zal zien zitten, dat zal iets anders zijn
  woensdag 25 november 2009 @ 16:08:13 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74991946
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor

Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...
pi_74992695
Ik had m'n man met m'n handtasje geslagen als hij niet mee naar binnen was gegaan

Maar ik heb sowieso niets te klagen. Op 1 keer na (omdat hij toen echt niet kon) is hij bij alle controles meegeweest. En wat mij betreft wel terecht. Ook al vindt al het gehannes aan mijn lijf plaats, dit is iets wat je met z'n tweeen wilt. Maar goed, wij zaten dan ook in de situatie dat het op het werk nooit een probleem was gelukkig.

En dat condoom en dat glijmiddel ja
Ik kreeg laatst een externe echo en dat vond ik maar vreemd. Dan gooien ze een kwak op je buik in plaats van op een dildo
pi_74992757
Wow pze, wat ontzettend goed zeg! En absoluut niet offtopic
Hier mag je echt heel erg trots op zijn. En blijkbaar wordt het beloond door je lichaam met spontane eisprongen. Echt helemaal goed
pi_74992820
Nou, mijn man moest bij mijn handtas blijven zitten in de wachtzaal
En idd, die eerste uitwendige echo was gewoon niet juist naar mijn gevoel. Ik schrok er zelfs van dat het toen een gewone echo was.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:44:44 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74993190
Dit gaat echt nergens meer over, kwakjes op buiken ipv op de dildo....

* heeft last van dubbelzinnigheden

pi_74993311
--> SEX
pi_74993366
Ik ben blij dat er hier af en toe ook nog gelachen kan worden
Nu voel ik meteen een emo-bui opkomen. Meiden ik wil jullie allemaal een enorm hart onder de riem steken. Hou vol
pi_74993367
Bedankt voor de lieve reacties. Dat is elke keer een warm bad.

Mijn lief ging wel mee met de echo's, maar een keer ben ik alleen geweest. Toen moest ik vrij onverwacht en kon hij echt niet. Dat is hem dus vergeven.
pi_74993409
Oh het gaat hier over sex met de echokop.

Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
Daar gaan we weer
pi_74993437
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt
pi_74993472
Leonieke, maar je neemt je tasje toch mee naar binnen? ik wel hoor... en dan past m'n mannetje er maar binnen op...

pze, zomaar 10 kilo kwijt!!! en inderdaad niet offtopic, ms gaat het met wat minder gewicht wat makkelijker om kindjes te krijgen... (misschien ook niet hoor... )
bij mij mogen er ook wel 20 kilo af... maar goed, blijkbaar is er wel iets afgegaan in de afgelopen weken, want ik paste gisteren gewoon weer opeens in een broek waar ik al sinds tijden moeilijk in pas, en eigenlijk helemaal niet goed dichtkreeg...
pi_74993524
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef bikinistringding het volgende:
Oh het gaat hier over sex met de echokop.

Heeft er tenminste nog wat in gezeten om zwanger te worden.
zo'n echoding inderdaad... ik ben niet zwanger van m'n man straks, maar van wat de gyn heeft gedaan...
pi_74993559
Ja maar neuken is gewoon vies, wij doen het op de schone en chique manier.
Daar gaan we weer
pi_74993604
Ik ben eigenlijk wel blij dat mijn man en ik nooit hebben hoeven neuken om het neuken. Dat lijkt me zo vervelend
pi_74993613
nou, inderdaad, bah, neuken... daar hou ik helemaal niet van... ik hou wel van chique kindjes knutselen...
pi_74993619
Dat is het ook cp!
Daar gaan we weer
pi_74993661
heel vervelend... je kunt er dan echt niet van genieten.... heel jammer... maar goed, dat is nu allemaal verleden tijd! nu weer gewoon neuken for fun!
  woensdag 25 november 2009 @ 17:01:46 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74993701
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Misschien moeten ze die IUI- en IVF-slangetjes door het echoapparaat steken, zodat het net echt lijkt
Ze zeggen dat klaarkomen na de inseminatie het zaad sneller naar boven brengt, dus om dat echoding dan om te bouwen tot trilapparaat is dan ook wel weer logisch

Neuken is overigens gewoon okay, zelfs een verplicht nummertje kan lekker zijn
pi_74993950
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef flugeltje het volgende:
PZE wat goed!! Dat is een jompel waard hoor

Ik zit te twijfelen over een maagbandje als het eenmaal een keer gelukt is om zwanger te blijven. Het is alleen nogal een riskante operatie. Op eigen kracht zou het wel eens heel moeilijk kunnen worden gezien het aantal kilo's dat er eigenlijk af moet...
ik zou daar nog eens goed over nadenken... zo;n operatie is zeker niet zonder risico...
en idd afvallen is zeker niet makkelijk, je moet er de tijd voor nemen en bewust nadenken over wat je wel en en niet eet. (en waarom) en veel bewegen...
is zelf 50 kg afgevallen door bovenstaande te doen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')