Dat wordt daarna overigens alleen nopg maar ergerquote:Op maandag 30 november 2009 09:40 schreef flugeltje het volgende:
Luck BSD
Ik begin alvast met duimen, komt goed!
Poezebeest, ik hoop ook voor je dat het volgend jaar lukt. Fijn dat je er zo rustig onder bent...
Verder iedereen bedankt voor het meeleven en de lieve woordenHet gaat inmiddels wel wat beter, ben wat rustiger nu. Nog wel wat nerveus, maar dat zal blijven tot ik ooit een keer een kind in m'n armen mag sluiten. Ik ga proberen in betrekkelijke rust de tijd tot volgende week donderdag door te komen. Gelukkig heb ik deze week wel wat eet-afspraken en dit weekend visite. Afleiding is meestal wel goed
Dank je !quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef Rottdog het volgende:
Zwangere dames niet vergeten jullie zijn de succes verhalen, ook dat willen we lezen![]()
Het is bij jullie ook niet aan komen waaien.
Dat is precies zoals ik het ook voel.quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Dank je !dat is ook zo!! Blijf hier ook wel hangen.. Maar om uitgebreid hier te blijven posten over alle dingen die nu gebeuren, dát voelt zeg maar niet goed... Terwijl de rest hier nog redelijk in spanning en emoties zit (lastig uit te leggen... maar vind dat alle aandacht hier moet gaan naar degenen die er middenin zitten!!)
Een beetje welquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Hahaha is het zo'n shock??heb het niet open en bloot gegooid maar geloof dat een aantal het hier wel wisten
quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Hahaha is het zo'n shock??heb het niet open en bloot gegooid maar geloof dat een aantal het hier wel wisten
Dit is zo typisch ikquote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, haha... had je het niet door dat Orea NieTTus is? Ik had het gelijk door door haar manier van schrijven! Zo hyper en heppie helemaal nu...! , dat kan er maar één zijn![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |