Ik kwam hier om je succes te wensen, BSD, maar dat is al niet meer nodig, zie ik. Fijn dat het is meegevallen!!  

Ik ga heel hard duimen dat er heeeeel veel bevrucht worden.
O, en lieve meiden, ik kan het niet meer zo goed bijhouden in dit topic! Jullie kletsen lekker veel en hier is het nogal druk en kan ik vaak mijn ogen amper openhouden van vermoeidheid  

(zo maf vind ik dat, niks gedaan en toch moe). Maar ik ga toch eens proberen te reageren op alles wat ik heb gelezen.
Saffier, wat ontzettend naar dat je je zo voelt.  

Die k**hormonen ook!  

Ik heb geen ervaring met het medicijn dat je noemt, maar ik reageerde ongeveer zo (maar wat minder heftig) op de decapeptyl. Heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt.  
 Orea, ik ben nog steeds zo blij voor je!  

Heb je het ziekenhuis al gebeld?
Lieve Flugeltje, wat een spanning moet je voelen. Ik hoop dat je de rust die je nu voelt, kunt vasthouden. 
Wat mij vaak wel helpt, is om me goed te bedenken dat het niet uitmaakt of ik me zenuwachtig maak of blij: de zwangerschap gaat goed of niet. Daar heb ik geen invloed op. En als het misgaat, ben ik heel verdrietig, of ik daarvoor blij ben geweest of bang ben geweest, maakt niet uit voor de heftigheid van dat verdriet.
En vaak spreek ik met mezelf af vanaf wanneer ik me 'druk' mag gaan maken, bijv. een dag van tevoren mag dat wel. Eerder niet.  

Het klinkt maf, maar het helpt mij vaak wel. Misschien heb je er iets aan. Verder kan ik je alleen maar heel veel rust en vertrouwen toewensen (en natuurlijk een geweldige zwangerschap met prachtig kind als resultaat).  
 IslaBonita, wat naar dat het allemaal niet vanzelf gaat bij jullie. Ga er niet al te makkelijk vanuit dat het dus wel aan jouw leeftijd zal liggen. Bij ons is daar ook geen sprake van volgens het ziekenhuis, terwijl ik ook 35 ben.
Heel veel sterkte met alle emoties die je cadeau krijgt bij dit traject. 
PZE, ik hoop dat deze cyclus je niet alleen een ei, maar ook een zwangerschap brengt. Ik duim voor je!  
 Een bijzondere IUI, mijsje! Ik moest er lachen om de reacties hier.  

Wie weet is het wel een goed voorteken. Ook voor jou draaien mijn duimen weer overuren.
En nu een laatste update van mij in dit topic: we hebben een echo gehad en een hartje gezien.  

Nog steeds zit er wel een beetje angst dat het toch nog misgaat, maar dat probeer ik los te laten. Het lukt me gelukkig aardig om het blij zijn en genieten er niet door te laten overschaduwen (waar mijn lieve vriend me ook goed mee helpt). 
Lieve meiden, ik heb veel steun gehad aan dit topic, een plek waar ik even mijn ei kwijt kon. Ik blijf meelezen en meeleven en probeer ook te reageren, maar over mezelf zal ik hier niet meer schrijven, tot we voor een tweede gaan.  
 Heel veel succes en sterkte voor jullie allemaal! Ik blijf hopen en duimen dat dit topic snel leegraakt.