abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 11:20:57 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75104827
Ik jompel ook mee

nog steeds onzeker hier, weet niet wat het is. Vandaag maar pyamadag van maken ofzo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75105129
Spannend pze. Nu heb je eindelijk een zelfstandig ei, moet je alsnog in de zenuwen zitten of het wel bevrucht en ingenesteld is.

En logisch flugeltje. je hebt ook alle reden om onzeker te zijn. Laat het gewoon over je heen komen
  zondag 29 november 2009 @ 13:40:58 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75107998
Iemand ervaring met progynova? Ik heb er geloof ik nogal wat last van
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_75108011
Komt hier voorzichtig om de hoek kijken...

Ben nu een jaar bezig om zwanger te raken, wil niet zo lukken dus aankomende vrijdag voor het eerst naar de gyn. Ben 35, dus dat zal ook wel meespelen.
Een paar van jullie ken ik al een beetje, maar velen zijn nog nieuw voor mij. Voor de dames met goed nieuws: Gefeliciteerd! De andere dames wens ik natuurlijk heel veel succes. Ik denk dat de meesten al veel langer bezig zijn en sowieso verder zijn (in het medische proces) dan ik dus ik voel me hier nog niet helemaal op mijn plaats.. ik zal de komende tijd vast veel vragen stellen, want ik heb al heel wat gelezen hier maar snap veel termen niet. Zal wel komen denk ik. Alvast een voor jullie allemaal!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75108200
Welkom Isla (helaas ). Ik heb hier ook meer geleerd dan me lief is, maar goed, soms heb je weinig keus. Schroom niet om te vragen
Je zegt dat je leeftijd wellicht meespeelt. Weet je al dat het bij jou ligt of kan het ook nog aan je man/vriend liggen?
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef Saffier het volgende:
Iemand ervaring met progynova? Ik heb er geloof ik nogal wat last van
Ik heb progynova gebruikt, maar in combinatie met utrogestan, dus ik durf niet te zeggen welke bijwerkingen ik van welk medicijn kreeg. Waar heb je last van?
  zondag 29 november 2009 @ 13:47:54 #231
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75108217
Isla Klote dat je jezelf hier nu moet melden meis....

PZE, heb nog steeds een verdomd goed gevoel bij jou! Nu maar hopen dat het uitkomt

Saffier, ik heb er geen ervaring mee. vervelend dat je er zoveel last van hebt, wat voor klachten zijn het eigenlijk?

Hier inmiddels alweer iets rustiger, zojuist aan de brunchtafel even flink in janken uitgebarsten. Was wel nodig ook, want ik voelde mezelf daarna meteen even kilo's lichter. Omdat het al zo vaak mis is gegaan en je niet durf/wilt hopen op een goeie afloop komt er enorm veel spanning bij kijken. Die probeer je dus min of meer te ontkennen omdat je toch 'weet' dat het weer mis kan gaan.... Nu is die spanning even tot ontlading gekomen en dat was goed Daarna effe stickje gepiest en deze was gelukkig nog net zo donker als de afgelopen periode (max gevoeligheid is wel bereikt nu) Ben weer heel even een heel klein beetje gerust. In ieder geval even een paar uur ofzo
  zondag 29 november 2009 @ 13:53:44 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75108378
Agressief, kort lontje, geen geduld. Voel me erg opgejaagd
Net even (uit)gehuild bij manlief maar zo te voelen is nog niet alles eruit.
En geen van bovenstaande klachten 'horen' bij mij. Heb me net serieus voor het eerst afgevraagd waar we in godsnaam mee bezig zijn.
Ylana
pi_75108503
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Saffier het volgende:
En geen van bovenstaande klachten 'horen' bij mij. Heb me net serieus voor het eerst afgevraagd waar we in godsnaam mee bezig zijn.
Dat klinkt wel bekend ja Hoe pakt je man het op?
Ik had vaak wel het gevoel dat ik wat opgelucht was na een uitbarsting, maar het onrustige gevoel bleef.

Ik heb er overigens nu ook nog last van, maar dat zal met de zwangerschap te maken hebben. Had jij er bij de zwangerschap van Tobias geen last van?
pi_75108527
Isla, ook hier? dat is naar... Ik hoop dat het medische circuit jou ook gauw kan helpen! En inderdaad, vraag maar raak als je iets wil weten, doe ik ook, en dan ben ik daar niet de enige mee...
Heb je al een afspraak bij een gyn of je huisarts?
  zondag 29 november 2009 @ 14:01:06 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75108583
Och Saffier toch

Wat kunnen hormonen toch rare dingen met je doen. Jezelf niet meer herkennen is zeker niet leuk. Kan mezelf ook voorstellen dat je jezelf dan af gaat vragen waar je mee bezig bent. Hou voor ogen dat dit tijdelijk is, uiteindelijk komt het wel weer goed! * arm om Saffier heenslaat
pi_75108656
Saffier en flugel, janken lucht op. Gooi het er uit, dat is beter dan alles binnen houden.

Isla ook hier, dat is balen. Vraag alles wat je weten wil, we weten hier meer dan ons lief is soms...

flugel, dat goede gevoel heb ik niet hoor. Ik zou het denk ik met een dubbel streepje ook nog niet geloven...
  zondag 29 november 2009 @ 14:15:11 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75109024
O meiden, nu zit ik helemaal te brullen Lief zijn jullie!
Toen manlief doorhad waar ik last van had reageerde hij heel lief. Ervoor vond ik nl maar dat hij gewoon moest snappen wat er aan de hand was , maar ja, mannen moet je inlichten he
Met de zwangerschap van Tobias had ik hormonaal gezien nergens last van, voelde me geweldig en heb echt 7 maanden op een wolk geleefd, de hele wereld kon ontploffen, maakte me niets uit want ik was zwanger
Net zei iemand me nog dat ik als een positief persoon overkom, dat kan ik nu heel even niet vinden en dat ken ik dus ook niet van mezelf
Tuurlijk is het tijdelijk en verstandelijk weet ik dat ook wel maar het voelt nu even niet zo. Gister met dubbele dosis begonnen en over een paar dagen komt er nog een dosis bij

Flugeltje je bent hartstikke zwanger joh!
Mijsje rechtsaf, heb je een pijltje op je buik staan?
CP 'fijn' dat het je bekend klinkt

Isla, helaas een warm welkom hier. Hopelijk ben je snel weer weg!
Ylana
pi_75109160
Fijn dat je het je man uitgelegd heb en hij lief reageerde. Als vrouw krijg je bij zo'n behandeling alle rommel in je lijf, dus ik vind het ook horen dat je man begripvol is. Je doet het per slot van rekening samen.
En dan ook de dosis nog omhoog. Hoe lang moet je nog doorgaan met progynova? En heb je verder nog medicijnen die je nu gebruikt?
  zondag 29 november 2009 @ 14:22:02 #239
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75109239
Progynova slik ik nog wel een tijdje, in elk geval de hele volgende week nog, 3-12 een echo en dan gaan we kijken of we een datum kunnen prikken voor de tp, verder prik ik dagelijks de decapeptyl, maar daar heb ik geen last van.
Ylana
pi_75109417
Maar ze gaan toch in je eigen cyclus een cryo terugplaatsen saffier? Of heb jij geen cyclus??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 29 november 2009 @ 14:36:51 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75109697
Mijn cyclus is zo'n onregelmatige zooi dat een eisprong niet te bepalen is op dit moment. Vandaar dat we besloten hebben mijn cyclus hormonaal over te nemen om zo de tp heel nauwkeurig te kunnen bepalen. Met een paar maanden zou mijn cyclus weer verder genormaliseerd moeten zijn maar vanwege de endometriose is het belangrijk om zo min mogelijk ongesteld te worden en zo snel mogelijk zwanger. Elke menstruatie verkleint de kans op een zwangerschap zeiden ze.
Ylana
pi_75110276
Jeetje saffier, heftig joh.... heel veel sterkte meid! En gooi het er inderdaad allemaal maar uit!

Isla, balen dat je je hier aan hebt moeten melden...
Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt met het 'je hier nog niet helemaal op je plaats voelen'.
Dat heb ik ook. Ik ben al vanaf oktober 2008 bezig, dus best wel een tijdje.. en ook best wat dingen die niet helemaal goed zitten en het moeilijker maken... maar aan de andere kant ben ik inmiddels natuurlijk wél spontaan zwanger geweest. En op zich is ruim een jaar natuurlijk niet zo lang in vergelijking met hoe lang anderen hier al bezig zijn. Dus ik voel me dus soms ook wat l*llig als ik in dit topic rondhang... beetje dubbel.
Nouja, ik hoop iig voor je dat de gyn goed nieuws heeft en je hier niet zo lang rond hoeft te hangen!

Flugel, voor jou gewoon weer ff een
Ik leef zo met je mee, maar ik weet verder ook gewoon niks nuttigs te zeggen..
pi_75110697
Saffier

Fluugs het hoort denk ik ook een beetje bij het moment van de zwangerschap hoor, die onzekerheid en in tranen uitbarsten (hoewel jouw redenen voor onzekerheid natuurlijk anders zijn) maar ik ben ook al 2 dagen onuitstaanbaar, ben enorm moe, en begin uit het niets te janken en weet dan niet eens waarom.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 29 november 2009 @ 15:24:41 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75110699
Saffierke
pi_75110937
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Saffier het volgende:
saffiertje
je weet me te vinden he als je wilt kleppen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75111120
Saffier, wat vervelend!! kheb het echt even met je te doen!!! Ik heb 1 keer progynova gebruikt bij cryo poging inderdaad (was foutje van de gyn want mijn cyclus was juist altijd heel regelmatig) en ik voelde me daar net zo van als jij nu omschrijft!

God wat hoop ik dat dit de laatste moeite is die je hoeft te doen en dat het volgende ijsje gewoon lekker blijft plakken!! Dit is geen doen zo joh... Hou je taai en lekker spuien hier hoor als je het even kwijt moet!!!
pi_75111149
Isla, helaas welkom hier. Dat was niet de afspraak, iemand weg hier en er dan weer iemand bij Hoop dan ook dat je hier snel weer vertrokken bent!!!
pi_75111203
En PZE.. wat balen dat het nu alweer zo aanvoelt.. Ik straal je even in oke? Ik duim zo vreselijk hard dat je woensdag NIET ongesteld wordt en dan gewoon ook 2 strepen piest! Het is TIJD!
  zondag 29 november 2009 @ 18:12:09 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75115578
*knuffel uit deelt voor iedereen...
PZE'tje ik hoop zo dat het idd ook echt jouw tijd is deze keer. Zou een mooie golf zijn.
pi_75115757
Saffier

Orea, wat zie ik nou, nu al een positieve test! Gefeliciteerd meid!

Isla, welkom. Ik weet zeker dat je je snel op z'n plaats zult voelen hier. Ik kwam hier met een heel andere reden dan dat het zwanger worden niet lukt (wij hebben het nooit op de normale manier geprobeerd zelfs i.v.m. een erfelijke ziekte die we uit wilden sluiten (lang verhaal...), maar met de PGD/ICSI behandeling is het uiteindelijk in één keer gelukt) en toch leefde iedereen ontzettend mee en heb ik hier veel steun gehad en vragen kunnen stellen. Sterkte in de MMM in ieder geval!

flugeltje, ik hoop dat je het een beetje uit kunt houden, wat moet het spannend voor je zijn! Ik strooi nog een dubbele dosis geduld in 't rond voor je!

BSD, wat een gedoe met die spuit. Wel knullig van degene die dit voorgeschreven/fout meegegeven heeft! Gelukkig is 't nog goedgekomen!

PZE, ook voor jou een hele berg geduld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')