Was het gelukt? duimduimduimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja weer achterlijk vroeg wakker en ervan overtuigd dat er weer geen streepjes zouden komen te staan!best kansloos...
[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 29-11-2009 06:29:57 ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Orea het volgende:
Als de rest even deze maand volgt kunnen we ein-de-lijk dit topic opdoeken!!![]()
(zou jompelmeisje hier een aandeel in hebben??)
quote:Op zondag 29 november 2009 06:08 schreef Orea het volgende:
CP, mijn borsten zijn echt HEEEEL erg gevoelig (maar dat zijn ze al de hele prikmaand) en ik ben moe. Maar beide heb ik al zeker een week, en dat is van voor de innesteling.. Dus na woensdag maar eens kijken..
Ik zal het moeten gaan geloven...... hier kan ik niet echt meer omheen:Klinkt bekend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja weer achterlijk vroeg wakker en ervan overtuigd dat er weer geen streepjes zouden komen te staan!best kansloos...
Nadat ik gestopt ben zijn mijn borsten wat minder gespannen worden, maar mijn vermoeidheid bleef. Goed teken wel, want het is allemaal de schuld van die progesteron![]()
Ik vind het hier echt weer enorm spannend en jompel dus heftig mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb progynova gebruikt, maar in combinatie met utrogestan, dus ik durf niet te zeggen welke bijwerkingen ik van welk medicijn kreeg. Waar heb je last van?quote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef Saffier het volgende:
Iemand ervaring met progynova? Ik heb er geloof ik nogal wat last van
Dat klinkt wel bekend jaquote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Saffier het volgende:
Agressief, kort lontje, geen geduld. Voel me erg opgejaagd![]()
Net even (uit)gehuild bij manlief maar zo te voelen is nog niet alles eruit.
En geen van bovenstaande klachten 'horen' bij mij. Heb me net serieus voor het eerst afgevraagd waar we in godsnaam mee bezig zijn.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
saffiertjequote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Saffier het volgende:
Agressief, kort lontje, geen geduld. Voel me erg opgejaagd![]()
Net even (uit)gehuild bij manlief maar zo te voelen is nog niet alles eruit.
En geen van bovenstaande klachten 'horen' bij mij. Heb me net serieus voor het eerst afgevraagd waar we in godsnaam mee bezig zijn.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |