In de hele regio ja, maar hij had het over Srebrenica, waar hij was geweest, vandaar dat ik juist daar op doelde. Dat kun je toch niet geloven dat iemand die daar bij is geweest op Wilders stemt?quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was een van de uitwassen. Het ging daar om heel veel andere etnische en religieuze conflicten.
de raad van state geeft (niet bindend) advies.quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, dus 1ste kamer opheffen. Klaar.
Misschien toch eens wat verder terugkijken dan de tijd waarin je opa's gevochten hebben tegen de nazi's. Er zit namelijk een tijdperk voor en daarin riep iemand dingen die heel erg lijken op de dingen waarvan jij nu vindt dat er niks mis mee is.quote:
zucht...............................quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe wil je gaan snijden in 400 A4'tjes die stuk voor stuk allemaal belangrijk zijn?
Die vergelijking gaat niet op LV.quote:Op maandag 23 november 2009 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien toch eens wat verder terugkijken dan de tijd waarin je opa's gevochten hebben tegen de nazi's. Er zit namelijk een tijdperk voor en daarin riep iemand dingen die heel erg lijken op de dingen waarvan jij nu vindt dat er niks mis mee is.
Oh jawel. Die vergelijking gaat prima op. Neurenberger Wetten, 1935. Zoek maar op. Het bij wet uitsluiten van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 23 november 2009 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op LV.
Weet ik, maar verander dat dan gewoon ipv 75 hoog betaalde heren en madames werk te laten doen dat daar minder gedaan kan worden. RvS dus. Laat daar die bevoegdheden heen gaan. Gekozen door de 2de kamer. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
de raad van state geeft (niet bindend) advies.
iets HEEEEEEL anders dan de eerste kamer.
Het gaat me er niet om of jij vindt dat er al dan niet iets 'mis mee' is.quote:
die dus pertinent niet waar is. Wilders is wel degelijk een voorstander van maatregelen die álle moslims treffen, ook degenen die 'zich in NL aanpassen', zoals ik in mijn vorige post liet zien.quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
En hij heeft ook niks tegen moslims die zich in NL aanpassen, dat heb je hem nooit horen zeggen en zal hij ook nooit zeggen.
Ohhh LV, Wilders sluit geen bevolkings groepen uit. Dat staat ook niet in zijn program.quote:Op maandag 23 november 2009 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh jawel. Die vergelijking gaat prima op. Neurenberger Wetten, 1935. Zoek maar op. Het bij wet uitsluiten van bepaalde bevolkingsgroepen.
Dat, plus ze vindt de aandacht prachtig.quote:Op maandag 23 november 2009 18:07 schreef tho_Omas het volgende:
Een vrouwelijke Turkse cabaretier, daar komt natuurlijk niemand op af. Weet je wat? We moeten iets doen met Wilders, dat scoort altijd! Zo van: "Haha, ik sta boven Wilders' uitspraken, maar ik heb hem toch wel nodig wil ik het buurtcentrum ooit uitverkocht krijgen!"
what?quote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zucht...............................
400 A4'tjes voor 1 wetsvoorstel................................En stuk voor stuk is zeker elk A4tje heel belangrijk.
Bind het in een bundeltje van korte woorden zonder wollig taalgebruik en het kan naar hooguit 30 gebracht worden.
Dit is dus oa. waarvoor we dokken, een overschot aan ambtenaren die niks te doen hebben maar veel willen zeggen.
Ik zeg snijden daarin.
Jij wel zeker?quote:Op maandag 23 november 2009 18:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
what?
jij snapt bestuurskunde/staatskunde niet, serieus.
Voor het welzeijn van mijn familie. Mag ik?quote:Op maandag 23 november 2009 18:46 schreef Damien2 het volgende:
Ik begrijp niet waarom ts zich bemoeit met de interne aangelegenheden van Nederland, terwijl ie zelf een äuslander is in Brazilië en NL al lang geleden verlaten heeft.
Hij wil dus Nederlandse staatsburgers uitzetten en hun nationaliteit afnemen.quote:Op maandag 23 november 2009 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh LV, Wilders sluit geen bevolkings groepen uit. Dat staat ook niet in zijn program.
Hij wilt die etters retour afzender hebben, wat volledig terecht is.
quote:Artikel 4
(1) Een Jood kan geen Rijksburger zijn. Hij heeft geen stemrecht en kan geen openbaar ambt bekleden.
Artikel 5
(1) Jood is hij die afstamt van tenminste drie naar ras volbloed Joodse grootouders.
(2) Als Jood geldt ook hij die afstamt van twee volbloed Joodse grootouders indien: a) hij lid was van de Joodse religieuze gemeenschap ten tijde van de uitvaardiging van deze wet of daar later lid is van geworden.
b) hij ten tijde van de uitvaardiging van deze wet gehuwd was met een Joods persoon of later met een Joods persoon is gehuwd.
c) hij is geboren uit een huwelijk met een Jood, in de zin van paragraaf 1, dat is gesloten na het in werking treden van de wet ter bescherming van het Duitse bloed en de Duitse eer van 15 september 1935.
d) hij is geboren uit een buitenechtelijke relatie met een Jood in de zin van paragraaf 1 en na 31 juli 1936 buitenechtelijk is geboren.
Dat is heel goed mogelijk ja. Ze zullen immers niet statenloos worden, die Marokkanen. Dus dat gaat uitstekend.quote:Op maandag 23 november 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij wil dus Nederlandse staatsburgers uitzetten en hun nationaliteit afnemen.
[..]
gast, je kan wetsvoorstellen niet samenvatten, het moet groot, uitgewerkt en grondig zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij wel zeker?
Er valt niks aan te snappen. Droge küch is het!!!!
Wat de boeken zeggen zegt mij niks, gaat mij om de praktijk.
Punt uit!.
Gooi in hemelsnaam eens dat roer radicaal om ipv verstokt te blijven geloven in grote woorden maar weinig daden.
Dat is dan weer het voordeel van een dubbel paspoort.quote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk ja. Ze zullen immers niet statenloos worden, die Marokkanen. Dus dat gaat uitstekend.
Ja, ze hoopt dat mensen nu naar haar 'leuke' shows gaan omdat ze dit gedaan heeft. Ik roep een fatwa uit!quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat, plus ze vindt de aandacht prachtig.
Nee, dat is niet mogelijk. De Grondwet verbiedt dat. Er zijn bepaalde redenen omm iemand het staatsburgerschap te ontnemen en een boef zijn is daar geen onderdeel van. Bovendien verbiedt de grondwet het op basis van het gelijkheidsbeginsel. Als je Marokkanen hun nationaliteit afneemt wegens misdaad A, dien je dat ook bij 'volbloed' Nederlanders te doen. Je kunt niet de ene Nederlandse bankrover in de bak gooien en de andere over de grens, alleen omdat hij toevallig een tweede nationaliteit heeft.quote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk ja. Ze zullen immers niet statenloos worden, die Marokkanen. Dus dat gaat uitstekend.
Het omgekeerde lijkt me eerder het geval: Wilders en een deel van zijn aanhang zijn bang voor moslims en 'links'.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom men angst heeft voor Wilders.
Is dat wellicht paniekvoetbal?
Omdat hij de enige klapjosti in de Tweede Kamer is die zulke belachelijke taal uitslaat, tot en met het omgooien van de grondwet en het verplicht doorscheuren van de Koran (of anders het land uit) aan toe.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
ik heb angst voor wilders omdat hij discrimineert.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, je kan wetsvoorstellen niet samenvatten, het moet groot, uitgewerkt en grondig zijn.
quote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Kan kort en bondig zijn.
Klaar uit.
nee, krantenartikelen moeten kort en bondig zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Kan kort en bondig zijn.
Klaar uit.
LOL. En dan twee jaar later op Telegraaf.nl klagen dat er zoveel gaten in zitten en dat het de schuld van de rechters is dat dit land naar de kloten gaat en bla bla bla.quote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Kan kort en bondig zijn.
Klaar uit.
Daarom dus herziening van de grondwet dat het WEL mogelijk gemaakt kan worden.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. De Grondwet verbiedt dat. Er zijn bepaalde redenen omm iemand het staatsburgerschap te ontnemen en een boef zijn is daar geen onderdeel van. Bovendien verbiedt de grondwet het op basis van het gelijkheidsbeginsel. Als je Marokkanen hun nationaliteit afneemt wegens misdaad A, dien je dat ook bij 'volbloed' Nederlanders te doen. Je kunt niet de ene Nederlandse bankrover in de bak gooien en de andere over de grens, alleen omdat hij toevallig een tweede nationaliteit heeft.
afschaffen van dubbele paspoort is symboolpolitiek, maar dat weet je zelf ook wel, toch?quote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus herziening van de grondwet dat het WEL mogelijk gemaakt kan worden.
Het is belachelijk voor woorden dat criminele allochtonen in NL hun gang kunnen blijven gaan en nog het recht aan hun zijde hebben staan voor hen met 2 paspoorten.
Och grotegrutjes, we gooien het weer op discriminatiequote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb angst voor wilders omdat hij discrimineert.
discriminatie kan nooit goed gaan.
Ooit in je opgekomen dat hij met die taal heel wat stemmen wint? Hij weet zelf dondersgoed dat hij niet alles kan waarmaken wat hij zegt. Wat dat betreft is het net zo'n sluwe politicus als al die andere figuren die van alles beloven en niks zeggen.quote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Omdat hij de enige klapjosti in de Tweede Kamer is die zulke belachelijke taal uitslaat, tot en met het omgooien van de grondwet en het verplicht doorscheuren van de Koran (of anders het land uit) aan toe.
De rest in de Tweede Kamer zijn relatief normale mensen. Op misschien Verdonk na.
Angst wil ik het trouwens niet noemen.
Daar hoeft de grondwet niet voor aangepast te worden.quote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is belachelijk voor woorden dat criminele allochtonen in NL hun gang kunnen blijven gaan en nog het recht aan hun zijde hebben staan voor hen met 2 paspoorten.
wilders discrimineert.quote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Och grotegrutjes, we gooien het weer op discriminatie![]()
Loop naar de pomp man.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Daar hoeft de grondwet niet voor aangepast te worden.
Elke dag erger ik me stukken meer aan mensen met een mening, maar zonder enige affiniteit met de betreffende stof. Ik voel me verdomme Louis van Gaal voor een vak toeschouwers die het allemaal beter weten. Met een blik bier in de hand.
Logisch gezien kan dat idd ja.quote:Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En een contract van de hypotheek kan ook in 2 zinnen!
Sinds Verdonk kwam met een voorstel op een verbod op capuchons noem ik dat inderdaad niet normaal nee. Dat jij het probeert te bagatelliseren naar 'ja maar de rest is net zo erg' slaat nergens op.quote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat hij met die taal heel wat stemmen wint? Hij weet zelf dondersgoed dat hij niet alles kan waarmaken wat hij zegt. Wat dat betreft is het net zo'n sluwe politicus als al die andere figuren die van alles beloven en niks zeggen.
Tekenend dat je ook Verdonk niet normaal vindt. Omdat je het niet met hen eens bent zijn ze alle twee niet normaal. De hele Tweede Kamer is doorspekt met incompetente, wereldvreemde, machtsgeile, liegende en bedriegende volksverlakkers.
Jezus Christus ga ergens anders trollen man.quote:Op maandag 23 november 2009 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Logisch gezien kan dat idd ja.
Maar simplisten willen graag een boekwerk zien want dan ziet dat er interessant uit.
Vraag is "hoe komt dat"!quote:Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het omgekeerde lijkt me eerder het geval: Wilders en een deel van zijn aanhang zijn bang voor moslims en 'links'.
Dat wat hij zegt jou niet aanstaat betekent nog niet dat hij discrimineert.quote:Op maandag 23 november 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wilders discrimineert.
ben je nou écht zo dom?
Ik probeer het niet te bagatelliseren. Maar goed lezen blijkt zoals altijd weer moeilijk. Ik geef aan dat ik het tekenend vind dat jij alleen hen twee eruit pikt als volslagen idioot terwijl de hele kamer vol zit met volslagen idioten. Dat zegt mij dat jij mensen als volslagen idioot bestempelt simpelweg omdat je het niet met hun gedachten eens bent.quote:Sinds Verdonk kwam met een voorstel op een verbod op capuchons noem ik dat inderdaad niet normaal nee. Dat jij het probeert te bagatelliseren naar 'ja maar de rest is net zo erg' slaat nergens op.
wat een onzin.quote:Op maandag 23 november 2009 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Logisch gezien kan dat idd ja.
Maar simplisten willen graag een boekwerk zien want dan ziet dat er interessant uit.
what?quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt jou niet aanstaat betekent nog niet dat hij discrimineert.
Dus je erkent dat er onder Wilders-aanhangers veel angst is. Dat en onbegrip, het niet kunnen volgen en daarom maar naar boven ageren via een leider.quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag is "hoe komt dat"!
Daar gaat eerst iets aan vooraf.
Je lijkt zelfs op Louis. Ook zo overtuigd van je gelijkquote:Op maandag 23 november 2009 19:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Daar hoeft de grondwet niet voor aangepast te worden.
Elke dag erger ik me stukken meer aan mensen met een mening, maar zonder enige affiniteit met de betreffende stof. Ik voel me verdomme Louis van Gaal voor een vak toeschouwers die het allemaal beter weten. Met een blik bier in de hand.
Ja, xenofobie, je hersenen naar de tyfus zuipen, niet doorleren, Telegraaf lezen en SBS6 kijken.quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag is "hoe komt dat"!
Daar gaat eerst iets aan vooraf.
Sorry, maar je wordt er niet echt geloofwaardiger op.quote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welk gelijk? Dat de grondwet daarvoor niet voor hoeft aangepast te worden? Waarop ik dat baseer? Hmmm, misschien omdat de minister van Justitie dat pas nog aanstipte?quote:Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je lijkt zelfs op Louis. Ook zo overtuigd van je gelijk
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?quote:Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
what?
discriminatie: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen"
dat is een woord ja, geen mening.
Dat jij jezelf nog serieus neemtquote:Ja, xenofobie, je hersenen naar de tyfus zuipen, Telegraaf lezen en SBS6 kijken.
Nee, niet per se untermenschen, maar wel als wezenlijk onbetrouwbaar en uit op het in het geheim overnemen van het land en de cultuur. Dat is klassiek rechts-extremistische haatretoriek.quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?
Niet met dat exacte woordje nee. Maar hij wil inderdaad wettelijk onderscheid maken tussen Moslims en niet-Moslims. Moet je daarvoor een bron hebben of heb je het nu wel door?quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?
Vergeet je pilletje niet, mafkees.quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Jammer en tot morgen, mijn werk roept weer, en nee, dat is geen werk om oude vrouwtjes te beroven, of voorbijgangsters een shhtttttt meisie....... toe te fluisteren.
Morgen ben ik er weer, als "god het wil". Allah Ahkbar!!!!!
we hebben het over wilders he.quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij wil helemaal geen onderscheid tussen moslims en niet-moslims, hij wil dat de bouw van islamitische gebouwen illegaal is, maar niet de bouw van niet-islamitische gebouwen. Hij wil islamitische geestelijken in het leger verbieden, maar niet-islamitische niet. Hij wil islamitische boeken verbieden, maar niet-islamitische niet. Hij zegt dat islamieten een demografisch probleem zijn, niet niet-islamieten.quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Niet met dat exacte woordje nee. Maar hij wil inderdaad wettelijk onderscheid maken tussen Moslims en niet-Moslims. Moet je daarvoor een bron hebben of heb je het nu wel door?
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Nilgün Yerli was al een heldin. Maar nu nog meer.
En alle karaktermoorden is klassieke links-extremistische haatretoriek. Zo ongegrond is die angst niet aangezien er meerdere plaatsen op de wereld zijn waar dat wel degelijk gaande is zodra ze een beetje poten aan de grond krijgen (Filipijnen, Thailand, India, Pakistan etc). Verder is het stichten van een Kalifaat zeker een groot goed en is het geoorloofd te liegen tegen een ongelovige. Er is niks mis met gezond wantrouwen zeker gezien onze geschiedenis met het net zo "vreedzame" Christendom.quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, niet per se untermenschen, maar wel als wezenlijk onbetrouwbaar en uit op het in het geheim overnemen van het land en de cultuur. Dat is klassiek rechts-extremistische haatretoriek.
Je hoeft geen grootse daden verrichten om een heldin te zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?
Moslims hebben geen gevoel voor humor, of Wilders?quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou ook niet aan zo'n flauwe actie toegeven, donder op met dat stomme sarcasme, die moslims hebben geen gevoel voor humor
Rot op met dat Sinterklaasplaatje, Odin is de ware God die cadeautjes door de schoorsteen gooit.quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou ook niet aan zo'n flauwe actie toegeven, donder op met dat stomme sarcasme, die moslims hebben geen gevoel voor humor
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:12 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En alle karaktermoorden is klassieke links-extremistische haatretoriek. Zo ongegrond is die angst niet aangezien er meerdere plaatsen op de wereld zijn waar dat wel degelijk gaande is zodra ze een beetje poten aan de grond krijgen (Filipijnen, Thailand, India, Pakistan etc). Verder is het stichten van een Kalifaat zeker een groot goed en is het geoorloofd te liegen tegen een ongelovige. Er is niks mis met gezond wantrouwen zeker gezien onze geschiedenis met het net zo "vreedzame" Christendom.
Maar wat maakte haar voor jóu een heldin? Iets uit haar jeugd ofzo?quote:Op maandag 23 november 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hoeft geen grootse daden verrichten om een heldin te zijn.
Ik heb haar boek gelezen, ben ooit naar een voorstelling geweest en heb haar TV-programma bij Yerli gezien. Voor mij is het een heldin. Voor een ander wellicht niet.
Er is geen midden!!! Er is Wilders en links!!!einseinseins!quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002411643/index.htmlquote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat maakte haar voor jóu een heldin? Iets uit haar jeugd ofzo?
Nee hoor echt nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Rot op met dat Sinterklaasplaatje, Odin is de ware God die cadeautjes door de schoorsteen gooit.
Het zal ook wel in de bieb liggen, ik ga het lezen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002411643/index.html
Leuk boekje.
Misschien zal je mijn mening delen, misschien niet. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen!!
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras? Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia? Er zijn anders ook genoeg Christenen in dit land die willen dat wij volgens hun denkwijze leven. Zondag rustdag anyone? Verder als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld de SGP wil dat wij leven, dat is niet echt paranoïde te noemen als je wantrouwig bent ten aanzien van dat.quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!
Waarom horen we Wilders daar dan niet over? Sterker nog: Hij wil dat zelf ook, gezien zijn plannen om artikel 1 te wijzigen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras? Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia? Er zijn anders ook genoeg Christenen in dit land die willen dat wij volgens hun denkwijze leven. Zondag rustdag anyone? Verder als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld de SGP wil dat wij leven, dat is niet echt paranoïde te noemen als je wantrouwig bent ten aanzien van dat.
De vraag is natuurlijk hoeveel moslims dat heimelijk willen. Maar daar kom je nooit achter. Net als je er nooit achter komt hoeveel Christenen heimelijk willen dat wij in een echt Christelijk land wonen. Tot die tijd is enige gezonde achterdocht jegens religies niet meer dan normaal. Zeker aangezien ze in andere werelddelen hebben bewezen dat ze wel ineens gaan muiten zodra ze een flinke minderheid zijn of niet meer in de minderheid.
Sinds het Decreet van Los Angeles in 1285.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras?
Coz it is... Maar joh, ik wil het ook wel gewoon extremistische paranoia noemen.quote:Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia?
Die verklaring gaf ik net al? Wilders weet dondersgoed wat stemmen trekt zijnde populist. En dat is niet gaan bashen op de Christenen zeker aangezien hij het altijd over de Christelijk-Joodse wortels van Nederland heeft.quote:Waarom horen we Wilders daar dan niet over? Sterker nog: Hij wil dat zelf ook, gezien zijn plannen om artikel 1 te wijzigen.
Dit gedraai is een eufemisme voor: ik zit fout Ergo: moslims zijn geen ras.quote:Sinds het Decreet van Los Angeles in 1285.
Omdat het zo is. Goed argument.quote:Coz it is... Maar joh, ik wil het ook wel gewoon extremistische paranoia noemen.
Moslims zijn geen ras, maar aangezien Wilders alle problemen met Arabieren, Berbers en Turken onder de noemer 'moslimprobleem' schaart is het natuurlijk nog steeds racisme.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras? Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia? Er zijn anders ook genoeg Christenen in dit land die willen dat wij volgens hun denkwijze leven. Zondag rustdag anyone? Verder als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld de SGP wil dat wij leven, dat is niet echt paranoïde te noemen als je wantrouwig bent ten aanzien van dat.
De vraag is natuurlijk hoeveel moslims dat heimelijk willen. Maar daar kom je nooit achter. Net als je er nooit achter komt hoeveel Christenen heimelijk willen dat wij in een echt Christelijk land wonen. Tot die tijd is enige gezonde achterdocht jegens religies niet meer dan normaal. Zeker aangezien ze in andere werelddelen hebben bewezen dat ze wel ineens gaan muiten zodra ze een flinke minderheid zijn of niet meer in de minderheid.
Daar is nog steeds niks racistisch aan. Het zou pas racistisch zijn als hij alle moslimproblemen onder de noemer Marokkanen en Turken schaart.quote:Op maandag 23 november 2009 19:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras, maar aangezien Wilders alle problemen met Arabieren, Berbers en Turken onder de noemer 'moslimprobleem' schaart is het natuurlijk nog steeds racisme.
Oke, noemen we het voortaan xenofobie. Fascisme dan? Dat wel goed?quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Daar is nog steeds niks racistisch aan. Het zou pas racistisch zijn als hij alle moslimproblemen onder de noemer Marokkanen en Turken schaart.
Jij bent kinderlijk snel onder de indruk van iemand.quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeer goed dat Wilders deze afleidings manouvre vanuit de linkse hoed uitstekend door heeft![]()
Idem zeer goed dat hij zegt dat die organisatie erachter maar de bloemen naar weggestopte bejaarden moet sturen.
Xenofobie. Wilders zou dus bang voor zichzelf moeten zijn gezien zijn Indische roots. Het wordt met de dag gekker hierquote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oke, noemen we het voortaan xenofobie. Fascisme dan? Dat wel goed?
Ja als het maar Turks, vrouwelijk en mondig is, dan is het automatisch meteen een heldin. Nuff said.quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Nilgün Yerli was al een heldin. Maar nu nog meer.
Ik vind het ook zó overdreven soms. De zwaarste termen vliegen om je oren.quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Xenofobie. Wilders zou dus bang voor zichzelf moeten zijn gezien zijn Indische roots. Het wordt met de dag gekker hier. Fascisme? Wilders een fascist noemen is net zo overdreven zoals hij soms praat. Je gebruikt precies dezelfde stijl waar hij altijd van beschuldigd wordt.
Overigens bezit elk volk xenofobie. Alleen niet elke kritiek ten aanzien van groepen is gelijk xenofobie.
Zou het? Zou men zich niet verdiepen dan in de programma's en dán beslissen op welke partij ze stemmen?quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef Disana het volgende:
Mensen zien de ernst niet in van waarop ze stemmen. 'Het zal allemaal wel meevallen.'
Dat betwijfel ik. De meesten die ik ken en hier zie stemmen puur op Wilders vanwege zijn moslim-antipathie.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het? Zou men zich niet verdiepen dan in de programma's en dán beslissen op welke partij ze stemmen?
Welke partij het dichtste bij hun eigen ideeën komt?
If it walks like a chicken, clucks like a chicken, lays eggs, chances are, it IS a chicken.quote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook zó overdreven soms. De zwaarste termen vliegen om je oren.
De meeste mensen hebben echt geen hekel aan de Islam hoor. Wel aan hangmarokkaantjes en ander petjesvolk, dat niks doet. Mensen zien ook dat er voor miljoenen in die lui geinvesteerd wordt.quote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De meesten die ik ken en hier zie stemmen puur op Wilders vanwege zijn moslim-antipathie.
Ik zie hier wel veel gesneer en denigrerende grapjes als het om moslims gaat, en dat komt meestal van mensen die vrijwel zeker ook op Wilders stemmen. Als je het dan vraagt, hebben ze ineens geen hekel aan moslims/Marokkanen/allochtonen, maar toch steeds weer die sneertjes wanneer het maar kan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben echt geen hekel aan de Islam hoor. Wel aan hangmarokkaantjes en ander petjesvolk, dat niks doet. Mensen zien ook dat er voor miljoenen in die lui geinvesteerd wordt.
Meer grootse daden dan Wilders iig. Ze heeft tenminste een daadwerkelijke bijdrage geleverd aan de Nederlandse maatschappij.quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?
Omdat hier bepaalde mensen rondlopen die zo tolerant zijn dat ze zichzelf als "verlicht" presenteren.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hier wel veel gesneer en denigrerende grapjes als het om moslims gaat, en dat komt meestal van mensen die vrijwel zeker ook op Wilders stemmen. Als je het dan vraagt, hebben ze ineens geen hekel aan moslims/Marokkanen/allochtonen, maar toch steeds weer die sneertjes wanneer het maar kan.
Dat is helemaal waar. Zo komt de SP ook aan haar stemmen, en het CDA teert ook al jaren op vergrijzing.quote:Daarom denk ik dat veel PVV-stemmers wel degelijk problemen met allochtonen en de islam hebben, en zich verder niet verdiepen in het programma.
Wat bedoel je nu?quote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat hier bepaalde mensen rondlopen die zo tolerant zijn dat ze zichzelf als "verlicht" presenteren.
[..]
Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |