Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.
Klopt, zijn ware motieven liggen heel dicht onder het oppervlakte, die zou iedereen zo boven water halen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen.
Voor de meeste mensen in Nederland zijn de motieven reeds zichtbaar. Het is slechts een select groepje fundamentalisten die oprecht geloven in de ideeen van Wilders.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, zijn ware motieven liggen heel dicht onder het oppervlakte, die zou iedereen zo boven water halen.
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.
Hoezo is dat zwak? Omdat het de realiteit is? Omdat je weet dat z'n repertoire bestaat uit standaard-zinnetjes die elke mongool van het internet af kan plukken? Maar nu is het iemand die dat soort dingen niet anoniem zegt op TV - en dus is het "cool".quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.
Bovendien, je weet toch dat er hier alleen maar hoog opgeleide immigranten wonen?
Net zoals het geld dat jaarlijks aan Wilders' beveiliging wordt gespendeerd zodat hij de gelegenheid krijgt om nog meer irrationele, provocerende en non-constructieve uitspraken te doen ten behoeve van zijn eigen politieke hachje?quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
Dat was ook de bedoeling van de actie. Alleen de geur van de drol is te sterk.quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Ringo het volgende:
Het voelt mij als een drol met parfum bespuiten.
Hadden ze dat niet van tevoren kunnen uittesten?quote:Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van de actie. Alleen de geur van de drol is te sterk.
Die Joodse wortels van Nederland bestaan er uit dat we ze op tijd op de trein zetten en dat we hun status dan veranderden in ´geëmigreerd met onbekende bestemming´?quote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Die verklaring gaf ik net al? Wilders weet dondersgoed wat stemmen trekt zijnde populist. En dat is niet gaan bashen op de Christenen zeker aangezien hij het altijd over de Christelijk-Joodse wortels van Nederland heeft.
[..]
Dit gedraai is een eufemisme voor: ik zit fout Ergo: moslims zijn geen ras.
[..]
Omdat het zo is. Goed argument.
Dat kun je doen, maar dan kun je er op rekenen dat de staat vrijwel dagelijks een vrachtlading advocaten voor de deur heeft staan die hun gelijk komen halen over die ene wet. Wetten of andere voorstellen zijn niet voor jan lul zo lang. Ze moeten juridisch onfeilbaar zijn (zoveel mogelijk).quote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zucht...............................
400 A4'tjes voor 1 wetsvoorstel................................En stuk voor stuk is zeker elk A4tje heel belangrijk.
Bind het in een bundeltje van korte woorden zonder wollig taalgebruik en het kan naar hooguit 30 gebracht worden.
Dit is dus oa. waarvoor we dokken, een overschot aan ambtenaren die niks te doen hebben maar veel willen zeggen.
Ik zeg snijden daarin.
Precies, dien maar gewoon de indirecte democratie op, dat gelul in de 2e kamer ook altijd weer, laat beslissingen over aan deskundigen en hen alleen. Moet je eens kijken hoeveel geld dat scheelt!quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar dan kun je er op rekenen dat de staat vrijwel dagelijks een vrachtlading advocaten voor de deur heeft staan die hun gelijk komen halen over die ene wet. Wetten of andere voorstellen zijn niet voor jan lul zo lang. Ze moeten juridisch onfeilbaar zijn (zoveel mogelijk).
Niet bepaald het punt dat ik wilde maken, maar oke.quote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies, dien maar gewoon de indirecte democratie op, dat gelul in de 2e kamer ook altijd weer, laat beslissingen over aan deskundigen en hen alleen. Moet je eens kijken hoeveel geld dat scheelt!
Niet zo kies, dit.quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die Joodse wortels van Nederland bestaan er uit dat we ze op tijd op de trein zetten en dat we hun status dan veranderden in ´geëmigreerd met onbekende bestemming´?
Dit. Volledig duidelijk en niets meer dan dat.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.quote:
Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.
Bovendien, je weet toch dat er hier alleen maar hoog opgeleide immigranten wonen?
Dat van die joodse wortels komt nou toevallig even goed uit.quote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.
Voor wie?quote:Op maandag 23 november 2009 22:49 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dat van die joodse wortels komt nou toevallig even goed uit.
Voor mensen die koste wat kost andere invloeden buiten de deur willen houden.quote:
Ik doel op die schijntoleranten hier. Mensen die vanuit hun flatje op de Veluwe schuimbekkend een mening hebben over Israel, Wilders en daarbij vervallen in Hitlervergelijkingen. Mensen die denken dat met het vervallen van het gelijkheidsbeginsel een nieuwe apartheid ontstaat. Ik zou zeggen, doe er wat aan.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.
Erg vermoeiend inderdaad, maar er zijn nou eenmaal overeenkomsten, of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De Moslim bestaat niet, maar heel Nederland had wel 1 mening? Kap maar met die holle WO II retoriek, het is vermoeiend.
Enorm vermoeiend, en we komen er gewoon niet uit.quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De Moslim bestaat niet, maar heel Nederland had wel 1 mening? Kap maar met die holle WO II retoriek, het is vermoeiend.
Die zullen er best zijn. Misschien heeft Wilders ook wel een hond!quote:Op maandag 23 november 2009 23:30 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Erg vermoeiend inderdaad, maar er zijn nou eenmaal overeenkomsten, of je dat nou leuk vindt of niet.
Waarom is het holle WO2 retoriek? Waren er in een aantal jaar ineens zoveel minder Joden omdat ze niet tegen SBS6 konden? Zeg het maar hoor. Ik wacht wel tot je een argument hebt. En waar had ik het trouwens over 1 mening? Ik reageerde slechts op iemand die kwam met de term 'Joods-Christelijke wortels'.quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, WIlders geeft hiermee aan dat hij niet trapt in de truc van iets cadeau krijgen waar hij dan later weer iets voor moet terugdoen omdat hij dan een soort van schuld bij ze heeft.quote:Op maandag 23 november 2009 17:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Eigenlijk geeft Wilders hiermee aan iets tegen moslims in het algemeen te hebben, in plaats van alleen 'tegen de islamisering' zoals hij zelf altijd beweert.
Na het uitbrengen van zijn film had hij genoeg uitnodigingen de deur uit gedaan om met hem in discussie te gaan kan ik me herinneren. Moslims zijn hier niet op ingegaan, had iets te maken met de voorwaarden die hij stelde.quote:Op maandag 23 november 2009 17:43 schreef Disana het volgende:
Neemt niet weg dat Wilders zichzelf humorloos toont en de dialoog niet aandurft omdat dit niet bij zijn achterban zou scoren.
True, kan me nog dat gedoe van een paar maanden geleden herinneren waarin twee zwaar criminele turkse broers met verlopen verblijfsvergunning niet eens het land uitgezet konden worden.quote:Op maandag 23 november 2009 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh LV, Wilders sluit geen bevolkings groepen uit. Dat staat ook niet in zijn program.
Hij wilt die etters retour afzender hebben, wat volledig terecht is.
Nee hoor, dat is juist het ludieke. Die moslims willen niets terug van Wilders. Ze willen alleen aangeven dat ze haat met liefde bestrijden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee, WIlders geeft hiermee aan dat hij niet trapt in de truc van iets cadeau krijgen waar hij dan later weer iets voor moet terugdoen omdat hij dan een soort van schuld bij ze heeft.
Een simpel voorbeeld hiervan zie je in de supermarkt waar een vrouw hapjes uitdeelt en jij bij het aannemen dan moet 'terugbetalen' door naar hun salespitch te luisteren.
Nee hoor, de moslims hadden Wilders juist uitgenodigd. Echter daarbij wilde ze wel een onafhankelijke voorzitter hebben die het debat zou begeleiden. Wilders wilde dat niet - en daarmee einde debat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Na het uitbrengen van zijn film had hij genoeg uitnodigingen de deur uit gedaan om met hem in discussie te gaan kan ik me herinneren. Moslims zijn hier niet op ingegaan, had iets te maken met de voorwaarden die hij stelde.
Overigens gebeurde dat vaker:quote:De Unie wilde naar eigen zeggen samen met Wilders een onafhankelijke voorzitter kiezen, agendapunten opstellen en afspraken maken over de omvang van de delegaties van beide partijen om zo te komen tot een 'een evenwichtig, zo objectief mogelijk en fair debat'.
Volgens Abouyaala vindt Wilders de voorwaarden 'een waslijst aan eisen' en wilde hij er niet mee instemmen
quote:In Slotervaart is zondag een grote discussiebijeenkomst georganiseerd. De middag was opgezet in reactie op Fitna, de film van Geert wilders.Tijdens de bijeenkomst gingen mensen met verschillende levensovertuigingen met elkaar in debat. De organisatie koos expres voor het thema Hiwar, dat dialoog betekent; het tegenovergestelde van Fitna, het Arabische woord voor chaos. De stoel die voor Geert Wilders was klaargezet bleef leeg. Onder de honderd geïnteresseerden was ook burgemeester Cohen.
quote:De Nederlandse Moslim Raad vindt het onbegrijpelijk dat PVV-fractieleider Geert Wilders een gesprek afslaat over zijn kritiek op de Koran. Voorzitter A. Khairoun: ,,Hij is van de Partij voor de Vrijheid, maar hij gunt ons niet de vrijheid om te reageren op zijn uitspraken. Dat is jammer.’’
Volgens Khairoun had de moslimraad Wilders uitgenodigd om een einde te maken aan de polarisatie tussen moslims en niet-moslims in Nederland. ,,Wij willen graag van meneer Wilders horen wat hem dwars zit,’’ zegt de voorzitter in het Algemeen Dagblad. ,,Hij komt telkens met scherpe uitspraken over de Koran, maar de Koran is geen gemakkelijk boek. Dat boek kun je niet even lezen en zeggen: zie je wel, daar staat dat alle moslims alle ongelovigen moeten doden.’’
Khairoun: „Daarom willen we graag in debat met Wilders. We hebben begrip voor zijn opstelling, maar we willen daar graag op reageren. Met alleen radicale uitspraken schieten we niks op in Nederland.’’
Wat was je aan het roken toen je deze post schreef?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee, WIlders geeft hiermee aan dat hij niet trapt in de truc van iets cadeau krijgen waar hij dan later weer iets voor moet terugdoen omdat hij dan een soort van schuld bij ze heeft.
Een simpel voorbeeld hiervan zie je in de supermarkt waar een vrouw hapjes uitdeelt en jij bij het aannemen dan moet 'terugbetalen' door naar hun salespitch te luisteren.
Het zou mij als ik jood zou zijn niet uitmaken of jij me verlinkt om wat eten of omdat je me haat. Ik geloof wel dat ik blij ben dat ik in zulke barre tijden je buurman niet wasquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat Jodenargument is te triest voor woorden. Net alsof heel Nederland massaal klaar stond om de Joden aan te geven
. Alsof er geen verzetsstrijders waren
. En sowieso: ooit wel eens in je opgekomen dat sommige mensen uit pure noodzaak zoiets deden? Midden in de hongerwinter kon dat kleine beetje geld hen weer vooruit helpen. Maakt het niet ineens verantwoord, maar geeft wel aan dat niet altijd Jodenhaat het motief was om Joden aan te geven. Verder hoefden er door onze uitstekende burgerregistratie niet eens zoveel NSB'ers te zijn.
Ik weet niet in hoeverre het geschetste beeld van welwillend Joden-verradend Nederland klopt, maar jij generaliseert nu de andere kant op. Dat er verzetsstrijders waren betekent niet dat er geen wijdverbreide anti-Joodse gevoelens konden zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat Jodenargument is te triest voor woorden. Net alsof heel Nederland massaal klaar stond om de Joden aan te geven
. Alsof er geen verzetsstrijders waren
.
De PVV is vrij specifiek anti-moslim, niet anti-buitenlander in het algemeen. Het enige vreemde is hooguit dat je, gezien het koloniale verleden van Suriname, van die Surinamer weinig sympathie zou verwachten voor een blanke die onderdrukking voorstaat.quote:Overigens nog een vraagje: als buitenlanderhaat het motief van veel PVV stemmers zou zijn, waarom stemmen er dan ook buitenlanders op de PVV? En dan heb ik het niet over Duitsers maar over Surinamers en dergelijke.
Dat wordt continu geprobeerd. Tegenargumenten worden echter afgedaan als "linkse naïviteit" en meer van dat soort dooddoeners. Als je Wilders' ongelijk probeert aan te tonen dan "zie je de werkelijkheid gewoon niet" en ben je "de elite die buiten de maatschappij staat".quote:En nog een opmerking: kap eens met die walgelijke vermeende superioriteit. Pak Wilders op zijn argumenten en maak hem niet continu belachelijk. Als zijn argumenten zo slecht zijn, zijn ze toch ook zo van de tafel te vegen in plaats van die grapjes telkens?
Er zijn grenzen, hoor. Ik ga niet serieus reageren op een vergelijking tussen een handreiking van moslims en het uitdelen van hapjes door een supermarktdame.quote:En opmerkingen als "wat was je aan het roken toen je deze post schreef" getuigen ook niet echt van discussieniveau.
Je meent dit serieus, is het niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zou doen? LEZEN. Ik durf er alleen mijn hand voor in het vuur te steken dat sommigen dat echt wel om die reden hebben gedaan. Survival of the fittest you know. Vind je het trouwens logisch dat niet iedereen verzetsstrijder was? Als jij een gezin hebt en je eerste prioriteit is rondkomen qua eten (hongerwinter e.d.) dan ga je niet de Rambo lopen uithangen. Je doet nu trouwens degenen die het wel deden tekort met je denigrerende opmerkingen.quote:Het zou mij als ik jood zou zijn niet uitmaken of jij me verlinkt om wat eten of omdat je me haat. Ik geloof wel dat ik blij ben dat ik in zulke barre tijden je buurman niet was
En met die verzetsstrijders viel het idd wel tegen. Ze waren er zeker wel en hebben heel belangrijk werk gedaan, maar zoveel waren het er niet hoor.
Kom je nooit meer achter. En bij veel die erachter stonden kan ook de redenatie "eigen hachje eerst" opkomen. De redenatie "als ik meewerk pakken ze mij in ieder geval niet" en dat heeft ook weer niks met Jodenhaat te maken. Ik weet niet of er een wijdverbreide Jodenhaat was in Nederland en daar zullen we ook nooit meer achterkomen. Waarom zou die er eigenlijk zijn? Joden waren gewoon al lang geïntegreerd in de samenleving en Nederland kende geen Kristalnacht.quote:Ik weet niet in hoeverre het geschetste beeld van welwillend Joden-verradend Nederland klopt, maar jij generaliseert nu de andere kant op. Dat er verzetsstrijders waren betekent niet dat er geen wijdverbreide anti-Joodse gevoelens konden zijn.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit zit. In de geschiedenislessen werd vooral de nadruk gelegd op Nederlanders die Joden lieten onderduiken, maar in hoeverre vonden Nederlanders het eigenlijk wel een goed plan om Joden te deporteren?
Dus is buitenlanderhaat niet het motief om op de PVV te stemmen, noch xenofobie. Ten eerste is Geert Wilders niet blank (Indonesische roots), ten tweede staat hij geen onderdrukking voor. Ten derde hebben andere allochtone bevolkingsgroepen meer ervaring met de uitwassen van de multiculturele samenleving (ze wonen bijv. in dezelfde wijken) en zijn het zat en willen dat er tegenop getreden wordt. Dat is dan waarschijnlijk hun motief om op de man te stemmen.quote:De PVV is vrij specifiek anti-moslim, niet anti-buitenlander in het algemeen. Het enige vreemde is hooguit dat je, gezien het koloniale verleden van Suriname, van die Surinamer weinig sympathie zou verwachten voor een blanke die onderdrukking voorstaat.
Ja en als je niet 100% anti-Wilders bent ben je een xenofoob, een racist, preek je klassiek rechtse haat-retoriek, heb je extreem-rechtse paranoïde denkbeelden. Verder worden er Hitler, NSB en Nazi-vergelijkingen bijgehaald. Dat vind ik persoonlijk wel iets kwalijker dan bovengenoemde term. Verder zie ik in elk topic dezelfde tendens. Ik zie nooit iemand ingaan op Wilders zijn argumenten, of op argumenten van rechtse users in het algemeen. Continu wordt er belachelijk gemaakt.quote:Dat wordt continu geprobeerd. Tegenargumenten worden echter afgedaan als "linkse naïviteit" en meer van dat soort dooddoeners. Als je Wilders' ongelijk probeert aan te tonen dan "zie je de werkelijkheid gewoon niet" en ben je "de elite die buiten de maatschappij staat".
Het is gewoon een vergelijking. Het zit misschien op hetzelfde niveau, maar ik snap de redenatie erachter wel. Want door deze actie kunnen zij laten zien hoe "goed" ze wel niet zijn en als Wilders vervolgens niet met hen in discussie wil (wat hij alleen onder bepaalde voorwaarden wil) hoe "slecht" hij wel niet is want zij hebben alles eraan gedaan om vriendelijk richting hem te zijn.quote:Er zijn grenzen, hoor. Ik ga niet serieus reageren op een vergelijking tussen een handreiking van moslims en het uitdelen van hapjes door een supermarktdame.
"Handlangers van Mohammed B." vond ik anders ook niet mis. Maar het lijkt me zinloos om te gaan bepalen wie de kwalijkste taal gebruikt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Ja en als je niet 100% anti-Wilders bent ben je een xenofoob, een racist, preek je klassiek rechtse haat-retoriek, heb je extreem-rechtse paranoïde denkbeelden. Verder worden er Hitler, NSB en Nazi-vergelijkingen bijgehaald. Dat vind ik persoonlijk wel iets kwalijker dan bovengenoemde term.
Dat is nogal een 'eye of the beholder'-verhaal dan. Ik als uitgesproken linkse user heb namelijk het idee dat er juist op linkse argumenten nauwelijks serieus wordt ingegaan. Als je je uitspreekt tegen privatisering of tegen koopzondagen krijg je maar al te gauw te horen dat je een enge communist bent die alle macht naar de overheid wil hebben.quote:Verder zie ik in elk topic dezelfde tendens. Ik zie nooit iemand ingaan op Wilders zijn argumenten, of op argumenten van rechtse users in het algemeen.
Dit bedoel ik nou. Het hele argument komt neer op het idee dat dit wel weer een trucje zal zijn om Wilders te 'demoniseren'.quote:Het is gewoon een vergelijking. Het zit misschien op hetzelfde niveau, maar ik snap de redenatie erachter wel. Want door deze actie kunnen zij laten zien hoe "goed" ze wel niet zijn en als Wilders vervolgens niet met hen in discussie wil (wat hij alleen onder bepaalde voorwaarden wil) hoe "slecht" hij wel niet is want zij hebben alles eraan gedaan om vriendelijk richting hem te zijn.
Je bent zelf een prachtig voorbeeld van een xenofoob. En dat zonder inhoud en met herhalende opmerkingen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef ethiraseth het volgende:
Oh hey, mensen die Wilders steunen hebben weeral alleen drogredenen waarom Wilders echt heus werkelijk waar geen xenofoob en niet anti-moslim is.
Inderdaad. De Islam staat immers voor lief en zo min mogelijk leed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is juist het ludieke. Die moslims willen niets terug van Wilders. Ze willen alleen aangeven dat ze haat met liefde bestrijden.
lul niet uit je nek man.quote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen in Nederland zijn de motieven reeds zichtbaar. Het is slechts een select groepje fundamentalisten die oprecht geloven in de ideeen van Wilders.
Ik vind het werkelijk knap hoe je het voor elkaar krijgt om de islam hierbij te betrekken. Althans, in die zin dat je de opmerking 'Islam staat immers voor liefde en zo min mogelijk leed'. uit je toetsenbord ramt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. De Islam staat immers voor lief en zo min mogelijk leed.
Ohja, en de Islam staat vooral voor humor en relativering.Wat hebben we gelachen met die cartoonrellen!
Een stompzinnige ludieke actie ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze figuren hebben niet in hun boekje gekeken toen ze deze actie bedachten. Het is gewoon een ludieke actie, niets meer en niets minder.
Afghaanse windhond?quote:Op maandag 23 november 2009 23:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn. Misschien heeft Wilders ook wel een hond!
Moest jij de slager soms pijpen als hij jou een worstje gaf? Jezus zeg, bestaat er in jouw wereld wel iets als geven, zonder er iets voor terug te verwachten?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ja? Noem eens iets dan. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een stompzinnige ludieke actie ja.
Denk dat Dhr. Wilders wel wat beters te doen heeft dan die "liefdesbrieven" en bloemen in ontvangst te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |