abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 20:48:49 #201
137949 Disana
pi_74948812
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.
pi_74948855
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 20:50:58 #203
137949 Disana
pi_74948895
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen.
Klopt, zijn ware motieven liggen heel dicht onder het oppervlakte, die zou iedereen zo boven water halen.
pi_74948982
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Klopt, zijn ware motieven liggen heel dicht onder het oppervlakte, die zou iedereen zo boven water halen.
Voor de meeste mensen in Nederland zijn de motieven reeds zichtbaar. Het is slechts een select groepje fundamentalisten die oprecht geloven in de ideeen van Wilders.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 23 november 2009 @ 20:54:01 #205
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74949001
Het voelt mij als een drol met parfum bespuiten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_74949018
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.
Bovendien, je weet toch dat er hier alleen maar hoog opgeleide immigranten wonen?
pi_74949122
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.
Bovendien, je weet toch dat er hier alleen maar hoog opgeleide immigranten wonen?
Hoezo is dat zwak? Omdat het de realiteit is? Omdat je weet dat z'n repertoire bestaat uit standaard-zinnetjes die elke mongool van het internet af kan plukken? Maar nu is het iemand die dat soort dingen niet anoniem zegt op TV - en dus is het "cool".

En dan gaan mensen zoals jij zich afvragen waarom men niet inhoudelijk zijn plannen kan afschieten. EHM, zijn plannen kennen GEEN INHOUD. Heb je z'n programma wel eens gelezen? Een kleuter met een fantasie van hier tot aan China kan een inhoudelijker programma neerzetten.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 23 november 2009 @ 20:58:50 #208
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_74949176
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
Net zoals het geld dat jaarlijks aan Wilders' beveiliging wordt gespendeerd zodat hij de gelegenheid krijgt om nog meer irrationele, provocerende en non-constructieve uitspraken te doen ten behoeve van zijn eigen politieke hachje?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_74949186
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Ringo het volgende:
Het voelt mij als een drol met parfum bespuiten.
Dat was ook de bedoeling van de actie. Alleen de geur van de drol is te sterk.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 23 november 2009 @ 21:02:05 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74949293
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling van de actie. Alleen de geur van de drol is te sterk.
Hadden ze dat niet van tevoren kunnen uittesten?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 23 november 2009 @ 21:28:41 #211
798 voyeur
bemoeit zich
pi_74949551
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Die verklaring gaf ik net al? Wilders weet dondersgoed wat stemmen trekt zijnde populist. En dat is niet gaan bashen op de Christenen zeker aangezien hij het altijd over de Christelijk-Joodse wortels van Nederland heeft.
[..]

Dit gedraai is een eufemisme voor: ik zit fout Ergo: moslims zijn geen ras.
[..]

Omdat het zo is. Goed argument.
Die Joodse wortels van Nederland bestaan er uit dat we ze op tijd op de trein zetten en dat we hun status dan veranderden in ´geëmigreerd met onbekende bestemming´?
Here we are now, entertain us.
pi_74950131
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

zucht...............................
400 A4'tjes voor 1 wetsvoorstel................................En stuk voor stuk is zeker elk A4tje heel belangrijk.
Bind het in een bundeltje van korte woorden zonder wollig taalgebruik en het kan naar hooguit 30 gebracht worden.
Dit is dus oa. waarvoor we dokken, een overschot aan ambtenaren die niks te doen hebben maar veel willen zeggen.
Ik zeg snijden daarin.
Dat kun je doen, maar dan kun je er op rekenen dat de staat vrijwel dagelijks een vrachtlading advocaten voor de deur heeft staan die hun gelijk komen halen over die ene wet. Wetten of andere voorstellen zijn niet voor jan lul zo lang. Ze moeten juridisch onfeilbaar zijn (zoveel mogelijk).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 november 2009 @ 21:56:38 #213
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74950632
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kun je doen, maar dan kun je er op rekenen dat de staat vrijwel dagelijks een vrachtlading advocaten voor de deur heeft staan die hun gelijk komen halen over die ene wet. Wetten of andere voorstellen zijn niet voor jan lul zo lang. Ze moeten juridisch onfeilbaar zijn (zoveel mogelijk).
Precies, dien maar gewoon de indirecte democratie op, dat gelul in de 2e kamer ook altijd weer, laat beslissingen over aan deskundigen en hen alleen. Moet je eens kijken hoeveel geld dat scheelt!
pi_74950919
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef fs180 het volgende:

[..]

Precies, dien maar gewoon de indirecte democratie op, dat gelul in de 2e kamer ook altijd weer, laat beslissingen over aan deskundigen en hen alleen. Moet je eens kijken hoeveel geld dat scheelt!
Niet bepaald het punt dat ik wilde maken, maar oke.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 november 2009 @ 22:05:59 #215
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74951085
Was ook iets meer een reactie op een paar posts terug
pi_74951753
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef voyeur het volgende:

[..]

Die Joodse wortels van Nederland bestaan er uit dat we ze op tijd op de trein zetten en dat we hun status dan veranderden in ´geëmigreerd met onbekende bestemming´?
Niet zo kies, dit.
  maandag 23 november 2009 @ 22:31:51 #217
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74952251
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Dit. Volledig duidelijk en niets meer dan dat.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 23 november 2009 @ 22:34:25 #218
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74952362
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet zo kies, dit.
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74952893
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerd.
pi_74952947
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.
Dat van die joodse wortels komt nou toevallig even goed uit.
pi_74953019
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:49 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dat van die joodse wortels komt nou toevallig even goed uit.
Voor wie?
pi_74953196
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor wie?
Voor mensen die koste wat kost andere invloeden buiten de deur willen houden.
Toen men nog nooit van moslims gehoord had in ons land waren ze er helemaal niet zo happig op. Joden werden gezien als afzetters en, in de oorlog, erg gemakkelijk aan Duitsers verraden. Dan bleef er weer wat inboedel achter voor grijpgrage buren.
pi_74954471
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu?
Ik doel op die schijntoleranten hier. Mensen die vanuit hun flatje op de Veluwe schuimbekkend een mening hebben over Israel, Wilders en daarbij vervallen in Hitlervergelijkingen. Mensen die denken dat met het vervallen van het gelijkheidsbeginsel een nieuwe apartheid ontstaat. Ik zou zeggen, doe er wat aan.
pi_74954568
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De Moslim bestaat niet, maar heel Nederland had wel 1 mening? Kap maar met die holle WO II retoriek, het is vermoeiend.
pi_74954707
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

De Moslim bestaat niet, maar heel Nederland had wel 1 mening? Kap maar met die holle WO II retoriek, het is vermoeiend.
Erg vermoeiend inderdaad, maar er zijn nou eenmaal overeenkomsten, of je dat nou leuk vindt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')