Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al schreef, hij durft de dialoog nooit aan te gaan.
Klopt, zijn ware motieven liggen heel dicht onder het oppervlakte, die zou iedereen zo boven water halen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen.
Voor de meeste mensen in Nederland zijn de motieven reeds zichtbaar. Het is slechts een select groepje fundamentalisten die oprecht geloven in de ideeen van Wilders.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, zijn ware motieven liggen heel dicht onder het oppervlakte, die zou iedereen zo boven water halen.
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij WIL geen dialoog aan gaan. Dat is ook niet zo gek, omdat een willekeurige ongeletterde boerin uit het rifgebergte hem dan al onder de tafel weet te lullen. En dat is zijn angst. Terecht ook.
Hoezo is dat zwak? Omdat het de realiteit is? Omdat je weet dat z'n repertoire bestaat uit standaard-zinnetjes die elke mongool van het internet af kan plukken? Maar nu is het iemand die dat soort dingen niet anoniem zegt op TV - en dus is het "cool".quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.
Bovendien, je weet toch dat er hier alleen maar hoog opgeleide immigranten wonen?
Net zoals het geld dat jaarlijks aan Wilders' beveiliging wordt gespendeerd zodat hij de gelegenheid krijgt om nog meer irrationele, provocerende en non-constructieve uitspraken te doen ten behoeve van zijn eigen politieke hachje?quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
Dat was ook de bedoeling van de actie. Alleen de geur van de drol is te sterk.quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Ringo het volgende:
Het voelt mij als een drol met parfum bespuiten.
Hadden ze dat niet van tevoren kunnen uittesten?quote:Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van de actie. Alleen de geur van de drol is te sterk.
Die Joodse wortels van Nederland bestaan er uit dat we ze op tijd op de trein zetten en dat we hun status dan veranderden in ´geëmigreerd met onbekende bestemming´?quote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Die verklaring gaf ik net al? Wilders weet dondersgoed wat stemmen trekt zijnde populist. En dat is niet gaan bashen op de Christenen zeker aangezien hij het altijd over de Christelijk-Joodse wortels van Nederland heeft.
[..]
Dit gedraai is een eufemisme voor: ik zit fout Ergo: moslims zijn geen ras.
[..]
Omdat het zo is. Goed argument.
Dat kun je doen, maar dan kun je er op rekenen dat de staat vrijwel dagelijks een vrachtlading advocaten voor de deur heeft staan die hun gelijk komen halen over die ene wet. Wetten of andere voorstellen zijn niet voor jan lul zo lang. Ze moeten juridisch onfeilbaar zijn (zoveel mogelijk).quote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zucht...............................
400 A4'tjes voor 1 wetsvoorstel................................En stuk voor stuk is zeker elk A4tje heel belangrijk.
Bind het in een bundeltje van korte woorden zonder wollig taalgebruik en het kan naar hooguit 30 gebracht worden.
Dit is dus oa. waarvoor we dokken, een overschot aan ambtenaren die niks te doen hebben maar veel willen zeggen.
Ik zeg snijden daarin.
Precies, dien maar gewoon de indirecte democratie op, dat gelul in de 2e kamer ook altijd weer, laat beslissingen over aan deskundigen en hen alleen. Moet je eens kijken hoeveel geld dat scheelt!quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar dan kun je er op rekenen dat de staat vrijwel dagelijks een vrachtlading advocaten voor de deur heeft staan die hun gelijk komen halen over die ene wet. Wetten of andere voorstellen zijn niet voor jan lul zo lang. Ze moeten juridisch onfeilbaar zijn (zoveel mogelijk).
Niet bepaald het punt dat ik wilde maken, maar oke.quote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies, dien maar gewoon de indirecte democratie op, dat gelul in de 2e kamer ook altijd weer, laat beslissingen over aan deskundigen en hen alleen. Moet je eens kijken hoeveel geld dat scheelt!
Niet zo kies, dit.quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die Joodse wortels van Nederland bestaan er uit dat we ze op tijd op de trein zetten en dat we hun status dan veranderden in ´geëmigreerd met onbekende bestemming´?
Dit. Volledig duidelijk en niets meer dan dat.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de actie dus geslaagd. Het is immers als het ware een handreiking van moslims richting Wilders. Wilders neemt de handreiking niet aan, waardoor eens te meer duidelijk is dat zijn haat voor moslims intens diep is.
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.quote:
Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom nu weer een 'ongeletterde boerin uit het rifgebergte' erbij gebruiken als argument? Dat vind ik zwak.
Bovendien, je weet toch dat er hier alleen maar hoog opgeleide immigranten wonen?
Dat van die joodse wortels komt nou toevallig even goed uit.quote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.
Voor wie?quote:Op maandag 23 november 2009 22:49 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dat van die joodse wortels komt nou toevallig even goed uit.
Voor mensen die koste wat kost andere invloeden buiten de deur willen houden.quote:
Ik doel op die schijntoleranten hier. Mensen die vanuit hun flatje op de Veluwe schuimbekkend een mening hebben over Israel, Wilders en daarbij vervallen in Hitlervergelijkingen. Mensen die denken dat met het vervallen van het gelijkheidsbeginsel een nieuwe apartheid ontstaat. Ik zou zeggen, doe er wat aan.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het keer op keer beweren dat Nederland Joods wortels zou hebben wel? Honderden jaren heeft Nederland de Joden verafschuwd, in WO2 hielpen mensen maar al te graag de Joden te deporteren en na WO2 voelden we ons beschaamd dus pikten we maar een stukje land ver weg in. Dat Joodse wortels noemen is alsof een bankovervaller je een vriend noemt. Beschamend maar bovenal ongemakkelijk.
Erg vermoeiend inderdaad, maar er zijn nou eenmaal overeenkomsten, of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De Moslim bestaat niet, maar heel Nederland had wel 1 mening? Kap maar met die holle WO II retoriek, het is vermoeiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |