Mensen gebruiken hun eigen geld om iets te doen waar ze zelf achter staan, maar de leider van de Partij voor de Vrijheid zal wel even bepalen wat ze er eigenlijk mee moeten doen.quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeer goed dat Wilders deze afleidings manouvre vanuit de linkse hoed uitstekend door heeft![]()
Idem zeer goed dat hij zegt dat die organisatie erachter maar de bloemen naar weggestopte bejaarden moet sturen.
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
Ja en?quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] Wilders #6: Waar Laura haar record kwijt raakt
Die mensen die dat dus dokken zijn olie dom. Ze weten nu al dat het "down the drain" is.quote:Op maandag 23 november 2009 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen gebruiken hun eigen geld om iets te doen waar ze zelf achter staan, maar de leider van de Partij voor de Vrijheid zal wel even bepalen wat ze er eigenlijk mee moeten doen.
Waarom moet alles toch versimpeld worden tot links-rechts? Is het omdat mensen anders te dom zijn om het te snappen?quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeer goed dat Wilders deze afleidings manouvre vanuit de linkse hoed uitstekend door heeft![]()
Idem zeer goed dat hij zegt dat die organisatie erachter maar de bloemen naar weggestopte bejaarden moet sturen.
Dat maakt de linkse elite ervan. Men beticht hem zelfs extreem rechts te zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 17:10 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom moet alles toch versimpeld worden tot links-rechts? Is het omdat mensen anders te dom zijn om het te snappen?
Ik vind de actie redelijk debiel en de reactie van Wilders prima. Maar het zou geen seconde in me opkomen om hier een links-rechts-verhaal van te maken. In sommige opzichten is Wilders net zo links als de SP....
waar zou je hem neerzetten dan?quote:Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat maakt de linkse elite ervan. Men beticht hem zelfs extreem rechts te zijn.
Is toch hartstikke liefdevol om al die bloemen dan aan een bejaardenhuis te schenken!quote:Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
De cabaretière van Turkse afkomst hoopt dat de actie een ''liefdevolle reactie'' uitlokt.
LV, doormodderen is geen oplossing.quote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens ben ik allesbehalve 'elite' en ik vind hem ook extreem-rechts.
Het valt me overigens van een ex-C&H mod zwaar tegen, dat die niet onderkent, dat er hele enge (en historisch eerder voorgekomen) elementen aan meneer Wilders zitten.
En daarmede hem dus op kosten jagen voor een actie waar hij niet op zit te wachten?quote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Toont weer dat Wilders geen enkel gevoel voor humor heeft. Hij kan toch die bloemen gewoon laten komen en er een reactie opgeven en ze dan alsnog zelf aan een verzorgingstehuis sturen. Flauwe zak is het.
Nee, dat zei ik net al en dat valt me zwaar tegen, gezien je fascinatie voor die bepaalde periode.quote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Verder zie ik dat "enge" nergens in Wilders.
Welnee. Hij is gewoon een loser die nooit iets anders heeft gedaan dan in de politiek zitten, bij de VVD op de schopstoel zat en in paniek raakte en dus maar voor zichzelf begon met standpunten die heel erg op de onderbuik van de mensen gericht zijn en maar over één onderwerp kunnen gaan.quote:Hij is een persoon met lef die zichzelf boven het maaiveld durft te steken met alle gevolgen vandien.
Linkse hoedquote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
Mee eensquote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Toont weer dat Wilders geen enkel gevoel voor humor heeft. Hij kan toch die bloemen gewoon laten komen en er een reactie opgeven en ze dan alsnog zelf aan een verzorgingstehuis sturen. Flauwe zak is het.
Ja, dat noemen ze dan een gift. Is nog aftrekbaar ook en geeft hem goed aanzien!quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En daarmede hem dus op kosten jagen voor een actie waar hij niet op zit te wachten?
Doet me denken aan de kilometerheffing lol
Ga jij een vrachtwagen vol bloemen laten bezorgen dan? Ik zou het zelf ook niet doenquote:
Gelukkig zijn christenen een en al vrede: Christen-geziek. Maakt verder uit niets uit en het hunnie doen het ook-argument is natuurlijk onzin. Maar ik wil hiermee aantonen dat je niet op een paar nieuwsberichten kunt baseren dat de islam geen vrede predikt.quote:Op maandag 23 november 2009 17:27 schreef A-mineur het volgende:
Ja, want Islam is vrede.
Liefde wordt hier met haat bestreden?
Swingers gearresteerd in Iran
Lezen...quote:edit: ik mag hopen dat dit soort onzin niet betaald wordt van mijn belastingcenten
Omdat ik het op erg veel punten met hem eens ben, op het defensie gebied na dan.quote:Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar Erwin, waarom stem jij precies op de PVV?
maar die punten he, noem eens wat als je wilt?quote:Op maandag 23 november 2009 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik het op erg veel punten met hem eens ben, op het defensie gebied na dan.
Het gaat er niet om of ik het zou doen. Want nee, ik doe dat niet. Maar het zou voor Wilders spreken als hij de bloemen en brieven ontvangst neemt. Daarmee toont hij aan dat hij de kwaadste niet is. Die kans laat hij aan zijn neus voorbij gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 17:30 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ga jij een vrachtwagen vol bloemen laten bezorgen dan? Ik zou het zelf ook niet doen
Welke 'heel veel punten' dan?quote:Op maandag 23 november 2009 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik het op erg veel punten met hem eens ben, op het defensie gebied na dan.
Persoonlijk vind ik elke vorm van geloof een schande voor de mensheid. In de middeleeuwen waren het de christenen die de boel (hoofdzakelijk) verziekte, nu zijn het de moslims. En een paar nieuws berichten, je bedoelt kilo's aan archief werkquote:Op maandag 23 november 2009 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn christenen een en al vrede: Christen-geziek. Maakt verder uit niets uit en het hunnie doen het ook-argument is natuurlijk onzin. Maar ik wil hiermee aantonen dat je niet op een paar nieuwsberichten kunt baseren dat de islam geen vrede predikt.
[..]
Lezen...
Lees het partij programma maar eens, of wil je oogkleppen ophouden. Het zou hetzelfde zijn om een reactie te geven als "De PVDA knuffelt alleen maar allochtonen en doet verder niets". Zo'n reactie kraam jij nu uit.quote:Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke 'heel veel punten' dan?
1) Islam
2) Immigratie
3) Moslims
4) Mohammedanen
En dan hebben we de Wilders punten wel gehad. En zelfs die zijn realistisch gezien niet haalbaar, laat staan zijn prachtige 'visie' op onderwijs.
Ik heb idd een bepaalde fascinatie voor die duistere periode waarin mijn groot-ouders daadwerkelijk gevochten hadden tegen de Nazi's en de Jappen.quote:Op maandag 23 november 2009 17:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik net al en dat valt me zwaar tegen, gezien je fascinatie voor die bepaalde periode.
[..]
Welnee. Hij is gewoon een loser die nooit iets anders heeft gedaan dan in de politiek zitten, bij de VVD op de schopstoel zat en in paniek raakte en dus maar voor zichzelf begon met standpunten die heel erg op de onderbuik van de mensen gericht zijn en maar over één onderwerp kunnen gaan.
moslims hebben BIJNA altijd op eigen grond gevochten, en nog steeds.quote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik elke vorm van geloof een schande voor de mensheid. In de middeleeuwen waren het de christenen die de boel (hoofdzakelijk) verziekte, nu zijn het de moslims. En een paar nieuws berichten, je bedoelt kilo's aan archief werk
Waarom zou hij dat aannemen? Wat een onzinactie, vooral die zinsnede"we laten zien dat haat met liefde bestreden kan worden'".quote:Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik het zou doen. Want nee, ik doe dat niet. Maar het zou voor Wilders spreken als hij de bloemen en brieven ontvangst neemt. Daarmee toont hij aan dat hij de kwaadste niet is. Die kans laat hij aan zijn neus voorbij gaan.
Ik snap ook wel dat hij het niet doet. Veel van zijn aanhangers vinden namelijk dat hij de moslims geen millimeter mag geven.
Je snapt toch ook wel dat Wilders stemmen binnensleept met zijn moslim-programma. Natuurlijk heeft hij andere punten. Anders had de partij geen enkel bestaansrecht gehad.quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Lees het partij programma maar eens, of wil je oogkleppen ophouden. Het zou hetzelfde zijn om een reactie te geven als "De PVDA knuffelt alleen maar allochtonen en doet verder niets". Zo'n reactie kraam jij nu uit.
Waarom niet? Nu toont Wilders zich weer eens als een brombeer, met een afkeer tegen moslims.quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat aannemen? Wat een onzinactie, vooral die zinsnede"we laten zien dat haat met liefde bestreden kan worden'".
SChijnbaar als Wilders hater weet jij het beter, dus bij deze laat ik deze vraag over aan jou. Vul het zelf maar in.quote:Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar die punten he, noem eens wat als je wilt?
100% voor democratie? whehe.quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd een bepaalde fascinatie voor die duistere periode waarin mijn groot-ouders daadwerkelijk gevochten hadden tegen de Nazi's en de Jappen.
Wilders is zeker geen loser, hij is immers 100% VOOR de democratie echter tegen bepaalde aspecten van de grondwet die de zaken er niet gemakkelijker op maken.
In tegenstelling tot Wilders kan de PvdA (let op het gebruik van de hoofdletters) bogen op een historie van ruim een eeuw, waarin op veel gebieden resultaten zijn bereikt. De PvdA roept in de Kamer ook nog wel eens iets over andere onderwerpen en heeft die financieel onderbouwd. Vorige week het debat over onderwijs gezien met de vertegenwoordiger van de PVV? Mijn nichtje van 4 geeft betere spreekbeurten op school.quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Lees het partij programma maar eens, of wil je oogkleppen ophouden. Het zou hetzelfde zijn om een reactie te geven als "De PVDA knuffelt alleen maar allochtonen en doet verder niets". Zo'n reactie kraam jij nu uit.
Flauwekul, het is de actie van 1 persoon waar hij niet om gevraagd heeft, en hij heeft geen zin om zich voor haar karretje te laten spannen. Kan het me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Nu toont Wilders zich weer eens als een brombeer, met een afkeer tegen moslims.
Dat is verkeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
moslims hebben BIJNA altijd op eigen grond gevochten, en nog steeds.
5. bejaardenzorgquote:Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke 'heel veel punten' dan?
1) Islam
2) Immigratie
3) Moslims
4) Mohammedanen
En dan hebben we de Wilders punten wel gehad. En zelfs die zijn realistisch gezien niet haalbaar, laat staan zijn prachtige 'visie' op onderwijs.
Het verbaast mij geen moment dat jij je dat goed kan voorstellen. De gemiddelde Wilders-stemmer heeft ook totaal geen gevoel voor humor, blijkt wel uit de vurige reacties die ik altijd lees.quote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Flauwekul, het is de actie van 1 persoon waar hij niet om gevraagd heeft, en hij heeft geen zin om zich voor haar karretje te laten spannen. Kan het me heel goed voorstellen.
Behalve voor islamitische bejaarden, natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is verkeerd.
Er waren Moslims die voor de geallieerden oa in Nederland hebben gevochten. Daar ben ik ze ook zeer dankbaar voor. Zij die vielen, van de Marokkanen in oa. Zeeuws-Vlaanderen verdienen ons respect daarvoor.
Dat dat oa ook een voorbeeld mag zijn voor de Marokannen die in NL wonen en zich misdragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |