abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2009 @ 17:04:10 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_74941773
Wilders laat zich niet door Yerli vertederen
Uitgegeven: 23 november 2009 16:10
Laatst gewijzigd: 23 november 2009 16:37

DEN HAAG - Schrijfster en theatermaakster Nilgün Yerli wil Geert Wilders dinsdag bedelven onder bossen bloemen en brieven van moslimstudenten. Maar de PVV-leider zit daar niet op te wachten. Hij liet maandag weten niets van Yerli in ontvangst te zullen nemen.
© NU.nl/Lucas Benschop''Laat haar die bloemen maar naar een verzorgingshuis brengen of zo'', stelde Wilders. Yerli zet haar actie toch door. Studenten van de Islamitische Universiteit in Rotterdam hebben volgens haar honderden (liefdes)brieven aan Wilders geschreven.

Elke brief komt aan een bos bloemen te hangen. Een vrachtwagen rijdt dinsdagochtend bij het gebouw van de Tweede Kamer voor om ze af te leveren, aldus Yerli.

Liefdevolle reactie

De cabaretière van Turkse afkomst hoopt dat de actie een ''liefdevolle reactie'' uitlokt. Het ''vertederingsoffensief'' moet volgens haar ook de welwillende moslims in Nederland een hart onder de riem steken.

''Ik wil Geert laten weten dat ik met hem meevoel, dat ik begrijp dat hij zich in een positie heeft gemanoeuvreerd waarin hij moet provoceren om te blijven bestaan. De man is totaal verhard in zijn standpunten. Hij praat over een maatschappij waarin hij niet meer leeft. Maar misschien roept de liefde de zachtheid in hem wel weer op'', schrijft Yerli.

Haar uiteindelijke doel is dat Wilders in debat gaat met de moslimstudenten. ''En dat men kan zien dat de ene moslim de ander niet is, maar vooral dat je haat met liefde kan beantwoorden'', aldus de initiatiefneemster.

© ANP
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 23 november 2009 @ 17:05:39 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74941837
Ja, en?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74941844
ok
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 23 november 2009 @ 17:06:01 #4
110987 ErwinRommel
pi_74941855
Zeer goed dat Wilders deze afleidings manouvre vanuit de linkse hoed uitstekend door heeft
Idem zeer goed dat hij zegt dat die organisatie erachter maar de bloemen naar weggestopte bejaarden moet sturen.
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
  maandag 23 november 2009 @ 17:06:18 #5
66444 Lord_Vetinari
pi_74941865
pi_74941885
Wat een onzin actie zeg
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 23 november 2009 @ 17:07:01 #7
66444 Lord_Vetinari
pi_74941891
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeer goed dat Wilders deze afleidings manouvre vanuit de linkse hoed uitstekend door heeft
Idem zeer goed dat hij zegt dat die organisatie erachter maar de bloemen naar weggestopte bejaarden moet sturen.
Die actie is 1 grote verkwisting van geld om het naar Wilders toe te sturen. Kunnen veel betere dingen mee gedaan worden.
Mensen gebruiken hun eigen geld om iets te doen waar ze zelf achter staan, maar de leider van de Partij voor de Vrijheid zal wel even bepalen wat ze er eigenlijk mee moeten doen.
  maandag 23 november 2009 @ 17:07:08 #8
110987 ErwinRommel
pi_74941897
  maandag 23 november 2009 @ 17:10:21 #9
110987 ErwinRommel
pi_74942010
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mensen gebruiken hun eigen geld om iets te doen waar ze zelf achter staan, maar de leider van de Partij voor de Vrijheid zal wel even bepalen wat ze er eigenlijk mee moeten doen.
Die mensen die dat dus dokken zijn olie dom. Ze weten nu al dat het "down the drain" is.
Kunnen die knuffelaars toch beter besteden? Of klagen ze dat ze geld tekort komen?
pi_74942028
quote:
Waarom moet alles toch versimpeld worden tot links-rechts? Is het omdat mensen anders te dom zijn om het te snappen?

Ik vind de actie redelijk debiel en de reactie van Wilders prima. Maar het zou geen seconde in me opkomen om hier een links-rechts-verhaal van te maken. In sommige opzichten is Wilders net zo links als de SP....
  maandag 23 november 2009 @ 17:11:35 #11
110987 ErwinRommel
pi_74942055
Daarnaast gaf Wilders enkel de suggestie die bloemen naar een verzorgings tehuis te sturen. Dus de leider van de PVV gaf ze een goede tip.
  maandag 23 november 2009 @ 17:12:36 #12
110987 ErwinRommel
pi_74942091
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:10 schreef isogram het volgende:

[..]

Waarom moet alles toch versimpeld worden tot links-rechts? Is het omdat mensen anders te dom zijn om het te snappen?

Ik vind de actie redelijk debiel en de reactie van Wilders prima. Maar het zou geen seconde in me opkomen om hier een links-rechts-verhaal van te maken. In sommige opzichten is Wilders net zo links als de SP....
Dat maakt de linkse elite ervan. Men beticht hem zelfs extreem rechts te zijn.
pi_74942127
heel dit topic kort samengevat:

LINKSE KERK EN DE HOGE HEREN UIT DEN HAAG.
GEERTJE.
boomknuffelaars.
salon socalisten.
rode hoed.
paarse broek.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74942140
Toont weer dat Wilders geen enkel gevoel voor humor heeft. Hij kan toch die bloemen gewoon laten komen en er een reactie opgeven en ze dan alsnog zelf aan een verzorgingstehuis sturen. Flauwe zak is het.
pi_74942187
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat maakt de linkse elite ervan. Men beticht hem zelfs extreem rechts te zijn.
waar zou je hem neerzetten dan?

op sociaal niveau zou ik hem zeker op extreem-rechts zetten.

bepaalde rechten afnemen/plichten toezeggen aan een bepaalde bevolkingsgroep is nog altijd extreem-rechts, whether you like it or not.
  maandag 23 november 2009 @ 17:17:13 #16
66444 Lord_Vetinari
pi_74942243
Overigens ben ik allesbehalve 'elite' en ik vind hem ook extreem-rechts.

Het valt me overigens van een ex-C&H mod zwaar tegen, dat die niet onderkent, dat er hele enge (en historisch eerder voorgekomen) elementen aan meneer Wilders zitten.
  maandag 23 november 2009 @ 17:21:16 #17
3542 Gia
User under construction
pi_74942374
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:

De cabaretière van Turkse afkomst hoopt dat de actie een ''liefdevolle reactie'' uitlokt.
Is toch hartstikke liefdevol om al die bloemen dan aan een bejaardenhuis te schenken!

Dus, de actie heeft al succes!!
  maandag 23 november 2009 @ 17:22:11 #18
110987 ErwinRommel
pi_74942405
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens ben ik allesbehalve 'elite' en ik vind hem ook extreem-rechts.

Het valt me overigens van een ex-C&H mod zwaar tegen, dat die niet onderkent, dat er hele enge (en historisch eerder voorgekomen) elementen aan meneer Wilders zitten.
LV, doormodderen is geen oplossing.
De afgelopen decenia hebben dat aangetoont, en eens is het geduld van de gewone bevolking op.
Verder zie ik dat "enge" nergens in Wilders.

Hij is een persoon met lef die zichzelf boven het maaiveld durft te steken met alle gevolgen vandien.
  maandag 23 november 2009 @ 17:23:06 #19
110987 ErwinRommel
pi_74942430
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Toont weer dat Wilders geen enkel gevoel voor humor heeft. Hij kan toch die bloemen gewoon laten komen en er een reactie opgeven en ze dan alsnog zelf aan een verzorgingstehuis sturen. Flauwe zak is het.
En daarmede hem dus op kosten jagen voor een actie waar hij niet op zit te wachten?
Doet me denken aan de kilometerheffing lol
pi_74942482
Een bloemetje voor de beveiligers van Wilders.

Met andere woorden, als iedereen nu zo doet en niet één persoon die denkt daarmee het signaal af te geven dat alle moslims lief zijn.
pi_74942511
maar Erwin, waarom stem jij precies op de PVV?
  maandag 23 november 2009 @ 17:26:09 #22
66444 Lord_Vetinari
pi_74942530
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:

Verder zie ik dat "enge" nergens in Wilders.
Nee, dat zei ik net al en dat valt me zwaar tegen, gezien je fascinatie voor die bepaalde periode.
quote:
Hij is een persoon met lef die zichzelf boven het maaiveld durft te steken met alle gevolgen vandien.
Welnee. Hij is gewoon een loser die nooit iets anders heeft gedaan dan in de politiek zitten, bij de VVD op de schopstoel zat en in paniek raakte en dus maar voor zichzelf begon met standpunten die heel erg op de onderbuik van de mensen gericht zijn en maar over één onderwerp kunnen gaan.
pi_74942548
quote:
Linkse hoed Je bent werkelijk zo zielig als je naam doet vermoeden, wie had dat kunnen denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74942552
He, Nilgün Yerli stuur die bloemen maar naar je broertjes en andere bontkraagjes. Heb ik daar minder last van, want ik heb echt last van die gasten. Nu bedenk ik mij dat je dat niet hoeft te doen. Ze nemen van jou toch niets aan vrouw. Er is maar een woord voor die gasten, BAH. Doe dus maar een bejaardencentrum.
  maandag 23 november 2009 @ 17:27:20 #25
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_74942565
Ja, want Islam is vrede.

Liefde wordt hier met haat bestreden?

Swingers gearresteerd in Iran

edit: ik mag hopen dat dit soort onzin niet betaald wordt van mijn belastingcenten
To doom or not to doom
pi_74942585
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Mee eens
pi_74942643
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En daarmede hem dus op kosten jagen voor een actie waar hij niet op zit te wachten?
Doet me denken aan de kilometerheffing lol
Ja, dat noemen ze dan een gift. Is nog aftrekbaar ook en geeft hem goed aanzien!
pi_74942653
Eigenlijk geeft Wilders hiermee aan iets tegen moslims in het algemeen te hebben, in plaats van alleen 'tegen de islamisering' zoals hij zelf altijd beweert.
  maandag 23 november 2009 @ 17:30:53 #29
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_74942662
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mee eens
Ga jij een vrachtwagen vol bloemen laten bezorgen dan? Ik zou het zelf ook niet doen
To doom or not to doom
pi_74942674
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:27 schreef A-mineur het volgende:
Ja, want Islam is vrede.

Liefde wordt hier met haat bestreden?

Swingers gearresteerd in Iran
Gelukkig zijn christenen een en al vrede: Christen-geziek. Maakt verder uit niets uit en het hunnie doen het ook-argument is natuurlijk onzin. Maar ik wil hiermee aantonen dat je niet op een paar nieuwsberichten kunt baseren dat de islam geen vrede predikt.
quote:
edit: ik mag hopen dat dit soort onzin niet betaald wordt van mijn belastingcenten
Lezen...
  maandag 23 november 2009 @ 17:31:53 #31
110987 ErwinRommel
pi_74942696
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar Erwin, waarom stem jij precies op de PVV?
Omdat ik het op erg veel punten met hem eens ben, op het defensie gebied na dan.
pi_74942725
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Omdat ik het op erg veel punten met hem eens ben, op het defensie gebied na dan.
maar die punten he, noem eens wat als je wilt?
pi_74942729
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:30 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ga jij een vrachtwagen vol bloemen laten bezorgen dan? Ik zou het zelf ook niet doen
Het gaat er niet om of ik het zou doen. Want nee, ik doe dat niet. Maar het zou voor Wilders spreken als hij de bloemen en brieven ontvangst neemt. Daarmee toont hij aan dat hij de kwaadste niet is. Die kans laat hij aan zijn neus voorbij gaan.

Ik snap ook wel dat hij het niet doet. Veel van zijn aanhangers vinden namelijk dat hij de moslims geen millimeter mag geven.
  maandag 23 november 2009 @ 17:33:50 #34
66444 Lord_Vetinari
pi_74942746
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Welke 'heel veel punten' dan?

1) Islam
2) Immigratie
3) Moslims
4) Mohammedanen

En dan hebben we de Wilders punten wel gehad. En zelfs die zijn realistisch gezien niet haalbaar, laat staan zijn prachtige 'visie' op onderwijs.
  maandag 23 november 2009 @ 17:34:03 #35
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_74942753
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig zijn christenen een en al vrede: Christen-geziek. Maakt verder uit niets uit en het hunnie doen het ook-argument is natuurlijk onzin. Maar ik wil hiermee aantonen dat je niet op een paar nieuwsberichten kunt baseren dat de islam geen vrede predikt.
[..]

Lezen...
Persoonlijk vind ik elke vorm van geloof een schande voor de mensheid. In de middeleeuwen waren het de christenen die de boel (hoofdzakelijk) verziekte, nu zijn het de moslims. En een paar nieuws berichten, je bedoelt kilo's aan archief werk
To doom or not to doom
  maandag 23 november 2009 @ 17:35:06 #36
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_74942789
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

1) Islam
2) Immigratie
3) Moslims
4) Mohammedanen

En dan hebben we de Wilders punten wel gehad. En zelfs die zijn realistisch gezien niet haalbaar, laat staan zijn prachtige 'visie' op onderwijs.
Lees het partij programma maar eens, of wil je oogkleppen ophouden. Het zou hetzelfde zijn om een reactie te geven als "De PVDA knuffelt alleen maar allochtonen en doet verder niets". Zo'n reactie kraam jij nu uit.
To doom or not to doom
  maandag 23 november 2009 @ 17:35:41 #37
110987 ErwinRommel
pi_74942805
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik net al en dat valt me zwaar tegen, gezien je fascinatie voor die bepaalde periode.
[..]

Welnee. Hij is gewoon een loser die nooit iets anders heeft gedaan dan in de politiek zitten, bij de VVD op de schopstoel zat en in paniek raakte en dus maar voor zichzelf begon met standpunten die heel erg op de onderbuik van de mensen gericht zijn en maar over één onderwerp kunnen gaan.
Ik heb idd een bepaalde fascinatie voor die duistere periode waarin mijn groot-ouders daadwerkelijk gevochten hadden tegen de Nazi's en de Jappen.

Wilders is zeker geen loser, hij is immers 100% VOOR de democratie echter tegen bepaalde aspecten van de grondwet die de zaken er niet gemakkelijker op maken.
En hij heeft ook niks tegen moslims die zich in NL aanpassen, dat heb je hem nooit horen zeggen en zal hij ook nooit zeggen.
pi_74942826
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik elke vorm van geloof een schande voor de mensheid. In de middeleeuwen waren het de christenen die de boel (hoofdzakelijk) verziekte, nu zijn het de moslims. En een paar nieuws berichten, je bedoelt kilo's aan archief werk
moslims hebben BIJNA altijd op eigen grond gevochten, en nog steeds.
pi_74942837
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik het zou doen. Want nee, ik doe dat niet. Maar het zou voor Wilders spreken als hij de bloemen en brieven ontvangst neemt. Daarmee toont hij aan dat hij de kwaadste niet is. Die kans laat hij aan zijn neus voorbij gaan.

Ik snap ook wel dat hij het niet doet. Veel van zijn aanhangers vinden namelijk dat hij de moslims geen millimeter mag geven.
Waarom zou hij dat aannemen? Wat een onzinactie, vooral die zinsnede"we laten zien dat haat met liefde bestreden kan worden'".
pi_74942839
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Lees het partij programma maar eens, of wil je oogkleppen ophouden. Het zou hetzelfde zijn om een reactie te geven als "De PVDA knuffelt alleen maar allochtonen en doet verder niets". Zo'n reactie kraam jij nu uit.
Je snapt toch ook wel dat Wilders stemmen binnensleept met zijn moslim-programma. Natuurlijk heeft hij andere punten. Anders had de partij geen enkel bestaansrecht gehad.
pi_74942873
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat aannemen? Wat een onzinactie, vooral die zinsnede"we laten zien dat haat met liefde bestreden kan worden'".
Waarom niet? Nu toont Wilders zich weer eens als een brombeer, met een afkeer tegen moslims.
  maandag 23 november 2009 @ 17:37:45 #42
110987 ErwinRommel
pi_74942879
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

maar die punten he, noem eens wat als je wilt?
SChijnbaar als Wilders hater weet jij het beter, dus bij deze laat ik deze vraag over aan jou. Vul het zelf maar in.

Mag het nu weer on-topique?
pi_74942897
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik heb idd een bepaalde fascinatie voor die duistere periode waarin mijn groot-ouders daadwerkelijk gevochten hadden tegen de Nazi's en de Jappen.

Wilders is zeker geen loser, hij is immers 100% VOOR de democratie echter tegen bepaalde aspecten van de grondwet die de zaken er niet gemakkelijker op maken.
100% voor democratie? whehe.

- Afschaffen Eerste Kamer
- Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100
  maandag 23 november 2009 @ 17:38:48 #44
66444 Lord_Vetinari
pi_74942903
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef A-mineur het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Wilders kan de PvdA (let op het gebruik van de hoofdletters) bogen op een historie van ruim een eeuw, waarin op veel gebieden resultaten zijn bereikt. De PvdA roept in de Kamer ook nog wel eens iets over andere onderwerpen en heeft die financieel onderbouwd. Vorige week het debat over onderwijs gezien met de vertegenwoordiger van de PVV? Mijn nichtje van 4 geeft betere spreekbeurten op school.
pi_74942928
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom niet? Nu toont Wilders zich weer eens als een brombeer, met een afkeer tegen moslims.
Flauwekul, het is de actie van 1 persoon waar hij niet om gevraagd heeft, en hij heeft geen zin om zich voor haar karretje te laten spannen. Kan het me heel goed voorstellen.
  maandag 23 november 2009 @ 17:39:36 #46
110987 ErwinRommel
pi_74942929
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

moslims hebben BIJNA altijd op eigen grond gevochten, en nog steeds.
Dat is verkeerd.
Er waren Moslims die voor de geallieerden oa in Nederland hebben gevochten. Daar ben ik ze ook zeer dankbaar voor. Zij die vielen, van de Marokkanen in oa. Zeeuws-Vlaanderen verdienen ons respect daarvoor.
Dat dat oa ook een voorbeeld mag zijn voor de Marokannen die in NL wonen en zich misdragen.
pi_74942968
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

1) Islam
2) Immigratie
3) Moslims
4) Mohammedanen

5. bejaardenzorg
pi_74942979
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Flauwekul, het is de actie van 1 persoon waar hij niet om gevraagd heeft, en hij heeft geen zin om zich voor haar karretje te laten spannen. Kan het me heel goed voorstellen.
Het verbaast mij geen moment dat jij je dat goed kan voorstellen. De gemiddelde Wilders-stemmer heeft ook totaal geen gevoel voor humor, blijkt wel uit de vurige reacties die ik altijd lees.
  maandag 23 november 2009 @ 17:41:40 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_74942988
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

5. bejaardenzorg
Behalve voor islamitische bejaarden, natuurlijk.
pi_74943006
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is verkeerd.
Er waren Moslims die voor de geallieerden oa in Nederland hebben gevochten. Daar ben ik ze ook zeer dankbaar voor. Zij die vielen, van de Marokkanen in oa. Zeeuws-Vlaanderen verdienen ons respect daarvoor.
Dat dat oa ook een voorbeeld mag zijn voor de Marokannen die in NL wonen en zich misdragen.
dat bedoel ik toch niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')