abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 19:04:26 #151
137949 Disana
pi_74944663
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Vraag is "hoe komt dat"!
Daar gaat eerst iets aan vooraf.
Dus je erkent dat er onder Wilders-aanhangers veel angst is. Dat en onbegrip, het niet kunnen volgen en daarom maar naar boven ageren via een leider.

Angst is een slechte raadgever en geen reden dan maar op een rechts-extremist te stemmen naar mijn mening.
pi_74944682
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:01 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Daar hoeft de grondwet niet voor aangepast te worden.

Elke dag erger ik me stukken meer aan mensen met een mening, maar zonder enige affiniteit met de betreffende stof. Ik voel me verdomme Louis van Gaal voor een vak toeschouwers die het allemaal beter weten. Met een blik bier in de hand.
Je lijkt zelfs op Louis. Ook zo overtuigd van je gelijk
  maandag 23 november 2009 @ 19:05:09 #153
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74944688
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Vraag is "hoe komt dat"!
Daar gaat eerst iets aan vooraf.
Ja, xenofobie, je hersenen naar de tyfus zuipen, niet doorleren, Telegraaf lezen en SBS6 kijken.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 23 november 2009 @ 19:05:35 #154
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74944705
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daarom dus herziening van de grondwet dat het WEL mogelijk gemaakt kan worden.
Het is belachelijk voor woorden dat criminele allochtonen in NL hun gang kunnen blijven gaan en nog het recht aan hun zijde hebben staan voor hen met 2 paspoorten.
Sorry, maar je wordt er niet echt geloofwaardiger op.

Mensen die in NL geboren zijn zijn NL'er. Dat ze een tweede nationaliteit opgedrongen krijgen, maakt hen geen onderdaan van die staat. Nederlanders zijn Nederlanders. Als jij iemand vermoord ga je de bak in. Als mijn buurman die Nederlander is met een Marokkaanse nationaliteit erbij, gaat hij de bak in. Er is geen verschil in strafmaat voor de een of de ander. Wat voor zin heeft het dan om er die tweede nationaliteit aan de haren bij te slepen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 23 november 2009 @ 19:06:13 #155
248844 Bowlingbal
pi_74944725
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je lijkt zelfs op Louis. Ook zo overtuigd van je gelijk
Welk gelijk? Dat de grondwet daarvoor niet voor hoeft aangepast te worden? Waarop ik dat baseer? Hmmm, misschien omdat de minister van Justitie dat pas nog aanstipte?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74944726
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

what?

discriminatie: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen"

dat is een woord ja, geen mening.
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?
quote:
Ja, xenofobie, je hersenen naar de tyfus zuipen, Telegraaf lezen en SBS6 kijken.
Dat jij jezelf nog serieus neemt . Alleen je eerste punt xenofobie slaat al nergens op. Er zijn genoeg allochtonen die op Wilders stemmen
pi_74944783
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?
Nee, niet per se untermenschen, maar wel als wezenlijk onbetrouwbaar en uit op het in het geheim overnemen van het land en de cultuur. Dat is klassiek rechts-extremistische haatretoriek.
  maandag 23 november 2009 @ 19:07:52 #158
248844 Bowlingbal
pi_74944786
quote:

[..]

Niet met dat exacte woordje nee. Maar hij wil inderdaad wettelijk onderscheid maken tussen Moslims en niet-Moslims. Moet je daarvoor een bron hebben of heb je het nu wel door?
- Donald Love
  maandag 23 november 2009 @ 19:07:58 #159
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_74944792
Jammer en tot morgen, mijn werk roept weer, en nee, dat is geen werk om oude vrouwtjes te beroven, of voorbijgangsters een shhtttttt meisie....... toe te fluisteren.
Morgen ben ik er weer, als "god het wil". Allah Ahkbar!!!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_74944817
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Jammer en tot morgen, mijn werk roept weer, en nee, dat is geen werk om oude vrouwtjes te beroven, of voorbijgangsters een shhtttttt meisie....... toe te fluisteren.
Morgen ben ik er weer, als "god het wil". Allah Ahkbar!!!!!
Vergeet je pilletje niet, mafkees.
  maandag 23 november 2009 @ 19:08:49 #161
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74944822
quote:

[..]

we hebben het over wilders he.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74944835
Nilgün Yerli was al een heldin. Maar nu nog meer.
pi_74944854
Verder heb ik geen boodschap aan de reactie van Wilders, die is niet zo bijster interessant en eerder voorspelbaar.
pi_74944897
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Niet met dat exacte woordje nee. Maar hij wil inderdaad wettelijk onderscheid maken tussen Moslims en niet-Moslims. Moet je daarvoor een bron hebben of heb je het nu wel door?
Hij wil helemaal geen onderscheid tussen moslims en niet-moslims, hij wil dat de bouw van islamitische gebouwen illegaal is, maar niet de bouw van niet-islamitische gebouwen. Hij wil islamitische geestelijken in het leger verbieden, maar niet-islamitische niet. Hij wil islamitische boeken verbieden, maar niet-islamitische niet. Hij zegt dat islamieten een demografisch probleem zijn, niet niet-islamieten.

Maar dat is héél wat anders dan onderscheid maken tussen moslims en niet-moslims. Technisch gezien, ofzo.
pi_74944899
Het raarste vind ik nog dat er mensen zijn die geloven dat Wilders een genuanceerde kijk heeft op moslims en alleen de criminelen wil aanpakken.
Dan heb je toch niet echt goed opgelet.
pi_74944908
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Nilgün Yerli was al een heldin. Maar nu nog meer.
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 19:11:50 #167
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74944936
Ik zou ook niet aan zo'n flauwe actie toegeven, donder op met dat stomme sarcasme, die moslims hebben geen gevoel voor humor
:')
pi_74944962
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, niet per se untermenschen, maar wel als wezenlijk onbetrouwbaar en uit op het in het geheim overnemen van het land en de cultuur. Dat is klassiek rechts-extremistische haatretoriek.
En alle karaktermoorden is klassieke links-extremistische haatretoriek. Zo ongegrond is die angst niet aangezien er meerdere plaatsen op de wereld zijn waar dat wel degelijk gaande is zodra ze een beetje poten aan de grond krijgen (Filipijnen, Thailand, India, Pakistan etc). Verder is het stichten van een Kalifaat zeker een groot goed en is het geoorloofd te liegen tegen een ongelovige. Er is niks mis met gezond wantrouwen zeker gezien onze geschiedenis met het net zo "vreedzame" Christendom.
pi_74945002
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?
Je hoeft geen grootse daden verrichten om een heldin te zijn.

Ik heb haar boek gelezen, ben ooit naar een voorstelling geweest en heb haar TV-programma bij Yerli gezien. Voor mij is het een heldin. Voor een ander wellicht niet.
pi_74945019
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou ook niet aan zo'n flauwe actie toegeven, donder op met dat stomme sarcasme, die moslims hebben geen gevoel voor humor
Moslims hebben geen gevoel voor humor, of Wilders?
  maandag 23 november 2009 @ 19:14:24 #171
248844 Bowlingbal
pi_74945021
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rot op met dat Sinterklaasplaatje, Odin is de ware God die cadeautjes door de schoorsteen gooit.
- Donald Love
pi_74945040
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:12 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

En alle karaktermoorden is klassieke links-extremistische haatretoriek. Zo ongegrond is die angst niet aangezien er meerdere plaatsen op de wereld zijn waar dat wel degelijk gaande is zodra ze een beetje poten aan de grond krijgen (Filipijnen, Thailand, India, Pakistan etc). Verder is het stichten van een Kalifaat zeker een groot goed en is het geoorloofd te liegen tegen een ongelovige. Er is niks mis met gezond wantrouwen zeker gezien onze geschiedenis met het net zo "vreedzame" Christendom.
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!
pi_74945099
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je hoeft geen grootse daden verrichten om een heldin te zijn.

Ik heb haar boek gelezen, ben ooit naar een voorstelling geweest en heb haar TV-programma bij Yerli gezien. Voor mij is het een heldin. Voor een ander wellicht niet.
Maar wat maakte haar voor jóu een heldin? Iets uit haar jeugd ofzo?
  maandag 23 november 2009 @ 19:16:25 #174
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74945107
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!
Er is geen midden!!! Er is Wilders en links!!!einseinseins!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74945145
Je bedoelt linkschmenschen, L_V.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')