Dus je erkent dat er onder Wilders-aanhangers veel angst is. Dat en onbegrip, het niet kunnen volgen en daarom maar naar boven ageren via een leider.quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag is "hoe komt dat"!
Daar gaat eerst iets aan vooraf.
Je lijkt zelfs op Louis. Ook zo overtuigd van je gelijkquote:Op maandag 23 november 2009 19:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Daar hoeft de grondwet niet voor aangepast te worden.
Elke dag erger ik me stukken meer aan mensen met een mening, maar zonder enige affiniteit met de betreffende stof. Ik voel me verdomme Louis van Gaal voor een vak toeschouwers die het allemaal beter weten. Met een blik bier in de hand.
Ja, xenofobie, je hersenen naar de tyfus zuipen, niet doorleren, Telegraaf lezen en SBS6 kijken.quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag is "hoe komt dat"!
Daar gaat eerst iets aan vooraf.
Sorry, maar je wordt er niet echt geloofwaardiger op.quote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus herziening van de grondwet dat het WEL mogelijk gemaakt kan worden.
Het is belachelijk voor woorden dat criminele allochtonen in NL hun gang kunnen blijven gaan en nog het recht aan hun zijde hebben staan voor hen met 2 paspoorten.
Welk gelijk? Dat de grondwet daarvoor niet voor hoeft aangepast te worden? Waarop ik dat baseer? Hmmm, misschien omdat de minister van Justitie dat pas nog aanstipte?quote:Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je lijkt zelfs op Louis. Ook zo overtuigd van je gelijk
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?quote:Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
what?
discriminatie: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen"
dat is een woord ja, geen mening.
Dat jij jezelf nog serieus neemtquote:Ja, xenofobie, je hersenen naar de tyfus zuipen, Telegraaf lezen en SBS6 kijken.
Nee, niet per se untermenschen, maar wel als wezenlijk onbetrouwbaar en uit op het in het geheim overnemen van het land en de cultuur. Dat is klassiek rechts-extremistische haatretoriek.quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?
Niet met dat exacte woordje nee. Maar hij wil inderdaad wettelijk onderscheid maken tussen Moslims en niet-Moslims. Moet je daarvoor een bron hebben of heb je het nu wel door?quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wat voor onderscheid maakt hij dan? Heeft hij ergens gezegd dat moslims üntermenschen zijn?
Vergeet je pilletje niet, mafkees.quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Jammer en tot morgen, mijn werk roept weer, en nee, dat is geen werk om oude vrouwtjes te beroven, of voorbijgangsters een shhtttttt meisie....... toe te fluisteren.
Morgen ben ik er weer, als "god het wil". Allah Ahkbar!!!!!
we hebben het over wilders he.quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij wil helemaal geen onderscheid tussen moslims en niet-moslims, hij wil dat de bouw van islamitische gebouwen illegaal is, maar niet de bouw van niet-islamitische gebouwen. Hij wil islamitische geestelijken in het leger verbieden, maar niet-islamitische niet. Hij wil islamitische boeken verbieden, maar niet-islamitische niet. Hij zegt dat islamieten een demografisch probleem zijn, niet niet-islamieten.quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Niet met dat exacte woordje nee. Maar hij wil inderdaad wettelijk onderscheid maken tussen Moslims en niet-Moslims. Moet je daarvoor een bron hebben of heb je het nu wel door?
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Nilgün Yerli was al een heldin. Maar nu nog meer.
En alle karaktermoorden is klassieke links-extremistische haatretoriek. Zo ongegrond is die angst niet aangezien er meerdere plaatsen op de wereld zijn waar dat wel degelijk gaande is zodra ze een beetje poten aan de grond krijgen (Filipijnen, Thailand, India, Pakistan etc). Verder is het stichten van een Kalifaat zeker een groot goed en is het geoorloofd te liegen tegen een ongelovige. Er is niks mis met gezond wantrouwen zeker gezien onze geschiedenis met het net zo "vreedzame" Christendom.quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, niet per se untermenschen, maar wel als wezenlijk onbetrouwbaar en uit op het in het geheim overnemen van het land en de cultuur. Dat is klassiek rechts-extremistische haatretoriek.
Je hoeft geen grootse daden verrichten om een heldin te zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?
Moslims hebben geen gevoel voor humor, of Wilders?quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou ook niet aan zo'n flauwe actie toegeven, donder op met dat stomme sarcasme, die moslims hebben geen gevoel voor humor
Rot op met dat Sinterklaasplaatje, Odin is de ware God die cadeautjes door de schoorsteen gooit.quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou ook niet aan zo'n flauwe actie toegeven, donder op met dat stomme sarcasme, die moslims hebben geen gevoel voor humor
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:12 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En alle karaktermoorden is klassieke links-extremistische haatretoriek. Zo ongegrond is die angst niet aangezien er meerdere plaatsen op de wereld zijn waar dat wel degelijk gaande is zodra ze een beetje poten aan de grond krijgen (Filipijnen, Thailand, India, Pakistan etc). Verder is het stichten van een Kalifaat zeker een groot goed en is het geoorloofd te liegen tegen een ongelovige. Er is niks mis met gezond wantrouwen zeker gezien onze geschiedenis met het net zo "vreedzame" Christendom.
Maar wat maakte haar voor jóu een heldin? Iets uit haar jeugd ofzo?quote:Op maandag 23 november 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hoeft geen grootse daden verrichten om een heldin te zijn.
Ik heb haar boek gelezen, ben ooit naar een voorstelling geweest en heb haar TV-programma bij Yerli gezien. Voor mij is het een heldin. Voor een ander wellicht niet.
Er is geen midden!!! Er is Wilders en links!!!einseinseins!quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |