http://www.bol.com/nl/p/b(...)002411643/index.htmlquote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat maakte haar voor jóu een heldin? Iets uit haar jeugd ofzo?
Nee hoor echt nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Rot op met dat Sinterklaasplaatje, Odin is de ware God die cadeautjes door de schoorsteen gooit.
Het zal ook wel in de bieb liggen, ik ga het lezen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002411643/index.html
Leuk boekje.
Misschien zal je mijn mening delen, misschien niet. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen!!
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras? Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia? Er zijn anders ook genoeg Christenen in dit land die willen dat wij volgens hun denkwijze leven. Zondag rustdag anyone? Verder als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld de SGP wil dat wij leven, dat is niet echt paranoïde te noemen als je wantrouwig bent ten aanzien van dat.quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Moslims zijn onbetrouwbaar en willen ons land overnemen' zou ik niet willen scharen onder gezond wantrouwen, maar eerder onder racisme of rechts-extremistische paranoia. Maar hé, de waarheid zal wel in het midden liggen!
Waarom horen we Wilders daar dan niet over? Sterker nog: Hij wil dat zelf ook, gezien zijn plannen om artikel 1 te wijzigen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras? Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia? Er zijn anders ook genoeg Christenen in dit land die willen dat wij volgens hun denkwijze leven. Zondag rustdag anyone? Verder als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld de SGP wil dat wij leven, dat is niet echt paranoïde te noemen als je wantrouwig bent ten aanzien van dat.
De vraag is natuurlijk hoeveel moslims dat heimelijk willen. Maar daar kom je nooit achter. Net als je er nooit achter komt hoeveel Christenen heimelijk willen dat wij in een echt Christelijk land wonen. Tot die tijd is enige gezonde achterdocht jegens religies niet meer dan normaal. Zeker aangezien ze in andere werelddelen hebben bewezen dat ze wel ineens gaan muiten zodra ze een flinke minderheid zijn of niet meer in de minderheid.
Sinds het Decreet van Los Angeles in 1285.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras?
Coz it is... Maar joh, ik wil het ook wel gewoon extremistische paranoia noemen.quote:Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia?
Die verklaring gaf ik net al? Wilders weet dondersgoed wat stemmen trekt zijnde populist. En dat is niet gaan bashen op de Christenen zeker aangezien hij het altijd over de Christelijk-Joodse wortels van Nederland heeft.quote:Waarom horen we Wilders daar dan niet over? Sterker nog: Hij wil dat zelf ook, gezien zijn plannen om artikel 1 te wijzigen.
Dit gedraai is een eufemisme voor: ik zit fout Ergo: moslims zijn geen ras.quote:Sinds het Decreet van Los Angeles in 1285.
Omdat het zo is. Goed argument.quote:Coz it is... Maar joh, ik wil het ook wel gewoon extremistische paranoia noemen.
Moslims zijn geen ras, maar aangezien Wilders alle problemen met Arabieren, Berbers en Turken onder de noemer 'moslimprobleem' schaart is het natuurlijk nog steeds racisme.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Racisme? Sinds wanneer zijn moslims een ras? Waarom betitel je het als rechts-extremistische paranoia? Er zijn anders ook genoeg Christenen in dit land die willen dat wij volgens hun denkwijze leven. Zondag rustdag anyone? Verder als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld de SGP wil dat wij leven, dat is niet echt paranoïde te noemen als je wantrouwig bent ten aanzien van dat.
De vraag is natuurlijk hoeveel moslims dat heimelijk willen. Maar daar kom je nooit achter. Net als je er nooit achter komt hoeveel Christenen heimelijk willen dat wij in een echt Christelijk land wonen. Tot die tijd is enige gezonde achterdocht jegens religies niet meer dan normaal. Zeker aangezien ze in andere werelddelen hebben bewezen dat ze wel ineens gaan muiten zodra ze een flinke minderheid zijn of niet meer in de minderheid.
Daar is nog steeds niks racistisch aan. Het zou pas racistisch zijn als hij alle moslimproblemen onder de noemer Marokkanen en Turken schaart.quote:Op maandag 23 november 2009 19:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras, maar aangezien Wilders alle problemen met Arabieren, Berbers en Turken onder de noemer 'moslimprobleem' schaart is het natuurlijk nog steeds racisme.
Oke, noemen we het voortaan xenofobie. Fascisme dan? Dat wel goed?quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Daar is nog steeds niks racistisch aan. Het zou pas racistisch zijn als hij alle moslimproblemen onder de noemer Marokkanen en Turken schaart.
Jij bent kinderlijk snel onder de indruk van iemand.quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeer goed dat Wilders deze afleidings manouvre vanuit de linkse hoed uitstekend door heeft![]()
Idem zeer goed dat hij zegt dat die organisatie erachter maar de bloemen naar weggestopte bejaarden moet sturen.
Xenofobie. Wilders zou dus bang voor zichzelf moeten zijn gezien zijn Indische roots. Het wordt met de dag gekker hierquote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oke, noemen we het voortaan xenofobie. Fascisme dan? Dat wel goed?
Ja als het maar Turks, vrouwelijk en mondig is, dan is het automatisch meteen een heldin. Nuff said.quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Nilgün Yerli was al een heldin. Maar nu nog meer.
Ik vind het ook zó overdreven soms. De zwaarste termen vliegen om je oren.quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Xenofobie. Wilders zou dus bang voor zichzelf moeten zijn gezien zijn Indische roots. Het wordt met de dag gekker hier. Fascisme? Wilders een fascist noemen is net zo overdreven zoals hij soms praat. Je gebruikt precies dezelfde stijl waar hij altijd van beschuldigd wordt.
Overigens bezit elk volk xenofobie. Alleen niet elke kritiek ten aanzien van groepen is gelijk xenofobie.
Zou het? Zou men zich niet verdiepen dan in de programma's en dán beslissen op welke partij ze stemmen?quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef Disana het volgende:
Mensen zien de ernst niet in van waarop ze stemmen. 'Het zal allemaal wel meevallen.'
Dat betwijfel ik. De meesten die ik ken en hier zie stemmen puur op Wilders vanwege zijn moslim-antipathie.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het? Zou men zich niet verdiepen dan in de programma's en dán beslissen op welke partij ze stemmen?
Welke partij het dichtste bij hun eigen ideeën komt?
If it walks like a chicken, clucks like a chicken, lays eggs, chances are, it IS a chicken.quote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook zó overdreven soms. De zwaarste termen vliegen om je oren.
De meeste mensen hebben echt geen hekel aan de Islam hoor. Wel aan hangmarokkaantjes en ander petjesvolk, dat niks doet. Mensen zien ook dat er voor miljoenen in die lui geinvesteerd wordt.quote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De meesten die ik ken en hier zie stemmen puur op Wilders vanwege zijn moslim-antipathie.
Ik zie hier wel veel gesneer en denigrerende grapjes als het om moslims gaat, en dat komt meestal van mensen die vrijwel zeker ook op Wilders stemmen. Als je het dan vraagt, hebben ze ineens geen hekel aan moslims/Marokkanen/allochtonen, maar toch steeds weer die sneertjes wanneer het maar kan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben echt geen hekel aan de Islam hoor. Wel aan hangmarokkaantjes en ander petjesvolk, dat niks doet. Mensen zien ook dat er voor miljoenen in die lui geinvesteerd wordt.
Meer grootse daden dan Wilders iig. Ze heeft tenminste een daadwerkelijke bijdrage geleverd aan de Nederlandse maatschappij.quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heldin nog wel, wat heeft ze dan nog meer voor grootse daden verricht?
Omdat hier bepaalde mensen rondlopen die zo tolerant zijn dat ze zichzelf als "verlicht" presenteren.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hier wel veel gesneer en denigrerende grapjes als het om moslims gaat, en dat komt meestal van mensen die vrijwel zeker ook op Wilders stemmen. Als je het dan vraagt, hebben ze ineens geen hekel aan moslims/Marokkanen/allochtonen, maar toch steeds weer die sneertjes wanneer het maar kan.
Dat is helemaal waar. Zo komt de SP ook aan haar stemmen, en het CDA teert ook al jaren op vergrijzing.quote:Daarom denk ik dat veel PVV-stemmers wel degelijk problemen met allochtonen en de islam hebben, en zich verder niet verdiepen in het programma.
Wat bedoel je nu?quote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat hier bepaalde mensen rondlopen die zo tolerant zijn dat ze zichzelf als "verlicht" presenteren.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |