quote:Op maandag 23 november 2009 16:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nijna, fijn dat de nachten beter gaan....!Wat is goed? Slaapt ze door?
Overdag kun je het gehuil beter verdragen als 'snachts he. Hopen dat ze snel wat lekkerder in dr velletje zit, heb je enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Senna nog steeds ziek, he toch. Beterschap daar!![]()
Miss Sly, heb je vrij genomen van het werk?
Tess goedgekeurd!Hoezee! Hopelijk gaat dat goed met de normale voeding. Wat krijgt ze nu dan?
En Lente heeft er dus ook 2 kleine gaatjes bij, vond je het niet zielig Ssserpente?
Lars was not amused hoor, stom geprik ook.
We hadden ook niet onze "eigen" wvk, dus ik was er ook al flauw van toen we nog naar binnen moesten.
Ze lezen zich niet even in ofzo he, kun je het hele verhaal weer gaan vertellen....pffff![]()
En op mijn vraag of ze me tips kon geven omdat Lars zo onrustig zijn flesje drinkt had ze ook geen antwoord. "doe maar een kussen onder je arm" hmmm hmmm alsof het daaraan ligt zeg.
Nou ja, we modderen nog maar even aan met die flessen. Ze gaan wel leeg uiteindelijk, maar hij draait maar heen en weer, soms huilt hij tussendoor. Het is gewoon niet even een geniet-momentje, en dat vind ik jammer.
Maar goed, meneertje doet het prima.Kijkt tevreden en helder uit.
![]()
Zijn groei gaat ook goed, hij zit nu op 5175 gram en 58 cm.
Nu maar hopen dat hij niet zo'n last van de prikken gaat krijgen.....
dat heb ik nog niet geprobeerd. lijkt me zo ongezellig.quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Vicky het volgende:
Mefke, de link naar het vorige topic klopt niet
Karin, Tess krijgt nu Friso Hypoallergene voeding.
Nou ja, wat een advies... een kussen onder je arm leggen...![]()
Wat gebeurd er als je Lars in de wipper zet en jij ervoor gaat zitten? Drinkt ie dan wel wat rustiger?
je wilt niet weten hoeveel spenen ik al heb gebruikt.quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef mefke79 het volgende:
Linkje gefixt!
Wij laten driekus ook wel eens drinken terwijl ie op de domooseat ligt of op het voedingskussen. Gaat eigenlijk heel goed, maar ja of het echt een oplossing is. Kan het niet aan de fles zelf liggen?
Takkembah kusje er op (wij mogen donderdag).
Hier hebben we een buikslaper, maar leggen we haar op het speelkleed op haar buik, dan is ze ook erg druk...quote:Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef mefke79 het volgende:
Vraagje trouwens, liggen jullie kindjes wel braaf stil als ze op hun buik gelegd worden? Driekus beweegt zoveel dat ie zelfs van zijn kleed af schuift of rondjes draait.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier hebben we een buikslaper, maar leggen we haar op het speelkleed op haar buik, dan is ze ook erg druk...
Steunen op die ellebogen, schoppen, slaan, etc. Toennet rolde ze (per ongeluk) om, omdat ze alleen met links schopte en sloeg, en toen stootte ze dus ook keihard haar hoofd op de grond
tis juist niet ongezellig wat je zit voor hemquote:Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet geprobeerd. lijkt me zo ongezellig.
Maar is het proberen waard misschien.
Takkembah, kusje op je zere prikplekje hoor
Yep, dat durven wij aan. Alexa heeft sowieso sinds dag 2 een absurd sterke nek.quote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dat was geen slimme actie!
Durf je dat aan op de buik? Lars vindt het ook wel lekker, maar ik durf het toch niet aan.
In de kinderwagen legde ik hem nog wel eens op de buik, en dan elke 5 min kijken, maar nu hij in zijn bedje slaapt durf ik dat niet meer. Nu slaapt hij ook ingebakerd tegenwoordig, dus is op de buik zowiezo out of the question
O ik wil ook geen discussie aanwakkeren hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Yep, dat durven wij aan. Alexa heeft sowieso sinds dag 2 een absurd sterke nek.
Lars veel last gehad van de prikkies?
Voor de rest ga ik er niet diep op in, want ik weet dat sommigen antiantibuikslaap zijn en dit verder geen discussie topic is. Laten we zeggen dat ik me terdege bewust ben van bepaalde risico's en me (ook wetenschappelijk) heb ingelezen in SIDS e.d. alvorens haar zo te laten slapen
Tess krijgt nu Friso Hypoallergeen 1 maar als ze 6 maanden is zou ze over gaan op Hypoallergeen 2. De cb arts denkt echter dat ze niet allergisch is omdat ze ook niet reageert op peer/wortel/appel/banaan dus volgens haar kan ik overgaan op een standaard voeding 2. Ik hoef ook niet eerst te mengen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef mikoxx het volgende:
Oké zijn we weer....
Wát een onweer hier zeg, niet normaal!
Nijna, wat fijn dat de osteopaat wel een beetje verlichting lijkt te geven!
Ssserpente, van de eerste prikken waren onze jongens ook heel slaperig. Ik weet nog dat ik toen dacht: doe mij vaker zo'n prik! Gemeen he?Maar t was stiekem best een relaxte dag, daardoor.
Vicky, ik heb iets gemist geloof ik. Ga je met Tess veranderen van voeding?
Onze jongens krijgen nog steeds omneo 1. Als ze 6 maanden zijn willen we eigenlijk graag naar standaard opvolgmelk. Heeft iemand daar ervaring mee? Ga je dan eerst een tijdje mengen oid?
Mja, vroeg het mij gewoon af. Hij is immers al 5 maanden en had verwacht dat hij dan op en top zou rollen. Ik weet dat er geen tijd voor staat maar toch.quote:Op maandag 23 november 2009 22:01 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat een leuk boekjegoede koop!
TheFrankey, Senna doet uit zichzelf ook nog niet zoveel pogingen om echt te draaien. Ze kan het wel, en als we haar op het idee brengen (dus de draai instarten vanaf de heupjes) dan doet ze het wel, maar uit zichzelf nog niet. Geen zin of nog niet nodig, denk ik dan maar. Komt vanzelf, ooit, en in de tussentijd kun je dus eens met hem oefenen.
Volgens mij is met 6 maanden omrollen nog normaal hoorquote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Mja, vroeg het mij gewoon af. Hij is immers al 5 maanden en had verwacht dat hij dan op en top zou rollen. Ik weet dat er geen tijd voor staat maar toch.
Als ik google lijken de meeste kinderen direct na geboorte wel te kunnen draaien. Wat een aftroeven doen ze toch allemaal aan.
Joh die van mij strikt haar eigen veters en doet elke avond de afwas. Die van jou nog niet dan?quote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef TheFrankey het volgende:
Als ik google lijken de meeste kinderen direct na geboorte wel te kunnen draaien. Wat een aftroeven doen ze toch allemaal aan.
Vorige week liep ik even in de stad, kom ik mensen tegen:quote:Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Joh die van mij strikt haar eigen veters en doet elke avond de afwas. Die van jou nog niet dan?
Wat lief!quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef _Bar_ het volgende:
Lief filmpje Linda
en wat een pracht meisje is het toch
Ow Linda wat een prachtig kindje zegquote:
Duchess! Dat is lang geleden! Hoe is het met Evi?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ow Linda wat een prachtig kindje zegZo heeeel serieus kijken en aan het eind van het filmpje toch even gaan lachen, zo lief!!
En Ca.ra, wat een leuke foto's van Thomas, wat knap dat hij al zo goed oefent met zitten!![]()
Sterkte mama's en kindjes die ziek zijn en/of prikjes hebben gehad of nog gaan krijgen!
In de avond was hij wel rustig, maar heeft hij ook aardig wat in de auto gezeten, daarna nog even bij mama mogen drinken en daarna lekker zijn bedje in.quote:Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat lief!
is Roy nog een beetje rustiger geworden na vanmiddag?
Hij is gewoon allergisch voor de ochtend!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:
Roy is hier trouwens heel grappig alleen smorgens en begin de middag verkouden, daarna is het verstopte neusje over, en niest en hoest roy niet meer.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:48 schreef oeke het volgende:
Lekker Poppedein, een paar dagen weg! En spannend in dat stapelbed! Maar ze ligt er lekker in zo te zien.![]()
Grappig zo'n hele volksverhuizing, we zijn 4 nachten naar Londen geweest en we hadden 1 weekendtasje, een rugzakje en een karretje op wieltjes bij ons.Moest ook wel want we gingen met de trein. Dus strak inpakken.
![]()
Moeilijk dat bv zo lastig gaat in combinatie met JBPM. Maar misschien is dit dan inderdaad wel de oplossing.![]()
Het schijnt voor kindjes die heel snel geboren zijn erg fijn te zijn.quote:
ik vind het ook doodeng... blech!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
he gets vicky wat eng![]()
beterschap voor je meisje en sterkte voor jou. Je zult wel flink de zenuwen hebben nublegh
Ja, fijne oppepperquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, ik ben zo blij dat Lars zonder speen slaapt!
Hij heeft overdag wel eens een speen voor de zuigbehoefte maar met slapen nooit.
Al huilt hij nu vaak wel even voordat hij gaat slapen.
Je kunt de speen weglaten, heb je een paar nachten een ongelooflijk drama, maar dan ben je er ws ook klaar mee. Maar ja, ik weet dat je niet tegen het gehuil kunt, dus dan is dat wel weer lastig.
Ga je een nachtje bij je ouders logeren
ze voelt zich niet lekker. Hangt een beetje in de wipper maar als ik haar aankijk krijg ik nog steeds een hele bredequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:05 schreef Ssserpente het volgende:
Arme Tess. Voelt ze zich ook echt beroerd, Vick?
yea, mn lieve speklapjequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:23 schreef innepin het volgende:
Ze wegen bíjna hetzelfde dan![]()
psst je zomerkindlink werkt niet
is er geen inloopspreekuur bij jullie dan waar je alleen voor wegen en meten heen kunt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:29 schreef oeke het volgende:
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat ik zo graag wil weten hoeveel Ko nu weegt en hoe lang hij is. Maar de afspraak met het cb is weer verplaatst, en nu gaan we pas als Ko alweer 6,5 maand is.![]()
Dus ik ga binnenkort maar eens wegen bij mijn LK en met de meetlint aan de gang.
Net lekker samen in bad geweest, wat geniet ik daarvan.
ineens hoge koorts, veel hoesten, verkoudenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:26 schreef Rubey het volgende:
Vickey wat zijn de symptomen van de mexicaanse griep bij een baby?
Haha Karin, ik bedoelde te vroeg qua tijdstip, niet qua leeftijd. Maar ik denk wel dat het met 13 weken wat leuker is, want dan kan je echt wat meer contact maken. Bij ons was er olijfolie in de groep beschikbaar, maar je mocht ook je eigen olie meenemen. Waren idd mensen die amandelolie gebruiken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Het schijnt voor kindjes die heel snel geboren zijn erg fijn te zijn.
Het is hier op een avond, kan hij daarna zo door zijn bed in.
Ben wel heel benieuwd.
En je gebruikt amandelolie daarvoor toch?
Jeetje dat ze zo tekeer ging tijdens de massage,
maar ik meen me te herinneren dat je toen schreef dat het misschien nog te vroeg was daarvoor.
Lars is volgens mij 13 weken als ik ermee begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Je kunt goed zien dat hij lange benen heeft, zelfs met zijn hippe oversized broek! Men zegt van Ivan ook dat 'ie lange benen heeft, maar ik zie dat niet zo. Wel merk ik dat bij bijna al z'n boxpakjes maat 56 de armpjes lang genoeg zijn maar de beentjes niet. Misschien heeft hij dan toch iets van mij, want bij mijn kant van de familie heeft iedereen relatief lange benen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga zo effe nog een Driekusspam plaatsen in het fototopic, maar hier vast een voorproefje. Zo lag ie er een kwartier geleden bij. Natuurlijk niet met gestrekte benen en met zijn hoofd naar de verkeerde kant...
[ afbeelding ]
Reintji zit met vrouw en tweeling in Colombia!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:22 schreef mikoxx het volgende:Ik lees net in Z&G dat er weer een tweeling is geboren!! Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhalen..! Reintji??Waar blijf je?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar is afgelopen maandag bij het cb geweest en hij is weer goedgekeurd.
Zijn gewicht buigt ietsje af nu!We pasten weer op het lijntje.
64cm en 7350gr bij 13 weken.
Ja voor je het weet moet je je huis babyproof gaan makenquote:
hij heeft er hier maar een week of twee ingezeten ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Nijna het volgende:
Vanaf wanneer kan die extra boog voor om t koppie uit de maxicosi? We hebben 'em nu een tijdje gebruikt zonder dat kussentje er onderin, maar ik heb de indruk dat het behoorlijk warm is voor t kind en ze heeft best een stevige nek... maar is het wijs om dat ding er al uit te laten?
Ik heb geen idee meer wanneer we dat bij Mirte deden eigenlijk...
Ik ben vandaag een beetje koortsig (denk ik)quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef mikoxx het volgende:
Oh, voelen jullie je niet fijn van de prik? Bah, wij moeten morgen nog.... geen leuk vooruitzicht!
Dan is het idd wrs pasvorm.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef mefke79 het volgende:
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
Aw wat een prachtig klein Xeentje!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix![]()
Vicky wat zal dat er schattig uitzienFilmpje? Is Tess weer helemaal beter?
En hoe gaat het met Senna?
Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?
Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief.Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix![]()
Vicky wat zal dat er schattig uitzienFilmpje? Is Tess weer helemaal beter?
En hoe gaat het met Senna?
Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?
Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief.Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heej, die ken ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aw wat een prachtig klein Xeentje!
Enne wat...foto van Stef?*zoeken gaat*
Ja dat krijg je dus als je van onder naar boven scrollt
Prachtige foto van Stef Trixje!!! Wat een scheetje zeg
Tess gelukkig gaat het weer beter met je meisje.
Wij hebben gister ook de mex-inenting gehad, mijn bovenarm voelt helemaal gekneusd aan en ik ben grieperig. Maar ach dat overleven we wel weer. Vind het voor de kinderen zo zielig, als het bij hen ook zo'n zeer doet...
Nog even Evi spam:
Evi is vorige week voor het eerst met papa mee in de douche geweest:
Ze vond het erg leuk en wilde de hele tijd drinken
En nog wat fotootjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een foto met haar nieuwe, nog te grote jas (maat 74, ze heeft nu een kleine 68).
Ik vind het helemaal geweldig om mama te zijn, het is de allerbeste beslissing uit mijn leven geweest en dat zal nooit veranderen
Hier moest ik nog aan denken, Ko en volgens mij meer baby's hier, heeft dat ook gehad. Volgens mijn kraam groeide hij zo hard dat hij snel uit zijn velletje barstte. Beetje insmeren met olie of Bepanthen helpt goed tegen de droogheid. Ik denk niet dat het met het wasmiddel te maken heeft. Maar goed ik weet het niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje.Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.
Het is op zich vrij normaal dat ze na een tijdje een droog huidje krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje.Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.
Ik heb van mijn schoonzus inderdaad begrepen dat het erbij hoort. Het ziet eruit alsof hij aan het vervellen is. Ik doe hem niet te vaak in bad en olie hem lekker in, dat lijkt prima te helpen! Hij heeft er alleen nog bij z'n voetjes last van. Intussen begint hij ook wat pukkeltjes in z'n gezicht te krijgen; misschien is er een verband?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Hier moest ik nog aan denken, Ko en volgens mij meer baby's hier, heeft dat ook gehad. Volgens mijn kraam groeide hij zo hard dat hij snel uit zijn velletje barstte. Beetje insmeren met olie of Bepanthen helpt goed tegen de droogheid. Ik denk niet dat het met het wasmiddel te maken heeft. Maar goed ik weet het niet zeker natuurlijk.
Wij hebben hier op dag 4 al een speen geïntroduceerd. Ivan is niet jengelig, maar hij heeft soms zo last van krampjes en dat zuigen lijkt hem te helpen. Hij kreunt dan minder, maakt minder spastische bewegingen en valt vlugger in slaap. Hij heeft de speen meestal maar even nodig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:03 schreef Ssserpente het volgende:
Heb trouwens net een speen geprobeerd. Alleen om het proberen. Maar ze hoeft 'm niet. Fijn, dan hoef ik die keuze niet te maken.
ja lach maarquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:
huup in de oude kazenlucht... geen idee of het van de intenting kan komen.
Vicky wat een geweldige foto!!! Manlief en ik hebben hier dubbel gelegen!
Tess vreet mij regelmatig op.. Dan krijg ik van die heerlijke "kusjes"quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, wat een heerlijke Tess-foto![]()
Ik zou d'r zo willen opvreten!
hmm mja ik heb mn weekendoutfit al aan (lees: joggingbroekquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Kersjes het volgende:
Huup, stop d'r in de draagdoek en ga lekker even een blokje om. Ze zit dan rechtop, heeft dus als het goed is geen of minder last, en zal door het gewieg snel in slaap vallen. Als ze zo moe is dan zal ze vast ook lekker doorslapen als je weer thuis bent, eventueel gewoon in de doek.
Helemaal super zeg!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Vicky het volgende:
Ik ging vanavond Tess omkleden maar dat heeft zeker een kwartier geduurd...
mevrouw had totaal geen zin om mee te werken
[ afbeelding ]
Wij vonden het een uitkomst! Het slapen ging vanaf dag 1 beter in de puckababy....! Ik heb er nog wel eentje (of twee) liggen als je wilt? Als je interesse hebt, pm je maar!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de puckababy en heeft het nog nut om de mini (3 tot 6 mnd) voor Finn te kopen?
Het slapen gaat hier zo waardeloos! Gisternacht is hij werkelijk ieder uur wakker geweest. Gisteravond heb ik hem strak in een badcape gewikkeld en toen is hij om 9 uur in slaap gevallen tot 1 uur en vervolgens kwam hij nog om 3 uur en 5 uur (toen lag hij niet meer in de badcape), maar dit vonden we al heerlijk!
Oeps. Geen rode neus eraan overgehouden hoop ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef Nijna het volgende:
Iris lag net even op haar buik op tafel en trok haar knietjes onder zich en ging zich afzetten, dus ik hield mn hand erachter... maar toen schoof ze met haar neus over de tafel. Vond ze iets minder geslaagd...(en ik ook
) Gelukkig alles nog heel en het was na een knuffel ook gauw weer over.
Ze begint meer te kletsen, klinkt wel gezellig en dan van die gilletjes erbij
Ha Ha Ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk vind ze het allemaal wel geweldig om te zien hoe wij ons steeds uit te sloven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:
Urla, geen rode neus.
Hahahaha, in bed wel rollen, maar met papa en mama erbij niet. Wat een muppet.
Ik zou wel eens willen weten of ze dan ook echt denken van: nu maar ff niet ik ga straks wel oefenen als niemand kijkt... :-P.
Zitten wij ook aan te denken. Want hij drinkt dan echt niet meer dan 140 a 150 cc.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Kan het niet zo zijn dat en het hapje en de fles er eigenlijk direct achterna dat dat net teveel is voor de kleine man?
Ik wil eigenlijk de laatste fles laten vervallen omdat hij om 22u zo vast slaapt dat we hem bijna niet wakker krijgen voor zijn flesquote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef oeke het volgende:
Maar het is toch bijvoeding, waarom geef je hem niet gewoon een beetje na zijn flesje van 14 uur tot hij niet meer hoeft en hou je het flessen schema verder aan.
Of wil je graag een fles laten vervallen?
TheFranky ik zou eerder na de fles van 11 of die van 14 uur een klein hapje geven.quote:7u: 180cc
11u 180cc
14u 180cc
18u 180cc
22u 180cc
Dat is het gekke, wij zijn er dan zelf soms ook niet bij. Maar dan zijn we wel steeds korte tijd weg: boodschap doen oid. Wij denken ook dat t even te veel was. We gaan in de herhaling, maar dan blijven we er zelf ook slapen. Zien hoe dat gaat. Wel jammer hoor, want een ochtendje uitslapen (en een nacht helemaal doorslapen) zouden niet gek zijnquote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef oeke het volgende:
Lastig Mikoxx, als ze overdag daar slapen, is een van jullie daar dan ook? Misschien was het teveel verandering voor ze. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
En de week erna gaan wij alquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
Morris, Kobus en Tess verhuizen volgende week gewoon al![]()
wat gaat het hard!!![]()
Het gaat echt hard!!quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!![]()
Echtquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!![]()
ja jemig het gaat echt snel zeg. Pffquote:
klinkt als een leuk dingquote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef miss_sly het volgende:
huup![]()
Senna heeft een heel mooi kadootje gekregen toen ze net geboren was, dat nu in gebruik is: een apparaatje dat een mooie, vaa kleur veranderende sterrenhemel op het plafond projecteert. Die doe ik iedere keer aan; heeft ze weinig last van en geeft precies genoeg licht om te zien wat ik doe
mn oma zei altijd "melk en slaap, daar groeien ze van!"quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef mefke79 het volgende:
De papa van Driekus heeft een lamp gemaakt die gewoon licht geeft maar die ook 1 ledlampje heeft die alle kleurtjes licht kan geven en dan in allerlei sterkten. Dus ik heb nachtvoedingen gegeven met blauw licht en met groen. Manlief heeft trouwens een voorkeur voor rood licht, wat zullen de buren wel niet denken![]()
Slapen onze ukken echt meer bij een groeispurtje? Want dat verklaart dan alle uren slaap van de laatste week.
ff in de gaten houden of ze voldoende plasluiers heeft wel.quote:Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
Geen idee mefke. D. blijft er heel rustig onder en ik raak helemaal in paniek (moet er van huilen zelfs, ook lekker praktisch) maar ze heeft nou even wat gedronken en viel daarna rechtop in slaap... Nu gaat D proberen de rest van de fles te geven en haar in bedje te leggen. Ze heeft weinig geslapen vandaag, én weinig gegeten
Maar het is in elk geval nu niet zo erg meer dat ik de HAP wil bellen. Echt ineens wilde ze de fles wel.
Wij hebben die lamp bij Mirte op de kamer, maar daar krijg je wel een heel hoerig schijnsel van naar buiten volgens mijquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Urla het volgende:
Wij hebben hier standaard dat roze bloemlampje van IKEA aan anders zien we niks op de webcam.
Ja, lief is dat he?quote:Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef Poppedein het volgende:
nou daarom inderdaad, Lena begint dr handen en voeten nu wel echt in de gaten te krijgen, maar is er écht nog niet aan toe om dr voetjes te grijpen zoals je bijvoorbeeld Tess zo mooi zag doen... Aangezien je fysio ook al vond dat Amélie laat was met rollen lijken me die doelen zo hoop gegrepen... Alhoewel, Lena probeert tegenwoordig compleet gefrustreerd de kroonluchter van t plafond te trekken en das best lastig als je er ruim 2 mtr onder ligt![]()
Nouja, liever zo dan andersom tochquote:Op maandag 30 november 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Mefke als ik Amélie op haar buik leg dan tilt ze haar hoofdje op (goed afgericht hè?!) en dat doet ze net zo lang tot ze helemaal oververmoeid is en het op een brullen zet. Maar hoofd neerleggen ho maar. Dus das niet echt een optie.
Nouja we horen het wel maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |