quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef Poppedein het volgende:
jammer dat de osteopaat niets extra's voor jullie kon betekenen Bar, maar wat fijn dat t met Roy verder zo goed gaat!!
En ssserpente, wat jammer en omslachtig! Hier heb je 3 groepen: baby, dreumes en kleuter. Tis gewoon inlopen en vol is vol. Kan ook vervelend zijn als je daar met je hele hebben en houden staat, maar t is eigenlijk zelden echt vol zeiden ze. En voor mij, met mn onregelmatige werkdagen is dit ook wel zo handig, dan mis ik niet gelijk de halve cursus als ik toevallig 2 wkn achter elkaar niet kan!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, wachtlijsten? Oe, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Nou zijn er hier 3 zwembaden in de buurt, dus ik kan altijd nog naar een andere gaan, maar ik zit ook met die tijden ja. Maar eens even bellen binnenkort.
Bar, jammer dat de osteopaat niets voor Roy kan doen. Hopelijk is het niets ernstigs en groeit ie er zo overheen![]()
Haha, een constant draaiende Willow. Lijkt me niet handig voor jou Innepin, je moet er maar snel leren dat ze ook de andere kant op kan rollen.
Evi, lekker smoeltje!
Mijn kleine man wordt ineens groot! Gisteren had ik al ruzie met een romper met lange mouwen die ineens korte mouwen had en vandaag was een broekje 56 toch wel heel erg kort. Heb em nu dus maar in een romper 62/68 (die dan weer te breed is) gehesen. En daaroverheen een broek en zijn joggingvestin 62. Het ziet er zo heerlijk stoer uit, echt een mannetje. Deze groeispurt kwam goed uit, mijn manager komt vanmiddag langs en ik wil natuurlijk wel even showen met het manneke. (en met mijn vermogen om weer mijn eigen spijkerbroeken aan te kunnen...goh, is het duidelijk dat ik niet zo dol ben op mijn mananger??)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef Stiemie het volgende:
Ivan welkomWat ben jij een flinkerd
![]()
Pff zit een paard agen bij mijn ouders in Putten en de verbinding was dus een paar dagen wegDus nu eerst veeeeel bijlezen...
dat zal het zijnquote:
Haha, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Vicky het volgende:
waarom spuugt een kind alles onder als je het net verschoond hebt??
M. had Tess net helemaal omgekleed omdat haar trui en romper zeiknat waren. NOg geen minuut later spuugt ze weer over haar trui.. *zucht*
Natuurlijk niet! Kan het me zelfs heel goed voorstellen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef _Bar_ het volgende:
Ben ik erg ontaard dat ik het geluid van de babyfoon tegenwoordig al zo zacht zet dat je het krijsen al bijna niet meer hoort, als Roy in zijn bed ligt![]()
Hij is echt zo moe maar gaat dan niet slapen in zijn bed, dus eerst zeker een dikke 15 min krijsen alvorens hij slaapt (hij krijst zichzelf zo moe dat hij dan uitgeput in slaap valt, en omdat hij dus overdag weinig slaapt (max 1 uur sinds 8.00 vanmorgen) slaapt hij daardoor de nachten dus ook door. Hij is gewoon zo moe dan.
Maar waarom het op deze mannier moet geen idee
geen ervaring met lactulose, Amélie heeft ook nog steeds niet gepoept, zitten nu op dag 13 geloof ik. Ik heb haar gister een half lepeltje roosvicee laxo gegeven en gelijk daarachteraan borstvoeding. Ze vond het lekker maar het haalde niets uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Chan het volgende:
TessHad je moeder nog niet genoeg was?
Ohw Kersjes ik moet er van huilenHeel veel succes vrijdag
![]()
Timo heeft nog steeds niet gepoept, al 16 dagen nu, we zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en hebben lactulose gekregen... Dat moeten we vermengen met afgekolfde melk en dan met een fles geven.. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben het gewoon zo op een lepeltje te geven? Volgens de huisarts kon dat niet omdat hij het dan weer zou uitspugen..
hmm dat water maar ns proberen dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Chan het volgende:
Huup mijn huisarts zei nog een beetje water of sinaasappelsap zou ook kunnen werken.. En het cb gaf nog als advies zelf veel fruit te eten, warm bad, en ook een beetje water..
oeh, zal k tegen mn lief zeggen je moet 1 eetlepel - 1 theelepel water door t flesje doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:27 schreef Chan het volgende:
even gegooglet en een eetlepel zou 15 ml zijn, een theelepel 5 ml
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Chan het volgende:
Ohw en om het nog makkelijker te maken vond ik dit nog
"Opmerking: In praktijk zijn de meeste eetlepels 12 milliliter en thee/koffielepeltjes 3 milliliter"
Het is 10ml per voeding.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef Chan het volgende:
Timo had er eerst geen last van maar nu toch wel elke dag een beetje meer...
Water kon zowel door het flesje als van een lepeltje, het cb had het over 10 ml... Maar nou weet ik niet meer of dat per voeding of per dag was...
Ca.ra gaf laatst nog een tip over zo'n fingerfeedingspuitje (heet dat zo?). Dat deed ze dan gelijkertijd met de voeding aan de borst en dat werkte prima door het flexibele uiteinde...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Chan het volgende:
DankdankIk ga het gewoon proberen met direct aanleggen... Als het zoet is zal hij het vast niet naar buiten werken..
Oh en we komen niet naar de meet helaas.. Maar spuitje is ook een goed idee eventueel
Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Nijna het volgende:
Oproep voor de Mex griep heb ik voor de oudste (2) vandaag gehad, voor mezelf nog niet, maar in die brief staat dat huisgenoten van jonge babys op dezelfde dag aan de beurt zijn, dus ik verwacht toch voor mezelf ook een brief morgen ofzo... De 25e is het hier.
Ik dacht dat dat wel mocht. Op de site van de ggd staat eea uitgelegd. Volgens mij is de tijd wel belangrijk. Dus op een andere dag, maar wel dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef mefke79 het volgende:
Het probleem met die prik is dat wij de week dat je de tweede krijgt op vakantie willen. En ik moet dus effe kijken of ik kan regelen dat we prik twee of op vrijdag of op maandag mogen halen, we gaan een midweekje.
O enne, wij hebben vaak genoeg ook alleen de lampjes aan staan van de babyfoon.
Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:
Iemand tips voor sokken-uit-schoppende-babies?
Kniekousjes gaan hier ook uit! Maillotjes onder een lange broek? Dat lijkt me lastig met verschonen.... bovendien vind ik maillotjes toch wel een beetje meisjesachtig. Hmm... lastigerds!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zitten
Op de website staat t entschema, maar dat staat ook in de brief die bij de kaarten voor Mirte zat. Maar ik heb nog geen kaarten voor mezelf... weet dus al wel wanneer ik mag komen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??
* Om hoek heen spiekt *quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
miss fijn dat Senna zo goed geslapen heeft, dat scheelt al de helft in het beter worden. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.
Chan,bij Timo wel?
ik had op advies van mensen in mn omgeving en mensen van hier zelf laxerende reut genomen, dus 2 glazen roosvicee laxo op een dag en van die activia toetjes... nou dat heb ik gewetenhet zal vast een combinatie van factoren zijn maar ik heb net maar 3 norrit genomen want dit was ook niet de bedoeling
![]()
bij mij werkt die meuk wel dus maar ik merk er niets van voor Amélie.
in de bijsluiter stond van niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Stiemie het volgende:
Jee Amelie nog steeds niet... Huup krijgt ze dan ook niet wat van die norit door de bv?
En Senna lekker geslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |