abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74779168
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 mnd) deel 3

Babietjes

30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 23-11-2009 12:58:50 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74779208
waarom spuugt een kind alles onder als je het net verschoond hebt??
M. had Tess net helemaal omgekleed omdat haar trui en romper zeiknat waren. NOg geen minuut later spuugt ze weer over haar trui.. *zucht*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74779239
Om je bezig te houden, Vicky. Anders zou het ook maar saai zijn hè.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74779264
Laatste post's uit het oude topic:
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef Poppedein het volgende:
jammer dat de osteopaat niets extra's voor jullie kon betekenen Bar, maar wat fijn dat t met Roy verder zo goed gaat!!

En ssserpente, wat jammer en omslachtig! Hier heb je 3 groepen: baby, dreumes en kleuter. Tis gewoon inlopen en vol is vol. Kan ook vervelend zijn als je daar met je hele hebben en houden staat, maar t is eigenlijk zelden echt vol zeiden ze. En voor mij, met mn onregelmatige werkdagen is dit ook wel zo handig, dan mis ik niet gelijk de halve cursus als ik toevallig 2 wkn achter elkaar niet kan!
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, wachtlijsten? Oe, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Nou zijn er hier 3 zwembaden in de buurt, dus ik kan altijd nog naar een andere gaan, maar ik zit ook met die tijden ja. Maar eens even bellen binnenkort.
Bar, jammer dat de osteopaat niets voor Roy kan doen. Hopelijk is het niets ernstigs en groeit ie er zo overheen
Haha, een constant draaiende Willow. Lijkt me niet handig voor jou Innepin, je moet er maar snel leren dat ze ook de andere kant op kan rollen.
Evi, lekker smoeltje!

Mijn kleine man wordt ineens groot! Gisteren had ik al ruzie met een romper met lange mouwen die ineens korte mouwen had en vandaag was een broekje 56 toch wel heel erg kort. Heb em nu dus maar in een romper 62/68 (die dan weer te breed is) gehesen. En daaroverheen een broek en zijn joggingvest in 62. Het ziet er zo heerlijk stoer uit, echt een mannetje. Deze groeispurt kwam goed uit, mijn manager komt vanmiddag langs en ik wil natuurlijk wel even showen met het manneke. (en met mijn vermogen om weer mijn eigen spijkerbroeken aan te kunnen...goh, is het duidelijk dat ik niet zo dol ben op mijn mananger??)
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef Stiemie het volgende:
Ivan welkom Wat ben jij een flinkerd

Pff zit een paard agen bij mijn ouders in Putten en de verbinding was dus een paar dagen weg Dus nu eerst veeeeel bijlezen...
pi_74779335
ze vond dat je te weinig was had vicky
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74779347
Vicky, ja kan haar natuurlijk ook gewoon een plastic zak als truitje geven, die doe je gewoon af met een doekje Herkenbaar hoor, al heb ik hier meestal met luiers. Net iets nieuws aan, poept ie het onder. En dan zul je ook zien dat je net de wasmachine aan hebt staan met babywas....Die ukken kunnen niet echt timen.
pi_74779652
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef _Bar_ het volgende:
ze vond dat je te weinig was had vicky
dat zal het zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74779686
Senna, snottertje . Hopelijk voel je je gauw beter meiske!

Niels, lekkere wijsneus!

Stoere Lena voor het eerst zwemmen en het gelijk al zo goed volhouden!

Bar, op zich fijn dat het zo goed met Roy gaat, maar moeilijk dat er nog geen verklaring en verbetering is mbt het krijsen en spugen.

Ssserpente, pffff zo'n wachtlijst voor het babyzwemmen... .
Wij hadden in onze oude woonplaats gewoon inlopen en hoe het hier is weet ik eigenlijk niet, ben nog niet geweest.

Mefke, succes met je manager .

Tess, mama lekker bezig houden he

Iris vond mijn trui blijkbaar niet mooi, want ze legde er zo'n mooie witte flats op toen ik haar naar bed bracht... Waar ze overigens alweer een tijdje in ligt te s l a p e n (voorzichtige , maar ja wvk komt straks langs en dan gaan ze zich ineens voorbeeldig gedragen natuurlijk... misschien kan ze elke dag even langskomen ).
Fake it till you make it...
pi_74779849
Ben ik erg ontaard dat ik het geluid van de babyfoon tegenwoordig al zo zacht zet dat je het krijsen al bijna niet meer hoort, als Roy in zijn bed ligt

Hij is echt zo moe maar gaat dan niet slapen in zijn bed, dus eerst zeker een dikke 15 min krijsen alvorens hij slaapt (hij krijst zichzelf zo moe dat hij dan uitgeput in slaap valt, en omdat hij dus overdag weinig slaapt (max 1 uur sinds 8.00 vanmorgen) slaapt hij daardoor de nachten dus ook door. Hij is gewoon zo moe dan.
Maar waarom het op deze mannier moet geen idee
pi_74779970
Nou Bar, ik kan het me eigenlijk wel voorstellen... ik vind je geen ontaarde moeder!

Wij hadden een goede nacht, het was kwart over vijf al toen ze kwam vanmorgen, maar ze was gisteren ook bijna de hele dag wakker geweest... zo moe en dan niet in slaap vallen he...).
pi_74780121
Bar, natuurlijk niet. Er zijn heel veel baby's die het huilen nodig hebben voor ze in slaap vallen. Daar kan je dan wel naar gaan zitten luisteren maar wat schiet je daar mee op? Hij valt na een kwartiertje in slaap, zeg je zelf. Het is niet alsof je 'm een uur lang overstuur laat krijsen ofzo.
pi_74780216
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Vicky het volgende:
waarom spuugt een kind alles onder als je het net verschoond hebt??
M. had Tess net helemaal omgekleed omdat haar trui en romper zeiknat waren. NOg geen minuut later spuugt ze weer over haar trui.. *zucht*
Haha, zo herkenbaar
Hier ook echt altijd na het badderen, op de een of andere manier steeds net niet op de zorgvuldig neergelegde spuugdoekjes.

Claudia, gefeliciteerd en welkom hier met je mooie reus

En wat een mooie foto's en filmpjes zag ik in het vorige topic voorbijkomen

Ik heb het druk. Hier in en om het huis maar ook zeker in mijn hoofd. Vrijdag is mijn eerste werkdag en ik schiet elke keer weer vol als ik er aan denk, zie er als een berg tegenop
En al het georganiseer en geklooi met brengen, halen, kolven, haasten en stressen... En vooral het gemis, en niet alleen van mij!
Toby is een echt mama's kindje en behoorlijk eenkennig. je merkt gewooon dat hij het heel erg nodig heeft om dichtbij me te zijn en veel gedragen te worden, daar geniet hij zo van en het maakt hem rustig.
Hij zit heel veel bij me in de draagdoek maar dat gaan M. en de oma's niet doen straks. Hoe zal hij hiermee om gaan? Veel huilen ben ik bang met als gevolg dat zij straks zitten met handen tekort vanwege een continue aandacht opeisende huilbaby, en mijn kleine ventje die verdrietig en verward is 3 dagen in de week dat hij zijn mama moet missen
Pffff, ik blijf maar malen en vind dit zo moeilijk! Veel meer nog dan toen met Devin, hij was veel minder eenkennig en aanhankelijk dan Toby en vond het ook fijn om door anderen geknuffeld en getroost te worden. In tegenstelling tot Toby, M. kan hem nog altijd niet troosten hoewel we dat regelmatig "geoefend" hebben
Het gaat enorm tegen mijn gevoel in, voelt aan alle kanten zo fout om mijn kinderen "in de steek te laten" maar ik heb geen keus!! Op enkel manlief's salaris gaan we het gewoon niet redden en dus moet ik werken. Het is gewoon niet anders en dat frustreert
.... met gevoel voor drama....
pi_74780338
Ja na een kwartiertje valt hij lekker in slaap.
Meestal wacht ik dan nog 5 min en dan ga ik even kijken,(kan ik hem gelijk weer toedekken, want driftkikkertje als hij is schopt dan alles weg)
Nee een uurlang overstuur krijsen dat trek ik zelf niet, vind een kwartier al lang, maar eruit halen voor die tijd heeft geen zin, want dan begint het riedeltje opnieuw en dan slaapt hij zoiezo de komende tijd niet.

Nijna gelukkig wel een goede nacht gehad, en dat zo moe zijn en dan niet in slaap kunnen vallen herkenbaar.
meestal leg ik Roy dan in de wandelwagen en ga ik rondjes rijden door het huis, of in de maxi en met de auto een rondje rijden.
pi_74780345
Kers logisch dat je er tegenop ziet zeg. Ik geef je gewoon een knuffel
pi_74780386
Ja rondjes rijden, ik ben laatst in de kou en miezer maar gaan lopen. Mirte mee (arm ding) en toen sliep Iris. Hadden wij onze frisse neus in elk geval ook weer gehaald .
pi_74780511
Tess Had je moeder nog niet genoeg was?

Ohw Kersjes ik moet er van huilen Heel veel succes vrijdag

Timo heeft nog steeds niet gepoept, al 16 dagen nu, we zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en hebben lactulose gekregen... Dat moeten we vermengen met afgekolfde melk en dan met een fles geven.. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben het gewoon zo op een lepeltje te geven? Volgens de huisarts kon dat niet omdat hij het dan weer zou uitspugen..
pi_74780541
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef _Bar_ het volgende:
Ben ik erg ontaard dat ik het geluid van de babyfoon tegenwoordig al zo zacht zet dat je het krijsen al bijna niet meer hoort, als Roy in zijn bed ligt

Hij is echt zo moe maar gaat dan niet slapen in zijn bed, dus eerst zeker een dikke 15 min krijsen alvorens hij slaapt (hij krijst zichzelf zo moe dat hij dan uitgeput in slaap valt, en omdat hij dus overdag weinig slaapt (max 1 uur sinds 8.00 vanmorgen) slaapt hij daardoor de nachten dus ook door. Hij is gewoon zo moe dan.
Maar waarom het op deze mannier moet geen idee
Natuurlijk niet! Kan het me zelfs heel goed voorstellen!

Gek wel, Lente slaapt ook erg weinig overdag, maar daar lijkt ze weinig last van te hebben. Nu heeft ze bijvoorbeeld vanaf half tien vanochtend nog maar een half uurtje geslapen in de doek. Maar zodra ik 'r in bed leg, blijft ze vrolijk met open ogen om zich heen kijken. Huilen doet ze dan gelukkig niet. En na een half uurtje koekeloeren, haal ik 't dan meestal toch maar weer uit d'r bedje.

Meestal slaapt ze na de laatste middagvoeding (drie / vier uur) nog een uurtje en dan 's nachts van 21:00 tot 10:00.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 17-11-2009 13:58:38 ]
pi_74780571
Bar, je bent geen otnaarde moeder hoor!
Ik laat Tess soms ook wel eens iets langer huilen. De ene keer heeft ze wat meer moeite om in slaap te komen dan de andere keer.

Kers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74780594
Kersjes geniet nog maar extra veel dan deze daagjes samen

Hier hebben wij toen de zantac met een spuitje toegediend, zo in zijn mondje gespoten en dan gelijk een bv erachteraan.
Chan, als je het zou geven vanaf een lepeltje en je dan al voor zover klaar zit zodat je Timo gelijk aan kan leggen.
probeer het eens, lukt het dan niet kun je het altijd nog via een flesje geven.
(kwam jij ook naar de meet Chan? heb nog een hele schone spuit liggen die je eventueel zo kan gebruiken.)
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:52:23 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74780633
Lactulose is heel erg zoet dus misschien vindt hij het juist heel erg lekker zo van een lepeltje!
Ik zou het gewoon uitproberen Chan...
pi_74780651
Oh en wat ik nog wilde zeggen ook... Bar, je bent zeker geen ontaarde moeder! Je doet het juist zo goed
pi_74780701
Chan, anders kan je bij de apotheek ook een spuitje vragen, die hebben ze vaak wel liggen. Dat werkte hier met antibiotica toen bij Mirte ook goed (lepeltje was geen doen, althans, de hoeveelheid was te groot dat werd een grote knoeiboel).
Maar proberen kan altijd toch...
pi_74780756
Dankdank Ik ga het gewoon proberen met direct aanleggen... Als het zoet is zal hij het vast niet naar buiten werken..
Oh en we komen niet naar de meet helaas.. Maar spuitje is ook een goed idee eventueel
pi_74780825
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Chan het volgende:
Tess Had je moeder nog niet genoeg was?

Ohw Kersjes ik moet er van huilen Heel veel succes vrijdag

Timo heeft nog steeds niet gepoept, al 16 dagen nu, we zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en hebben lactulose gekregen... Dat moeten we vermengen met afgekolfde melk en dan met een fles geven.. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben het gewoon zo op een lepeltje te geven? Volgens de huisarts kon dat niet omdat hij het dan weer zou uitspugen..
geen ervaring met lactulose, Amélie heeft ook nog steeds niet gepoept, zitten nu op dag 13 geloof ik. Ik heb haar gister een half lepeltje roosvicee laxo gegeven en gelijk daarachteraan borstvoeding. Ze vond het lekker maar het haalde niets uit zonder echt doktersadvies durf ik verder niets te geven eigk.
Dus ik geloof dat wij binnenkort ook maar eens naar de huisarts gaan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74780939
jeutje.. al 13 dagen neit gepoept.. pff vervelend voor je meisje Huup!

Hier wel ervaring met lactulose, althans bij Amber. Wij gaven het via een spuitje in haar wangzak. Dat hielp helaas maar tijdelijk. Ik ben nog steeds groot 'fan' van olijfolie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74780959
Da's zeker lang. Moppert ze er nog om?
pi_74781140
ik (vr)eet met suf aan de activia pruimentoetjes, extra lepel groente 's avonds ( ) voor de vezels en ik drink zelf roosvicee laxo. Allemaal om te zorgen dat zij het via de bv zou krijgen. Toen dat na een week geen kont verschil maakte hebben we maar t halve theelepeltje gegeven maar dat helpt ook niet.

Ze heeft er niet heel erg last van. Tenminste, soms wel, dan huilt ze ineens, en echt zo'n pijnhuiltje, en dan komt er meestal binnen afzienbare tijd een enorme (stink)wind. En dan is het allemaal weer prima. Ze drinkt goed, heeft heel veel volle plasluiers dus tsja, ik weet het ook niet. En het cb zegt alleen maar dat 15 tot soms 20 dagen niet poepen voor bv-kindjes ook nog bij "normaal" hoort.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781197
Huup mijn huisarts zei nog een beetje water of sinaasappelsap zou ook kunnen werken.. En het cb gaf nog als advies zelf veel fruit te eten, warm bad, en ook een beetje water..
pi_74781305
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Chan het volgende:
Huup mijn huisarts zei nog een beetje water of sinaasappelsap zou ook kunnen werken.. En het cb gaf nog als advies zelf veel fruit te eten, warm bad, en ook een beetje water..
hmm dat water maar ns proberen dan.

We gaan de laatste week bijna iedere avond met haar in bad. In de hoop dat ze het hele bad volbaggert
beetje water dan in een flesje doen ofzo? Of van een lepel af?

Heeft Timo er eigk erg last van?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781500
Timo had er eerst geen last van maar nu toch wel elke dag een beetje meer...

Water kon zowel door het flesje als van een lepeltje, het cb had het over 10 ml... Maar nou weet ik niet meer of dat per voeding of per dag was...
pi_74781602
oh ok
hmm

misschien dat maar eens proberen. Mn lief moet haar toch straks thuis een flesje afgekolfde melk geven dus dan kan ie dat mooi daar door doen.
10 ml euhw. wasda, een eetlepel ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781726
even gegooglet en een eetlepel zou 15 ml zijn, een theelepel 5 ml
pi_74781776
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:27 schreef Chan het volgende:
even gegooglet en een eetlepel zou 15 ml zijn, een theelepel 5 ml
oeh, zal k tegen mn lief zeggen je moet 1 eetlepel - 1 theelepel water door t flesje doen
of is dat vals?

ik ga het doorgeven, hoop dat k nog op tijd ben. ik laat wel wetenof t werkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781826
Ohw en om het nog makkelijker te maken vond ik dit nog
"Opmerking: In praktijk zijn de meeste eetlepels 12 milliliter en thee/koffielepeltjes 3 milliliter"
pi_74781882
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Chan het volgende:
Ohw en om het nog makkelijker te maken vond ik dit nog
"Opmerking: In praktijk zijn de meeste eetlepels 12 milliliter en thee/koffielepeltjes 3 milliliter"

heb ik net twee theelepels tegen hem gezegd

nouja, ik weet wel wat ze met die koffielepeltjes bedoelen maar wij hebben echt theelepels, van die grote weet je wel. Maar goed, als het iets minder water is dan is t ook niet heel erg.
Liever iets te weinig dan teveel nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:38 #36
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74782045
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef Chan het volgende:
Timo had er eerst geen last van maar nu toch wel elke dag een beetje meer...

Water kon zowel door het flesje als van een lepeltje, het cb had het over 10 ml... Maar nou weet ik niet meer of dat per voeding of per dag was...
Het is 10ml per voeding.
pi_74782374
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Het is 10ml per voeding.
thanks!

ben benieuwd, lief is nu het flesje aan t maken en hij zou het water erdoor doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74782639
Oh Kersjes wat moelijk! Kan me voor stellen dat het door je hart snijdt. En kan je de doek toch niet voorstellen, dat ze het eventueel kunnen proberen?

En alle niet poepertjes ik wens jullie een goede ontlading toe!

Bar
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74782829
heel veel plezier Oeke straks in London
pi_74782832
Even een postje voor de moeilijke poepers: water door afgekolfde melk zal niet zoveel uithalen, het is niet het water wat ervoor zorgt dat er beter gepoept wordt maar gewoon het extra vocht. Je kunt dus net zo goed (eigenlijk: beter) wat extra voeding geven, bv laxeert namelijk wel i.t.t. water. Extra water geven is een fv advies
pi_74782905
oh lekker handig dan

maar ik leg haar al veel meer dan normaal aan maar het lijkt niet echt te helpen. Overigens heeft de fysio ook nog es gevoeld maar die voelde geen gespannen darmen verder ofzo, volgens haar voelde Amélie's buikje niet alsof ze al bijna 2 weken niet gepoept heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74783085
dat valt mij altijd op, als er weinig gepoept wordt dat de plasluiers dan ook veel voller lijken te zijn ineens. Misschien dikt ze het in.

Dank je Bar! Over een uurtje ga ik weg. Ik ben heel benieuwd hoe Ko zich gaat houden, 6 uur in de trein... Ach dat zal wel veel lopen zijn. En naar buiten kijken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74783201
vooral dat buitenkijken zal hem wel wat tegenvallen denk ik zo

Hier ligt een druk smakkend kindje uitbundig te duimen, het kan wederom niet zonder gepast volume
pi_74783205
dames effe een vraagje: iemand al een oproep voor de mex griepprik gehad? Die zou toch deze week komen?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:16:27 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74783260
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Chan het volgende:
Dankdank Ik ga het gewoon proberen met direct aanleggen... Als het zoet is zal hij het vast niet naar buiten werken..
Oh en we komen niet naar de meet helaas.. Maar spuitje is ook een goed idee eventueel
Ca.ra gaf laatst nog een tip over zo'n fingerfeedingspuitje (heet dat zo?). Dat deed ze dan gelijkertijd met de voeding aan de borst en dat werkte prima door het flexibele uiteinde...
pi_74786012
Wat gaan jullie snel zeg

Bar geen ontaarde moeder hoor, of ik ben er ook 1... Wij hebben het geluid zelfs vaak uitstaan... alleen de lichtjes die bij het minste geluid heen en weer flitsen zeggen vaak al genoeg

Vicky Tess dacht vast dat je je verveelde en wel wat was kon gebruiken

Kersjes wat vervelend zeg Kan me goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet. Kan je niet vragen of degene die dan op Toby past ook de draagdoek wil proberen? Ik heb "geluk" omdat ik nu zonder werk zit, maar binnenkort moet ik beginnen met solliciteren en daar kijk ik ook echt nog niet naar uit. Mijn contract loopt eind januari af, maar ja daarna zal ik toch echt een andere baan moeten hebben.

Esmee heeft gisteren weer lang gehuild. Van 16 uur tot 20.30 uur. Daarna is ze in slaap gevallen en om 7.30 schrok ik vanmorgen van haar wakker
pi_74786130
Oproep voor de Mex griep heb ik voor de oudste (2) vandaag gehad, voor mezelf nog niet, maar in die brief staat dat huisgenoten van jonge babys op dezelfde dag aan de beurt zijn, dus ik verwacht toch voor mezelf ook een brief morgen ofzo... De 25e is het hier.
pi_74786472
Het probleem met die prik is dat wij de week dat je de tweede krijgt op vakantie willen. En ik moet dus effe kijken of ik kan regelen dat we prik twee of op vrijdag of op maandag mogen halen, we gaan een midweekje.
Werken...ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er wel zin in. Alleen niet zo in de baan die ik nu heb. Ben dus wel aan het solliciteren, maar dat schiet nog niet echt op.
Stiemie, dat is een lange nacht! Wel jammer dat ze van te voren zo moet huilen zeg.
O enne, wij hebben vaak genoeg ook alleen de lampjes aan staan van de babyfoon.
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:18:28 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74790443
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Nijna het volgende:
Oproep voor de Mex griep heb ik voor de oudste (2) vandaag gehad, voor mezelf nog niet, maar in die brief staat dat huisgenoten van jonge babys op dezelfde dag aan de beurt zijn, dus ik verwacht toch voor mezelf ook een brief morgen ofzo... De 25e is het hier.
Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??

Iemand tips voor sokken-uit-schoppende-babies?

Bar, jeetje, voel je geen ontaarde moeder!!! Dat ben je niet hoor, je doet er toch alles aan!?
Huup, nog steeds geen ontlasting voor je meisje? Dat is idd lang. Maar ja, je kan t er moeilijk uittrekken . Ik zou goed in de gaten houden of ze geen last heeft en als je denkt van wel, kunnen ze volgens mij met een echo zien hoe vol de boel zit. Dacht ik. En anders laxeermiddel? Of vind je dat te heftig? (wel via ha natuurlijk).
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:19:36 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74790484
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef mefke79 het volgende:
Het probleem met die prik is dat wij de week dat je de tweede krijgt op vakantie willen. En ik moet dus effe kijken of ik kan regelen dat we prik twee of op vrijdag of op maandag mogen halen, we gaan een midweekje.

O enne, wij hebben vaak genoeg ook alleen de lampjes aan staan van de babyfoon.
Ik dacht dat dat wel mocht. Op de site van de ggd staat eea uitgelegd. Volgens mij is de tijd wel belangrijk. Dus op een andere dag, maar wel dezelfde tijd.

Lampjes aan *check* geluid uit *check*
pi_74791429
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:

Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zitten
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:49:12 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74791603
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zitten
Kniekousjes gaan hier ook uit! Maillotjes onder een lange broek? Dat lijkt me lastig met verschonen.... bovendien vind ik maillotjes toch wel een beetje meisjesachtig. Hmm... lastigerds!!
pi_74792018
MIkoxx, ik heb Driekus nu zootjes aangedaan (leren slofjes) die blijven wel iets beter zitten, maar geven geen garantie. TJa, dan krijgt ie maar koude voeten....

Over het prikken: ik kan via een site wel de locatie opzoeken, maar die wist ik eigenlijk al want hier moet iedereen gewoon naar het cb waar je normaal ook komt. Maar nou zeiden ze net op tv (regionale tv) dat je perse op een bepaalde dag en tijd moet en dat je dat niet kan verzetten. Tja, ik ga toch echt niet voor een prik terugrijden naar hier. Nou heb ik wel iemand achter de hand die kan prikken, maar tja, zie dan maar eens aan het vaccin te komen. Effe afwachten dus..
pi_74793086
quote:

[..]

Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??

Op de website staat t entschema, maar dat staat ook in de brief die bij de kaarten voor Mirte zat. Maar ik heb nog geen kaarten voor mezelf... weet dus al wel wanneer ik mag komen...

Sokjes die goed aansluiten bij de enkeltjes helpen wel aardig en anders slofjes eroverheen (bobux/@apies/zootjes)

Mefke, hier staat in de brief dat je ook op een andere dag kan komen, maar dat je wel in de gaten moet houden dat er minstens 21 dagen tussen zit. Daar hoef je ook niet voor de bellen ofzo, kan je gewoon voor komen op andere locatie.
pi_74793444
In Amsterdam wordt massaal gevaccineerd in de RAI, iedereen op 23 en 24 november de eerste en 14 en 15 december de tweede prik. Weet dus niet of daar veel ruimte is om te schuiven. Het zal dus per gemeente verschillend zijn, omdat de aanpak ook per gemeente geregeld is.

Met Senna toch even naar de huisarts geweest vanmiddag. Toch alleen een flinke verkoudheid, maar het hoesten klonk zo naar dat ik zeker wilde weten dat het niet op de longetjes en luchtwegen was geslagen. Hij zei dat het nare hoesten niet fijn klonk, maar dat dat juist een goed teken was. Wanneer dat hoesten een flauw kuchje werd terwijl er wel echt wat te hoesten viel, moesten we meteen terugkomen.

Otrivin gehaald, dat was het enige dat we konden doen om het te verlichten. Dus nu maar hopen dat ze snel een beetje opknapt en dat de volgende verkoudheid die ze oppikt wat minder heftig zal zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74793519
Miss, je kan nog Luuf baby halen en op haar borst, rug en in haar nekje smeren. Beterschap voor je meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74793782
Luuf? Nog nooit van gehoord, maar ik zal er eens naar kijken. Voor nu lijkt het een keer Otrivin ingespoten voor het eten al behoorlijk wat verlichting te geven, gelukkig!

Ow ja, mijn huisarts deed nogal schamper over het neuspeertje
Ik zei dat ik daarmee had geprobeerd om haar neusje wat leeg te halen, en toen lachte hij een keertje schamper en zei: Hm, ja, neuspeertjes. Dat is ook alleen maar de overlevering dat dat iets zou doen, want dat werk natuurlijk helemaal niet. Ja, alleen voor een harder stukje hier of daar, maar niet voor snot achterin de neus.

pi_74793854
Je hebt 2 verschillende Luufs. Je moet de oranje nemen. Het ruikt naar Vicks. Oa. Kruidvat heeft het.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74796145
quote:

[..]
* Om hoek heen spiekt *

Van de kraam kregen we de tip om er haarelastiekjes omheen te doen en dan die elastieken met zo'n zacht ding eromheen zeg maar, beetje duidelijk?
Werkt hier erg goed.
Zoiets zeg maar

Hier ook met de kleine naar de chiropractor geweest, had een aantal nekwervels vast zitten.
Andere voeding wat beter lijkt te gaan mar die ellendige krampjes blijven en vooral 's avonds.
Ligt ie rustig en word ie weer wakker van de krampjes.
Gelukkig kan hij wel goed poepen en scheten.
Straks wel bij mij op schoot in slaap gevallen en zo in bedje gelegd.
Verder wil hij overdag nog niet echt in zijn bed slapen, dan is het gelijk huilen en dan stel ik mezelf wel een tijd voor, 5 of 10 minuten maar soms huilt ie zo hard en dikke tranen, dan kan ik hem ook niet laten liggen maar hij is wel moe want hij gaapt dan wel.
Ook sinds het weekend begonnen met inbakeren en dat laat hij goed toe.
Vandaag is ie alweer 5 weken en iedere week denk ik, oja een week geleden maar dat zal vast herkenbaar zijn?
pi_74798481
senna beterschap, een ui onder haar bedje/wiegje kan ook hoor Miss
pi_74798728
Miss sly er is inderdaad Luuf en baby-Luuf. Maar voordat je Senna helemaal met Luuf insmeert: probeer eerst even een klein plekje uit. Linde heb ik eens heel enthousiast helemaal ge-luuf-ed en die kreeg er rode uitslag van. Soort van middel erger dan de kwaal zeg maar
pi_74798920
Het-is-mij, ik had dat bij de oudste. Elke donderdagavond om 21:09 stond ik de eerste paar maanden wel weer eventjes stil bij zijn geboorte. Maar bij Toby heb ik dat helemaal niet, ik moest laatst zelfs met de kalender erbij gaan zitten tellen hoeveel weken hij nou ook alweer was

Mikoxx, niemand ziet dat ze maillots aan hebben en het is zo lekker warm! Misschien nu nog niet maar als het straks gaat vriezen dan krijgt Toby ze ook gewoon aan hoor. Sokjes blijven hier ook nooit lang zitten namelijk

Miss_Sly, je kan een gesneden rauwe ui naast haar bedje leggen! Dat verlicht ook. Nadeel is alleen dat je zelf dan ook in de stank zit

Zowel mijn moeder als schoonmoeder zijn ervan overtuigd dat de draagdoek veel te veel gedoe is, belastend voor de rug, gevaarlijk, oncomfortabel voor zowel drager als kind, moeilijk en blablabla....
Heb ze regelmatig geprobeerd te overtuigen van het tegendeel maar da's ECHT onbegonnen werk.
Maar de draagdoek is het probleem ook niet hoor, het zit veel dieper bij me

Tja, het valt mij persoonlijk gewoon tegen om een werkende mama te moeten zijn. Ik snap dat niet iedereen het op dezelfde manier ervaart maar zo is het nou eenmaal voor mij en dat is klote. Maar zolang we de Lotto niet winnen is het de keiharde realiteit en dus moet ik me er maar bij neerleggen en proberen zoveel mogelijk te genieten van de momenten dat ik wel bij mijn jongens kan zijn.
pi_74799103
het is mij, best herkenbaar hoor! Ik doe het nu niet meer met weken ofzo, maar af en toe heb ik zulke momentjes. Morgen bijvoorbeeld is het een jaar geleden dat ik een positieve test in m'n handen had. Twee blauwe streepjes, en het resultaat is mijn prachtige meisje *zwijmelmoment*

Kersjes Keiharde realiteit idd.. Ik moet ook aan de bak want we redden het niet, maar niemand wil me aannemen. Ook leuk.
pi_74799260
Kersjes en Innepin
pi_74799293
Kersjes wat jammer dat de oma´s niet willen dragen. En nog vervelender natuurljik dat je toch moet gaan werken. Hier ook heel herkenbaar. Ik was eigenljk ook wel heel blij dat ik niet meer naar mijn oude werk terug hoefde, ook al is het nog zo vervelend om ziek te zijn, dat ik gewoon thuis kon blijven bij Graeme vond ik zó ontzettend fijn. Nu gaat het inmiddels wat beter, moet nog wel even de uitslagen van begin december afwachten, maar als die ook gewoon weer goed zijn, moet ik ook op zoek naar een nieuwe baan. En daar zie ik dan nu zelfs al tegenop.

En ook een voor Innepin.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74799346
Innepin
Succes met solliciteren, en Stiemie en Mefke en alle anderen die (ander) werk willen ook!
pi_74799462
Kersjes, ik begrijp je helemaal. Iedere maand hoop ik dat ik de jackpot win, maar tot die tijd moet ik ook werken en ik zou zo graag toch iig nog een paar maandjes thuis zijn, tot ze ietsje groter is. Succes

innepin ook, succes met zoeken

tessie, wachten op uitslagen dus. Hoe voel je je?

Hier zijn we alweer even bezig een zielig huilend meisje in bed te krijgen. Heb haar zelfs net een zetpilletje gegeven, de lichtste soort. Ze heeft geen koorts, dus dat kan ik niet onderdrukken, dus misschien helpt het haar om een nachtje goed te slapen. Bedje staat een beetje schuin, zodat ze misschien wat beter kan ademen. Helaas geen ui in huis
Ik vind het zo hartverscheurend, dat arme kleine meisje waar ik niets voor kan doen
pi_74799529
Miss hier een dikke knuffel voor jou
pi_74799711
Zieke baby's, zo sneu Miss_Sly...
Ik wens jullie een goede nacht toe en hopelijk gauw weer een gezond meisje

Tessie, ziek zijn is natuurlijk niet het fijnste alternatief inderdaad...
pi_74799858
Jullie zijn lief
pi_74800168
Ooh Miss wat zielig voor Senna. En lijkt me idd hartverscheurend om je baby zo te zien.
Ik voel me de laatste weken heel wat beter. Het hele hevige transpireren is gelukkig zo goed als weg en de hartkloppingen en duizeligheid ook. Geheugen is nog steeds ´stuk´ en het gejaagde gevoel wisselt per dag eigenlijk.. Ben ook wel een stuk minder moe, maar merk wel dat zodra ik wat doe, ik daarna echt wel op ben, dan moet ik de volgende dag echt heel rustig aan doen. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat na een jaar van dit gedoe mijn conditie (die toch al niet zo geweldig was) gewoon helemaal verdwenen is. Maar al met al is het dus een stuk beter dan het geweest is, dus ben heel benieuwd naar de uitslagen en of mn schildklier het dus weer normaal doet nu. Ik hoop het echt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74800639
Fijn dat je je wel beter voelt iig, tessie! En ik hoop met je mee dat je schildklier weer normaal functioneert. Nog een paar weekjes dus?

Ik ga naar bed. Het zetpilletje helpt, denk ik, want ons meisje slaapt. Zoals altijdm et minstens een handje rond een spijl van haar bedje geklemd
Truste
pi_74800777
Ow ja, nog een leuk dingetje: ik belde vanochtend de huisarts nog een keer, om toch maar een afspraak te maken. Dus ik zei: ik heb vanochtend al eerder gebeld, over mijn dochter

dat was heel apart en geweldig en bijzonder om te zeggen
pi_74806589
Miss, hoe is Senna de nacht doorgekomen? Hopelijk gaat het snel wat beter, tis zo sneu als je er zo weinig aan kan doen.
Pff, wat moeten veel moeders hier op zoek naar een nieuwe baan. Dan ben ik heel blij dat ik mijn baan nog heb zeg. Oke, geen idee voor hoe lang nog en als het aan mij ligt vertrek ik, maar toch, bij mij zit er geen haast achter.
Tessie, ik hoop voor jou dat je schildklier inderdaad weer zijn werk doet, heb bij anderen gezien wat voor getob het is als ie of te hard of te zacht werkt. OVerigens, mijn geheugen is ook nog steeds stuk hoor, die hormonen ook.
Driekus moet straks naar de fysio, we gaan lopend, effe lekker weguitwaaien.
pi_74806665
Het zetpilletje heeft goed geholpen! Senna werd na een uurtje wel heel erg verdrietig wakker, dus ik verwachtte toch een slechte nacht, maar nadat schaap haar weer in haar wiegje had gelegd, viel ze snel weer in slaap en moest ik haar vanochtend om 7.45 uur wakker maken! De goede nachtrust heeft haar echt goed gedaan, ze snotterde en hoestte minder en ze zag er beter uit, Hopelijk knapt z enu echt op!
  woensdag 18 november 2009 @ 09:46:25 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74806889
Fijn miss_sly!
pi_74808300
Beterschap met Senna Miss.

Die tip met de haarelastiekjes werkt goed.
Als je het bovenste randje van de sok over het elastiek heen vouwt zie je er niks van.
En het kneld niet af ofzo.

Hier begint het werken me ook weer een beetje tegen te zitten nu het weer meer routine word.
Ik hoop ook maar op de jackpot van de staatsloterij.

Dewi begint ook snotteren. Ik hoop geen MG.
Ook nog geen oproep voor de vaccinatie gehad.
Hopelijk vergeten ze ons niet. Ik vind het toch wel snel gaan nu. Het lijkt wel of in de omgeving steeds meer mensen grieperig worden/zijn.
pi_74809565
Miss Sly wat fijn dat ze zo'n goede nacht gehad heeft!

Huup komt er al wat los bij Amélie?

Tessie fijn dat je je alweer zo'n stuk beter voelt Hopelijk zijn de uitslagen gewoon goed en vind je daarna snel een leuke baan.. Of win je de jackpot Pff dat gun ik echt alle mama's, die jackpot.. Wat een drama is het zeg, dat werken en je kindje achterlaten...

Oh nog over die afzakkende sokken, ik kwam laatst deze tegen, zou moeten helpen om sokken niet af te laten zakken..
pi_74810239
goeiemorgen!

miss fijn dat Senna zo goed geslapen heeft, dat scheelt al de helft in het beter worden. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.

Chan, bij Timo wel?
ik had op advies van mensen in mn omgeving en mensen van hier zelf laxerende reut genomen, dus 2 glazen roosvicee laxo op een dag en van die activia toetjes... nou dat heb ik geweten het zal vast een combinatie van factoren zijn maar ik heb net maar 3 norrit genomen want dit was ook niet de bedoeling
bij mij werkt die meuk wel dus maar ik merk er niets van voor Amélie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74810605
Hier begint er een klein beetje los te komen ja, maar nog geen luiers vol hoor... echt een heel klein beetje aan het billendoekje, en duidelijk anders van structuur dan normaal.. Heel droog, dus logisch dat hij het er niet normaal uit krijgt Hopelijk zet het vandaag door, want hij heeft er nu echt last van
pi_74810696
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!

miss fijn dat Senna zo goed geslapen heeft, dat scheelt al de helft in het beter worden. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.

Chan, bij Timo wel?
ik had op advies van mensen in mn omgeving en mensen van hier zelf laxerende reut genomen, dus 2 glazen roosvicee laxo op een dag en van die activia toetjes... nou dat heb ik geweten het zal vast een combinatie van factoren zijn maar ik heb net maar 3 norrit genomen want dit was ook niet de bedoeling
bij mij werkt die meuk wel dus maar ik merk er niets van voor Amélie.
Goeie shit, die roosvicee!

Maar Amélie nog steeds niet gepoept dus. Op hoeveel dagen zit ze nu? Tot 20 dagen was 'normaal' toch, volgens het cb?
pi_74810803
Jee Amelie nog steeds niet... Huup krijgt ze dan ook niet wat van die norit door de bv?

En Senna lekker geslapen!
pi_74810908
mja ik ben lactose-intolerant dus ik heb normaal al eh niet zo'n moeite met de stoelgang zeg maar. 2 glazen en 2 toetjes was meer dan voldoende om me in bed te krijgen

Euh ze zit nu op dag 14 geloof ik, kan ook dag 13 of dag 15 zijn, dat weet ik niet precies zeker. Ze zit wel op minder dagen nog dan Timo in ieder geval. We gaan wel morgen even naar het inloopspreekuur van de HA, kijken of er wat aan gedaan kan/moet worden. Ik wilde eigk vandaag gaan maar het is beter als ik in de buurt van het toilet blijf

Chan wat vervelend dat ie er nu toch wel last van krijgt ik hoop echt voor je dat hij vandaag of morgen een hele volle luier produceert zonder al teveel moeite. Naar is het toch hè om je kindje met zoveel pijn te zien maar niets te kunnen doen om hem ervan af te helpen. Blegh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74810946
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Stiemie het volgende:
Jee Amelie nog steeds niet... Huup krijgt ze dan ook niet wat van die norit door de bv?

En Senna lekker geslapen!
in de bijsluiter stond van niet.
Ik heb er voor de zekerheid maar 3 genomen ipv de aanbevolen 4. En ze hebben het over niet meer dan 12 op een dag ( ) maar ik hou het voorlopig bij deze 3. Even kijken of dat de ergste narigheid verhelpt, dan vind ik het allang best.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74811237
Jeetje Huup, jammer dat het niet het gewenste effect heeft gehad...
Succes ermee, en hopelijk snel een poepexplosie voor Amelie!
En voor Timo ook!
pi_74811714
Ik hoop ook op een poepexplosie voor Timo en Amélie! Ik wil Tess wel ff langs sturen om voor te doen hoe het moet hoor.. 3x per dag hier..

Ik heb een spreeuwtje in huis. Zodra Tess de fles ziet gaat haar mondje wagenwijd open en gaan dr armpjes naar voren.
Ik ga wel even met dr langs de ha. Ze heeft een rare uitslag in haar nekkie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 november 2009 @ 12:40:05 #87
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74812504
Och Tess... hoop dat het niets ernstigs is!
De kleine-vogeltjes-tactiek herken ik helemaal! Het liefst weillen ze de fles ook nog zelf vasthouden...!

Niet poepende kindjes.... tjemig, wat moeten jullie mama's er nu nog aan doen? Volgens mij raakt dr trucendoos leeg zo langzamerhand!

Senna, beterschap hoor! Een goede nachtrust kan alleen maar goed doen, toch?

Onze mannen krijgens sinds kort bijvoeding in de vorm van fruit en groente. Ik maak alles vers. Nu hebben we het idee dat ze de dagen dat ze fruit/groente krijgen, ze minder goed slapen s nachts. Niet dat ze echt huilen ofzo, maar ze zijn gewoon veel vaker wakker dan anders. Herkent iemand dit? Ik zal de vraag ook in het grote babietjestopic posten (en ja... op zo'n moment vind ik het jammer dat het gesplitst is)
pi_74812652
O, ik wil Driekus ook wel even langsturen om voor te doen hoe poepexplosies werken! Succes huup en chan, ik hoop dat het snel loskomt!

Hier de oproep nog niet binnen voor de prik van de mg en onze postcode stond niet op de lijst van de ggd. Ik gebeld, blijken ze niet alle gegevens van de gemeente doorgekregen te hebben. Nou hoop ik maar dat onze oproepkaarten er dan wel zijn en dat we die per post gewoon krijgen. Wij zijn volgende week donderdag aan de beurt. Wordt een druk dagje hier op het cb, ze prikken hier drie hele dagen van 8.30 tot 18.45. TJa, nieuwbouwwijk he...

Driekus en ik zijn net terug van de fysio, hij gaat goed vooruit. En maar sjansen met de fysiotherapeute, lachen en kletsen, zo leuk om te zien. En zo'n heel klein manneke dat moet trainen op een hele grote fysiobal ziet er ook wel grappig uit. Hij was kappot daarna en viel zo in slaap. En nou heeft ie honger en dan is het net een haai (ipv een spreeuwtje). Hij valt de speen echt aan als je die voor zijn mond houdt.
pi_74812851
Mikokx misschien hebben ze dan gewoon wat meer of eerder trek omdat fruit en groente sneller verteert dan een fles met pap?
  woensdag 18 november 2009 @ 12:56:12 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74813020
Ik vergeet te zeggen dat het slapen overdag eigenlijk heel goed gaat, maar 's nachts niet zo (en dat ging een tijdje heel goed, misschien zijn we verwend (de nacht nadat ze fruit/groente hebben gehad gaat het dus minder goed). De flessen gaan idd niet meer helemaal leeg... maar ja, dat komt natuurlijk door de hapjes. Ik geef expres geen hapje tussen de fles van 16u en 20u, zodat de fles van 20u wel helemaal leeg gaat (dat is een papfles). Misschien is het ook toeval hoor, maar ik dacht: mss zijn er mama's die het herkennen.
pi_74819389
Mijn mannetje wordt echt groot, ik heb net al de eerst lading kleertjes verbannen naar een doos omdat ze gewoon te klein zijn. Eén voordeel: nou liggen er allemaal nieuwe kleertjes klaar in een nieuwe maat
pi_74826232
Gaat hard he mefke? Maar nieuwe kleertjes zijn leuk

Even een vraagje: hoe zit het nu met plasluiers en wat is het gevaar van (te) weinig plasluiers?
Senna heeft eigenlijk sinds gisteren maar 1 echte dikke, volle plasluier gehad. Verder echt behoorlijk lichte luiers. Hoe lang mag dat duren? En hoe kan ik het stimuleren? Ze drinkt volgens mij wel voldoende, maar ze plast gewoon minder dan anders. En het is ook niet dat ze nou diarree heeft ofzo.
pi_74826692
Timo had net een Poepluier...

Langleve de lactulose
pi_74826744
hoera voor de poepluier van Timo
  woensdag 18 november 2009 @ 19:26:35 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74827084
miss, als ze te weinig plasluiers hebben, dan kan het een teken zijn van uitdroging.

heeft eli een keer gehad. (we waren in belgie op vakantie) toen at hij nauwelijks (3 happen erin, 2 eruit) dronk niet echt, en toen hadden we s ochtends om een uur of 11 een luier omgedaan, en toen we om 18u thuis kwamen, zat er welgeteld 1 plasje in. tsja, toen hebben we de hap gebeld
die zei dat hij idd was uitedroogd, maar hij zou er zelf bovenop komen. hij was aan het sjansen met de arts na de halve dag geslapen te hebben en helemaal grauw zien...

dus zolang er regelmatig wordt geplast, niet gekotst, dan zal het wel goed zijn.

ze is toch ook heel erg verkouden? daardoor verlies je natuurlijk ook een hoop vocht.

zolang het snottert en huilt met tranen is ze niet uitgedroogd. lijkt me.

go timo! nu amélie nog
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74827462
Woehoe Timo!!

hier nog niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74827935
GO TIMO!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74828061
Timooooooo, lekkere poeperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 18 november 2009 @ 20:12:07 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74828903
Mijn manneke heeft een bult op zijn koppie.
Ik wilde hem bij het afdrogen na zijn badje net omdraaien op de commode en stootte zomaar met zijn koppie tegen het kastje aan. Er zat een putje in en ik heb hem nog nooit zo hartverscheurend horen huilen.
En nu zit er een bult... Arm ventje.

Het hoort er wel bij, maar dan liever dat hij strakjes als hij kan lopen valt en niet omdat zijn moeder lomp doet.
pi_74829049
och BE.. dikke voor jullie allebei!

Tess heeft niet alleen plekjes in haar nek, haar hele rug zit onder.
En ze is helemaal van Amber Zodra Amber in de buurt komt gaan die handjes naar voren, komt er een hele brede lach op dat smoeltje en gaan de oogjes naar pretstand
Elke avond liggen ze samen in Ambers bed als ik een verhaaltje ga vertellen en Tess vindt het zo leuk.. Die ligt dan alleen maar te schateren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')