abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74779168
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 mnd) deel 3

Babietjes

30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 23-11-2009 12:58:50 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74779208
waarom spuugt een kind alles onder als je het net verschoond hebt??
M. had Tess net helemaal omgekleed omdat haar trui en romper zeiknat waren. NOg geen minuut later spuugt ze weer over haar trui.. *zucht*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74779239
Om je bezig te houden, Vicky. Anders zou het ook maar saai zijn hè.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74779264
Laatste post's uit het oude topic:
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef Poppedein het volgende:
jammer dat de osteopaat niets extra's voor jullie kon betekenen Bar, maar wat fijn dat t met Roy verder zo goed gaat!!

En ssserpente, wat jammer en omslachtig! Hier heb je 3 groepen: baby, dreumes en kleuter. Tis gewoon inlopen en vol is vol. Kan ook vervelend zijn als je daar met je hele hebben en houden staat, maar t is eigenlijk zelden echt vol zeiden ze. En voor mij, met mn onregelmatige werkdagen is dit ook wel zo handig, dan mis ik niet gelijk de halve cursus als ik toevallig 2 wkn achter elkaar niet kan!
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, wachtlijsten? Oe, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Nou zijn er hier 3 zwembaden in de buurt, dus ik kan altijd nog naar een andere gaan, maar ik zit ook met die tijden ja. Maar eens even bellen binnenkort.
Bar, jammer dat de osteopaat niets voor Roy kan doen. Hopelijk is het niets ernstigs en groeit ie er zo overheen
Haha, een constant draaiende Willow. Lijkt me niet handig voor jou Innepin, je moet er maar snel leren dat ze ook de andere kant op kan rollen.
Evi, lekker smoeltje!

Mijn kleine man wordt ineens groot! Gisteren had ik al ruzie met een romper met lange mouwen die ineens korte mouwen had en vandaag was een broekje 56 toch wel heel erg kort. Heb em nu dus maar in een romper 62/68 (die dan weer te breed is) gehesen. En daaroverheen een broek en zijn joggingvest in 62. Het ziet er zo heerlijk stoer uit, echt een mannetje. Deze groeispurt kwam goed uit, mijn manager komt vanmiddag langs en ik wil natuurlijk wel even showen met het manneke. (en met mijn vermogen om weer mijn eigen spijkerbroeken aan te kunnen...goh, is het duidelijk dat ik niet zo dol ben op mijn mananger??)
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:50 schreef Stiemie het volgende:
Ivan welkom Wat ben jij een flinkerd

Pff zit een paard agen bij mijn ouders in Putten en de verbinding was dus een paar dagen weg Dus nu eerst veeeeel bijlezen...
pi_74779335
ze vond dat je te weinig was had vicky
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74779347
Vicky, ja kan haar natuurlijk ook gewoon een plastic zak als truitje geven, die doe je gewoon af met een doekje Herkenbaar hoor, al heb ik hier meestal met luiers. Net iets nieuws aan, poept ie het onder. En dan zul je ook zien dat je net de wasmachine aan hebt staan met babywas....Die ukken kunnen niet echt timen.
pi_74779652
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef _Bar_ het volgende:
ze vond dat je te weinig was had vicky
dat zal het zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74779686
Senna, snottertje . Hopelijk voel je je gauw beter meiske!

Niels, lekkere wijsneus!

Stoere Lena voor het eerst zwemmen en het gelijk al zo goed volhouden!

Bar, op zich fijn dat het zo goed met Roy gaat, maar moeilijk dat er nog geen verklaring en verbetering is mbt het krijsen en spugen.

Ssserpente, pffff zo'n wachtlijst voor het babyzwemmen... .
Wij hadden in onze oude woonplaats gewoon inlopen en hoe het hier is weet ik eigenlijk niet, ben nog niet geweest.

Mefke, succes met je manager .

Tess, mama lekker bezig houden he

Iris vond mijn trui blijkbaar niet mooi, want ze legde er zo'n mooie witte flats op toen ik haar naar bed bracht... Waar ze overigens alweer een tijdje in ligt te s l a p e n (voorzichtige , maar ja wvk komt straks langs en dan gaan ze zich ineens voorbeeldig gedragen natuurlijk... misschien kan ze elke dag even langskomen ).
Fake it till you make it...
pi_74779849
Ben ik erg ontaard dat ik het geluid van de babyfoon tegenwoordig al zo zacht zet dat je het krijsen al bijna niet meer hoort, als Roy in zijn bed ligt

Hij is echt zo moe maar gaat dan niet slapen in zijn bed, dus eerst zeker een dikke 15 min krijsen alvorens hij slaapt (hij krijst zichzelf zo moe dat hij dan uitgeput in slaap valt, en omdat hij dus overdag weinig slaapt (max 1 uur sinds 8.00 vanmorgen) slaapt hij daardoor de nachten dus ook door. Hij is gewoon zo moe dan.
Maar waarom het op deze mannier moet geen idee
pi_74779970
Nou Bar, ik kan het me eigenlijk wel voorstellen... ik vind je geen ontaarde moeder!

Wij hadden een goede nacht, het was kwart over vijf al toen ze kwam vanmorgen, maar ze was gisteren ook bijna de hele dag wakker geweest... zo moe en dan niet in slaap vallen he...).
pi_74780121
Bar, natuurlijk niet. Er zijn heel veel baby's die het huilen nodig hebben voor ze in slaap vallen. Daar kan je dan wel naar gaan zitten luisteren maar wat schiet je daar mee op? Hij valt na een kwartiertje in slaap, zeg je zelf. Het is niet alsof je 'm een uur lang overstuur laat krijsen ofzo.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74780216
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Vicky het volgende:
waarom spuugt een kind alles onder als je het net verschoond hebt??
M. had Tess net helemaal omgekleed omdat haar trui en romper zeiknat waren. NOg geen minuut later spuugt ze weer over haar trui.. *zucht*
Haha, zo herkenbaar
Hier ook echt altijd na het badderen, op de een of andere manier steeds net niet op de zorgvuldig neergelegde spuugdoekjes.

Claudia, gefeliciteerd en welkom hier met je mooie reus

En wat een mooie foto's en filmpjes zag ik in het vorige topic voorbijkomen

Ik heb het druk. Hier in en om het huis maar ook zeker in mijn hoofd. Vrijdag is mijn eerste werkdag en ik schiet elke keer weer vol als ik er aan denk, zie er als een berg tegenop
En al het georganiseer en geklooi met brengen, halen, kolven, haasten en stressen... En vooral het gemis, en niet alleen van mij!
Toby is een echt mama's kindje en behoorlijk eenkennig. je merkt gewooon dat hij het heel erg nodig heeft om dichtbij me te zijn en veel gedragen te worden, daar geniet hij zo van en het maakt hem rustig.
Hij zit heel veel bij me in de draagdoek maar dat gaan M. en de oma's niet doen straks. Hoe zal hij hiermee om gaan? Veel huilen ben ik bang met als gevolg dat zij straks zitten met handen tekort vanwege een continue aandacht opeisende huilbaby, en mijn kleine ventje die verdrietig en verward is 3 dagen in de week dat hij zijn mama moet missen
Pffff, ik blijf maar malen en vind dit zo moeilijk! Veel meer nog dan toen met Devin, hij was veel minder eenkennig en aanhankelijk dan Toby en vond het ook fijn om door anderen geknuffeld en getroost te worden. In tegenstelling tot Toby, M. kan hem nog altijd niet troosten hoewel we dat regelmatig "geoefend" hebben
Het gaat enorm tegen mijn gevoel in, voelt aan alle kanten zo fout om mijn kinderen "in de steek te laten" maar ik heb geen keus!! Op enkel manlief's salaris gaan we het gewoon niet redden en dus moet ik werken. Het is gewoon niet anders en dat frustreert
.... met gevoel voor drama....
pi_74780338
Ja na een kwartiertje valt hij lekker in slaap.
Meestal wacht ik dan nog 5 min en dan ga ik even kijken,(kan ik hem gelijk weer toedekken, want driftkikkertje als hij is schopt dan alles weg)
Nee een uurlang overstuur krijsen dat trek ik zelf niet, vind een kwartier al lang, maar eruit halen voor die tijd heeft geen zin, want dan begint het riedeltje opnieuw en dan slaapt hij zoiezo de komende tijd niet.

Nijna gelukkig wel een goede nacht gehad, en dat zo moe zijn en dan niet in slaap kunnen vallen herkenbaar.
meestal leg ik Roy dan in de wandelwagen en ga ik rondjes rijden door het huis, of in de maxi en met de auto een rondje rijden.
pi_74780345
Kers logisch dat je er tegenop ziet zeg. Ik geef je gewoon een knuffel
pi_74780386
Ja rondjes rijden, ik ben laatst in de kou en miezer maar gaan lopen. Mirte mee (arm ding) en toen sliep Iris. Hadden wij onze frisse neus in elk geval ook weer gehaald .
pi_74780511
Tess Had je moeder nog niet genoeg was?

Ohw Kersjes ik moet er van huilen Heel veel succes vrijdag

Timo heeft nog steeds niet gepoept, al 16 dagen nu, we zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en hebben lactulose gekregen... Dat moeten we vermengen met afgekolfde melk en dan met een fles geven.. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben het gewoon zo op een lepeltje te geven? Volgens de huisarts kon dat niet omdat hij het dan weer zou uitspugen..
pi_74780541
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef _Bar_ het volgende:
Ben ik erg ontaard dat ik het geluid van de babyfoon tegenwoordig al zo zacht zet dat je het krijsen al bijna niet meer hoort, als Roy in zijn bed ligt

Hij is echt zo moe maar gaat dan niet slapen in zijn bed, dus eerst zeker een dikke 15 min krijsen alvorens hij slaapt (hij krijst zichzelf zo moe dat hij dan uitgeput in slaap valt, en omdat hij dus overdag weinig slaapt (max 1 uur sinds 8.00 vanmorgen) slaapt hij daardoor de nachten dus ook door. Hij is gewoon zo moe dan.
Maar waarom het op deze mannier moet geen idee
Natuurlijk niet! Kan het me zelfs heel goed voorstellen!

Gek wel, Lente slaapt ook erg weinig overdag, maar daar lijkt ze weinig last van te hebben. Nu heeft ze bijvoorbeeld vanaf half tien vanochtend nog maar een half uurtje geslapen in de doek. Maar zodra ik 'r in bed leg, blijft ze vrolijk met open ogen om zich heen kijken. Huilen doet ze dan gelukkig niet. En na een half uurtje koekeloeren, haal ik 't dan meestal toch maar weer uit d'r bedje.

Meestal slaapt ze na de laatste middagvoeding (drie / vier uur) nog een uurtje en dan 's nachts van 21:00 tot 10:00.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 17-11-2009 13:58:38 ]
pi_74780571
Bar, je bent geen otnaarde moeder hoor!
Ik laat Tess soms ook wel eens iets langer huilen. De ene keer heeft ze wat meer moeite om in slaap te komen dan de andere keer.

Kers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74780594
Kersjes geniet nog maar extra veel dan deze daagjes samen

Hier hebben wij toen de zantac met een spuitje toegediend, zo in zijn mondje gespoten en dan gelijk een bv erachteraan.
Chan, als je het zou geven vanaf een lepeltje en je dan al voor zover klaar zit zodat je Timo gelijk aan kan leggen.
probeer het eens, lukt het dan niet kun je het altijd nog via een flesje geven.
(kwam jij ook naar de meet Chan? heb nog een hele schone spuit liggen die je eventueel zo kan gebruiken.)
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:52:23 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74780633
Lactulose is heel erg zoet dus misschien vindt hij het juist heel erg lekker zo van een lepeltje!
Ik zou het gewoon uitproberen Chan...
pi_74780651
Oh en wat ik nog wilde zeggen ook... Bar, je bent zeker geen ontaarde moeder! Je doet het juist zo goed
pi_74780701
Chan, anders kan je bij de apotheek ook een spuitje vragen, die hebben ze vaak wel liggen. Dat werkte hier met antibiotica toen bij Mirte ook goed (lepeltje was geen doen, althans, de hoeveelheid was te groot dat werd een grote knoeiboel).
Maar proberen kan altijd toch...
pi_74780756
Dankdank Ik ga het gewoon proberen met direct aanleggen... Als het zoet is zal hij het vast niet naar buiten werken..
Oh en we komen niet naar de meet helaas.. Maar spuitje is ook een goed idee eventueel
pi_74780825
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Chan het volgende:
Tess Had je moeder nog niet genoeg was?

Ohw Kersjes ik moet er van huilen Heel veel succes vrijdag

Timo heeft nog steeds niet gepoept, al 16 dagen nu, we zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en hebben lactulose gekregen... Dat moeten we vermengen met afgekolfde melk en dan met een fles geven.. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben het gewoon zo op een lepeltje te geven? Volgens de huisarts kon dat niet omdat hij het dan weer zou uitspugen..
geen ervaring met lactulose, Amélie heeft ook nog steeds niet gepoept, zitten nu op dag 13 geloof ik. Ik heb haar gister een half lepeltje roosvicee laxo gegeven en gelijk daarachteraan borstvoeding. Ze vond het lekker maar het haalde niets uit zonder echt doktersadvies durf ik verder niets te geven eigk.
Dus ik geloof dat wij binnenkort ook maar eens naar de huisarts gaan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74780939
jeutje.. al 13 dagen neit gepoept.. pff vervelend voor je meisje Huup!

Hier wel ervaring met lactulose, althans bij Amber. Wij gaven het via een spuitje in haar wangzak. Dat hielp helaas maar tijdelijk. Ik ben nog steeds groot 'fan' van olijfolie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')