Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:
Iemand tips voor sokken-uit-schoppende-babies?
Kniekousjes gaan hier ook uit! Maillotjes onder een lange broek? Dat lijkt me lastig met verschonen.... bovendien vind ik maillotjes toch wel een beetje meisjesachtig. Hmm... lastigerds!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zitten
Op de website staat t entschema, maar dat staat ook in de brief die bij de kaarten voor Mirte zat. Maar ik heb nog geen kaarten voor mezelf... weet dus al wel wanneer ik mag komen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??
* Om hoek heen spiekt *quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
miss fijn dat Senna zo goed geslapen heeft, dat scheelt al de helft in het beter worden. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.
Chan,bij Timo wel?
ik had op advies van mensen in mn omgeving en mensen van hier zelf laxerende reut genomen, dus 2 glazen roosvicee laxo op een dag en van die activia toetjes... nou dat heb ik gewetenhet zal vast een combinatie van factoren zijn maar ik heb net maar 3 norrit genomen want dit was ook niet de bedoeling
![]()
bij mij werkt die meuk wel dus maar ik merk er niets van voor Amélie.
in de bijsluiter stond van niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Stiemie het volgende:
Jee Amelie nog steeds niet... Huup krijgt ze dan ook niet wat van die norit door de bv?
En Senna lekker geslapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |