abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 09:46:25 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74806889
Fijn miss_sly!
pi_74808300
Beterschap met Senna Miss.

Die tip met de haarelastiekjes werkt goed.
Als je het bovenste randje van de sok over het elastiek heen vouwt zie je er niks van.
En het kneld niet af ofzo.

Hier begint het werken me ook weer een beetje tegen te zitten nu het weer meer routine word.
Ik hoop ook maar op de jackpot van de staatsloterij.

Dewi begint ook snotteren. Ik hoop geen MG.
Ook nog geen oproep voor de vaccinatie gehad.
Hopelijk vergeten ze ons niet. Ik vind het toch wel snel gaan nu. Het lijkt wel of in de omgeving steeds meer mensen grieperig worden/zijn.
pi_74809565
Miss Sly wat fijn dat ze zo'n goede nacht gehad heeft!

Huup komt er al wat los bij Amélie?

Tessie fijn dat je je alweer zo'n stuk beter voelt Hopelijk zijn de uitslagen gewoon goed en vind je daarna snel een leuke baan.. Of win je de jackpot Pff dat gun ik echt alle mama's, die jackpot.. Wat een drama is het zeg, dat werken en je kindje achterlaten...

Oh nog over die afzakkende sokken, ik kwam laatst deze tegen, zou moeten helpen om sokken niet af te laten zakken..
pi_74810239
goeiemorgen!

miss fijn dat Senna zo goed geslapen heeft, dat scheelt al de helft in het beter worden. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.

Chan, bij Timo wel?
ik had op advies van mensen in mn omgeving en mensen van hier zelf laxerende reut genomen, dus 2 glazen roosvicee laxo op een dag en van die activia toetjes... nou dat heb ik geweten het zal vast een combinatie van factoren zijn maar ik heb net maar 3 norrit genomen want dit was ook niet de bedoeling
bij mij werkt die meuk wel dus maar ik merk er niets van voor Amélie.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74810605
Hier begint er een klein beetje los te komen ja, maar nog geen luiers vol hoor... echt een heel klein beetje aan het billendoekje, en duidelijk anders van structuur dan normaal.. Heel droog, dus logisch dat hij het er niet normaal uit krijgt Hopelijk zet het vandaag door, want hij heeft er nu echt last van
pi_74810696
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!

miss fijn dat Senna zo goed geslapen heeft, dat scheelt al de helft in het beter worden. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.

Chan, bij Timo wel?
ik had op advies van mensen in mn omgeving en mensen van hier zelf laxerende reut genomen, dus 2 glazen roosvicee laxo op een dag en van die activia toetjes... nou dat heb ik geweten het zal vast een combinatie van factoren zijn maar ik heb net maar 3 norrit genomen want dit was ook niet de bedoeling
bij mij werkt die meuk wel dus maar ik merk er niets van voor Amélie.
Goeie shit, die roosvicee!

Maar Amélie nog steeds niet gepoept dus. Op hoeveel dagen zit ze nu? Tot 20 dagen was 'normaal' toch, volgens het cb?
pi_74810803
Jee Amelie nog steeds niet... Huup krijgt ze dan ook niet wat van die norit door de bv?

En Senna lekker geslapen!
pi_74810908
mja ik ben lactose-intolerant dus ik heb normaal al eh niet zo'n moeite met de stoelgang zeg maar. 2 glazen en 2 toetjes was meer dan voldoende om me in bed te krijgen

Euh ze zit nu op dag 14 geloof ik, kan ook dag 13 of dag 15 zijn, dat weet ik niet precies zeker. Ze zit wel op minder dagen nog dan Timo in ieder geval. We gaan wel morgen even naar het inloopspreekuur van de HA, kijken of er wat aan gedaan kan/moet worden. Ik wilde eigk vandaag gaan maar het is beter als ik in de buurt van het toilet blijf

Chan wat vervelend dat ie er nu toch wel last van krijgt ik hoop echt voor je dat hij vandaag of morgen een hele volle luier produceert zonder al teveel moeite. Naar is het toch hè om je kindje met zoveel pijn te zien maar niets te kunnen doen om hem ervan af te helpen. Blegh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74810946
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Stiemie het volgende:
Jee Amelie nog steeds niet... Huup krijgt ze dan ook niet wat van die norit door de bv?

En Senna lekker geslapen!
in de bijsluiter stond van niet.
Ik heb er voor de zekerheid maar 3 genomen ipv de aanbevolen 4. En ze hebben het over niet meer dan 12 op een dag ( ) maar ik hou het voorlopig bij deze 3. Even kijken of dat de ergste narigheid verhelpt, dan vind ik het allang best.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74811237
Jeetje Huup, jammer dat het niet het gewenste effect heeft gehad...
Succes ermee, en hopelijk snel een poepexplosie voor Amelie!
En voor Timo ook!
.... met gevoel voor drama....
pi_74811714
Ik hoop ook op een poepexplosie voor Timo en Amélie! Ik wil Tess wel ff langs sturen om voor te doen hoe het moet hoor.. 3x per dag hier..

Ik heb een spreeuwtje in huis. Zodra Tess de fles ziet gaat haar mondje wagenwijd open en gaan dr armpjes naar voren.
Ik ga wel even met dr langs de ha. Ze heeft een rare uitslag in haar nekkie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:40:05 #87
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74812504
Och Tess... hoop dat het niets ernstigs is!
De kleine-vogeltjes-tactiek herken ik helemaal! Het liefst weillen ze de fles ook nog zelf vasthouden...!

Niet poepende kindjes.... tjemig, wat moeten jullie mama's er nu nog aan doen? Volgens mij raakt dr trucendoos leeg zo langzamerhand!

Senna, beterschap hoor! Een goede nachtrust kan alleen maar goed doen, toch?

Onze mannen krijgens sinds kort bijvoeding in de vorm van fruit en groente. Ik maak alles vers. Nu hebben we het idee dat ze de dagen dat ze fruit/groente krijgen, ze minder goed slapen s nachts. Niet dat ze echt huilen ofzo, maar ze zijn gewoon veel vaker wakker dan anders. Herkent iemand dit? Ik zal de vraag ook in het grote babietjestopic posten (en ja... op zo'n moment vind ik het jammer dat het gesplitst is)
pi_74812652
O, ik wil Driekus ook wel even langsturen om voor te doen hoe poepexplosies werken! Succes huup en chan, ik hoop dat het snel loskomt!

Hier de oproep nog niet binnen voor de prik van de mg en onze postcode stond niet op de lijst van de ggd. Ik gebeld, blijken ze niet alle gegevens van de gemeente doorgekregen te hebben. Nou hoop ik maar dat onze oproepkaarten er dan wel zijn en dat we die per post gewoon krijgen. Wij zijn volgende week donderdag aan de beurt. Wordt een druk dagje hier op het cb, ze prikken hier drie hele dagen van 8.30 tot 18.45. TJa, nieuwbouwwijk he...

Driekus en ik zijn net terug van de fysio, hij gaat goed vooruit. En maar sjansen met de fysiotherapeute, lachen en kletsen, zo leuk om te zien. En zo'n heel klein manneke dat moet trainen op een hele grote fysiobal ziet er ook wel grappig uit. Hij was kappot daarna en viel zo in slaap. En nou heeft ie honger en dan is het net een haai (ipv een spreeuwtje). Hij valt de speen echt aan als je die voor zijn mond houdt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74812851
Mikokx misschien hebben ze dan gewoon wat meer of eerder trek omdat fruit en groente sneller verteert dan een fles met pap?
  woensdag 18 november 2009 @ 12:56:12 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74813020
Ik vergeet te zeggen dat het slapen overdag eigenlijk heel goed gaat, maar 's nachts niet zo (en dat ging een tijdje heel goed, misschien zijn we verwend (de nacht nadat ze fruit/groente hebben gehad gaat het dus minder goed). De flessen gaan idd niet meer helemaal leeg... maar ja, dat komt natuurlijk door de hapjes. Ik geef expres geen hapje tussen de fles van 16u en 20u, zodat de fles van 20u wel helemaal leeg gaat (dat is een papfles). Misschien is het ook toeval hoor, maar ik dacht: mss zijn er mama's die het herkennen.
pi_74819389
Mijn mannetje wordt echt groot, ik heb net al de eerst lading kleertjes verbannen naar een doos omdat ze gewoon te klein zijn. Eén voordeel: nou liggen er allemaal nieuwe kleertjes klaar in een nieuwe maat
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74826232
Gaat hard he mefke? Maar nieuwe kleertjes zijn leuk

Even een vraagje: hoe zit het nu met plasluiers en wat is het gevaar van (te) weinig plasluiers?
Senna heeft eigenlijk sinds gisteren maar 1 echte dikke, volle plasluier gehad. Verder echt behoorlijk lichte luiers. Hoe lang mag dat duren? En hoe kan ik het stimuleren? Ze drinkt volgens mij wel voldoende, maar ze plast gewoon minder dan anders. En het is ook niet dat ze nou diarree heeft ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74826692
Timo had net een Poepluier...

Langleve de lactulose
pi_74826744
hoera voor de poepluier van Timo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 18 november 2009 @ 19:26:35 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74827084
miss, als ze te weinig plasluiers hebben, dan kan het een teken zijn van uitdroging.

heeft eli een keer gehad. (we waren in belgie op vakantie) toen at hij nauwelijks (3 happen erin, 2 eruit) dronk niet echt, en toen hadden we s ochtends om een uur of 11 een luier omgedaan, en toen we om 18u thuis kwamen, zat er welgeteld 1 plasje in. tsja, toen hebben we de hap gebeld
die zei dat hij idd was uitedroogd, maar hij zou er zelf bovenop komen. hij was aan het sjansen met de arts na de halve dag geslapen te hebben en helemaal grauw zien...

dus zolang er regelmatig wordt geplast, niet gekotst, dan zal het wel goed zijn.

ze is toch ook heel erg verkouden? daardoor verlies je natuurlijk ook een hoop vocht.

zolang het snottert en huilt met tranen is ze niet uitgedroogd. lijkt me.

go timo! nu amélie nog
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74827462
Woehoe Timo!!

hier nog niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74827935
GO TIMO!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74828061
Timooooooo, lekkere poeperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 18 november 2009 @ 20:12:07 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74828903
Mijn manneke heeft een bult op zijn koppie.
Ik wilde hem bij het afdrogen na zijn badje net omdraaien op de commode en stootte zomaar met zijn koppie tegen het kastje aan. Er zat een putje in en ik heb hem nog nooit zo hartverscheurend horen huilen.
En nu zit er een bult... Arm ventje.

Het hoort er wel bij, maar dan liever dat hij strakjes als hij kan lopen valt en niet omdat zijn moeder lomp doet.
pi_74829049
och BE.. dikke voor jullie allebei!

Tess heeft niet alleen plekjes in haar nek, haar hele rug zit onder.
En ze is helemaal van Amber Zodra Amber in de buurt komt gaan die handjes naar voren, komt er een hele brede lach op dat smoeltje en gaan de oogjes naar pretstand
Elke avond liggen ze samen in Ambers bed als ik een verhaaltje ga vertellen en Tess vindt het zo leuk.. Die ligt dan alleen maar te schateren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')