Het-is-mij, ik had dat bij de oudste. Elke donderdagavond om 21:09 stond ik de eerste paar maanden wel weer eventjes stil bij zijn geboorte. Maar bij Toby heb ik dat helemaal niet, ik moest laatst zelfs met de kalender erbij gaan zitten tellen hoeveel weken hij nou ook alweer was
Mikoxx, niemand ziet dat ze maillots aan hebben en het is zo lekker warm! Misschien nu nog niet maar als het straks gaat vriezen dan krijgt Toby ze ook gewoon aan hoor. Sokjes blijven hier ook nooit lang zitten namelijk
Miss_Sly, je kan een gesneden rauwe ui naast haar bedje leggen! Dat verlicht ook. Nadeel is alleen dat je zelf dan ook in de stank zit
Zowel mijn moeder als schoonmoeder zijn ervan overtuigd dat de draagdoek veel te veel gedoe is, belastend voor de rug, gevaarlijk, oncomfortabel voor zowel drager als kind, moeilijk en blablabla....
Heb ze regelmatig geprobeerd te overtuigen van het tegendeel maar da's ECHT onbegonnen werk.
Maar de draagdoek is het probleem ook niet hoor, het zit veel dieper bij me
Tja, het valt mij persoonlijk gewoon tegen om een werkende mama te moeten zijn. Ik snap dat niet iedereen het op dezelfde manier ervaart maar zo is het nou eenmaal voor mij en dat is klote. Maar zolang we de Lotto niet winnen is het de keiharde realiteit en dus moet ik me er maar bij neerleggen en proberen zoveel mogelijk te genieten van de momenten dat ik
wel bij mijn jongens kan zijn.
.... met gevoel voor drama....