abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74791429
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef mikoxx het volgende:

Iemand tips voor sokken-uit-schoppende-babies?
Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zitten
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:49:12 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74791603
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Al kniekousjes of maillotjes geprobeert? Die blijven hier goed zitten
Kniekousjes gaan hier ook uit! Maillotjes onder een lange broek? Dat lijkt me lastig met verschonen.... bovendien vind ik maillotjes toch wel een beetje meisjesachtig. Hmm... lastigerds!!
pi_74792018
MIkoxx, ik heb Driekus nu zootjes aangedaan (leren slofjes) die blijven wel iets beter zitten, maar geven geen garantie. TJa, dan krijgt ie maar koude voeten....

Over het prikken: ik kan via een site wel de locatie opzoeken, maar die wist ik eigenlijk al want hier moet iedereen gewoon naar het cb waar je normaal ook komt. Maar nou zeiden ze net op tv (regionale tv) dat je perse op een bepaalde dag en tijd moet en dat je dat niet kan verzetten. Tja, ik ga toch echt niet voor een prik terugrijden naar hier. Nou heb ik wel iemand achter de hand die kan prikken, maar tja, zie dan maar eens aan het vaccin te komen. Effe afwachten dus..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74793086
quote:

[..]

Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??

Op de website staat t entschema, maar dat staat ook in de brief die bij de kaarten voor Mirte zat. Maar ik heb nog geen kaarten voor mezelf... weet dus al wel wanneer ik mag komen...

Sokjes die goed aansluiten bij de enkeltjes helpen wel aardig en anders slofjes eroverheen (bobux/@apies/zootjes)

Mefke, hier staat in de brief dat je ook op een andere dag kan komen, maar dat je wel in de gaten moet houden dat er minstens 21 dagen tussen zit. Daar hoef je ook niet voor de bellen ofzo, kan je gewoon voor komen op andere locatie.
Fake it till you make it...
pi_74793444
In Amsterdam wordt massaal gevaccineerd in de RAI, iedereen op 23 en 24 november de eerste en 14 en 15 december de tweede prik. Weet dus niet of daar veel ruimte is om te schuiven. Het zal dus per gemeente verschillend zijn, omdat de aanpak ook per gemeente geregeld is.

Met Senna toch even naar de huisarts geweest vanmiddag. Toch alleen een flinke verkoudheid, maar het hoesten klonk zo naar dat ik zeker wilde weten dat het niet op de longetjes en luchtwegen was geslagen. Hij zei dat het nare hoesten niet fijn klonk, maar dat dat juist een goed teken was. Wanneer dat hoesten een flauw kuchje werd terwijl er wel echt wat te hoesten viel, moesten we meteen terugkomen.

Otrivin gehaald, dat was het enige dat we konden doen om het te verlichten. Dus nu maar hopen dat ze snel een beetje opknapt en dat de volgende verkoudheid die ze oppikt wat minder heftig zal zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74793519
Miss, je kan nog Luuf baby halen en op haar borst, rug en in haar nekje smeren. Beterschap voor je meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74793782
Luuf? Nog nooit van gehoord, maar ik zal er eens naar kijken. Voor nu lijkt het een keer Otrivin ingespoten voor het eten al behoorlijk wat verlichting te geven, gelukkig!

Ow ja, mijn huisarts deed nogal schamper over het neuspeertje
Ik zei dat ik daarmee had geprobeerd om haar neusje wat leeg te halen, en toen lachte hij een keertje schamper en zei: Hm, ja, neuspeertjes. Dat is ook alleen maar de overlevering dat dat iets zou doen, want dat werk natuurlijk helemaal niet. Ja, alleen voor een harder stukje hier of daar, maar niet voor snot achterin de neus.

pi_74793854
Je hebt 2 verschillende Luufs. Je moet de oranje nemen. Het ruikt naar Vicks. Oa. Kruidvat heeft het.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74796145
quote:

[..]
* Om hoek heen spiekt *

Van de kraam kregen we de tip om er haarelastiekjes omheen te doen en dan die elastieken met zo'n zacht ding eromheen zeg maar, beetje duidelijk?
Werkt hier erg goed.
Zoiets zeg maar

Hier ook met de kleine naar de chiropractor geweest, had een aantal nekwervels vast zitten.
Andere voeding wat beter lijkt te gaan mar die ellendige krampjes blijven en vooral 's avonds.
Ligt ie rustig en word ie weer wakker van de krampjes.
Gelukkig kan hij wel goed poepen en scheten.
Straks wel bij mij op schoot in slaap gevallen en zo in bedje gelegd.
Verder wil hij overdag nog niet echt in zijn bed slapen, dan is het gelijk huilen en dan stel ik mezelf wel een tijd voor, 5 of 10 minuten maar soms huilt ie zo hard en dikke tranen, dan kan ik hem ook niet laten liggen maar hij is wel moe want hij gaapt dan wel.
Ook sinds het weekend begonnen met inbakeren en dat laat hij goed toe.
Vandaag is ie alweer 5 weken en iedere week denk ik, oja een week geleden maar dat zal vast herkenbaar zijn?
pi_74798481
senna beterschap, een ui onder haar bedje/wiegje kan ook hoor Miss
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74798728
Miss sly er is inderdaad Luuf en baby-Luuf. Maar voordat je Senna helemaal met Luuf insmeert: probeer eerst even een klein plekje uit. Linde heb ik eens heel enthousiast helemaal ge-luuf-ed en die kreeg er rode uitslag van. Soort van middel erger dan de kwaal zeg maar
pi_74798920
Het-is-mij, ik had dat bij de oudste. Elke donderdagavond om 21:09 stond ik de eerste paar maanden wel weer eventjes stil bij zijn geboorte. Maar bij Toby heb ik dat helemaal niet, ik moest laatst zelfs met de kalender erbij gaan zitten tellen hoeveel weken hij nou ook alweer was

Mikoxx, niemand ziet dat ze maillots aan hebben en het is zo lekker warm! Misschien nu nog niet maar als het straks gaat vriezen dan krijgt Toby ze ook gewoon aan hoor. Sokjes blijven hier ook nooit lang zitten namelijk

Miss_Sly, je kan een gesneden rauwe ui naast haar bedje leggen! Dat verlicht ook. Nadeel is alleen dat je zelf dan ook in de stank zit

Zowel mijn moeder als schoonmoeder zijn ervan overtuigd dat de draagdoek veel te veel gedoe is, belastend voor de rug, gevaarlijk, oncomfortabel voor zowel drager als kind, moeilijk en blablabla....
Heb ze regelmatig geprobeerd te overtuigen van het tegendeel maar da's ECHT onbegonnen werk.
Maar de draagdoek is het probleem ook niet hoor, het zit veel dieper bij me

Tja, het valt mij persoonlijk gewoon tegen om een werkende mama te moeten zijn. Ik snap dat niet iedereen het op dezelfde manier ervaart maar zo is het nou eenmaal voor mij en dat is klote. Maar zolang we de Lotto niet winnen is het de keiharde realiteit en dus moet ik me er maar bij neerleggen en proberen zoveel mogelijk te genieten van de momenten dat ik wel bij mijn jongens kan zijn.
.... met gevoel voor drama....
pi_74799103
het is mij, best herkenbaar hoor! Ik doe het nu niet meer met weken ofzo, maar af en toe heb ik zulke momentjes. Morgen bijvoorbeeld is het een jaar geleden dat ik een positieve test in m'n handen had. Twee blauwe streepjes, en het resultaat is mijn prachtige meisje *zwijmelmoment*

Kersjes Keiharde realiteit idd.. Ik moet ook aan de bak want we redden het niet, maar niemand wil me aannemen. Ook leuk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74799260
Kersjes en Innepin
pi_74799293
Kersjes wat jammer dat de oma´s niet willen dragen. En nog vervelender natuurljik dat je toch moet gaan werken. Hier ook heel herkenbaar. Ik was eigenljk ook wel heel blij dat ik niet meer naar mijn oude werk terug hoefde, ook al is het nog zo vervelend om ziek te zijn, dat ik gewoon thuis kon blijven bij Graeme vond ik zó ontzettend fijn. Nu gaat het inmiddels wat beter, moet nog wel even de uitslagen van begin december afwachten, maar als die ook gewoon weer goed zijn, moet ik ook op zoek naar een nieuwe baan. En daar zie ik dan nu zelfs al tegenop.

En ook een voor Innepin.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74799346
Innepin
Succes met solliciteren, en Stiemie en Mefke en alle anderen die (ander) werk willen ook!
pi_74799462
Kersjes, ik begrijp je helemaal. Iedere maand hoop ik dat ik de jackpot win, maar tot die tijd moet ik ook werken en ik zou zo graag toch iig nog een paar maandjes thuis zijn, tot ze ietsje groter is. Succes

innepin ook, succes met zoeken

tessie, wachten op uitslagen dus. Hoe voel je je?

Hier zijn we alweer even bezig een zielig huilend meisje in bed te krijgen. Heb haar zelfs net een zetpilletje gegeven, de lichtste soort. Ze heeft geen koorts, dus dat kan ik niet onderdrukken, dus misschien helpt het haar om een nachtje goed te slapen. Bedje staat een beetje schuin, zodat ze misschien wat beter kan ademen. Helaas geen ui in huis
Ik vind het zo hartverscheurend, dat arme kleine meisje waar ik niets voor kan doen
pi_74799529
Miss hier een dikke knuffel voor jou
pi_74799711
Zieke baby's, zo sneu Miss_Sly...
Ik wens jullie een goede nacht toe en hopelijk gauw weer een gezond meisje

Tessie, ziek zijn is natuurlijk niet het fijnste alternatief inderdaad...
pi_74799858
Jullie zijn lief
pi_74800168
Ooh Miss wat zielig voor Senna. En lijkt me idd hartverscheurend om je baby zo te zien.
Ik voel me de laatste weken heel wat beter. Het hele hevige transpireren is gelukkig zo goed als weg en de hartkloppingen en duizeligheid ook. Geheugen is nog steeds ´stuk´ en het gejaagde gevoel wisselt per dag eigenlijk.. Ben ook wel een stuk minder moe, maar merk wel dat zodra ik wat doe, ik daarna echt wel op ben, dan moet ik de volgende dag echt heel rustig aan doen. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat na een jaar van dit gedoe mijn conditie (die toch al niet zo geweldig was) gewoon helemaal verdwenen is. Maar al met al is het dus een stuk beter dan het geweest is, dus ben heel benieuwd naar de uitslagen en of mn schildklier het dus weer normaal doet nu. Ik hoop het echt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74800639
Fijn dat je je wel beter voelt iig, tessie! En ik hoop met je mee dat je schildklier weer normaal functioneert. Nog een paar weekjes dus?

Ik ga naar bed. Het zetpilletje helpt, denk ik, want ons meisje slaapt. Zoals altijdm et minstens een handje rond een spijl van haar bedje geklemd
Truste
pi_74800777
Ow ja, nog een leuk dingetje: ik belde vanochtend de huisarts nog een keer, om toch maar een afspraak te maken. Dus ik zei: ik heb vanochtend al eerder gebeld, over mijn dochter

dat was heel apart en geweldig en bijzonder om te zeggen
pi_74806589
Miss, hoe is Senna de nacht doorgekomen? Hopelijk gaat het snel wat beter, tis zo sneu als je er zo weinig aan kan doen.
Pff, wat moeten veel moeders hier op zoek naar een nieuwe baan. Dan ben ik heel blij dat ik mijn baan nog heb zeg. Oke, geen idee voor hoe lang nog en als het aan mij ligt vertrek ik, maar toch, bij mij zit er geen haast achter.
Tessie, ik hoop voor jou dat je schildklier inderdaad weer zijn werk doet, heb bij anderen gezien wat voor getob het is als ie of te hard of te zacht werkt. OVerigens, mijn geheugen is ook nog steeds stuk hoor, die hormonen ook.
Driekus moet straks naar de fysio, we gaan lopend, effe lekker weguitwaaien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74806665
Het zetpilletje heeft goed geholpen! Senna werd na een uurtje wel heel erg verdrietig wakker, dus ik verwachtte toch een slechte nacht, maar nadat schaap haar weer in haar wiegje had gelegd, viel ze snel weer in slaap en moest ik haar vanochtend om 7.45 uur wakker maken! De goede nachtrust heeft haar echt goed gedaan, ze snotterde en hoestte minder en ze zag er beter uit, Hopelijk knapt z enu echt op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')