abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74780959
Da's zeker lang. Moppert ze er nog om?
pi_74781140
ik (vr)eet met suf aan de activia pruimentoetjes, extra lepel groente 's avonds ( ) voor de vezels en ik drink zelf roosvicee laxo. Allemaal om te zorgen dat zij het via de bv zou krijgen. Toen dat na een week geen kont verschil maakte hebben we maar t halve theelepeltje gegeven maar dat helpt ook niet.

Ze heeft er niet heel erg last van. Tenminste, soms wel, dan huilt ze ineens, en echt zo'n pijnhuiltje, en dan komt er meestal binnen afzienbare tijd een enorme (stink)wind. En dan is het allemaal weer prima. Ze drinkt goed, heeft heel veel volle plasluiers dus tsja, ik weet het ook niet. En het cb zegt alleen maar dat 15 tot soms 20 dagen niet poepen voor bv-kindjes ook nog bij "normaal" hoort.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781197
Huup mijn huisarts zei nog een beetje water of sinaasappelsap zou ook kunnen werken.. En het cb gaf nog als advies zelf veel fruit te eten, warm bad, en ook een beetje water..
pi_74781305
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Chan het volgende:
Huup mijn huisarts zei nog een beetje water of sinaasappelsap zou ook kunnen werken.. En het cb gaf nog als advies zelf veel fruit te eten, warm bad, en ook een beetje water..
hmm dat water maar ns proberen dan.

We gaan de laatste week bijna iedere avond met haar in bad. In de hoop dat ze het hele bad volbaggert
beetje water dan in een flesje doen ofzo? Of van een lepel af?

Heeft Timo er eigk erg last van?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781500
Timo had er eerst geen last van maar nu toch wel elke dag een beetje meer...

Water kon zowel door het flesje als van een lepeltje, het cb had het over 10 ml... Maar nou weet ik niet meer of dat per voeding of per dag was...
pi_74781602
oh ok
hmm

misschien dat maar eens proberen. Mn lief moet haar toch straks thuis een flesje afgekolfde melk geven dus dan kan ie dat mooi daar door doen.
10 ml euhw. wasda, een eetlepel ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781726
even gegooglet en een eetlepel zou 15 ml zijn, een theelepel 5 ml
pi_74781776
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:27 schreef Chan het volgende:
even gegooglet en een eetlepel zou 15 ml zijn, een theelepel 5 ml
oeh, zal k tegen mn lief zeggen je moet 1 eetlepel - 1 theelepel water door t flesje doen
of is dat vals?

ik ga het doorgeven, hoop dat k nog op tijd ben. ik laat wel wetenof t werkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781826
Ohw en om het nog makkelijker te maken vond ik dit nog
"Opmerking: In praktijk zijn de meeste eetlepels 12 milliliter en thee/koffielepeltjes 3 milliliter"
pi_74781882
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Chan het volgende:
Ohw en om het nog makkelijker te maken vond ik dit nog
"Opmerking: In praktijk zijn de meeste eetlepels 12 milliliter en thee/koffielepeltjes 3 milliliter"

heb ik net twee theelepels tegen hem gezegd

nouja, ik weet wel wat ze met die koffielepeltjes bedoelen maar wij hebben echt theelepels, van die grote weet je wel. Maar goed, als het iets minder water is dan is t ook niet heel erg.
Liever iets te weinig dan teveel nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:38 #36
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74782045
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef Chan het volgende:
Timo had er eerst geen last van maar nu toch wel elke dag een beetje meer...

Water kon zowel door het flesje als van een lepeltje, het cb had het over 10 ml... Maar nou weet ik niet meer of dat per voeding of per dag was...
Het is 10ml per voeding.
pi_74782374
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Het is 10ml per voeding.
thanks!

ben benieuwd, lief is nu het flesje aan t maken en hij zou het water erdoor doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74782639
Oh Kersjes wat moelijk! Kan me voor stellen dat het door je hart snijdt. En kan je de doek toch niet voorstellen, dat ze het eventueel kunnen proberen?

En alle niet poepertjes ik wens jullie een goede ontlading toe!

Bar
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74782829
heel veel plezier Oeke straks in London
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74782832
Even een postje voor de moeilijke poepers: water door afgekolfde melk zal niet zoveel uithalen, het is niet het water wat ervoor zorgt dat er beter gepoept wordt maar gewoon het extra vocht. Je kunt dus net zo goed (eigenlijk: beter) wat extra voeding geven, bv laxeert namelijk wel i.t.t. water. Extra water geven is een fv advies
pi_74782905
oh lekker handig dan

maar ik leg haar al veel meer dan normaal aan maar het lijkt niet echt te helpen. Overigens heeft de fysio ook nog es gevoeld maar die voelde geen gespannen darmen verder ofzo, volgens haar voelde Amélie's buikje niet alsof ze al bijna 2 weken niet gepoept heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74783085
dat valt mij altijd op, als er weinig gepoept wordt dat de plasluiers dan ook veel voller lijken te zijn ineens. Misschien dikt ze het in.

Dank je Bar! Over een uurtje ga ik weg. Ik ben heel benieuwd hoe Ko zich gaat houden, 6 uur in de trein... Ach dat zal wel veel lopen zijn. En naar buiten kijken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74783201
vooral dat buitenkijken zal hem wel wat tegenvallen denk ik zo

Hier ligt een druk smakkend kindje uitbundig te duimen, het kan wederom niet zonder gepast volume
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74783205
dames effe een vraagje: iemand al een oproep voor de mex griepprik gehad? Die zou toch deze week komen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:16:27 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74783260
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Chan het volgende:
Dankdank Ik ga het gewoon proberen met direct aanleggen... Als het zoet is zal hij het vast niet naar buiten werken..
Oh en we komen niet naar de meet helaas.. Maar spuitje is ook een goed idee eventueel
Ca.ra gaf laatst nog een tip over zo'n fingerfeedingspuitje (heet dat zo?). Dat deed ze dan gelijkertijd met de voeding aan de borst en dat werkte prima door het flexibele uiteinde...
pi_74786012
Wat gaan jullie snel zeg

Bar geen ontaarde moeder hoor, of ik ben er ook 1... Wij hebben het geluid zelfs vaak uitstaan... alleen de lichtjes die bij het minste geluid heen en weer flitsen zeggen vaak al genoeg

Vicky Tess dacht vast dat je je verveelde en wel wat was kon gebruiken

Kersjes wat vervelend zeg Kan me goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet. Kan je niet vragen of degene die dan op Toby past ook de draagdoek wil proberen? Ik heb "geluk" omdat ik nu zonder werk zit, maar binnenkort moet ik beginnen met solliciteren en daar kijk ik ook echt nog niet naar uit. Mijn contract loopt eind januari af, maar ja daarna zal ik toch echt een andere baan moeten hebben.

Esmee heeft gisteren weer lang gehuild. Van 16 uur tot 20.30 uur. Daarna is ze in slaap gevallen en om 7.30 schrok ik vanmorgen van haar wakker
pi_74786130
Oproep voor de Mex griep heb ik voor de oudste (2) vandaag gehad, voor mezelf nog niet, maar in die brief staat dat huisgenoten van jonge babys op dezelfde dag aan de beurt zijn, dus ik verwacht toch voor mezelf ook een brief morgen ofzo... De 25e is het hier.
Fake it till you make it...
pi_74786472
Het probleem met die prik is dat wij de week dat je de tweede krijgt op vakantie willen. En ik moet dus effe kijken of ik kan regelen dat we prik twee of op vrijdag of op maandag mogen halen, we gaan een midweekje.
Werken...ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er wel zin in. Alleen niet zo in de baan die ik nu heb. Ben dus wel aan het solliciteren, maar dat schiet nog niet echt op.
Stiemie, dat is een lange nacht! Wel jammer dat ze van te voren zo moet huilen zeg.
O enne, wij hebben vaak genoeg ook alleen de lampjes aan staan van de babyfoon.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:18:28 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74790443
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Nijna het volgende:
Oproep voor de Mex griep heb ik voor de oudste (2) vandaag gehad, voor mezelf nog niet, maar in die brief staat dat huisgenoten van jonge babys op dezelfde dag aan de beurt zijn, dus ik verwacht toch voor mezelf ook een brief morgen ofzo... De 25e is het hier.
Via de website van de ggd kon ik het zo opzoeken. Misschien kan dat bij jou ook??

Iemand tips voor sokken-uit-schoppende-babies?

Bar, jeetje, voel je geen ontaarde moeder!!! Dat ben je niet hoor, je doet er toch alles aan!?
Huup, nog steeds geen ontlasting voor je meisje? Dat is idd lang. Maar ja, je kan t er moeilijk uittrekken . Ik zou goed in de gaten houden of ze geen last heeft en als je denkt van wel, kunnen ze volgens mij met een echo zien hoe vol de boel zit. Dacht ik. En anders laxeermiddel? Of vind je dat te heftig? (wel via ha natuurlijk).
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:19:36 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74790484
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef mefke79 het volgende:
Het probleem met die prik is dat wij de week dat je de tweede krijgt op vakantie willen. En ik moet dus effe kijken of ik kan regelen dat we prik twee of op vrijdag of op maandag mogen halen, we gaan een midweekje.

O enne, wij hebben vaak genoeg ook alleen de lampjes aan staan van de babyfoon.
Ik dacht dat dat wel mocht. Op de site van de ggd staat eea uitgelegd. Volgens mij is de tijd wel belangrijk. Dus op een andere dag, maar wel dezelfde tijd.

Lampjes aan *check* geluid uit *check*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')