abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75058020
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Aw wat een prachtig klein Xeentje!

Enne wat...foto van Stef? *zoeken gaat*

Ja dat krijg je dus als je van onder naar boven scrollt

Prachtige foto van Stef Trixje!!! Wat een scheetje zeg

Tess gelukkig gaat het weer beter met je meisje.

Wij hebben gister ook de mex-inenting gehad, mijn bovenarm voelt helemaal gekneusd aan en ik ben grieperig. Maar ach dat overleven we wel weer. Vind het voor de kinderen zo zielig, als het bij hen ook zo'n zeer doet...

Nog even Evi spam:

Evi is vorige week voor het eerst met papa mee in de douche geweest:
Ze vond het erg leuk en wilde de hele tijd drinken

En nog wat fotootjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een foto met haar nieuwe, nog te grote jas (maat 74, ze heeft nu een kleine 68).

Ik vind het helemaal geweldig om mama te zijn, het is de allerbeste beslissing uit mijn leven geweest en dat zal nooit veranderen
Heej, die ken ik

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 28-11-2009 00:23:24 ]
pi_75058344
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje. Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.
Hier moest ik nog aan denken, Ko en volgens mij meer baby's hier, heeft dat ook gehad. Volgens mijn kraam groeide hij zo hard dat hij snel uit zijn velletje barstte. Beetje insmeren met olie of Bepanthen helpt goed tegen de droogheid. Ik denk niet dat het met het wasmiddel te maken heeft. Maar goed ik weet het niet zeker natuurlijk.

Wat is Evi een schatje! Die grote jas!

We gebruiken de maxi cosi echt bijna nooit (2x), dus die staat nog met verkleiner en al in een hoes op zolder.

Kruidvatluiers gebruiken we hier afgewisseld met wasbare luiers en geen last van erbuiten plassen.
In het begin hadden we dat wel vaak, ik weet eigenlijk niet waarom we er nu geen last meer van hebben.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75059895
Jahoor hele post getypt, is mijn verbinding foetsie Nog maar een keer en hopelijk in de herhaling niks vergeten...

Vicky gelukkig gaat het weer wat beter met Tess! En hopelijk knapt de rest van de ziekenboeg bij je thuis ook snel op.

Goed nieuws Sproetje! Wat fijn dat je er dus nog op tijd bij was!

Evi wat ben je toch een schatje En die foto in die enorme jas! Duurt nog wel even voordat je die past zo te zien

Hier wisselen we pampers en kruidvatluiers af. Kruidvatluiers bevallen prima, maar we bestellen graag boodschappen bij AH dus dan ook soms maar Pampers. Luiers van Etos hebben we ook geprobeerd, maar die zorgden steeds voor lekkages. We hebben nu voor Esmee nog een pak huggies maat 3 liggen (kraamcadeau ) maar ze draagt nog steeds maatje 2 dus ben benieuwd hoe die straks zitten qua pasvorm.

En vanmorgen weer naar de ostheopaat geweest. Ik moest Esmee op schoot de fles geven en dan deed hij ondertussen zijn 'ding' zeg maar Ze werd er helemaal ontspannen van en viel zelfs gewoon in slaap.Op een gegeven moment ging ze zelfs nog naar hem lachen. Helaas was dit alles van korte duur en sindsdien weigert ze gewoon te slapen en ze drinkt ook bijna niks, waarschijnlijk omdat ze zo moe is. Ze wil eigenlijk alleen maar huilen. O ja en een enoooooorme poepluier maken wilde ze ook Nou ja als het maar oplucht bij mijn meissie

Kunnen jullie kindjes ook zo lekker schaterlachen? Soms ligt Esmeetje in de box en dan komt er ineens een soort gegiechel uit de box. Echt heel lief.

O ja en die Mexicaanse griepprik is hier ook geen succes. Alle drie hebben we nog behoorlijke last van onze bovenarm. Voelt inderdaad alsof ie helemaal beurs en blauw is...
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:19:30 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_75059909
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje. Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.

Het is op zich vrij normaal dat ze na een tijdje een droog huidje krijgen Hier hingen de vellen er echt gewoon aan Wij gebruiken nu af en toe Balneum extra vettend in het badje (ook niet altijd) en dat helpt prima
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75063970
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef oeke het volgende:

[..]

Hier moest ik nog aan denken, Ko en volgens mij meer baby's hier, heeft dat ook gehad. Volgens mijn kraam groeide hij zo hard dat hij snel uit zijn velletje barstte. Beetje insmeren met olie of Bepanthen helpt goed tegen de droogheid. Ik denk niet dat het met het wasmiddel te maken heeft. Maar goed ik weet het niet zeker natuurlijk.
Ik heb van mijn schoonzus inderdaad begrepen dat het erbij hoort. Het ziet eruit alsof hij aan het vervellen is. Ik doe hem niet te vaak in bad en olie hem lekker in, dat lijkt prima te helpen! Hij heeft er alleen nog bij z'n voetjes last van. Intussen begint hij ook wat pukkeltjes in z'n gezicht te krijgen; misschien is er een verband?

Ivan heeft trouwens een blaasje in het midden van zijn bovenlip. Ik heb gelezen dat dat waarschijnlijk een zuigblaasje is. Herkennen jullie het? Ik heb geen aanwijzingen om te denken dat hij spruw zou kunnen hebben (hij heeft geen witte aanslag op z'n tong en hij drinkt prima).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75064136
Over luiers gesproken: papa had heel enthousiast maat 3 meegenomen voor Ivan en die paste ook nog. Voor de zekerheid zijn we toch maar teruggegaan naar maat 2, want we hebben hier nog geen lekkages gehad en willen dat zo houden.

Vandaag besefte ik ineens dat ik nog nooit goed naar z'n billetjes heb gekeken. Daarvoor plast en poept hij te vaak op onverwachte momenten. Gister heb ik voor het eerst een golden shower gehad.
pi_75064383
Lente had de eerste weken ook wat schilfertjes op d'r handjes en voetjes. We hebben haar gewoon elke dag in bad gedaan en lekker ingesmeerd met wat olie.

Dat blaasje is idd ws een zuigblaasje, Claudia. Bij Lente val ie er af en toe af en is na een weekje weer terug.

Hier zie je 'm goed zitten. Twee weekjes was ze hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 27-11-2009 19:09:02 ]
pi_75064637
Lente is trouwens sinds gister wat jengelig. Zo'n zeurderig huiltje heeft ze. Lopen helpt niet, boxmobile helpt niet.

Maar ik heb ontdekt dat ze stil wordt zodra ik 'r in bed leg. Niet dan ze dan in slaap valt, maar ze gaat dan lekker doezelig op d'r duim liggen sabbelen en in het niets staren.

Heb trouwens net een speen geprobeerd. Alleen om het proberen. Maar ze hoeft 'm niet. Fijn, dan hoef ik die keuze niet te maken.
pi_75064725
Wat ligt ze daar lekker ontspannen Ssserpente!

Zuigblaasje? *Check*
Vervellen? *Check*
pi_75065061
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:03 schreef Ssserpente het volgende:
Heb trouwens net een speen geprobeerd. Alleen om het proberen. Maar ze hoeft 'm niet. Fijn, dan hoef ik die keuze niet te maken.
Wij hebben hier op dag 4 al een speen geïntroduceerd. Ivan is niet jengelig, maar hij heeft soms zo last van krampjes en dat zuigen lijkt hem te helpen. Hij kreunt dan minder, maakt minder spastische bewegingen en valt vlugger in slaap. Hij heeft de speen meestal maar even nodig.

Fijn om te horen dat het allemaal normaal is, het vervellen en het blaasje. Nu ik verlof heb houd ik me met niet veel meer bezig dan het kind bestuderen. Het zal mij benieuwen of dat ooit nog goedkomt.

Mooi mondje heeft Lente trouwens.
pi_75066959
Ik ging vanavond Tess omkleden maar dat heeft zeker een kwartier geduurd...
mevrouw had totaal geen zin om mee te werken

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75067215
hihi Tess lekker!

Lente! zuigblaasjeeeee!

ik stink gebakje heeft een keer of 6 over me heen gespuugd vandaag geloof ik van dat vieze enorm zure spuug. blurgh.
kan het zijn dat ze een beetje misselijk is van mijn inenting zeg maar? Of is dat puur toeval denken jullie?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:27:55 #211
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75067637
huup in de oude kazenlucht ... geen idee of het van de intenting kan komen.

Vicky wat een geweldige foto!!! Manlief en ik hebben hier dubbel gelegen!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_75067698
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:
huup in de oude kazenlucht ... geen idee of het van de intenting kan komen.

Vicky wat een geweldige foto!!! Manlief en ik hebben hier dubbel gelegen!
ja lach maar
ik kreeg d'r maar niet aangekleed... ze had zo'n lol met die voeten van d'r
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:11:58 #213
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75068708
Ooooh, wat een heerlijke Tess-foto
Ik zou d'r zo willen opvreten!
.... met gevoel voor drama....
pi_75068754
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, wat een heerlijke Tess-foto
Ik zou d'r zo willen opvreten!
Tess vreet mij regelmatig op.. Dan krijg ik van die heerlijke "kusjes"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75069096
bah volgens mij is mn meiske kei misselijk
ik zei het net al van t spugen, het is niet heel veel maar ruikt wel enorm zuur, t zijn geen mondjes terug zeg maar. En zodra ik haar op haar rug leg is het huilen. Ze zit nu bij me op schoot en dan is ze wel redelijk tevreden.
Ze lijkt ook vrij vaak boertjes te laten maar t zijn geen lucht boeren, meer of ze iets opboert. Ze drinkt ook erg onrustig.

Iemand tips? ze is keimoe maar liggen = huilen = wakker.
hoofdeind van t matrasje ligt al wat omhoog en ze heeft geen koorts verder (37.4)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75069331
huup, geen idee... hoofdeind heb je al omhoog, daar zat ik ook aan te denken, verder weet ik eigenlijk niet...
Fake it till you make it...
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:47:15 #217
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75070073
Huup, stop d'r in de draagdoek en ga lekker even een blokje om. Ze zit dan rechtop, heeft dus als het goed is geen of minder last, en zal door het gewieg snel in slaap vallen. Als ze zo moe is dan zal ze vast ook lekker doorslapen als je weer thuis bent, eventueel gewoon in de doek.
pi_75070846
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Kersjes het volgende:
Huup, stop d'r in de draagdoek en ga lekker even een blokje om. Ze zit dan rechtop, heeft dus als het goed is geen of minder last, en zal door het gewieg snel in slaap vallen. Als ze zo moe is dan zal ze vast ook lekker doorslapen als je weer thuis bent, eventueel gewoon in de doek.
hmm mja ik heb mn weekendoutfit al aan (lees: joggingbroek ) en Amélie haar pyjama ook al, naar buiten gaat hem niet worden. Maar de draagdoek kan ik zo wel proberen ja.
Ik ga straks eerst proberen nog wat te voeden op bed en dan kijken of ze wil slapen. Misschien dat ze liggend wel rustiger drinkt ofzo. Hopelijk helpt dat afdoende. Zo niet, draagdoek toe zeh reskjoe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:08:59 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75070999
Succes!
pi_75071021
Och Huup, wat sneu voor je meisje! Hoop dat ze snel beter is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75073793
Huup succes met je meisje!
Stiemie, hopelijk heeft de behandeling van de osteopaat snel succes.
Tess, wat schattig en heerlijk onhandig met luier verschonen ja.
Weer wat geleerd vandaag, zoiets heet een zuigblaasje. Is hier al weer weg trouwens.
En vervellen was hier ook de eerste weken. Nu is het weg, maar lijkt Driekus dan toch mijn huid te hebben helaas. Ik heb de eerste eczeemplekjes gezien, jammer genoeg in zijn gezichtje. Maar goed, ik mag smeren met mijn eigen zalf, dus dat doen we dan maar. Goed vet houden en als het niet erger wordt dan dit, dan kijk ik het aan tot de zomer. Dan verdwijnt het bij mezelf ook altijd vanzelf.
Ik durf nog niet te juichen over de kruidvatluiers, maar ik heb het idee dat ze en beter passen en beter absorberen. Die pampers lijken wat vochtiger ofzo.
Vanmiddag intake gehad op het kdv, wentijden afgesproken enzo. Driekus had er gewoon al een eigen plekje in de bedjes, zijn naam stond al op de papieren enzo. Het ziet er leuk en gezellig uit van binnen (van buiten niet, tis een noodgebouw) en het was er helemaal niet druk. Driekus is straks niet eens de jongste, er kwamen in januari nog jongere kindjes.

Oja, op het kdv geven ze gewone voeding, geen hypoallergeen. Ik ben dat alleen maar gaan geven omdat het me werd aangeraden door de huisarts (vanwege de bv). Kan ik Driekus nou al laten overgaan naar gewoon of is het slimmer dat pas te doen als ie fruit krijgt? Want ik doe dat overgaan op gewone voeding dan liever voor ie naar het kdv gaat. Het zal al genoeg wennen zijn voor het kereltje, hoeft ie dat er niet bij te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75075587
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Vicky het volgende:
Ik ging vanavond Tess omkleden maar dat heeft zeker een kwartier geduurd...
mevrouw had totaal geen zin om mee te werken

[ afbeelding ]
Helemaal super zeg! Wat is Tess lenig

En Huuphuup wat zielig voor je meisje Wel een hele snoepige foto

Kleine Lente
#geen
pi_75075938
Giechelende Esmee in de box!

Vicky, Ko ligt tegenwoordig hetzelfde als Tess op het aankleedkussen. Ik blijf die beentjes maar naar onder duwen om zijn luier dicht te kunnen maken. En giechelen erbij. Oja en wat hij ook doet is zijn benen helemaal strekken en dan stijf houden. Of sinds vandaag zijn bekken omhoog duwen heel vaak achter elkaar alsof er een stuitertje in zijn billen zit. Verschonen is een heel nieuw avontuur geworden!

Wat zielig Huup, hopelijk is ze toch in slaap gevallen.

Wat vervelend dat Driekus een beetje last heeft van eczeem. Hopelijk gaat het gauw over en komt het ook niet meer terug.

Oja, Sproetje, wat fijn dat de bv weer goed loopt!

Ko en ik hebben sinds 2 dagen een truukje. Hij laat iets vallen, een speen of een speeltje, terwijl ik hem op de arm heb en dan buk ik en laat hem het weer oprapen, en dan geeft hij het aan mij. Zo leuk!
  zaterdag 28 november 2009 @ 09:10:04 #224
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75078953
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Is er hier iemand die ervaring heeft met de puckababy en heeft het nog nut om de mini (3 tot 6 mnd) voor Finn te kopen?
Het slapen gaat hier zo waardeloos! Gisternacht is hij werkelijk ieder uur wakker geweest. Gisteravond heb ik hem strak in een badcape gewikkeld en toen is hij om 9 uur in slaap gevallen tot 1 uur en vervolgens kwam hij nog om 3 uur en 5 uur (toen lag hij niet meer in de badcape), maar dit vonden we al heerlijk!
Wij vonden het een uitkomst! Het slapen ging vanaf dag 1 beter in de puckababy....! Ik heb er nog wel eentje (of twee) liggen als je wilt? Als je interesse hebt, pm je maar!
  zaterdag 28 november 2009 @ 09:14:40 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75078988
Stiemie, wat heerlijk dat Esmee zo ontspannen wordt van de behandeling bij de osteo!

De mg prik doet hier ook nog pijn. Beurs gevoel idd. Maar verder (tot nu toe) allebei geen last. Gelukkig maar!

Hihi, leuk trucje Oeke, maar niet als hij in bed ligt en z'n speen er steeds uitmikt, lijkt me

Huup, hoe is het gegaan vannacht?
pi_75079061
Die beentjes in de lucht, dat doet Iris in bed... en dan ligt het dekentje er weer vanaf.
En dan ligt ze een partij triomfantelijk te kijken... kijk mama wat ik kan (en dan gaan die "tentstokken" weer de lucht in). Ik denk dat we maar moeten gaan kamperen van de zomer, hebben we alleen een tentdoek nodig en Iris als tentstok
pi_75079161
Esmee fijn meid Stieme

Huup Amelie alweer minder spugerig?

Hier ben ik het afbouwen van de bv verder aan het doorvoeren, vanmorgen de ochtendvoeding ook maar uit fles gegeven, dit was eigenlijk als kleine test of Roy dan nog steeds zoveel smorgens zou spugen.
Maar het is allemaal gelukkig binnen gebleven.

Jammer dat ik niet net zolang bv door kon blijven geven als bij z'n grote broer.

Verder gaat het buiten het huilen nog steeds super met Roy
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75080100
Tentsok Iris

Bar, dat is jammer van de bv ja, maar heel fijn dat het super met Roy gaat. Dat is het belangrijkste toch?

Mikoxx, ik heb de mazzel dat Ko er niet wakker van wordt als zijn speentje 's nachts uitvalt. Hij spuugt hem zelfs vaak uit vlak voor hij in slaap valt.
Alleen hebben we ook nog 2 nachtvoedingen dus waarschijnlijk word zijn zuigbehoefte daardoor goed bevredigd.
pi_75080237
Icantrix. Nog proficiat en wat een mooi jochie heb je gebrouwen zeg.

Huup hier was Dewi ook niet helemaal lekker nadat ik mijn inenting heb gehad. Ze spuugde ook veel. Dat rook ook zuur en soms ook wat slijmerig. Ook heeft ze echt vieze poepbroeken gehad die ook enorm stinken. Bij de GO wilde ze ook niet slapen en is de dag na de prik bijna de hele dag wakker geweest. Ook huilerig enzo. Nu lijkt het beter te gaan.

Vicky wat fijn dat de ziekenboeg herstellende is. Tenminste in ieder geval Tess.

Mefke dat is relaxt zeg alleen maar jonge kindjes op het KDV. Leuk dat ze dan zo samen op kunnen groeien. Gezellig lijkt me dat.

Evi Ow en wat een mooi jasje heeft ze al.

Wij hebben trouwens zo'n 4 weken geleden de verkleiner eruit gedaan. Toen werd het wel een beetje krap en kon ze haar hoofdje goed houden tijdens het lopen met de Maxi.

Ow en schaterlachjes uit de box. Heerlijk is dat om te horen en tegenwoordig verteld ze ook hele verhalen tegen de beer in de box.
pi_75082961
Bar, jammer dat het met de bv niet zo wil qua spugen. Geef je flesvoeding tegen spugen dat dat zoveel beter gaat?
Fijn dat het super gaat met Roy!

Oeke, 2 nachtvoedingen is natuurlijk wel gezellig . Alleen wat minder voor je nachtrust...

Dewi zo gezellig aan het kletsen in de box

Iris lag net even op haar buik op tafel en trok haar knietjes onder zich en ging zich afzetten, dus ik hield mn hand erachter... maar toen schoof ze met haar neus over de tafel . Vond ze iets minder geslaagd...(en ik ook ) Gelukkig alles nog heel en het was na een knuffel ook gauw weer over.
Ze begint meer te kletsen, klinkt wel gezellig en dan van die gilletjes erbij
pi_75083376
fta. ik zou absoluut niet voor de puckababy piep gaan, lars past er nog nauwelijks in. moet hem er echt inwurmen. heb ook een mini en die zit veel beter. het geeft hem wel rust met slapen. hij kan zichzelf nu niet meer meppen
edit: er wordt er eentje aangeboden hier in V&A

lars is gister weer door de osteo geweest, er zat een flink stel knopen in zijn nekkie en hij lag nog teveel in de banaanhouding, wat dat ook mag zijn
* XXXKarinXXX googlen gaat
lars was weer erg boos tijdens de behandeling. vandaag is hij onrustig, maar dat was de vorige keren ook zo, toen werd het na een paar dagen beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door XXXKarinXXX op 28-11-2009 14:58:22 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75083493
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef Nijna het volgende:

Iris lag net even op haar buik op tafel en trok haar knietjes onder zich en ging zich afzetten, dus ik hield mn hand erachter... maar toen schoof ze met haar neus over de tafel . Vond ze iets minder geslaagd...(en ik ook ) Gelukkig alles nog heel en het was na een knuffel ook gauw weer over.
Ze begint meer te kletsen, klinkt wel gezellig en dan van die gilletjes erbij
Oeps. Geen rode neus eraan overgehouden hoop ik.
En gilletjes .

Wij zijn trouwens druk aan het oefenen met omrollen, maar ze vertikte het om te doen. De speeltjes enzo kun je ook wel pakken zonder te rollen. Kun je gewoon naartoe schuiven.
Gisteren hadden we de webcam weer eens aan om te kijken wat ze aan het uitspoken was in bed. Ze had erg veel lol hoorden we over de babyfoon.
En wat zagen we tot onze verbazing. Mevrouw was bezig naar haar buik te rollen eerst naar haar zij om de sticker op de muur te kunnen pakken en daarna door naar haar buik. en weer terug naar de rug.
Maar als papa of mama erbij is Ho Maar. Klein eigenwijsje.
pi_75084682
Lars, hopelijk voel je je gauw weer fijner mannetje!

Urla, geen rode neus .
Hahahaha, in bed wel rollen, maar met papa en mama erbij niet. Wat een muppet .
Ik zou wel eens willen weten of ze dan ook echt denken van: nu maar ff niet ik ga straks wel oefenen als niemand kijkt... :-P.
pi_75085451
Urla, wat een eigenwijs meisje hebben jullie

Nijna, gelukkig geen rood neusje.

Ons meisje is naar haar eigen kamertje

Ze werd wat onrustig in haar wiegje, en ook tussen ons in begon ze minder goed te slapen. Veel wakker, wat meer mopperen, gewoon onrustig. Dus heb ik haar op proef donderdagmiddag in haar ledikantje op haar eigen kamertje gelegd en warempel: ze sliep meteen 4 uur
Die nacht ook geprobeerd, met het idee dat als ze dat nog niet wil, het ook goed is en ze bij ons mag liggen, maar ze sliep geweldig en afgelopen nacht nog beter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75085798
Oh ik ben totaal niet bijgelzen en ook de puf daarvoor ontbreekt me nog, maar ik wil toch even Incantrix feliciteren!

Incantrix, van harte gefeliciteerd met Stef!!
pi_75086163
MIss, wat fijn dat ze zo goed slaapt in haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Lijkt me wel gek voor jullie, moet je niet wennen?
Urla, de stiekemerd! Haha, dat je dan een camera moet opstellen om het te zien vind ik wel erg grappig.
Karin, banaanhouding of kommahouding dat is de voorkeurshouding van Driekus en volgens mij had ook Amelie em. Ze liggen dan graag als een soort van banaantje, dus in een boogje. Driekus wil em altijd op links, dus koppie links en voetjes ook links tov zijn heupjes.
pi_75090040
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:

Urla, geen rode neus .
Hahahaha, in bed wel rollen, maar met papa en mama erbij niet. Wat een muppet .
Ik zou wel eens willen weten of ze dan ook echt denken van: nu maar ff niet ik ga straks wel oefenen als niemand kijkt... :-P.
Ha Ha Ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk vind ze het allemaal wel geweldig om te zien hoe wij ons steeds uit te sloven.
Ze heeft trouwens ook echt al een eigen willetje en speciale voorkeuren. Ze mekkerd echt als ze iets wil en stopt pas als ze het krijgt. Dit geld ook voor specifieke knuffels of speelgoed. Soms gaat ze wel erg ver en wil ze ook bepalen hoe ze gevoed wordt. En driftbuien kennen we hier nu ook. Ze blijft ook nog een paar minuten naklagen wanneer ze haar zin heeft gehad.
Tijdens m'n zwangerschap had ik al van die dromen over een lief meisje met lange haartjes en snoezig jurkje die over de grond heen rolde. Dat beloofd wat. Elin de tweede.
Verder is ze eigenlijk heel lief rustig en lacht veel. Totdat ze iets wilt.

Ow en het camera systeem hangt hier al een tijdje inc bekabeling door het hele huis.
Dat krijg je met een nerd man. Zelfs in de babykamer moest er technologie hangen.

Miss. Wat leuk om te lezen dat ze zelf aangaf dat ze er aan toe was.

Chan ik las geloof ik in een ander topic dat je je baan hebt opgezegt. Echt een dappere keuze vind ik dat. Ik weet niet of ik dat zou durven. Jullie komen er vast wel.
pi_75091126
Urla wat een eigenwijsje is Dewi!

Iris aan de schuif... gelukkig geen rood neusje eraan overgehouden

Miss fijn dat het zo makkelijk gaat dat slapen in haar eigen kamertje. Nu moeten schaap en jij nog wennen

Mn meiske is al minder misselijk, ze heeft sinds vanmorgen niet meer gespuugd en is weer een stuk vrolijker. Gelukkig maar. Ze is zo leuk ze lacht echt helemaal breeduit als ze naar me kijkt en probeert allerlei geluidjes die je maakt na te doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:04:27 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75092655
Huup, ik sluit me bij je aan! Ik ben zo smoorverliefd op dat knulletje! Hij is echt zo leuk!
Hij heeft vandaag zijn handjes ontdekt! Zo leif om te zien hoe hij daar mee bezig is, en maar kijken en draaien enzo.
En die geluidjes! Echt, als ik dat hoor dan voel ik helemaal vlinders in mijn lijf!
pi_75092803
Oeke, wat een leuk trucje
Echte geweldig die interactie, en er ligt nog zo ontzettend veel meer leuks in het verschiet!!

En Senna al helemaal alleen in d'r grote ledikant... ze wordt groot!

Fijn dat het weer beter gaat met je meisje Huup!

Toby heeft vandaag voor het eerst wildgeplast
Ik had net zijn natte luier uitgetrokken en terwijl ik zijn blote buikje en beentjes aan het kussen was en in zijn spekjes zat te happen voelde ik ineens nattigheid
Het is ook zo'n lekker ventje, die natte kleren bij zowel hem als mij waren het heus wel waard...
pi_75095412
hihi die Toby!

Oh Huup en BE, wat klinken jullie heerlijk verliefd!

Ik heb nog een filmpje van mijn kleine indiaantje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 november 2009 @ 09:48:51 #242
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75103787
Hmm...onze jongens gingen gister voor t eerst uit logeren. Wij hadden een feestje met in t vooruitzicht dat we even lekker een nacht goed konden slapen en 's morgens lekker uitslapen....
Maar t ging niet goed. Al na 1,5 uur belden mn ouders dat het helemaal niet ging. Ze huilden allebei aan een stuk en ze kregen ze helemaal niet stil. Niks was goed, fles wilde er niet in, bla bla bla. Dus we hebben ze maar opgehaald en mn ouders hebben bij ons thuis opgepast --> niks aan de hand dus he? En dat terwijl ze al veel vaker bij mn ouders hebben geslapen (maar dan overdag), en mn ouders hebben hier ook al vaker opgep ast.
pi_75103835
Och mikoxx..

Vanaf welke leeftijd wordt de voorkeur voor links- of rechtshandigheid eigenlijk zichtbaar??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 november 2009 @ 10:06:58 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_75103903
Tot een jaar of 6 kan dat nog wijzigen Vicky
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75103906
hihi indiaantje

mikoxx wat jammer. Misschien dan idd maar bij jullie thuis laten oppassen ofzo?

Oh kijk mijn stel nou, vannacht na de nachtvoeding
mn liefste & mn liefste ik ben zo gek op ze <3

en wat lijkt ze toch op haar papa
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75105269
Mikoxx wat jammer zeg dat het niet goed gegaan is. Misschien inderdaad voortaan bij jullie thuis op laten passen? O wacht zie dat ze er overdag wel gewoon slapen... Hmm vreemd dan zeg.

En Huup wat een lieve foto
  zondag 29 november 2009 @ 12:10:49 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75105767
@Nijna nee, hij krijgt gewoon hypoallergene voeding met jbpm.
maar dat laatste krijgt hij ook met bv.
Dus waar het door komt waarom hij zo moet spugen en dan ook niet kleine beetjes, nee gelijk de hele voeding.
Wat ook gelijk opvalt is de langere tijd die hij er nu tussen laat zitten ineens 3 soms 4 uur dat ben ik normaal overdag ook niet gewend.

Morgenavond komt het vrouwtje terug van kind en gezin om het filmpje te bespreken, die training heet trouwens simpel Videohome training.
Ben ook heel benieuwd wat er nu uitgekomen is, vooral ook omdat Roy toen heel rustig en ontspannen was.

als ik trouwens sommige verhalen zo lees, krijg ik toch wel wat rode wangen, want die alles omzeggende liefde die ervaar ik nog helemaal niet zo

Mikoxx jammer is dat dan hè, hopelijk gaat het de volgende keer wel weer gewoon beter

Lars je snel weer beter voelen he na de osteo

En Senna in haar kleine grote meisjes bed

Stieme hoe is het met Esmee?
pi_75105969
Bar daar hoef je echt geen rode wangen van te krijgen hoor. Bij iedereen is dat toch gewoon weer anders? Het is soms gewoon met het ene kindje wat moeilijker dan met het andere. Ik merk dat wij hier nu ook pas meer en meer van Esmee gaan genieten nu we niet alleen maar bezig zijn met uitvogelen waarom ze zo huilt. Daarvoor was er gewoon geen tijd voor om echt te genieten omdat we ons zoveel zorgen maakten lijkt het.

Met Esmee gaat het wat beter We lopen niet meer hele avonden door het huis gelukkig. Maar ze heeft nog wel regelmatig van die huilbuien/krijsbuien en dan weten we echt niet wat er is. Soms denken we wel eens dat ze gewoon heel erg duidelijk wil aangeven wat ze precies wil. Bijvoorbeeld in de box liggen is oke, maar als je haar dan oppakt kan ze ineens heel erg hard gaan huilen. Bijna ontroostbaar soms. Alsof ze dan gewoon boos is dat je haar oppakt. En soms lijkt het ook wel alsof ze veel meer wil dan ze nu nog kan. Dan kijkt ze zo eigenwijs de kamer in dat het hele baby-ige er al bijna af is. Maar het blijft toch ons lekkere "pruikje"

pi_75111188
Och Stiemie, wat is ze mooi!!
Huup, wat een lieve foto!

Tess was aanhet tutten met Ambers pop:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 november 2009 @ 16:51:35 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75113509
Esmee
Amelie
Tess
pi_75114092
Ahw Esmee en Tess

Bar daar hoef je toch niet rode wangen voor te krijgen?
Kan het niet zo zijn misschien dat jij je wat minder durft te hechten aan Roy omwille van wat er toen met Thijs is gebeurd? Dat je zeg maar wel heel erg veel van hem houdt maar dat je blokkeert op een of andere manier?
Het lijkt me heel moeilijk. Maar hoe dan ook vind ik je wél heel erg liefdevol klinken, en toen ik je zag op de meet met Roy, hoe je hem vasthield en hoe je naar hem keek vond ik wel dat de liefde er vanaf straalde. Echt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75117093
Even een vraagje.

Jesse is nu ruim 5 maanden en krijgt om 180cc per fles. sinds kort geven we hem ook rond 5u een half (klein) potje met 1 groente.

Sinds eergister wil hij zijn flessen niet meer leegdrinken en begint te huilen. Nou waren zijn flessen altijd al een drama maar nu is de fles van 18:00 echt een ramp.

Zou dit te maken kunnen hebben met een verandering van eten? Dat hij bijv om 6u gewoon zijn hapje wil en dan om 9u zijn laatste fles en dan naar bed voor nacht? Hij krijgt nu om 22 ook nog een fles

Even op een rij:

7u: 180cc
11u 180cc
14u 180cc
17u klein hapje
18u 180cc
22u 180cc

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2009 19:06:30 ]
  zondag 29 november 2009 @ 19:14:24 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75117661
Kan het niet zo zijn dat en het hapje en de fles er eigenlijk direct achterna dat dat net teveel is voor de kleine man?
pi_75117948
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Kan het niet zo zijn dat en het hapje en de fles er eigenlijk direct achterna dat dat net teveel is voor de kleine man?
Zitten wij ook aan te denken. Want hij drinkt dan echt niet meer dan 140 a 150 cc.

Wij spelen nu met het idee om hem rond 18u een groter hapje te gaan geven (die potjes vanaf 6 maanden) en dan om 8u nog een keer 180cc en dan voor de nacht naar bed. Daarmee komt dus de 22u fles ter vervallen
pi_75118036
Geweldig Urla, dat ze in haar bedje stiekem ligt te rollen.

Lastig Mikoxx, als ze overdag daar slapen, is een van jullie daar dan ook? Misschien was het teveel verandering voor ze. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Huup, wat een heerlijke foto van je duo!

Bar, voel je niet slecht erover, je schrijft hier altijd met zoveel liefde over Roy. Misschien heb je ook wel wat meer reserve hebben vanwege het verdriet om Thijs.

Wat fijn dat het beter gaat Esmee! Ze ziet er ook vrolijk en mooi uit op de foto.

Tess

TheFrankey, Ko krijgt nog geen bijvoeding, ik wil wachten tot 6 maanden dus ik kan je er niet bij helpen.

Kobus slaapt ineens heel veel! Een ochtenddutje en een middagdutje. Tot voor kort wilde hij gewoon geen middagslaapje doen. Nou ik vind het wel fijn, ineens meer tijd voor andere dingen.
pi_75118125
Maar het is toch bijvoeding, waarom geef je hem niet gewoon een beetje na zijn flesje van 14 uur tot hij niet meer hoeft en hou je het flessen schema verder aan.
Of wil je graag een fles laten vervallen?
pi_75118246
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef oeke het volgende:
Maar het is toch bijvoeding, waarom geef je hem niet gewoon een beetje na zijn flesje van 14 uur tot hij niet meer hoeft en hou je het flessen schema verder aan.
Of wil je graag een fles laten vervallen?
Ik wil eigenlijk de laatste fles laten vervallen omdat hij om 22u zo vast slaapt dat we hem bijna niet wakker krijgen voor zijn fles
pi_75118277
Morris, Kobus en Tess verhuizen volgende week gewoon al
wat gaat het hard!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 november 2009 @ 19:33:49 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75118431
quote:
7u: 180cc
11u 180cc
14u 180cc
18u 180cc
22u 180cc
TheFranky ik zou eerder na de fles van 11 of die van 14 uur een klein hapje geven.
en er niet voor maar erachter.
desnoods met 165 cc melk en daarna een 1/2 potje ofzo (of zelf maken en wat geven)
  zondag 29 november 2009 @ 20:01:36 #260
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75119522
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef oeke het volgende:

Lastig Mikoxx, als ze overdag daar slapen, is een van jullie daar dan ook? Misschien was het teveel verandering voor ze. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Dat is het gekke, wij zijn er dan zelf soms ook niet bij. Maar dan zijn we wel steeds korte tijd weg: boodschap doen oid. Wij denken ook dat t even te veel was. We gaan in de herhaling, maar dan blijven we er zelf ook slapen. Zien hoe dat gaat. Wel jammer hoor, want een ochtendje uitslapen (en een nacht helemaal doorslapen) zouden niet gek zijn

Klinkt goed van dat slapen trouwens, Oeke!
  zondag 29 november 2009 @ 20:02:03 #261
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75119544
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!
En de week erna gaan wij al
pi_75119615
quote:
wat gaat het hard!!
Het gaat echt hard!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75120305
Het gaat echt hard ja! Wij hebben gisteren Driekus zijn tweede maanddag gevierd, nou ja, we waren het bijna vergeten, ik tel alles in weken. Morgen 9 weken al! En volgens mij is ie enorm gegroeid in een paar dagen. Net even een rolmaat naast em gelegd toen ie op zijn buikje lag en hij was met gekromde beentjes ineens 62 centimeter. Hij begint ook echt te kletsen nu, zo gezellig. En soms kijkt ie je heel moeilijk aan tijdens zo'n 'gesprekje' en dan is het volgende geluidje gelijk aan de klank die je net zelf ervoor maakte. Zo mooi om aan dat koppie te zien dat ie zo zijn best er voor doet.

Bar, je hoeft je er echt niet voor te schamen, ik heb dat gevoel ook lang niet altijd hoor.
Oeke, fijn dat Ko nu wat meer slaapt, hij zal het wel nodig hebben dan, toch?
pi_75120816
leuk he Mefke dat kletsen

Ik moet zo lachen als ik Tess in bed leg. Heb een klein ritueeltje. Begin met d'r slaapzak, dan leg dr popjes naast dr hoofd, dan gaat de deken over d'r heen en dan als laatst d'r fup in d'r mondje. Dat weet ze precies. Zodra de deken vast ligt gaat dat mondje open en wordt er gehapt naar de speen

Daarstraks hebben we zo'n lol gehad samen. Tess kreeg ineens een lach/schaterbui en die duurde wel 10 minuten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 29 november 2009 @ 20:41:42 #265
5428 crew  miss_sly
pi_75121430
quote:
wat gaat het hard!!
Echt ongelofelijk wat hard.
Morgen is Senna 19 weken, ook al zo groot

Vicky wat klinkt dat leuk dat Tess haar ritueeltje zo goed kent

Mefke, dat kletsen gezellig he!

Bar
pi_75123989
Morgen hier 17 weken, het gaat idd hard.
Ze lag vandaag weer de hele tijd haar knietjes onder zich te trekken, ze komt niks vooruit, maar ze is zo druk bezig dan met allemaal Uh ah geluidjes erbij. Hele workout wordt er gedaan volgens mij .
Vandaag zat ze in de wipstoel en deed pfrrrt met haar tong, ik terug doen en toen Iris weer en zo ging het even door. Net alsof ze me nadeed, maar het zal wel gewoon toeval zijn geweest, ze moest er in elk geval wel om lachen
pi_75123996
quote:
wat gaat het hard!!
Ik zei al van de week tegen Ko, binnenkort ben je geen kleine baby meer maar een grote!

Zo gezellig is dat kletsen! Ko vind het ook heel leuk als je een geluidje van hem nadoet. Eerst kijkt hij heel verbaasd en dan begint hij heel hard te lachen.

En ik denk ook dat hij meer slaap nodig heeft, volgens mij zit hij in een groeispurt. Vanochtend trouwens heerlijk met zijn 3en uitgeslapen. Rond 5 uur nam ik hem bij ons in bed, vanwege gesputter en gehuil. Sliep hij uiteindelijk tussen ons in en door tot 9.30. Lekker!
En heel schattig, in zijn slaap kwam hij steeds dichter tegen me aan kruipen.
pi_75124104
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef mikoxx het volgende:

[..]

En de week erna gaan wij al
ja jemig het gaat echt snel zeg. Pff

Tess gezelligerd!

En driekus ook al aan de babbel, ik vind dat zo leuk. Inderdaad wat je zegt Mef, dan zo een beetje moeilijk kijken en er dan ineens een nieuw geluidje uitgooien geweldig!

Mijn dametje lacht nog niet zoveel met geluid, ze lacht vooral met haar mond en ogen en haar lijfje (handjes in de lucht! ) maar geluid erbij maken doet ze maar heel af en toe. Gek is dat hoe dat kan schelen toch, ik ben zo benieuwd naar die echte schaterlachjes enzo
Ik had net zoiets stoms trouwens ze mopperde wat in haar slaapje dus ik wilde haar speentje terugstoppen. In het donker. *propt speen erin... sputter sputter mopper spuugt uit... *propt speen er terug in spuugt speen uit en is wakker... toen keek ik es goed naar de speen en realiseerde me dat k het ding er ondersteboven in had gestopt. *kuch* sorry kind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75124170
whaha Huup... tja, logisch dat ze ;m uitspuugde!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75124334
Hahaha Huup
pi_75125369
volgende keer toch maar weer het overloop licht aandoen dus daar wordt ze minder wakker van dan wanneer ik het in het donker probeer

Ze zit nu qua maat trouwens net in zo'n tussenfase. Rottig is dat vind ik. Volgens mijn meetlint is ze 63 cm. En kleertjes maat 62 zitten inderdaad wel erg strak soms, maar maat 68 is echt nog te groot. Dus nu is het een beetje vogelen met dingen in maat 62 die erg groot vallen en dingen maat 68 die klein vallen. Gedoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 29 november 2009 @ 21:51:46 #272
5428 crew  miss_sly
pi_75125507
huup

Senna heeft een heel mooi kadootje gekregen toen ze net geboren was, dat nu in gebruik is: een apparaatje dat een mooie, vaa kleur veranderende sterrenhemel op het plafond projecteert. Die doe ik iedere keer aan; heeft ze weinig last van en geeft precies genoeg licht om te zien wat ik doe
pi_75125949
Huup die foto is echt erg mooi van A en haar papa. Ze lijkt zo idd erg op hem.
En dat speenverhaal. Arme A.
Dewi valt hier ook net tussen 62 en 68 in. En mouwtjes omslaan werkt niet zo goed meer, Die rolt ze dan af en eet het op met als resultaat dat de mouwtjes zeiknat zijn en ik haar weer kan omkleden.
Nu vind ik dat zelf niet zo erg. Ik zie haar graag in verschillende kleding combinaties. Echter Marietje denkt daar anders over.

Tess met pop. Wat heeft Tess toch mooie grote kijkers zeg.
En schaterlachen. Heerlijk is dat.

Oeke dat is wel lekker zeg dat Kobus een middagdutje doet. Met een beetje geluk word dat een blijvertje.

Tjee is Driekus ook al 2 maand. Het lijkt net of ie net geboren is.
Dewi's is afgelopen woensdag 4 maanden geworden
pi_75125979
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef miss_sly het volgende:
huup

Senna heeft een heel mooi kadootje gekregen toen ze net geboren was, dat nu in gebruik is: een apparaatje dat een mooie, vaa kleur veranderende sterrenhemel op het plafond projecteert. Die doe ik iedere keer aan; heeft ze weinig last van en geeft precies genoeg licht om te zien wat ik doe
klinkt als een leuk ding

ik heb van die spöka lampjes gekocht bij de Ikea met het oog op dit soort dingen, nachtvoedingen enzo, verschoningen, zulke dingen. Maar ze staan wat ver weg en zijn toch niet heel practisch enzo

maar goed, eigenlijk ben ik gewoon een muts hiermee, want ze wordt helemaal niet wakker van het licht op de overloop normaal maar toch haal ik me steeds in mn hoofd dat ik haar wakker maak. Muh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75126277
Wij hebben hier standaard dat roze bloemlampje van IKEA aan anders zien we niks op de webcam.
  zondag 29 november 2009 @ 22:09:38 #276
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75126491
Huup ik heb dat ook met de kleertjes. Thomas heeft een lang lijf dus als ik hem 62 aandoe ligt hij vaak met 'blote' buik (romper dus). Maar van 68 moet ik de mouwen nog omslaan.

Verder maakt het qua merk ook veel verschil. Noppies vind ik echt klein vallen. En een uitschieter de andere kant op: een rode trui met een rendier erop die ik in een gekregen doos kleertjes vond: maat 50/56 staat erin, maar hij past nu pas...

Voor nachtelijke handelingen gebruik ik altijd het nachtlampje van cotoons dat laatst bij de kruidvat in de aanbieding was. Ook precies genoeg licht om even goed aan te leggen voor een nachtvoeding
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75126911
De papa van Driekus heeft een lamp gemaakt die gewoon licht geeft maar die ook 1 ledlampje heeft die alle kleurtjes licht kan geven en dan in allerlei sterkten. Dus ik heb nachtvoedingen gegeven met blauw licht en met groen. Manlief heeft trouwens een voorkeur voor rood licht, wat zullen de buren wel niet denken
Slapen onze ukken echt meer bij een groeispurtje? Want dat verklaart dan alle uren slaap van de laatste week.
pi_75127082
*binnenvalt*
Mijn meisje is ineens echt hysterisch Lichte verhoging (37,5), niet slapen, wel honger hebben maar de fles na een paar slokjes wegduwen en niet meer willen drinken, en gillen gillen gillen echt alsof ze pijn heeft ofzo Ik word er zelf ook hysterisch van, weet niet wat er aan de hand is. Zetpilletje gegeven en maar even wachten of 't iets doet, anders bel ik de HAP
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75127193
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef mefke79 het volgende:
De papa van Driekus heeft een lamp gemaakt die gewoon licht geeft maar die ook 1 ledlampje heeft die alle kleurtjes licht kan geven en dan in allerlei sterkten. Dus ik heb nachtvoedingen gegeven met blauw licht en met groen. Manlief heeft trouwens een voorkeur voor rood licht, wat zullen de buren wel niet denken
Slapen onze ukken echt meer bij een groeispurtje? Want dat verklaart dan alle uren slaap van de laatste week.
mn oma zei altijd "melk en slaap, daar groeien ze van!"
vroeger dacht ik altijd van jaja, klets maar een eind in de ruimte maar ik had laatst wel ergens gelezen dat baby's alleen in hun slaap groeien ofzo dus niet als ze wakker zijn. Geen idee of het waar is, maar het is wel zo dat ze nooit 1 mm groeien maar altijd gelijk een hele centimeter, of meer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75127252
hè wat eng innepin
sterkte
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75127354
Die maten klopt niets van, daar ben ik ook achter. V&D valt groot, broekje 56 is nog steeds veel te groot. Ik ga van de week een dapper snapper bestellen, dan kan ie wat meer broeken omhoog houden. Heb van esprit nou een spijkerbroek met knoopelastiek, dat werkt ook.
pi_75127469
Innepin, keelpijn? Of een boer die echt heel erg dwars zit? Als je het niet vertrouwd gewoon bellen he...sterkte!
pi_75127759
Geen idee mefke. D. blijft er heel rustig onder en ik raak helemaal in paniek (moet er van huilen zelfs, ook lekker praktisch ) maar ze heeft nou even wat gedronken en viel daarna rechtop in slaap... Nu gaat D proberen de rest van de fles te geven en haar in bedje te leggen. Ze heeft weinig geslapen vandaag, én weinig gegeten
Maar het is in elk geval nu niet zo erg meer dat ik de HAP wil bellen. Echt ineens wilde ze de fles wel.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 29 november 2009 @ 22:34:21 #284
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75127816
Innepin
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zondag 29 november 2009 @ 22:37:47 #285
5428 crew  miss_sly
pi_75127976
och innepin, naar is dat. en dat huilen herkenbaar
voo rjou en je meisje
pi_75128115
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
Geen idee mefke. D. blijft er heel rustig onder en ik raak helemaal in paniek (moet er van huilen zelfs, ook lekker praktisch ) maar ze heeft nou even wat gedronken en viel daarna rechtop in slaap... Nu gaat D proberen de rest van de fles te geven en haar in bedje te leggen. Ze heeft weinig geslapen vandaag, én weinig gegeten
Maar het is in elk geval nu niet zo erg meer dat ik de HAP wil bellen. Echt ineens wilde ze de fles wel.
ff in de gaten houden of ze voldoende plasluiers heeft wel.
Maar wel fijn dat ze nu rustiger lijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 november 2009 @ 23:35:37 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75130320
Innepin
  maandag 30 november 2009 @ 08:44:46 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75134254
Innepin, is het verder ok gegaan?
Je zou evt. vandaag kunnen kijken of een huisarts (of bij ons deed de assistente dat zelfs) even in haar oortjes wil kijken.
Dat kan heel acuut opkomen, hoeft niet eens echt koorts te geven en kan bij drinken nogal pijnlijk zijn zeg maar.

Het hoeft niet hoor, maar oorpijn kan echt zo gaan en komen en ik heb hier wel vaker gelezen van meiden die het helemaal niet in de gaten hadden.
Ik heb dat zelf ook een keertje gehad. Toen idd ook wel al een paracetamol gegeven, maar de volgende dag bleek dus idd dat zijn oortjes niet helemaal zuiver waren.
pi_75134269
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Urla het volgende:
Wij hebben hier standaard dat roze bloemlampje van IKEA aan anders zien we niks op de webcam.
Wij hebben die lamp bij Mirte op de kamer, maar daar krijg je wel een heel hoerig schijnsel van naar buiten volgens mij ...

Innepin, hoe is het gegaan?

Ca.ra, noppies valt in die kleine maatjes inderdaad klein en smal! De grotere maten vind ik het wel weer meevallen (ergens vanaf 86 ofzo).
pi_75134717
Innepin, ik ben ook benieuwd naar je meisje en jou! Ik hoop dat jullie ff lekker aan t bijslapen zijn nu!

Huupske, Lena lag vanochtend zo gebilogeerd naar dr voeten te kijken, dat ik ineens even benieuwd was hoe t gaat met amélie dr fysiotherapie opdracht..lukt t je al om haar haar voetjes te laten grijpen?

Mijn meisje ligt alweer te tukken in dr relaxschommel...ons laatste verlofdagje samen..boehoehoeeee
mááár, nadat ze vorige week besloten had dat ze 's nachts niet meer aan doorslapen deed (waardoor ik nog veeel meer zin kreeg om weer mn 24 uurs diensten te gaan draaien ) heeft ze vannacht heerlijk geslapen tot half 8 (oké we lagen pas om 0.45u op bed, maar heuj)..t was heeeeeeerlijk weer ff! En lukt dat morgen niet, nou ja dan maar ff niet en komt t vanzelf wel weer, maar ik kan er voorlopig weer tegenaan!

oh ja..en t BV afbouwen hier hè..dat lukt nog niet zo goed, ik geef nog steeds alle voedingen BV...het lúkt me niet om afscheid te nemen het hoeft ook lang nog niet helemaal over te zijn, maar toch hè, ik leg haar gewoon elke voeding weer net zo makkelijk aan... Dat wordt dus toch kolven morgen op mn werk vrees ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 30-11-2009 09:31:08 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75135093
Innepin, hoe isset nu met je meisje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75136971
Innepin hoest nu? Idd wat BE zegt zou ook nog kunnen.

Poppedein muppet hahaha
och. Je hoeft van niemand af te bouwen toch? Dus gewoon gaan zoals het gaat en zie maar waar je eindigt lijkt me, of niet? de druk is er in elk geval vanaf, dat zal sowieso schelen.

En over dat fysio sja, ze kijkt absoluut naar dr voetjes en ik heb haar heel vaak op schoot en dat ze dan voorovergebogen zit en naar haar voetjes kijkt, teentjes beweegt en een wenkbrauw optrekt in opperste verbazing zo van wat is diiiit nou weer
Maar ze is pas net bezig met speeltjes te leren vastpakken enzo, en dat gaat ook niet altijd even soepel. Ze wil wel heel graag die speeltjes grijpen, maar het lukt nog niet altijd. Ik vraag me echt af hoe ze het dan zou moeten presteren om haar voeten vast te grijpen en ook nog es omrollen.
Maar goed, in t kader van t platte koppie heb ik twee dagen terug besloten om de kinderwagen voorlopig maar even te laten staan en haar alleen in de draagdoek te vervoeren. Op die manier staat er verder geen druk op haar schedel dus dat zou moeten schelen. Dan vraag ik as maandag wel aan de fysio wat handiger is, haar in de doek dragen of op haar zijkant in de wagen leggen. (mn eigenwijsje draait zich op een of andere manier namelijk om dan. Of nouja, dr hoofd alleen )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75137684
nou daarom inderdaad, Lena begint dr handen en voeten nu wel echt in de gaten te krijgen, maar is er écht nog niet aan toe om dr voetjes te grijpen zoals je bijvoorbeeld Tess zo mooi zag doen... Aangezien je fysio ook al vond dat Amélie laat was met rollen lijken me die doelen zo hoop gegrepen... Alhoewel, Lena probeert tegenwoordig compleet gefrustreerd de kroonluchter van t plafond te trekken en das best lastig als je er ruim 2 mtr onder ligt
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75137747
Innepin, hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad.
Huup en op haar buik in de kinderwagen, gaat dat ook niet? Draagdoek was hier geen probleem, moest alleen opletten dat z'n koppie dan de 'goede' kant op kijkt. Wij mogen morgen weer op controle, ben benieuwd.
Poppedein, je moet toch ook niet afbouwen en als het niet goed voelt doe je het niet. Wie weet vind je het straks als je werkt geen enkel probleem om te kolven of misschien juist wel, dat merk je gauw genoeg.
Kindjes van negen weken kennen het begrip spiegel echt nog niet he...levert hier een grappig beeld op. Driekus ligt al een kwartier te lachen en te kletsen tegen de spiegel op zijn speelkleed. Hij ziet gewoon zichzelf maar heeft dat natuurlijk niet door.
En hebben lief!kleertjes nou extreem lange mouwen of korte bovenlijven of ligt dat soms aan de bouw van ons ventje? Ik moet de mouwen omslaan en de shirtjes zelf zijn maar net lang genoeg in 62...
  maandag 30 november 2009 @ 11:40:11 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75137859
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef Poppedein het volgende:
nou daarom inderdaad, Lena begint dr handen en voeten nu wel echt in de gaten te krijgen, maar is er écht nog niet aan toe om dr voetjes te grijpen zoals je bijvoorbeeld Tess zo mooi zag doen... Aangezien je fysio ook al vond dat Amélie laat was met rollen lijken me die doelen zo hoop gegrepen... Alhoewel, Lena probeert tegenwoordig compleet gefrustreerd de kroonluchter van t plafond te trekken en das best lastig als je er ruim 2 mtr onder ligt
Ja, lief is dat he? en dan gaan brullen dat je er neit bij komt

*zucht* goede herinneringen aan Eli
mag straks weer * zijwmel, zwijmel, zucht *
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75138265
hahaha die kroonluchter
Mja ik vond het ook wat hoog gegrepen maar ik ben daar weer zo'n doos dat ik denk van nouja de fysio heeft ervoor geleerd enzo dus laat ik maar luisteren... maar als mn meiske het vervolgens niet doet of wil dan houdt het wel een beetje op.

Mefke als ik Amélie op haar buik leg dan tilt ze haar hoofdje op (goed afgericht hè?! ) en dat doet ze net zo lang tot ze helemaal oververmoeid is en het op een brullen zet. Maar hoofd neerleggen ho maar. Dus das niet echt een optie.
Nouja we horen het wel maandag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75138695
Huup, misschien moet Amélie dan even bij Driekus in de leer. Die gooit ook zijn hoofd omhoog tot ie niet meer kan, stort dan in en herhaalt het kunstje nog een keer of drie. En dan is het inderdaad brullen, toch weer instorten en van het een op het andere moment diep in slaap vallen. Hier wint de zwaartekracht dus nog.
Lena, die kroonluchter gaat je niet lukken vrees ik. Lijkt me wel een heel leuk gezicht en hee, je kan niet zeggen dat het geen doorzetster is, dat meisje van jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')