abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 22:07:29 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75036417
Bij Sasha heeft dat ding er nooit in gezeten.
Ik had toen niet door dat het ook zonder kussentje kon en met kussentje kreeg ik dat arme kind er niet in gepropt met ook nog de winter-voetenzak.
pi_75036608
hhmmzz die zitverkleiner is er hier al 3 wkn ofzo uit en Tijn was dinsdag 6 weken.
Maar hij zat er zo opgepropt in voor mijn gevoel endat bestaat toch uit een stuk?
Zal het bestand eens ff lezen.
Miss. hebben we het niet eens goed gedaan......
Bedenk me trouwens net dat er nog een wallaboo voetenzak i zit vandaar w.s

Haal je dan dat kussentje uit die zitverkleiner zeg maar?
Dat je alleen dat schuim hebt?
Want je kunt dat nek gedeelte en kussentje niet los van elkaar doen toch?

[ Bericht 22% gewijzigd door het-is-mij op 26-11-2009 22:21:06 ]
pi_75042077
Vicky fijn dat het beter gaat met Tess. Het ergste is gelukkig achter de rug

Die vaccinatie is bij zowel mij als mijn vriend ook heel slecht gevallen. Rillerig, verhoging, maar bovenal een enorm pijnlijke bovenarm. De eerste twee nachten kon ik niet op die kant slapen, zo'n pijn deed het. Mijn vriend vond het voelen alsof de naald er nog in zat. Ik vond het voelen alsof er een kogel in mijn arm zat
Mensen die de prik hebben gehad via de huisarts hebben meestal helemaal nergens last van. En iedereen die via de GGD is geprikt heeft op zijn minst pijn in zijn arm. Ik vind dat toch wel gemeen richting al die kindjes die allemaal via de GGD moesten. Hebben ze zo dapper die prik doorstaan, krijgen ze daarna twee dagen zo'n pijn in hun armpje

hetismij, hoe dat zit met die zitverkleiner snap ik ook totaal nog niet.
pi_75043906
Hier is de zitverkleiner er na een maand of 3 uitgegaan denk ik.

Idd zoals Xenia het zegt. M. heeft de prik via de ha gekregen en die heeft nergens last van. Ik heb m gister via de GGD gekregen en ik heb een hele zere bovenarm en voel me ook niet helemaal jofel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75043983
<offtopic>Hier ook heel veel last van de prik nog steeds... D. totaal niet. Allebei bij de GGD gehaald. Ik wil weer op m'n linkerzij kunnen slapen

Toby Hoop dat de antagel werkt, Kersjes!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75044313
Incantrix welkom en gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Xenia wat een mooi meisje heb je!

Toch wel veel mensen met last van de arm door de prik, vervelend!

Is er hier iemand die ervaring heeft met de puckababy en heeft het nog nut om de mini (3 tot 6 mnd) voor Finn te kopen?
Het slapen gaat hier zo waardeloos! Gisternacht is hij werkelijk ieder uur wakker geweest. Gisteravond heb ik hem strak in een badcape gewikkeld en toen is hij om 9 uur in slaap gevallen tot 1 uur en vervolgens kwam hij nog om 3 uur en 5 uur (toen lag hij niet meer in de badcape), maar dit vonden we al heerlijk!
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:51:37 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75044785
rillerig ben ik ook,sterker nog ik heb het ijskoud.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75044819
@ Flower, wij hebben de pacco, die schijnt iets strakker te zijn dan de puckababy en hij werkt erg goed en prettig.
Badcape hebben wij ook gedaan maar dat was het net niet.

owja prik via ggd en maandag gehaald en sinds vanacht weer op mn arm kunnen slapen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:04:17 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_75046364
Hier is Bert enorm aan het miepen van die prik (bij elke beweging die hij maakt is het kreunen en steunen), ik heb nergens last van gehad. Ja, na een paar uur een pijnlijke plek alsof het een blauwe plek was, maar dat was het. Ruben daarentegen heeft er echt wel heel behoorlijk last van: bij het prikken gaf hij geen krimp, maar gisterenavond had hij echt gewoon flinke koorts en nu is hij nog steeds niet lekker (en ergens toch misschien ook last van zijn oren, dus op dit moment met Bert naar de huisarts).

Jochem zit hier in zijn regeldagen, alhoewel dit misschien wel de laatste kan zijn, hij is een stuk minder huilerig dan de afgelopen dagen Ik heb wel de maxi-cosi winterslaapzak, maar Jochem komt dan altijd zowat drijfnat uit de maxi-cosi, dus ik denk dat het toch iets te warm is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75046588
Incantrix! Jee dat had ik helemaal gemist! Gefeliciteerd met je prachtige mannetje!

En welkom natuurlijk!
pi_75047588
Flower, ik doe inbakeren altijd in een zo dun mogelijke doek. Een badcape hebben wij ook weleens geprobeerd in het begin, maar dat blijft niet zitten. Xeentje past nog in een hydrofielluier, maar als dat niet meer past zou ik eerder een laken proberen dan een badcape.
pi_75048472
Icantrix welkom!

Over de zitverkleiner van de maxicosi. Je haalt het ding eruit, draait em om en dan kun je het schuim waar ze op zitten er gewoon uithalen. Het lijkt vast te zitten, maar dat is niet zo, het zit in een soort van netje dat aan de achterkant zit en maar aan 1 kant is dichtgenaaid. Ik heb alleen het schuim eruit gehaald en dat was voldoende om em weer lekker te laten zitten.
Wij heben trouwens ook de voetenzak erin zitten, is heel erg warm inderdaad. Ik haal Driekus regelmatig bezweet eruit. Wisten jullie trouwens dat je eerst de zak en dan pas de verkleiner er in moet doen? Dat de verkleiner dus in de zak zit zeg maar? Helpt wel een beetje tegen het zweten want die verkleiner is gewoon katoen..

Xeentje, wat ben je mooi!

Ik en Driekus zijn trouwens pas net wakker. Heb em gevoed rond kwart over zeven maar ben daarna teruggekropen. Hier geen last van de prik, ja beetje stijf, maar ik ben me toch ongesteld Dat had ik niet gemist de afgelopen maanden.

Iemand trouwens de oplossing voor ons plasmysterie? Ik haal Driekus toch minstens 1 keer in de week uit bed of box met een natte zijkant. Dan heeft ie dus naast de luier geplast. Nou dacht ik altijd dat het kwam omdat ik zo dom was om zijn piemeltje niet omlaag te doen, maar hij had het vandaag weer en zijn piemeltje zat toch echt keurig omlaag. Dus hoe ie het nou voor elkaar gekregen heeft, geen idee.

Wij mogen trouwens vanmiddag op intake bij het kdv, ben benieuwd! Het oudste kindje schijnt er anderhalf te zijn, dat is dan weer het voordeel van een gloedjenieuw kdv.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:27:19 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75049115
mefke, grotere maat luiers proberen voor de nacht mss?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75050157
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:05:43 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_75050644
Dan een grotere luier voor dat slaapje

Ik heb de kruidvatluiers bij Jochem afgezworen. De paar die we nog hadden zijn echt allemaal doorgelekt binnen notime, dus maar gewoon de wat duurdere hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75051266
het-is-mij die pacco ziet er inderdaad ook wel goed uit, is dat rekbare stof?
Volgens mij moet zoiets ook wel zelf te maken zijn. Mijn moeder komt woensdag, dus misschien dat we dan iets in elkaar kunnen flansen.

De badcape die ik gebruik is trouwens van hele dunne stof (geen badstof) dus niet te warm ofzo!
De huisarts adviseerde inderdaad ook om Finn in te bakeren, volgens haar kon het ook heel goed zijn dat hij zich rond deze leeftijd wat eenzaam begint te voelen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:26:32 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75051372
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef mefke79 het volgende:
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
Dan is het idd wrs pasvorm.
Je hoort heel vak dat een bepaald type luier voor sommigen niet werkt.
wij hebben eli 1x een huggies broekje aangetrokken.

na 2 uur mocht hij droge kleren aan...

en anderen zweren weer bij huggies. je weet t nooit.

heb je mensen in de buurt van wie je een paar luiers zou kunnen lenen? anders moet je een heel pak kopen, en dat wordt dan ook weer zo'n dure exercitie...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75052013
Pasvorm dus...
We hebben tot nu toe pampers gehad, maar ik vind ze maar duur. Nu zijn de kortingsbonnen op en omdat ze op het kdv kruidvatluiers hebben, gaan we die hier ook maar eens proberen. Tis ook niet elke keer dat ie nat is, dus ik zal wel een pak nodig hebben om te ontdekken of het werkt of niet. Ik heb al afgeleerd om meerdere pakken tegelijk te kopen (er staat hier nog een compleet nieuw pak nr 1 want toen was ie er ineens te groot voor).
FTA hopelijk werkt het inbakeren!
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:02:28 #194
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75054718
Ik vind de Etos luiers erg fijn. Behoorlijk dun en soepel en nemen toch goed vocht op. Bij pampers heb ik steeds het idee dat ze soort van 'zweten'. Niet echt doorlekken maar dat er gewoon wat vocht dwars doorheen komt.
We hebben ook Lidl-luiers geprobeerd. Prima qua vocht vasthouden maar wel stijver/stugger en wat volumineuzer. Ik heb niet het idee dat het Thomas iets uitmaakt maar persoonlijk lijken die soepelere luiers me prettiger, vandaar dat we voor de Etos gaan. Goede prijs-pret verhouding
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75055629
Ik vond de etos luiers wel iets stijver dan de pampers. Maar beide voldoen ze prima, ik kijk altijd even of er iets in de aanbieding is.

Icnatrix, gefeliciteerd met je mooie zoon

Wat goed dat jullie over die maxi cosi begonnen, ik heb direct dat kussentje eruit gehaald en ze ligt nu een stuk beter!

Even goed nieuws van hier. Mini sproetje drinkt weer lekker aan de borst Maandagmiddag kwam de laktatiekundige en ze heeft hier een profesionele kolf een weegschaal en allemaal spuitjes slangetjes enz achtergelaten. Met behulp van een spuitje ging madam zo weer aan de borst!! Mijn melkproductie was alleen wel helemaal terug gelopen. Met behulp van de kolf en minisproetje zelf (de afgelopen twee dagen kwam ze overdag bijna elk uur ) is dat nu ook weer helemaal goed. Ik ben zo blij dat ik er op tijd iemand bij heb gehaald. Alleen zijn het speentje en de fles hier even verboden terein... ach dat overleven we wel!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_75056258
Wat fijn, Sproet! Goed nieuws!
pi_75057304
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix

Vicky wat zal dat er schattig uitzien Filmpje? Is Tess weer helemaal beter?

En hoe gaat het met Senna?

Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?

Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief. Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Aw wat een prachtig klein Xeentje!

Enne wat...foto van Stef? *zoeken gaat*

Ja dat krijg je dus als je van onder naar boven scrollt

Prachtige foto van Stef Trixje!!! Wat een scheetje zeg

Tess gelukkig gaat het weer beter met je meisje.

Wij hebben gister ook de mex-inenting gehad, mijn bovenarm voelt helemaal gekneusd aan en ik ben grieperig. Maar ach dat overleven we wel weer. Vind het voor de kinderen zo zielig, als het bij hen ook zo'n zeer doet...

Evi is vorige week voor het eerst met papa mee in de douche geweest:
Ze vond het erg leuk en wilde de hele tijd drinken

En nog wat fotootjes van gister.

En een foto met haar nieuwe, nog te grote jas (maat 74, ze heeft nu een kleine 68).

Ik vind het helemaal geweldig om mama te zijn, het is de allerbeste beslissing uit mijn leven geweest en dat zal nooit veranderen

[ Bericht 20% gewijzigd door DuchessX op 28-11-2009 00:21:05 ]
#geen
pi_75057441
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix

Vicky wat zal dat er schattig uitzien Filmpje? Is Tess weer helemaal beter?

En hoe gaat het met Senna?

Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?

Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief. Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
pi_75058020
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Aw wat een prachtig klein Xeentje!

Enne wat...foto van Stef? *zoeken gaat*

Ja dat krijg je dus als je van onder naar boven scrollt

Prachtige foto van Stef Trixje!!! Wat een scheetje zeg

Tess gelukkig gaat het weer beter met je meisje.

Wij hebben gister ook de mex-inenting gehad, mijn bovenarm voelt helemaal gekneusd aan en ik ben grieperig. Maar ach dat overleven we wel weer. Vind het voor de kinderen zo zielig, als het bij hen ook zo'n zeer doet...

Nog even Evi spam:

Evi is vorige week voor het eerst met papa mee in de douche geweest:
Ze vond het erg leuk en wilde de hele tijd drinken

En nog wat fotootjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een foto met haar nieuwe, nog te grote jas (maat 74, ze heeft nu een kleine 68).

Ik vind het helemaal geweldig om mama te zijn, het is de allerbeste beslissing uit mijn leven geweest en dat zal nooit veranderen
Heej, die ken ik

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 28-11-2009 00:23:24 ]
pi_75058344
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje. Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.
Hier moest ik nog aan denken, Ko en volgens mij meer baby's hier, heeft dat ook gehad. Volgens mijn kraam groeide hij zo hard dat hij snel uit zijn velletje barstte. Beetje insmeren met olie of Bepanthen helpt goed tegen de droogheid. Ik denk niet dat het met het wasmiddel te maken heeft. Maar goed ik weet het niet zeker natuurlijk.

Wat is Evi een schatje! Die grote jas!

We gebruiken de maxi cosi echt bijna nooit (2x), dus die staat nog met verkleiner en al in een hoes op zolder.

Kruidvatluiers gebruiken we hier afgewisseld met wasbare luiers en geen last van erbuiten plassen.
In het begin hadden we dat wel vaak, ik weet eigenlijk niet waarom we er nu geen last meer van hebben.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')