Dan is het idd wrs pasvorm.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef mefke79 het volgende:
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
Aw wat een prachtig klein Xeentje!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix![]()
Vicky wat zal dat er schattig uitzienFilmpje? Is Tess weer helemaal beter?
En hoe gaat het met Senna?
Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?
Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief.Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix![]()
Vicky wat zal dat er schattig uitzienFilmpje? Is Tess weer helemaal beter?
En hoe gaat het met Senna?
Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?
Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief.Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heej, die ken ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aw wat een prachtig klein Xeentje!
Enne wat...foto van Stef?*zoeken gaat*
Ja dat krijg je dus als je van onder naar boven scrollt
Prachtige foto van Stef Trixje!!! Wat een scheetje zeg
Tess gelukkig gaat het weer beter met je meisje.
Wij hebben gister ook de mex-inenting gehad, mijn bovenarm voelt helemaal gekneusd aan en ik ben grieperig. Maar ach dat overleven we wel weer. Vind het voor de kinderen zo zielig, als het bij hen ook zo'n zeer doet...
Nog even Evi spam:
Evi is vorige week voor het eerst met papa mee in de douche geweest:
Ze vond het erg leuk en wilde de hele tijd drinken
En nog wat fotootjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een foto met haar nieuwe, nog te grote jas (maat 74, ze heeft nu een kleine 68).
Ik vind het helemaal geweldig om mama te zijn, het is de allerbeste beslissing uit mijn leven geweest en dat zal nooit veranderen
Hier moest ik nog aan denken, Ko en volgens mij meer baby's hier, heeft dat ook gehad. Volgens mijn kraam groeide hij zo hard dat hij snel uit zijn velletje barstte. Beetje insmeren met olie of Bepanthen helpt goed tegen de droogheid. Ik denk niet dat het met het wasmiddel te maken heeft. Maar goed ik weet het niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje.Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |