abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75079061
Die beentjes in de lucht, dat doet Iris in bed... en dan ligt het dekentje er weer vanaf.
En dan ligt ze een partij triomfantelijk te kijken... kijk mama wat ik kan (en dan gaan die "tentstokken" weer de lucht in). Ik denk dat we maar moeten gaan kamperen van de zomer, hebben we alleen een tentdoek nodig en Iris als tentstok
Fake it till you make it...
pi_75079161
Esmee fijn meid Stieme

Huup Amelie alweer minder spugerig?

Hier ben ik het afbouwen van de bv verder aan het doorvoeren, vanmorgen de ochtendvoeding ook maar uit fles gegeven, dit was eigenlijk als kleine test of Roy dan nog steeds zoveel smorgens zou spugen.
Maar het is allemaal gelukkig binnen gebleven.

Jammer dat ik niet net zolang bv door kon blijven geven als bij z'n grote broer.

Verder gaat het buiten het huilen nog steeds super met Roy
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75080100
Tentsok Iris

Bar, dat is jammer van de bv ja, maar heel fijn dat het super met Roy gaat. Dat is het belangrijkste toch?

Mikoxx, ik heb de mazzel dat Ko er niet wakker van wordt als zijn speentje 's nachts uitvalt. Hij spuugt hem zelfs vaak uit vlak voor hij in slaap valt.
Alleen hebben we ook nog 2 nachtvoedingen dus waarschijnlijk word zijn zuigbehoefte daardoor goed bevredigd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75080237
Icantrix. Nog proficiat en wat een mooi jochie heb je gebrouwen zeg.

Huup hier was Dewi ook niet helemaal lekker nadat ik mijn inenting heb gehad. Ze spuugde ook veel. Dat rook ook zuur en soms ook wat slijmerig. Ook heeft ze echt vieze poepbroeken gehad die ook enorm stinken. Bij de GO wilde ze ook niet slapen en is de dag na de prik bijna de hele dag wakker geweest. Ook huilerig enzo. Nu lijkt het beter te gaan.

Vicky wat fijn dat de ziekenboeg herstellende is. Tenminste in ieder geval Tess.

Mefke dat is relaxt zeg alleen maar jonge kindjes op het KDV. Leuk dat ze dan zo samen op kunnen groeien. Gezellig lijkt me dat.

Evi Ow en wat een mooi jasje heeft ze al.

Wij hebben trouwens zo'n 4 weken geleden de verkleiner eruit gedaan. Toen werd het wel een beetje krap en kon ze haar hoofdje goed houden tijdens het lopen met de Maxi.

Ow en schaterlachjes uit de box. Heerlijk is dat om te horen en tegenwoordig verteld ze ook hele verhalen tegen de beer in de box.
pi_75082961
Bar, jammer dat het met de bv niet zo wil qua spugen. Geef je flesvoeding tegen spugen dat dat zoveel beter gaat?
Fijn dat het super gaat met Roy!

Oeke, 2 nachtvoedingen is natuurlijk wel gezellig . Alleen wat minder voor je nachtrust...

Dewi zo gezellig aan het kletsen in de box

Iris lag net even op haar buik op tafel en trok haar knietjes onder zich en ging zich afzetten, dus ik hield mn hand erachter... maar toen schoof ze met haar neus over de tafel . Vond ze iets minder geslaagd...(en ik ook ) Gelukkig alles nog heel en het was na een knuffel ook gauw weer over.
Ze begint meer te kletsen, klinkt wel gezellig en dan van die gilletjes erbij
pi_75083376
fta. ik zou absoluut niet voor de puckababy piep gaan, lars past er nog nauwelijks in. moet hem er echt inwurmen. heb ook een mini en die zit veel beter. het geeft hem wel rust met slapen. hij kan zichzelf nu niet meer meppen
edit: er wordt er eentje aangeboden hier in V&A

lars is gister weer door de osteo geweest, er zat een flink stel knopen in zijn nekkie en hij lag nog teveel in de banaanhouding, wat dat ook mag zijn
* XXXKarinXXX googlen gaat
lars was weer erg boos tijdens de behandeling. vandaag is hij onrustig, maar dat was de vorige keren ook zo, toen werd het na een paar dagen beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door XXXKarinXXX op 28-11-2009 14:58:22 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75083493
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef Nijna het volgende:

Iris lag net even op haar buik op tafel en trok haar knietjes onder zich en ging zich afzetten, dus ik hield mn hand erachter... maar toen schoof ze met haar neus over de tafel . Vond ze iets minder geslaagd...(en ik ook ) Gelukkig alles nog heel en het was na een knuffel ook gauw weer over.
Ze begint meer te kletsen, klinkt wel gezellig en dan van die gilletjes erbij
Oeps. Geen rode neus eraan overgehouden hoop ik.
En gilletjes .

Wij zijn trouwens druk aan het oefenen met omrollen, maar ze vertikte het om te doen. De speeltjes enzo kun je ook wel pakken zonder te rollen. Kun je gewoon naartoe schuiven.
Gisteren hadden we de webcam weer eens aan om te kijken wat ze aan het uitspoken was in bed. Ze had erg veel lol hoorden we over de babyfoon.
En wat zagen we tot onze verbazing. Mevrouw was bezig naar haar buik te rollen eerst naar haar zij om de sticker op de muur te kunnen pakken en daarna door naar haar buik. en weer terug naar de rug.
Maar als papa of mama erbij is Ho Maar. Klein eigenwijsje.
pi_75084682
Lars, hopelijk voel je je gauw weer fijner mannetje!

Urla, geen rode neus .
Hahahaha, in bed wel rollen, maar met papa en mama erbij niet. Wat een muppet .
Ik zou wel eens willen weten of ze dan ook echt denken van: nu maar ff niet ik ga straks wel oefenen als niemand kijkt... :-P.
pi_75085451
Urla, wat een eigenwijs meisje hebben jullie

Nijna, gelukkig geen rood neusje.

Ons meisje is naar haar eigen kamertje

Ze werd wat onrustig in haar wiegje, en ook tussen ons in begon ze minder goed te slapen. Veel wakker, wat meer mopperen, gewoon onrustig. Dus heb ik haar op proef donderdagmiddag in haar ledikantje op haar eigen kamertje gelegd en warempel: ze sliep meteen 4 uur
Die nacht ook geprobeerd, met het idee dat als ze dat nog niet wil, het ook goed is en ze bij ons mag liggen, maar ze sliep geweldig en afgelopen nacht nog beter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75085798
Oh ik ben totaal niet bijgelzen en ook de puf daarvoor ontbreekt me nog, maar ik wil toch even Incantrix feliciteren!

Incantrix, van harte gefeliciteerd met Stef!!
pi_75086163
MIss, wat fijn dat ze zo goed slaapt in haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Lijkt me wel gek voor jullie, moet je niet wennen?
Urla, de stiekemerd! Haha, dat je dan een camera moet opstellen om het te zien vind ik wel erg grappig.
Karin, banaanhouding of kommahouding dat is de voorkeurshouding van Driekus en volgens mij had ook Amelie em. Ze liggen dan graag als een soort van banaantje, dus in een boogje. Driekus wil em altijd op links, dus koppie links en voetjes ook links tov zijn heupjes.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75090040
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:

Urla, geen rode neus .
Hahahaha, in bed wel rollen, maar met papa en mama erbij niet. Wat een muppet .
Ik zou wel eens willen weten of ze dan ook echt denken van: nu maar ff niet ik ga straks wel oefenen als niemand kijkt... :-P.
Ha Ha Ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk vind ze het allemaal wel geweldig om te zien hoe wij ons steeds uit te sloven.
Ze heeft trouwens ook echt al een eigen willetje en speciale voorkeuren. Ze mekkerd echt als ze iets wil en stopt pas als ze het krijgt. Dit geld ook voor specifieke knuffels of speelgoed. Soms gaat ze wel erg ver en wil ze ook bepalen hoe ze gevoed wordt. En driftbuien kennen we hier nu ook. Ze blijft ook nog een paar minuten naklagen wanneer ze haar zin heeft gehad.
Tijdens m'n zwangerschap had ik al van die dromen over een lief meisje met lange haartjes en snoezig jurkje die over de grond heen rolde. Dat beloofd wat. Elin de tweede.
Verder is ze eigenlijk heel lief rustig en lacht veel. Totdat ze iets wilt.

Ow en het camera systeem hangt hier al een tijdje inc bekabeling door het hele huis.
Dat krijg je met een nerd man. Zelfs in de babykamer moest er technologie hangen.

Miss. Wat leuk om te lezen dat ze zelf aangaf dat ze er aan toe was.

Chan ik las geloof ik in een ander topic dat je je baan hebt opgezegt. Echt een dappere keuze vind ik dat. Ik weet niet of ik dat zou durven. Jullie komen er vast wel.
pi_75091126
Urla wat een eigenwijsje is Dewi!

Iris aan de schuif... gelukkig geen rood neusje eraan overgehouden

Miss fijn dat het zo makkelijk gaat dat slapen in haar eigen kamertje. Nu moeten schaap en jij nog wennen

Mn meiske is al minder misselijk, ze heeft sinds vanmorgen niet meer gespuugd en is weer een stuk vrolijker. Gelukkig maar. Ze is zo leuk ze lacht echt helemaal breeduit als ze naar me kijkt en probeert allerlei geluidjes die je maakt na te doen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:04:27 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75092655
Huup, ik sluit me bij je aan! Ik ben zo smoorverliefd op dat knulletje! Hij is echt zo leuk!
Hij heeft vandaag zijn handjes ontdekt! Zo leif om te zien hoe hij daar mee bezig is, en maar kijken en draaien enzo.
En die geluidjes! Echt, als ik dat hoor dan voel ik helemaal vlinders in mijn lijf!
pi_75092803
Oeke, wat een leuk trucje
Echte geweldig die interactie, en er ligt nog zo ontzettend veel meer leuks in het verschiet!!

En Senna al helemaal alleen in d'r grote ledikant... ze wordt groot!

Fijn dat het weer beter gaat met je meisje Huup!

Toby heeft vandaag voor het eerst wildgeplast
Ik had net zijn natte luier uitgetrokken en terwijl ik zijn blote buikje en beentjes aan het kussen was en in zijn spekjes zat te happen voelde ik ineens nattigheid
Het is ook zo'n lekker ventje, die natte kleren bij zowel hem als mij waren het heus wel waard...
.... met gevoel voor drama....
pi_75095412
hihi die Toby!

Oh Huup en BE, wat klinken jullie heerlijk verliefd!

Ik heb nog een filmpje van mijn kleine indiaantje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 29 november 2009 @ 09:48:51 #242
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75103787
Hmm...onze jongens gingen gister voor t eerst uit logeren. Wij hadden een feestje met in t vooruitzicht dat we even lekker een nacht goed konden slapen en 's morgens lekker uitslapen....
Maar t ging niet goed. Al na 1,5 uur belden mn ouders dat het helemaal niet ging. Ze huilden allebei aan een stuk en ze kregen ze helemaal niet stil. Niks was goed, fles wilde er niet in, bla bla bla. Dus we hebben ze maar opgehaald en mn ouders hebben bij ons thuis opgepast --> niks aan de hand dus he? En dat terwijl ze al veel vaker bij mn ouders hebben geslapen (maar dan overdag), en mn ouders hebben hier ook al vaker opgep ast.
pi_75103835
Och mikoxx..

Vanaf welke leeftijd wordt de voorkeur voor links- of rechtshandigheid eigenlijk zichtbaar??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 29 november 2009 @ 10:06:58 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_75103903
Tot een jaar of 6 kan dat nog wijzigen Vicky
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75103906
hihi indiaantje

mikoxx wat jammer. Misschien dan idd maar bij jullie thuis laten oppassen ofzo?

Oh kijk mijn stel nou, vannacht na de nachtvoeding
mn liefste & mn liefste ik ben zo gek op ze <3

en wat lijkt ze toch op haar papa
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75105269
Mikoxx wat jammer zeg dat het niet goed gegaan is. Misschien inderdaad voortaan bij jullie thuis op laten passen? O wacht zie dat ze er overdag wel gewoon slapen... Hmm vreemd dan zeg.

En Huup wat een lieve foto
  zondag 29 november 2009 @ 12:10:49 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75105767
@Nijna nee, hij krijgt gewoon hypoallergene voeding met jbpm.
maar dat laatste krijgt hij ook met bv.
Dus waar het door komt waarom hij zo moet spugen en dan ook niet kleine beetjes, nee gelijk de hele voeding.
Wat ook gelijk opvalt is de langere tijd die hij er nu tussen laat zitten ineens 3 soms 4 uur dat ben ik normaal overdag ook niet gewend.

Morgenavond komt het vrouwtje terug van kind en gezin om het filmpje te bespreken, die training heet trouwens simpel Videohome training.
Ben ook heel benieuwd wat er nu uitgekomen is, vooral ook omdat Roy toen heel rustig en ontspannen was.

als ik trouwens sommige verhalen zo lees, krijg ik toch wel wat rode wangen, want die alles omzeggende liefde die ervaar ik nog helemaal niet zo

Mikoxx jammer is dat dan hè, hopelijk gaat het de volgende keer wel weer gewoon beter

Lars je snel weer beter voelen he na de osteo

En Senna in haar kleine grote meisjes bed

Stieme hoe is het met Esmee?
pi_75105969
Bar daar hoef je echt geen rode wangen van te krijgen hoor. Bij iedereen is dat toch gewoon weer anders? Het is soms gewoon met het ene kindje wat moeilijker dan met het andere. Ik merk dat wij hier nu ook pas meer en meer van Esmee gaan genieten nu we niet alleen maar bezig zijn met uitvogelen waarom ze zo huilt. Daarvoor was er gewoon geen tijd voor om echt te genieten omdat we ons zoveel zorgen maakten lijkt het.

Met Esmee gaat het wat beter We lopen niet meer hele avonden door het huis gelukkig. Maar ze heeft nog wel regelmatig van die huilbuien/krijsbuien en dan weten we echt niet wat er is. Soms denken we wel eens dat ze gewoon heel erg duidelijk wil aangeven wat ze precies wil. Bijvoorbeeld in de box liggen is oke, maar als je haar dan oppakt kan ze ineens heel erg hard gaan huilen. Bijna ontroostbaar soms. Alsof ze dan gewoon boos is dat je haar oppakt. En soms lijkt het ook wel alsof ze veel meer wil dan ze nu nog kan. Dan kijkt ze zo eigenwijs de kamer in dat het hele baby-ige er al bijna af is. Maar het blijft toch ons lekkere "pruikje"

pi_75111188
Och Stiemie, wat is ze mooi!!
Huup, wat een lieve foto!

Tess was aanhet tutten met Ambers pop:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 29 november 2009 @ 16:51:35 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75113509
Esmee
Amelie
Tess
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: