Zitten wij ook aan te denken. Want hij drinkt dan echt niet meer dan 140 a 150 cc.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Kan het niet zo zijn dat en het hapje en de fles er eigenlijk direct achterna dat dat net teveel is voor de kleine man?
Ik wil eigenlijk de laatste fles laten vervallen omdat hij om 22u zo vast slaapt dat we hem bijna niet wakker krijgen voor zijn flesquote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef oeke het volgende:
Maar het is toch bijvoeding, waarom geef je hem niet gewoon een beetje na zijn flesje van 14 uur tot hij niet meer hoeft en hou je het flessen schema verder aan.
Of wil je graag een fles laten vervallen?
TheFranky ik zou eerder na de fles van 11 of die van 14 uur een klein hapje geven.quote:7u: 180cc
11u 180cc
14u 180cc
18u 180cc
22u 180cc
Dat is het gekke, wij zijn er dan zelf soms ook niet bij. Maar dan zijn we wel steeds korte tijd weg: boodschap doen oid. Wij denken ook dat t even te veel was. We gaan in de herhaling, maar dan blijven we er zelf ook slapen. Zien hoe dat gaat. Wel jammer hoor, want een ochtendje uitslapen (en een nacht helemaal doorslapen) zouden niet gek zijnquote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef oeke het volgende:
Lastig Mikoxx, als ze overdag daar slapen, is een van jullie daar dan ook? Misschien was het teveel verandering voor ze. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
En de week erna gaan wij alquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
Morris, Kobus en Tess verhuizen volgende week gewoon al![]()
wat gaat het hard!!![]()
Het gaat echt hard!!quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!![]()
Echtquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
wat gaat het hard!!![]()
ja jemig het gaat echt snel zeg. Pffquote:
klinkt als een leuk dingquote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef miss_sly het volgende:
huup![]()
Senna heeft een heel mooi kadootje gekregen toen ze net geboren was, dat nu in gebruik is: een apparaatje dat een mooie, vaa kleur veranderende sterrenhemel op het plafond projecteert. Die doe ik iedere keer aan; heeft ze weinig last van en geeft precies genoeg licht om te zien wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |