abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74968398
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:29 schreef oeke het volgende:
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat ik zo graag wil weten hoeveel Ko nu weegt en hoe lang hij is. Maar de afspraak met het cb is weer verplaatst, en nu gaan we pas als Ko alweer 6,5 maand is.
Dus ik ga binnenkort maar eens wegen bij mijn LK en met de meetlint aan de gang.

Net lekker samen in bad geweest, wat geniet ik daarvan.
is er geen inloopspreekuur bij jullie dan waar je alleen voor wegen en meten heen kunt?
Of is de LK dichterbij, dat kan natuurlijk ook, dan zou ik ook daarheen gaan *Lui is met hoofdletter ja
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74969561
Koorts van Tess was daarstraks 40,2 maar na een uurtje slaap is het 39,0..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74970689
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:26 schreef Rubey het volgende:
Vickey wat zijn de symptomen van de mexicaanse griep bij een baby?
ineens hoge koorts, veel hoesten, verkouden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74971140
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Het schijnt voor kindjes die heel snel geboren zijn erg fijn te zijn.

Het is hier op een avond, kan hij daarna zo door zijn bed in.
Ben wel heel benieuwd.
En je gebruikt amandelolie daarvoor toch?

Jeetje dat ze zo tekeer ging tijdens de massage ,
maar ik meen me te herinneren dat je toen schreef dat het misschien nog te vroeg was daarvoor.
Lars is volgens mij 13 weken als ik ermee begin.
Haha Karin, ik bedoelde te vroeg qua tijdstip, niet qua leeftijd. Maar ik denk wel dat het met 13 weken wat leuker is, want dan kan je echt wat meer contact maken. Bij ons was er olijfolie in de groep beschikbaar, maar je mocht ook je eigen olie meenemen. Waren idd mensen die amandelolie gebruiken.

Als jij denkt dat het goed is voor Lars, zou ik het zeker proberen, dit is zoiets waarvan je zegt: baadt het niet dan schaadt het niet
Lotte!
Noah!
pi_74972194
jeetje, Vicky dat is wel hoog! Hopelijk heeft ze een goede nacht.

Huup, het cb zit tegenover de LK, ze heeft een winkeltje. En daar is het iets rustiger wegen in de praktijkruimte.

Gossie, ik heb echt een meneertje chagrijn in huis. Volgens mij baalt Ko ervan dat hij nog niet kan rollen/zitten/staan/lopen/rennen/hagelslag eten en verder alles wat een mens op een dag doet.
Tjonge, hij schreeuwt dan de oren van je hoofd.

Maar goed, hij kan ook heel gezellig giechelen en lekker met mama in bad gaan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74972226
voor Amélie-poep

Tess beterschap van Evi
#geen
pi_74974326
Ooo, wat gaan jullie hard als je een dagje niet bijleest! Was onverwacht een dagje naar mijn ouders, lekker shoppen met ons mam en boerenkool eten thuis...heerlijk.
Een voor alle poepluiers en een voor Senna en Tess, snel beter worden hoor! En wat is Evi een liefje! Innepin en Huup mijn mannetje is ongeveer net zo lang als jullie meiden, maar weegt ongeveer een kilo minder, zijn bijnaam is dan ook al lange worm...
Poppedein, dat zag er uit al een fijne vakante! En wat is Nutrilon AR? Wij hebben ook nutrilon, de hypoallergeen op aanraden van de huisarts. Jammer dat je niet meer volledig borstvoeding geeft, maar je moet inderdaad doen wat het beste is voor jullie allebei.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74974792
Mefke, zo veel is er toch niet bij te lezen? Fok! heeft er een paar dagen de hele tijd uitgelegen..
Doe je es een fotootje van Driekus? Ben wel benieuwd naar die lange slungel dan

Hihi Oeke driftkikkertje omdat ie ook wil Herkenbaar. Tenminste, dat heb ik hier ook wel vaak gedacht.

Ze was vandaag zó aan het jengelen maar ik had haast en was aan het eten, dus ik zette haar op schoot... weet ze zich zo om te wurmen dat ze haar hand in mijn hutspot steekt Ik schrok me rot Gelukkig was het niet heel warm meer, meer lauw, maar ja gillen natuurlijk Tuttebol
Verder is ze al de hele dag aan het slapen Prikjes zijn vermoeiend!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:27:14 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74975298
poppedein;

ik lees dat jij ook jbpm gebruikt, maar zie ook dat je dat in een flesje geeft.
nu kun je dat dus ook vermengen met wat water en dat voor en na de voeding geven.
werkt hier erg goed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74978151
Whahahahhaha Innepin...ik kan me voorstellen dat je dr ff van schrok, maar sorry, lachwekkend is t wel Zo liet ik Lena vandaag voor t eerst echt bijna vallen. Deed mn trui met 1 hand omhoog voor t voeden, ondersteunde haar met mn andere hand en ineens gooide ze zich echt met haar hele hebben en houden naar achter..mèn, ik kon dr nog net bij dr luierkontje grijpen....janken geblazen met zn 2en..buhhhh!

Mefke, A.R is antireflux, zit JBPM al doorheen + een andere eiwitverhouding, een oranje doos.

Bar, lief je tip, maar zo zijn we begonnen en dat vond ik, of eigenlijk vooral Lena, echt drama. Ik vond t echt net behangplaksel en t achter in haar keeltje spuiten (want van een lepeltje moest ze t al helemaal niet) leverde moord en brand verhalen op...Op zich was het zo met de afgekolfde melk echt een prima oplossing wat betreft haar spugen, maar voor mij althans geen oplossing waar we heel lang gelukkig mee blijven...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74983674
Innepin, ik zie het helemaal voor me Willow met haar handje in je hutspot!

Poppedein, schrikken . Iris doet dat ook wel eens, je schrikt je rot.

Die Iris kan tegenwoordig haar luier vullen zonder special effects... dus ik heb het niet altijd gelijk in de gaten... ze had het gister niet helemaal binnen de lijntjes gehouden... . Eerder verschoonde ik haar gelijk, scheelt toch wel wat
Fake it till you make it...
pi_74984359
poppedein, hier moet ik ook wel toegeven dat ik dat jbpm het fijnste vermeng met de fv hoor.

Pfff Roy moet tegenwoordig alles er terug uit spugen van de eerste voeding in de ochtend, hele golven komen terug.
en de volgende voeding van dezelfde borst komt er een half uurtje later dan ook weer uit.

en omdat hij nog aardig hoest helpt dat ook niet veel...

ow en de kleine man denkt dat hij al zover is dat hij kan en mag gaan kruipen....
Had hem gisteren op zijn buik neergelegd en gelijk zijn beentje optrekken tot onder zijn billen en kontje omhoog duwen.
het was dat hij niet wist hoe en wat, anders was hij er zo mee weg.
rare snelle roy
pi_74984750
Jee Bar, Roy heeft haast!

Hier komt zometeen de fysio ivm de voorkeurshouding van Isabeau. Ik ben benieuwd. Ik moet haar nu wakker maken.. zal ze leuk vinden. Gisteravond had ze verschrikkelijk last van krampjes. Ze sliep pas om half 1 en toen had ik hoofdpijn van het gegil... pff
  woensdag 25 november 2009 @ 13:05:22 #113
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_74986085
Een dikke voor alle babies die niet lekker zijn!!! En een knuffel voor de ouders...

Sorbootje, succes met de fysio!!!

Ter contrast van Stiemie haar dotje die heerlijk wakker ligt te worden: ons Alexa die wakker wordt (net zo'n humeurtje als mama )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_74986186
Bar, doet dat doet Driekus nou ook, kont de lucht in, been optrekken en dan heel boos worden omdat ie niet vooruit komt. En toch belandt ie dan uiteindelijk helemaal gedraaid van zijn kleed. Geen idee hoe ie het doet.
Innepin, ik zal eens even een foto opsnorren van Driekus, effe zoeken. Of ik maak er zo eentje, hij ligt naast me op de grond te slapen.
Oe, poppedein, dan schrik je! Gelukkig ging het nog net goed. Ik ben hier al een keer bijna van de trap gevallen (laatste trede) met Driekus in mijn armen. Gelukkig deed alleen mijn voet goed zeer, maar toch, de schrik die je dan krijgt.
Sorbo, ben benieuwd wat ze zeggen over de voorkeurshouding, hier gaat het met oefeningen langzaam beter. En omdat z'n hoofdje ook goed groeit, zie je het al bijtrekken. En je zag het hier ook al aan zijn gezicht, dus dat gaat dan best snel.
pi_74986471
Hihi snelle Roy
Takkembah Ze wil écht niet he?
pi_74986563
Bar snelle jongen zeg die Roy!

En Sorbootje ook al de fysio op bezoek. Krijgt je meisje nu ook oefeningen?

Takkembah Alexa heeft er niet echt zin in zo te zien Lag daarvoor zeker heerlijk te slapen?

Mefke jeetje ook al zo'n snelle jongen! En die foto willen we natuurlijk graag zien!
pi_74986734
Takkembah, het had een video van Driekus kunnen zijn. Ik maak em al niet meer wakker, want dan wordt er enorm gemopperd. Dus als ie wakker moet worden en hij ligt nog in zijn bed, dan doe ik de gordijnen open en kom ik een kwartier later wel terug, kan ie rustig wakker worden.

Ik ga zo effe nog een Driekusspam plaatsen in het fototopic, maar hier vast een voorproefje. Zo lag ie er een kwartier geleden bij. Natuurlijk niet met gestrekte benen en met zijn hoofd naar de verkeerde kant...

Tot dus ineens mijn mobiel afging en hij schrok en begon te huilen en er vervolgens ook nog eens niemand aan de lijn was
pi_74987135
Iris begint al gauw te lachen als je bij haar komt, ook als je haar wakker maakt... .
En ze presteerde het vanmorgen weer om geruisloos een luier te vullen... , zal ik de rekening van al die extra wasjes maar indienen bij de osteopaat, want sinds we daar zijn geweest gaat dat haar zoveel makkelijker af... hahaha. Ik vind het wel grappig.
pi_74987581
Heb inderdaad oefeningen gekregen en de fysio was onder de indruk van mijn handigheid met 'verkeerd om' verschonen en aankleden (ik doe dat sinds kort alsof ik linkshandig ben zodat ze haar hoofd de goede kant op draait.

Ik hoop dat het allemaal nog goed komt.
pi_74987868
Driekus Slank mannetje inderdaad!
pi_74988119
Wat een lang slank mannetje is Driekus Mefke!

Sorbootje het zal toch gewoon wel goedkomen? Je betn er toch nog snel bij?
pi_74988986
Sorbo, ik heb over Isabeau gedroomd vannacht!

Ik was met Isabeau en Lente aan het winkelen in Rotterdam. Isabeau moest in de draagdoek omdat d'r hoofdje al wat plat was (logica ). En daarom had ik Lente maar in vloeipapier gewikkeld en onderin m'n plastic zak gestopt, tussen de andere boodschappen. Dat was natuurlijk best een beetje benauwd, dus moest ik elke keer even stoppen om te kijken of ze nog leefde.

Het was een heel gesjouw en ik deed er ook veel langer over om thuis te komen dan gepland. En toen ik eindelijk thuis was, kon ik je niet bereiken. Ik had nl niet je mobiele nummer, alleen dat van je thuistelefoon. En daarop nam je niet op. Eindelijk kreeg ik je te pakken. Je was super ongerust, maar gelukkig was alles goed gegaan.

Sorry dat je vannacht het onderwerp was van mijn zieke geest!
pi_74989089
Ssserpente In vloeipapier nog wel
pi_74991122

Heerlijke droom! En die logica ook!

Ik zal vannacht even dromen dat ik je mijn mobiele nummer geef.. gewoon voor de zekerheid!
pi_74991216
Ssserpente
pi_74991254
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga zo effe nog een Driekusspam plaatsen in het fototopic, maar hier vast een voorproefje. Zo lag ie er een kwartier geleden bij. Natuurlijk niet met gestrekte benen en met zijn hoofd naar de verkeerde kant...
[ afbeelding ]
Je kunt goed zien dat hij lange benen heeft, zelfs met zijn hippe oversized broek! Men zegt van Ivan ook dat 'ie lange benen heeft, maar ik zie dat niet zo. Wel merk ik dat bij bijna al z'n boxpakjes maat 56 de armpjes lang genoeg zijn maar de beentjes niet. Misschien heeft hij dan toch iets van mij, want bij mijn kant van de familie heeft iedereen relatief lange benen.

Ivan heeft ineens een heel droge huid op z'n buikje. Ik ben bang dat het komt door de olie van Natusan. Na zijn volgende badje laat ik het spul maar achterwege. Ik ben met alles laconiek geweest - z'n kleertjes heb ik bijvoorbeeld met ons eigen middel gewassen - en uitgerekend datgeen wat ik zorgvuldig heb uitgezocht lijkt een vervelende reactie te veroorzaken. Nou ja, eerst maar eens uitzoeken of het echt zo is.

Ivan is nu 13 dagen oud en hij kan al zo goed op zijn buik liggen en zijn hoofdje ongecoördineerd omhoog houden. Als ik hem op mijn buik leg dan grijpt hij een streng haren en probeert zich héél hard kreunend omhoog te werken. Het lukt voor geen meter, maar het is zo schattig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74991376
Het wordt trouwens hoog tijd voor een Niels-update!

En zometeen komt zich de volgende jongen alweer melden, Stef.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:05:37 #128
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74995400
Claudia, wat bedoel je precies met laconiek? Het is volgens mij helemaal niet nodig (normaalgesproken) om babykleding met een speciaal wasmiddel te wassen. Dat je alles wast voor je het ze aantrekt, lijkt me logisch.

Vicky, hoe is het nu met Tess?

Hier nog steeds slechte nachten, lees: nachten met 6 a 7 onderbrekingen. Ook had M. vanmiddag een beetje verhoging (37.7). Maar even in de gaten houden dus. Hij kwijlt ook enorm en alles, echt alles verdwijnt in de mond. Zouden het al tandjes kunnen zijn? Ik zie niks in zijn mondje, geen verdikking oid, maar hij heeft verder wel de symptomen... Lastig weer.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:22:35 #129
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74995911
Ik lees net in Z&G dat er weer een tweeling is geboren!! Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhalen..! Reintji??Waar blijf je?
  woensdag 25 november 2009 @ 19:16:22 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74997267
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:22 schreef mikoxx het volgende:
Ik lees net in Z&G dat er weer een tweeling is geboren!! Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhalen..! Reintji??Waar blijf je?
Reintji zit met vrouw en tweeling in Colombia!
  woensdag 25 november 2009 @ 22:11:29 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75003562
Oscar is afgelopen maandag bij het cb geweest en hij is weer goedgekeurd.
Zijn gewicht buigt ietsje af nu! We pasten weer op het lijntje.

64cm en 7350gr bij 13 weken.
pi_75003631
Woei, 7350 gram Beertje
Ze schelen maar krap 2cm, Willow en Oscar, maar een ruime kilo in gewicht
pi_75003849
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar is afgelopen maandag bij het cb geweest en hij is weer goedgekeurd.
Zijn gewicht buigt ietsje af nu! We pasten weer op het lijntje.

64cm en 7350gr bij 13 weken.
wow, dikke bolle beer dus
Tess is afgelopen maandag gewogen/gemeten en is 66 cm en weegt 7850..

Het gaat wel weer wat beter hier. Al ben ik vanmiddag behoorlijk geschrokken. De thermometer gaf 41.9 aan dus nog een keer meten en toen gaf ie ineens 37.0 aan... Na een paar keer meten en steeds verschillende temperaturen heb ik m weggegooid en ben een neiuwe gaan kopen.
Voor het slapen gaan was de temp 37.6.

Tess heeft vandaag heerlijk zitten smikkelen van zelfgekookte bloemkool En ze heeft in de kinderstoel gezeten. Dat vond ze prachtig!

En ik zag fototjes van dat poppetje van Kandeel...

hier ook zeer geliefd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75006153
Oh gelukkig zeg dat Tess alweer opknapt, ik vind het maar wat eng hoor.

Lars heeft de laatste 2 dagen weer wat meer last, huilt weer wat meer en ook hard weer, dus ik ga proberen om morgen nog even naar de osteopaat te gaan met hem.
Tis al 2 weken geleden, dus hij heeft het al heel lang goed volgehouden!

Men ik vind het wel vervelend voor hem dat ik zoveel met hem moet slepen. Moet Meike nou eenmaal brengen en halen naar de psz, en naar oma, maar net als hij dan moe wordt moet ie weer meegesleept. Of hij moet de fles weer eerder hebben omdat we anders te laat zijn om Meike te halen....
Er is ook geen andere mogelijkheid, maar ik vindt het zo rommelig voor hem. Wil graag regelmaat creeeren maar dat lukt zo slecht op deze manier.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75006258
Alexa

Driekus wat ben je mooi zeg!

En Tess, wat goed al zo in de kinderstoel bloemkool eten!

Sssserpente wat een maffe droom!

Mikoxx wel erg zwaar die nachten zeg...

Pfff Poppedein wat een geluk dat je Lena nog kon vastgrijpen
#geen
pi_75011726
Leander kreeg net een ingeklapte stoel op zijn koppie
Hij lag op het speelkeed een eindje verder dan de stoel staat. De deurbel ging en toen ik bij de deur stond ineens een klap en daarna heel hard huilen. Dus ik vlieg erheen ligt ie onder de stoel. Dikke bult voorop zijn hoofd waar ie waarschijnlijk tegen de grond is geklapt Nu is het gelukkig weer over en kan ie weer lachen.
Maar in eerste instantie vroeg ik me af hoe die daar nou kwam dus had hem weer op de grond gelegt maar hij tijgert dus gewoon Ik vind het zo raar want Mikael heeft dat nooit gedaan. Het ziet er heel schattig uit. Ga nu zo dus mar even het huis Leander veilig maken. Want het is me er een
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75012657
Leander, auw! Schrikken MeNicole!
Tess, zomaar in de kinderstoel, dat ziet er leuk uit! En lekker gegeten?
Oscar ook weer goed gekeurd, mooi zo.

Ik ga Driekus zo maar eens uit bed vissen, hij kwam vanochtend pas om half acht, dus ik was al klaarwakker want lag al een uur op em te wachten. Toch raar dat je zo snel aan een ritme went.
pi_75014322
Lekker Mefke! Uitslapen is zoooo fijn!
Go Driekus Go Driekus!

MeNicole, grappig dat Leander al tijgert, doet ie goed!
Alleen die stoel op zijn koppie is iets minder grappig.

Lars wou vannacht toch wel weer graag een flesje, kun je toch merken dat het weer iets minder goed met hem gaat. Ik kon vandaag niet meer terecht bij de osteo, en nu mogen we morgen om 8.00 uur....gaaaaaaaaaaaaap dat wordt een mooie racepartij zo vroeg op de ochtend. Gelukkig is mijn vriend morgen vrij (want jarig) dan hoef ik Meike niet weg te brengen..
pi_75016344
Mijn grote kleine meisje slaapt voor het eerst in haar eigen kamertje in het grote ledikant
Het duurde even voor ze sliep, want nieuw natuurlijk, en ik weet nog niet hoe lang ze er zal slapen, maar dit is gewoon de eerste keer. Het wiegje op de slaapkamer begint wat klein te worden, en om te voorkomen dat ze dadelijk ineens over moet, zonder wenperiode, dacht ik er maar eens mee te gaan oefenen.

Ze wordt groot...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75016412
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef miss_sly het volgende:

Ze wordt groot...
Ja voor je het weet moet je je huis babyproof gaan maken

Maar hier is volgens mij alles klaar en veilig voor meneertje. Hij ligt nu nog te slapen dus straks als ie wakker is gaan we op onderzoek uit
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75016440
Ik lees net dat incantrix een zoontje heeft gekregen, ik wil je dus hier eventjes feliciteren!! Geniet van je kraamtijd meid!
pi_75016602
ooohh wat spannend hè miss_sly! Ze sliep bij ons hemelsbreed misschien maar net een meterverder weg, maar met een muur dr tussen, en in zo'n heel groot bed... t popje...

MeNicole. wat zul je geschrokken zijn! Gelikkig goed afgelopen met die snelle kerel van jou!

Incantrix met je kleine verse mannetje... welkom hier alvast

Lena heeft dr 3 maanden regeldag(en?) geloof ik...Ze wil echt om de 1,5 uur gevoed worden en drinkt dan vervolgens ook gewoon goed... Ik weet alleen niet zo goed wat ik daar nu mee aan moet omdat ik de BV dus aan het minderen ben. Het is misschien al wel iets aan het teruglopen, dus ik snap haar fysiologische reactie daarop wel, maar t helpt niet natuurlijk. Ik geef r nu dan ook toch maar gewoon een half flesje om het een beetje af te wisselen. Dan hoop ik alleen maar dat die regeldagen niet heel lang aanhouden omdat ze hun doel niet bereiken. Oh man, het begint me zo te benauwen dat ik weer moet werken volgende week... die gedachte maakt dat ik nu zoveel moeier ben dan de afgelopen 12 wkn bij elkaar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75016880
Ja Poppedein, het is bij ons ook maar een metertje verder, kamernaast de onze, maar het lijkt zo ver weg! Ik denk alleen dat ze er aan toe is en het wiegje te klein vindt. En dat begint het ook wel te worden, eerlijk gezegd

MeNicole, wat gaat ie hard, Leander! inderdaad je huis babyproof maken!

Hoe om te gaan met de bv weet ik niet, poppedein, maar dat de gedachte aan werk je begint te benauwen kan ik me helemaal voorstellen. Wat zijn de weken dan snel gegaan he? En wat wil je je kleintje helemaal nog niet achter laten. Niet dat een ander niet goed voor haar kan zorgen, maar jij kunt het beter en het is zoveel leuker om bij haar te zijn. Geniet nog maar even
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75017689
Miss_sly, is Senna alweer wat aan het opknappen? Groot is zo'n bed dan ineens he... .

MeNicole, wat een snelle Leander, die kon natuurlijk niet wachten om de wereld te gaan verkennen!

Poppedein,

Oh Iris roept... Weeeh weeeh weeehuhe... grmmbl mopper aaahaaaah
pi_75018065
voor de kinderen en de ouders waarbij het even minder gaat door ziekte-regeldagen-krampjes ed een dikke

Hier is roy sinds gisteren heerlijk aan het schaterlachen
ik heb weer een kindje , een zoon 2 zoons en ondanks alles is het mij zoveel waard, weer een kindje om lief te hebben, te koesteren, ben gelukkig

En nu heeft mama ook beetje rust, want roy is nog lekker bij opa en oma
pi_75019577
Schaterlachen
pi_75023765
Vanaf wanneer kan die extra boog voor om t koppie uit de maxicosi? We hebben 'em nu een tijdje gebruikt zonder dat kussentje er onderin, maar ik heb de indruk dat het behoorlijk warm is voor t kind en ze heeft best een stevige nek... maar is het wijs om dat ding er al uit te laten?
Ik heb geen idee meer wanneer we dat bij Mirte deden eigenlijk...
pi_75025808
Phoe ik moet nodig weer bijlezen.
Wanneer ik online kon werkte Fok niet mee.
Wel even snel een berichtje vanuit hier.
Zoonlief heeft de mex griep. Ergste is nu voorbij gelukkig, maar tjee wat zit ik in de rats voor Dewi.
Ik en hubbie hebben nu wel een prik gehaald en zoonlief zit een beetje geisoleerd van de rest van het huis. Dit op advies van de HA.
Griep was bij zoonlief best wel heftig. Ik had hem nooit eerder zo ziek gezien.
Dewi zit op het moment ook niet helemaal lekker in haar vel, maar gelukkig geen verhoging ofzo.
I keep my fingers crossed.
pi_75027040
Nijna, geen idee wanneer dat ding eruit mag. Wij hebben het kussentje er inderdaad ook laatst uitgehaald, wist helemaal niet dat dat kon, maar ging het proberen en hee, het ging. Nou ligt ie al een stuk beter erin. Staat er niks over op de site van maxicosi?
Urla, ik hoop voor je dat ze het niet krijgt! Wij hebben hier net de prikken binnen. De verpleegkundigen waren volgens mij wel blij dat ze eens een keer volwassen mochten prikken. Het viel me trouwens 100% mee, ik voelde er niets van.
pi_75027097
Ik heb 'm d'r toevallig van de week ook uitgehaald. Niet omdat ze nu sterker in d'r nekkie is, maar omdat ze er anders niet meer in paste.
pi_75027424
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Nijna het volgende:
Vanaf wanneer kan die extra boog voor om t koppie uit de maxicosi? We hebben 'em nu een tijdje gebruikt zonder dat kussentje er onderin, maar ik heb de indruk dat het behoorlijk warm is voor t kind en ze heeft best een stevige nek... maar is het wijs om dat ding er al uit te laten?
Ik heb geen idee meer wanneer we dat bij Mirte deden eigenlijk...
hij heeft er hier maar een week of twee ingezeten ofzo
daarna werd ze al snel te groot voor de zitverkleiner. En we gingen ook niet zo heel vaak met de auto met haar dus mja.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75028105
Kan zo gauw niks vinden op de site... Ik denk dat we t maar gaan proberen met t ding eruit...
pi_75028461
Jesse is al een keer zo zwaar als bij geboorte. Nu dus 8500gram. Pffff en hij is bijna 5 maanden en een week.

Best wel een speklapje als je het mij vraagt. Maar eerlijk gezegd zie ik het verschil niet met week 1. Voor mijn eigen gevoel is hij nog steeds klein..... net zo klein dus
  donderdag 26 november 2009 @ 18:47:31 #154
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75028663
Lieve mensen, ik geloof dat ik hier nu ook mag posten! Ik stel jullie gráág voor aan mijn kleine Stef!

Ik zal er de komende dagen misschien nog niet veel zijn, maaruhm.. Hoi!
3!
pi_75029428
Daar is hij dan! Wat een mooi jongetje! Welkom Incantrix en Stef.
pi_75029646
oooooh wat een ontzettend mooi ventje is Stef!
welkom!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75029732
Welkom Incantrix en Stef!

Tess speelt steeds verstoppertje met een hydro of een spuugdoek. Ze trekt m dan over haar hoofd en weer weg. Dan ligt ze helemaal in een deuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 26 november 2009 @ 19:31:26 #158
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75030113
Heeee daar issie dan! Welkom Stef! Geniet maar lekker met je mama van jullie kraamtijd en hopelijk kom je snel weer een foto showen voor ons.

Tess, dat lijkt me vertederend.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75030312
Stef wat een mooierd Welkom
pi_75030741
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix

Vicky wat zal dat er schattig uitzien Filmpje? Is Tess weer helemaal beter?

En hoe gaat het met Senna?

Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?

Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief. Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
pi_75030823
Xenia, wat een mooi meisje!

ik heb nog geen filmpje van het verstoppertje spelen. Tess
voelt zich gelukkig weer beter. Iig geen koorts meer. Ze hoest alleen nog wel flink.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75031463
Xenia wat een prachtig meidje
pi_75031589
Xenia, wat een droppie, wat een mooie donkere ogen!

Wat fijn dat Tess geen koorts meer heeft en wat leuk is dat toch als ze zo'n lol hebben met zichzelf.

Ko die barst trouwens gewoon uit zijn maat 68. Ik moet de 74 spullen al tevoorschijn halen.
Dat kind van mij groeit als een tierelier.
pi_75031632
Heb je slagroom Oeke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75032130
Je zou het haast wel denken he?
  donderdag 26 november 2009 @ 20:48:29 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75032610
Karin, wel fijn dat je morgenochtend nog even kan komen bij de osteo! Succes....! Hopen dat hij iets kan doen, dat moet toch, op papa's verjaardag! Wij komen een taartje eten hoor, heb oppas geregeld

Tess in de kinderstoel Is de bloemkool op gegaan? Wij zijn even gestopt met hapjes, omdat ze er toch wel erg onrustig van werden. Toch maar wachten tot 6 mnd (en dat is nog twee weekjes...)!

Nijna, wij hebben dat ding er ook op een gegeven moment uitgehaald. Weet niet meer precies wanneer, maar ze zaten meteen een stuk lekkerder in de maxicosi. Op een gegeven moment past het gewoon niet meer.

Wanneer laten jullie je kindje een beetje rechtop in de kinderwagen zitten? Wij hebben nu wel de zitjes erop, maar nog bijna helemaal plat. Moeten ze echt goed kunnen zitten om wat meer rechtop te gaan of doe je dat al eerder?
  donderdag 26 november 2009 @ 20:49:44 #167
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75032658
Welkom Stef!!! Wat ben je mooi!
pi_75033650
Jemig, Incantrix bevallen
Gefeliciteerd met de geboorte van kleine Stef en welkom hier
Mooie naam, maar lijkt inderdaad voor geen meter op Toby

En ik zag nog een prachtige mini-Xenia langskomen

Toby heeft vandaag kennisgemaakt met de huisarts. Hij heeft iets te veel pijnlijk ogende oprispingen waarbij er voeding terugkomt en hij spuugt vaak lang na de voeding nog. Reflux, dus nu mag hij aan hetzelfde goedje dat ik ook gebruikt heb tijdens de zwangerschap: Antagel!
Huisarts zegt: 3x per dag 2ml. voor de voeding geven.
Apotheek zegt: 3x per dag 2ml.een half uur na de voeding geven

Dus we doen maar iets ertussenin
.... met gevoel voor drama....
pi_75034356
Oh handig kers, die tegenstrijdige verhalen, daar kun je wat mee.

Incantrix, feli met Stef, ook al zo'n echt jongens-gezichtje vind ik!
En Xenia, wat heb je een mooi Xeentje!

Mikoxx, Meike zat met 4 maanden al in de wandelwagen, en die van ons kan niet helemaal plat.
Zij vond er echt geen bal meer aan om te liggen.

De verkleiner hebben wij ook net uit de cosi gehaald, Lars ligt er nu ook veel fijner in.

Senna in het "grote" bed, wat is ze dan ineens weer klein he, kleine mensje in het grote bed!

Vandaag ook weer een poos met krijsende Lars gezeten, dus hopen dat de osteo weer wat verlichting brengt.

Buh ik ben net zo min vandaag, koortsig en rillerig.....leuk hoor zo'n prik.
pi_75034509
Welkon Stef Wat een lekker mannetje ben jij

Nijna bij ons is de zitverkleiner er inmiddels ook uit. Esmee zat gewoon niet lekker meer met dat ding. In de gebruiksaanwijzing staat er op pag 49 iets over: http://www.maxicosi.nl/me(...)cabriofix_2010-1.pdf

Lekker duidelijk Kersjes De medicijnen die Esmee tegen reflux krijgt, bevatten een sticker met de tekst: Capsule in 1 keer doorslikken met veel water Gaat de gel al werken? Of begiin je er morgen pas mee?

Oh ik zie nu ook een klein Xeentje

Karin ook zo'n bleh-gevoel van de prik? Hopelijk knap je snel weer op! Morgen mogen wij ook weer naar de ostheopaat!
pi_75034799
Stiemie, zeg maar tegen Esmee dat ze tijdens het doorslikken d'r kin even op d'r borst moet leggen, kan ze die die capsule wat makkelijker wegkrijgen

Ik denk wel dat het werkt, hij heeft het al 2x gehad vandaag. Zelf vond ik het direct effect hebben, hopelijk heeft hij nu ook minder last van zuur.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 26 november 2009 @ 21:39:53 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75034887
Oh, voelen jullie je niet fijn van de prik? Bah, wij moeten morgen nog.... geen leuk vooruitzicht!
pi_75035253
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef mikoxx het volgende:
Oh, voelen jullie je niet fijn van de prik? Bah, wij moeten morgen nog.... geen leuk vooruitzicht!
Ik ben vandaag een beetje koortsig (denk ik)
Maar het is niet dramatisch hoor, ik heb niet plat gelegen ofzo.
En mijn arm voelt alsof er een blauwe plek zit waar iemand op zit te duwen....

Ik zie in de link van Stiemie dat die verkleiner er bij 4/5 maanden uit kan.
Nou ik laat het mooi zo, er zit ook nog een voetenzak in, die verkleint de boel ook al.
Ik was er nog niet achter dat je ook alleen de hoofdverkleiner kan gebruiken trouwens.

Kreeg vandaag een hittepetitje van de gemeente op bezoek, die kwam een geboortekoffer brengen.
Een kado-doos met vooral veel folders.
Ik vond het nogal een onzinnige inhoud ook.
Maar goed, het idee dat de gemeente haar nieuwe inwoners welkom wil heten is natuurlijk wel
  donderdag 26 november 2009 @ 21:48:56 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75035350
die van ons was er ook eerder uit volgens mij hoor! Op een gegeven moment lagen ze er zo ongeveer dubbelgeknikt in en dat leek me ook niet de bedoeling! haha!
pi_75035679
Stef welkom!

Stiemie, ik kan geen PDF lezen hier, maar zie dat dat ding er met 4-5 maand uit kan... Nou ja, ik heb em er al uitgehaald.

Karin, dat gevoel heb ik ook in mn arm en dat koortsige...

Kers, lekker die tegenstrijdige berichten.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:07:29 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75036417
Bij Sasha heeft dat ding er nooit in gezeten.
Ik had toen niet door dat het ook zonder kussentje kon en met kussentje kreeg ik dat arme kind er niet in gepropt met ook nog de winter-voetenzak.
pi_75036608
hhmmzz die zitverkleiner is er hier al 3 wkn ofzo uit en Tijn was dinsdag 6 weken.
Maar hij zat er zo opgepropt in voor mijn gevoel endat bestaat toch uit een stuk?
Zal het bestand eens ff lezen.
Miss. hebben we het niet eens goed gedaan......
Bedenk me trouwens net dat er nog een wallaboo voetenzak i zit vandaar w.s

Haal je dan dat kussentje uit die zitverkleiner zeg maar?
Dat je alleen dat schuim hebt?
Want je kunt dat nek gedeelte en kussentje niet los van elkaar doen toch?

[ Bericht 22% gewijzigd door het-is-mij op 26-11-2009 22:21:06 ]
pi_75042077
Vicky fijn dat het beter gaat met Tess. Het ergste is gelukkig achter de rug

Die vaccinatie is bij zowel mij als mijn vriend ook heel slecht gevallen. Rillerig, verhoging, maar bovenal een enorm pijnlijke bovenarm. De eerste twee nachten kon ik niet op die kant slapen, zo'n pijn deed het. Mijn vriend vond het voelen alsof de naald er nog in zat. Ik vond het voelen alsof er een kogel in mijn arm zat
Mensen die de prik hebben gehad via de huisarts hebben meestal helemaal nergens last van. En iedereen die via de GGD is geprikt heeft op zijn minst pijn in zijn arm. Ik vind dat toch wel gemeen richting al die kindjes die allemaal via de GGD moesten. Hebben ze zo dapper die prik doorstaan, krijgen ze daarna twee dagen zo'n pijn in hun armpje

hetismij, hoe dat zit met die zitverkleiner snap ik ook totaal nog niet.
pi_75043906
Hier is de zitverkleiner er na een maand of 3 uitgegaan denk ik.

Idd zoals Xenia het zegt. M. heeft de prik via de ha gekregen en die heeft nergens last van. Ik heb m gister via de GGD gekregen en ik heb een hele zere bovenarm en voel me ook niet helemaal jofel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75043983
<offtopic>Hier ook heel veel last van de prik nog steeds... D. totaal niet. Allebei bij de GGD gehaald. Ik wil weer op m'n linkerzij kunnen slapen

Toby Hoop dat de antagel werkt, Kersjes!
pi_75044313
Incantrix welkom en gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Xenia wat een mooi meisje heb je!

Toch wel veel mensen met last van de arm door de prik, vervelend!

Is er hier iemand die ervaring heeft met de puckababy en heeft het nog nut om de mini (3 tot 6 mnd) voor Finn te kopen?
Het slapen gaat hier zo waardeloos! Gisternacht is hij werkelijk ieder uur wakker geweest. Gisteravond heb ik hem strak in een badcape gewikkeld en toen is hij om 9 uur in slaap gevallen tot 1 uur en vervolgens kwam hij nog om 3 uur en 5 uur (toen lag hij niet meer in de badcape), maar dit vonden we al heerlijk!
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:51:37 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75044785
rillerig ben ik ook,sterker nog ik heb het ijskoud.
pi_75044819
@ Flower, wij hebben de pacco, die schijnt iets strakker te zijn dan de puckababy en hij werkt erg goed en prettig.
Badcape hebben wij ook gedaan maar dat was het net niet.

owja prik via ggd en maandag gehaald en sinds vanacht weer op mn arm kunnen slapen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:04:17 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_75046364
Hier is Bert enorm aan het miepen van die prik (bij elke beweging die hij maakt is het kreunen en steunen), ik heb nergens last van gehad. Ja, na een paar uur een pijnlijke plek alsof het een blauwe plek was, maar dat was het. Ruben daarentegen heeft er echt wel heel behoorlijk last van: bij het prikken gaf hij geen krimp, maar gisterenavond had hij echt gewoon flinke koorts en nu is hij nog steeds niet lekker (en ergens toch misschien ook last van zijn oren, dus op dit moment met Bert naar de huisarts).

Jochem zit hier in zijn regeldagen, alhoewel dit misschien wel de laatste kan zijn, hij is een stuk minder huilerig dan de afgelopen dagen Ik heb wel de maxi-cosi winterslaapzak, maar Jochem komt dan altijd zowat drijfnat uit de maxi-cosi, dus ik denk dat het toch iets te warm is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75046588
Incantrix! Jee dat had ik helemaal gemist! Gefeliciteerd met je prachtige mannetje!

En welkom natuurlijk!
pi_75047588
Flower, ik doe inbakeren altijd in een zo dun mogelijke doek. Een badcape hebben wij ook weleens geprobeerd in het begin, maar dat blijft niet zitten. Xeentje past nog in een hydrofielluier, maar als dat niet meer past zou ik eerder een laken proberen dan een badcape.
pi_75048472
Icantrix welkom!

Over de zitverkleiner van de maxicosi. Je haalt het ding eruit, draait em om en dan kun je het schuim waar ze op zitten er gewoon uithalen. Het lijkt vast te zitten, maar dat is niet zo, het zit in een soort van netje dat aan de achterkant zit en maar aan 1 kant is dichtgenaaid. Ik heb alleen het schuim eruit gehaald en dat was voldoende om em weer lekker te laten zitten.
Wij heben trouwens ook de voetenzak erin zitten, is heel erg warm inderdaad. Ik haal Driekus regelmatig bezweet eruit. Wisten jullie trouwens dat je eerst de zak en dan pas de verkleiner er in moet doen? Dat de verkleiner dus in de zak zit zeg maar? Helpt wel een beetje tegen het zweten want die verkleiner is gewoon katoen..

Xeentje, wat ben je mooi!

Ik en Driekus zijn trouwens pas net wakker. Heb em gevoed rond kwart over zeven maar ben daarna teruggekropen. Hier geen last van de prik, ja beetje stijf, maar ik ben me toch ongesteld Dat had ik niet gemist de afgelopen maanden.

Iemand trouwens de oplossing voor ons plasmysterie? Ik haal Driekus toch minstens 1 keer in de week uit bed of box met een natte zijkant. Dan heeft ie dus naast de luier geplast. Nou dacht ik altijd dat het kwam omdat ik zo dom was om zijn piemeltje niet omlaag te doen, maar hij had het vandaag weer en zijn piemeltje zat toch echt keurig omlaag. Dus hoe ie het nou voor elkaar gekregen heeft, geen idee.

Wij mogen trouwens vanmiddag op intake bij het kdv, ben benieuwd! Het oudste kindje schijnt er anderhalf te zijn, dat is dan weer het voordeel van een gloedjenieuw kdv.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:27:19 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75049115
mefke, grotere maat luiers proberen voor de nacht mss?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75050157
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:05:43 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_75050644
Dan een grotere luier voor dat slaapje

Ik heb de kruidvatluiers bij Jochem afgezworen. De paar die we nog hadden zijn echt allemaal doorgelekt binnen notime, dus maar gewoon de wat duurdere hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75051266
het-is-mij die pacco ziet er inderdaad ook wel goed uit, is dat rekbare stof?
Volgens mij moet zoiets ook wel zelf te maken zijn. Mijn moeder komt woensdag, dus misschien dat we dan iets in elkaar kunnen flansen.

De badcape die ik gebruik is trouwens van hele dunne stof (geen badstof) dus niet te warm ofzo!
De huisarts adviseerde inderdaad ook om Finn in te bakeren, volgens haar kon het ook heel goed zijn dat hij zich rond deze leeftijd wat eenzaam begint te voelen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:26:32 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75051372
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef mefke79 het volgende:
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
Dan is het idd wrs pasvorm.
Je hoort heel vak dat een bepaald type luier voor sommigen niet werkt.
wij hebben eli 1x een huggies broekje aangetrokken.

na 2 uur mocht hij droge kleren aan...

en anderen zweren weer bij huggies. je weet t nooit.

heb je mensen in de buurt van wie je een paar luiers zou kunnen lenen? anders moet je een heel pak kopen, en dat wordt dan ook weer zo'n dure exercitie...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75052013
Pasvorm dus...
We hebben tot nu toe pampers gehad, maar ik vind ze maar duur. Nu zijn de kortingsbonnen op en omdat ze op het kdv kruidvatluiers hebben, gaan we die hier ook maar eens proberen. Tis ook niet elke keer dat ie nat is, dus ik zal wel een pak nodig hebben om te ontdekken of het werkt of niet. Ik heb al afgeleerd om meerdere pakken tegelijk te kopen (er staat hier nog een compleet nieuw pak nr 1 want toen was ie er ineens te groot voor).
FTA hopelijk werkt het inbakeren!
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:02:28 #194
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75054718
Ik vind de Etos luiers erg fijn. Behoorlijk dun en soepel en nemen toch goed vocht op. Bij pampers heb ik steeds het idee dat ze soort van 'zweten'. Niet echt doorlekken maar dat er gewoon wat vocht dwars doorheen komt.
We hebben ook Lidl-luiers geprobeerd. Prima qua vocht vasthouden maar wel stijver/stugger en wat volumineuzer. Ik heb niet het idee dat het Thomas iets uitmaakt maar persoonlijk lijken die soepelere luiers me prettiger, vandaar dat we voor de Etos gaan. Goede prijs-pret verhouding
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75055629
Ik vond de etos luiers wel iets stijver dan de pampers. Maar beide voldoen ze prima, ik kijk altijd even of er iets in de aanbieding is.

Icnatrix, gefeliciteerd met je mooie zoon

Wat goed dat jullie over die maxi cosi begonnen, ik heb direct dat kussentje eruit gehaald en ze ligt nu een stuk beter!

Even goed nieuws van hier. Mini sproetje drinkt weer lekker aan de borst Maandagmiddag kwam de laktatiekundige en ze heeft hier een profesionele kolf een weegschaal en allemaal spuitjes slangetjes enz achtergelaten. Met behulp van een spuitje ging madam zo weer aan de borst!! Mijn melkproductie was alleen wel helemaal terug gelopen. Met behulp van de kolf en minisproetje zelf (de afgelopen twee dagen kwam ze overdag bijna elk uur ) is dat nu ook weer helemaal goed. Ik ben zo blij dat ik er op tijd iemand bij heb gehaald. Alleen zijn het speentje en de fles hier even verboden terein... ach dat overleven we wel!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_75056258
Wat fijn, Sproet! Goed nieuws!
pi_75057304
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:

Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?

Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief. Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Aw wat een prachtig klein Xeentje!

Enne wat...foto van Stef? *zoeken gaat*

Ja dat krijg je dus als je van onder naar boven scrollt

Prachtige foto van Stef Trixje!!! Wat een scheetje zeg

Tess gelukkig gaat het weer beter met je meisje.

Wij hebben gister ook de mex-inenting gehad, mijn bovenarm voelt helemaal gekneusd aan en ik ben grieperig. Maar ach dat overleven we wel weer. Vind het voor de kinderen zo zielig, als het bij hen ook zo'n zeer doet...

Evi is vorige week voor het eerst met papa mee in de douche geweest:
Ze vond het erg leuk en wilde de hele tijd drinken

En nog wat fotootjes van gister.

En een foto met haar nieuwe, nog te grote jas (maat 74, ze heeft nu een kleine 68).

Ik vind het helemaal geweldig om mama te zijn, het is de allerbeste beslissing uit mijn leven geweest en dat zal nooit veranderen

[ Bericht 20% gewijzigd door DuchessX op 28-11-2009 00:21:05 ]
#geen
pi_75057441
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')