is er geen inloopspreekuur bij jullie dan waar je alleen voor wegen en meten heen kunt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:29 schreef oeke het volgende:
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat ik zo graag wil weten hoeveel Ko nu weegt en hoe lang hij is. Maar de afspraak met het cb is weer verplaatst, en nu gaan we pas als Ko alweer 6,5 maand is.![]()
Dus ik ga binnenkort maar eens wegen bij mijn LK en met de meetlint aan de gang.
Net lekker samen in bad geweest, wat geniet ik daarvan.
ineens hoge koorts, veel hoesten, verkoudenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:26 schreef Rubey het volgende:
Vickey wat zijn de symptomen van de mexicaanse griep bij een baby?
Haha Karin, ik bedoelde te vroeg qua tijdstip, niet qua leeftijd. Maar ik denk wel dat het met 13 weken wat leuker is, want dan kan je echt wat meer contact maken. Bij ons was er olijfolie in de groep beschikbaar, maar je mocht ook je eigen olie meenemen. Waren idd mensen die amandelolie gebruiken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Het schijnt voor kindjes die heel snel geboren zijn erg fijn te zijn.
Het is hier op een avond, kan hij daarna zo door zijn bed in.
Ben wel heel benieuwd.
En je gebruikt amandelolie daarvoor toch?
Jeetje dat ze zo tekeer ging tijdens de massage,
maar ik meen me te herinneren dat je toen schreef dat het misschien nog te vroeg was daarvoor.
Lars is volgens mij 13 weken als ik ermee begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Je kunt goed zien dat hij lange benen heeft, zelfs met zijn hippe oversized broek! Men zegt van Ivan ook dat 'ie lange benen heeft, maar ik zie dat niet zo. Wel merk ik dat bij bijna al z'n boxpakjes maat 56 de armpjes lang genoeg zijn maar de beentjes niet. Misschien heeft hij dan toch iets van mij, want bij mijn kant van de familie heeft iedereen relatief lange benen.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga zo effe nog een Driekusspam plaatsen in het fototopic, maar hier vast een voorproefje. Zo lag ie er een kwartier geleden bij. Natuurlijk niet met gestrekte benen en met zijn hoofd naar de verkeerde kant...
[ afbeelding ]
Reintji zit met vrouw en tweeling in Colombia!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:22 schreef mikoxx het volgende:Ik lees net in Z&G dat er weer een tweeling is geboren!! Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhalen..! Reintji??Waar blijf je?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar is afgelopen maandag bij het cb geweest en hij is weer goedgekeurd.
Zijn gewicht buigt ietsje af nu!We pasten weer op het lijntje.
64cm en 7350gr bij 13 weken.
Ja voor je het weet moet je je huis babyproof gaan makenquote:
hij heeft er hier maar een week of twee ingezeten ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Nijna het volgende:
Vanaf wanneer kan die extra boog voor om t koppie uit de maxicosi? We hebben 'em nu een tijdje gebruikt zonder dat kussentje er onderin, maar ik heb de indruk dat het behoorlijk warm is voor t kind en ze heeft best een stevige nek... maar is het wijs om dat ding er al uit te laten?
Ik heb geen idee meer wanneer we dat bij Mirte deden eigenlijk...
Ik ben vandaag een beetje koortsig (denk ik)quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef mikoxx het volgende:
Oh, voelen jullie je niet fijn van de prik? Bah, wij moeten morgen nog.... geen leuk vooruitzicht!
Dan is het idd wrs pasvorm.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef mefke79 het volgende:
Davinia, het is juist bijna nooit in de nacht, eigenlijk altijd overdag en bij het slaapje na de ochtendvoeding. We gaan van de week over naar kruidvatluiers, eens kijken of het dan nog voorkomt. Wat ik zelf nog bedacht had was dat het gebeurde als ie op zijn zij ligt of in iedergeval als ie niet stil ligt.
Aw wat een prachtig klein Xeentje!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix![]()
Vicky wat zal dat er schattig uitzienFilmpje? Is Tess weer helemaal beter?
En hoe gaat het met Senna?
Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?
Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief.Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef Xenia het volgende:
Welkom Incantrix en Stef! Wat een mooie droppie heb je gebakken Incantrix![]()
Vicky wat zal dat er schattig uitzienFilmpje? Is Tess weer helemaal beter?
En hoe gaat het met Senna?
Wat zul je geschrokken zijn MeNicole. Zijn Leander en jij de schrik allebei te boven inmiddels?
Mijn kleine popje heeft eergisteren voor het eerst echt gelachen. Zo lief.Ik ben zo ontzettend verliefd op mijn kleine meisje. Het lachen heb ik nog niet op foto kunnen krijgen, maar ik wil haar toch even spammen. Zondag is ze alweer twee maanden oud. Het gaat zo ontzettend snel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |