abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74958983
Sorbootje, wat heerlijk

Mikoxx, ik kan er niks zinnigs over zeggen maar ik voel met je mee. Die gebroken nachten zijn nou eenmaal loodzwaar.

Wat een schatje is die Lotte!
.... met gevoel voor drama....
pi_74959630
Sorbo wat fijn! Dat liveverslag had ik wel leuk gevonden, ik verveelde me een ongeluk vannacht

Hoe is het nu met Amélie Huup? Heeft ze alweer een keer uit zichzelf gepoept sinds de grote poepluier na de klysma?

Mikoxx ik weet ook niet wat je het beste kunt doen.. Maar je kunt het natuurlijk altijd eens een nacht proberen geen speen te geven?..

Timo heeft vannacht weer goed geslapen na een paar nachten constant wakker worden.. Beetje jammer alleen dat ik totaal niet heb kunnen slapen juist
pi_74959683
Oh en hoe is het nu met Senna? Heeft ze goed kunnen slapen vannacht en is de koorts nu al wat gezakt?

En met Tess?

voor al die zieke kindjes..
pi_74961963
beterschap voor de zieke babies

Omdat Vriend voor z'n werk 2 dagen weg moet, gaat Roy 2 avondjes naar de oppas (opa en oma)
nu is het echt maar voor max 4 uurtjes (misschien ietsjes langer omdat ik daar na het werk nog blijf eten)
hoeveel voeding kan ik nu het beste meegeven 2 en 1 extra of een aantal daar neerzetten zodat ze gewoon makkelijk 2 avonden mee vooruit kunnen?

(dit omdat Roy bij mij overdag best veel komt, in de avonden de ene keer drinkt hij bij papa nog een flesje, maar de andere keer slaat hij die ook gewoon over.)

Roy is hier trouwens heel grappig alleen smorgens en begin de middag verkouden, daarna is het verstopte neusje over, en niest en hoest roy niet meer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74962031
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Wat lief!

is Roy nog een beetje rustiger geworden na vanmiddag?
In de avond was hij wel rustig, maar heeft hij ook aardig wat in de auto gezeten, daarna nog even bij mama mogen drinken en daarna lekker zijn bedje in.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74962070
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:

Roy is hier trouwens heel grappig alleen smorgens en begin de middag verkouden, daarna is het verstopte neusje over, en niest en hoest roy niet meer.
Hij is gewoon allergisch voor de ochtend!
pi_74962365
Met Evi gaat alles goed! We zijn bij een logopediste geweest in verband met slordig drinken (lees: knoeifestijn) en zij heeft ons aan de juiste fles & speen geholpen, nu gaat het heel goed! Ook is Evi bij een fysiotherapeut ivm voorkeurshouding en zijn we bij de osteopaat geweest om haar even helemaal te laten checken Er zit een werveltje in haar nekje niet helemaal goed en haar bekkenbodemspier is te gespannen, waardoor ze moeite heeft met haar ontlasting. Maar dit zijn geen ernstige dingen hoor
Ze doet het goed, lacht veel en 'praat' veel. Volgende week deel 2 van de entingen, dan wordt ze weer gewogen en gemeten, ben benieuwd hoe groot ze is! Het gaat supersnel!

Evi slaapt 'snachts goed door en vanmorgen kwam ze pas na 10 uur...we hebben een makkelijke dochter en heeeel veel geluk als ik de verhalen hier lees...

Hoe is het met Senna nu Miss?

En hoera voor Sorbo! Dat je daar zo blij mee kunt zijn hé?

Hupie hoe gaat het nu met Àmelie na dat klysma?

Chan balen joh, slaapt Timo ben jij wakker!

#geen
pi_74962594
Ah wat een lieve slaapfoto van Evi Graeme heeft ook zo´n popje en hij vind dat helemaal leuk. Die bolvoetjes en handjes passen precies in zijn mond haha

Linda, wat een super leuk filmpje van Lotte. Zo lief dat ze aan het eind toch begint te lachen *smelt*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74963097
Och dat filmpje van Lachende Lotte... wat een heerlijk overtuigende lach! Wat zal haar pap haar missen!

Isabeau en dr Beautyslaapjes...wat goed zeg! Wat heerlijk Sorbo! Ook knap van jou dat je t doorzet en dus al zo snel resultaat ziet bij je meisje hoor!

Duchess, ik ben ook zo benieuwd naar hoe t met Evi is! Edit..te vroeg gezeurd...wat een heerlijk meisje is ze toch! Goed dat jullie dr in ieder geval na hebben laten kijken en zo tot betere oplossingen gekomen zijn.. wat heerlijk te horen dat ze t zo goed doet! En wow...10 uur!! Lekkere luilak! succes alvast met de 2e serie prikjes, Lena heeft er gelukkig weer helemaal geen last van gehad!

Amélie, ik hoop dat je inmiddels weer heerlijk zelf aant scheten ben..heule luiers vol! Fijn dat t haar in ieder geval even opgelucht heeft die klysma, maar hopelijk is het probleem nu gewoon over!

En Senna, och lief mopje, ik hoop dat je gauw weer wat beter in je velletje zit..bah! Hier gelukkig nog geen ziek meisje gehad behalve dikke snotneuzen, maar man, wat zal je je (vooral die eerste echte keer) ook als moeder ellendig voelen... voor jullie beide

Oeke dat boekje lijkt me super! Ik ben inderdaad ook wel heel benieuwd of die gebaren universeel zijn! Heuj, straks spreekt de jouwe als engelse gebaren taal...hoe stoer is dat

En over stoer gesproken ...kiek dat heerlijke beertje es effe stoer bij zn mam op schoot zitten..Thomas wat goed zeg... gij snelle! Is dat een trend die je voort gaat zetten?

Karin, natuurlijk is Lars de knapste, no doubt... maar Lena is volgens mij wel licht jaloers aangelegd

Vicky.. ik hoop dat de overstap een beetje rustig verloopt voor jullie allemaal!

Oooohh man, wij hebben net weer heerlijk gezwommen, lekkere slok melk dr achteraan en hup dr bedje in...doodop was ze weer, ik heb zo t vermoeden dat ik even flink wat opruimtijd ga hebben

We zijn weer terug van een heerlijk weekendje uitwaaien aan de zeeuwse kust, hadden enorm mazzel met t weer en hebben genoten van de storm, maar jeetje, nu met een kleintje erbij realiseer ik me wel des te meer hoe fijn ik mn eigen huisje vind zeg. Ten eerste leek t een complete verhuizing aan bagage, merkten we pas daar echt hoe vaak we Lena ook even wegleggen in haar box, de wipstoel, haar schommel..dat alles mis je daar! Gelukkig heeft de draagdoek heerlijk dienst gedaan, maar toch... Bij elke voeding zat ik compleet ingepakt tussen de badlakens op de bank uit angst dat Lena over de bank zou spugen...thuis interesseert me dat niets, daar voel ik me toch veel ongemakkelijker... dus tsja, het was zo'n weekendje waarbij het ook heerlijk was om weer thuis te komen!
We hadden er een campingbedje gehuurd, maar het matrasje daarin was werkelijk zo dun en uitgewoond dat t arme ding er gewoon echt niet lekker op kon liggen, de eerste nacht heeft ze zich dan ook zo'n beetje om t uur gemeld...feest Dus ja...dat moest toch anders...de mup heeft dus voor t eerst in een stapelbed geslapen Hahahaha, doodeng vond ik t, helemaal tegen de muur aan gelegd, kussens onder t bed, maar goed ze rolt nog niet, dus de verwachting was wel dat t goed zou gaan, en dat ging t...weer een hele nacht doorgeslapen Maar oooohw wat heb ik lang staan kijken voor ik bij haar wegliep na het toedekken...
Mijn kleine pop in zo'n groot bed...kijk nou...

Omdat t babyzwemmen zo goed was gegaan namen we daar ook de gok, want er was een subtropisch zwembad aanwezig, maar het water bleek echt veel te koud voor haar helaas. 10 minuten later zaten we met een meisje met hevig trillende lipjes..dat bleek een kort avontuur dus Gelukkig hadden we een lekkere 1 persoons sauna in t huisje en heeft the mom zich weer ff helemaal kunnen opladen...heerlijk!
Tuurlijk moest Lena ook ff meegenieten

(ofcourse niet aan hoor... was gewoon een handig verschoningsplekje voor het samen met paps onder de douche gaan

Afgelopen weekend zijn we begonnen met deels overstappen naar kunstvoeding (nutrilon A.R.) Het riedeltje van afgekolfde voeding in flesje geven (met JBPM ivm het spugen), de borst er achteraan en vervolgens weer kolven voor een nieuwe voeding begon me behoorlijk op te breken.. en aangezien ik volgende week weer moet beginnen met werken hebben we nu besloten om sowieso elke voeding die 60cc te vervangen door A.R en als ze de voeding niet van mij krijgt (want KDV of papa) dan krijgt ze gewoon een hele volle fles... alle voedingen die ze wel van mij krijgt blijft ze na die 60cc gewoon lekker de borst krijgen... (maar oehh wat een lastig afbouwschema krijg je dan ivm mijn onregelmatige werktijden, maar goed das voor een ander topic)... Het gaat me alleen wel aan t hart hoor, hele weekend heeft ze bij vlagen flink last van krampjes gehad, ze merkt de overschakeling dus echt. Dan bekruipt me toch wel een klein schuldgevoel dat ze dat niet zou hebben als ik gewoon door zou zetten met t kolven en dus alleen de borstvoeding.. maar goed, voor ons samen is t wél t beste...dus we zullen er even doorheen moeten... De lading met extra kusjes ligt in ieder geval al klaar voor dr!

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 24-11-2009 13:38:40 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74963143
Even geen reactie op anderen (al heb ik wel een heel lief filmpje gezien!)

Hier zijn de afgelopen dagen erg moeizaam gegaan. Mini sproetje ging steeds minder drinken en het ging met steeds groter verzet. Toen ze ook nog minder plasluiers kreeg ben ik over gegaan op kolfen. Alleen weigert ze dus sinds gister helemaal de borst. De tranen zitten hier erg hoog. Ik heb zonet een laktatiekundige gebeld en ze komt vanmiddag. Ik hoop dat ze uitkomst kan brengen.... pffff ingewikkeld hoor een kindje. Waar is toch die gebruiksaanwijzing.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_74963302
Och Sproetje... wat moeilijk! Ik maak de overstap nog maar half en die gaat me al zo aan t hart, dus bij deze een hele dikke voor jullie beide! Ik hoop dat de LK wat voor jullie kan betekenen!! Wat voor speentje/flesje gebruik je? Lena krijgt dr gekolfde voeding in een Tommee Tippee flesje en heeft nooit moeite gehad met meteen daarna weer aan de borst aanhappen..

Wat ik zelf altijd wel een fijne tip vind bij het terug aan de borstkrijgen: Een kindje moet gewoon meer moeite doen voor voeding uit de borst dan uit de fles. Ze moet dus gelijk beloofd worden... Hievoor zou je óf eerst een klein beetje kolven zodat je haar tijdens de toeschietreflex aan kunt leggen...dan hoeft ze om het weer te leren er eerst even geen moeite voor te doen... En als dat niet wil zou je ook nog een sondeslangetje in haar mondhoek kunnen laten glijden als ze aan de borst ligt, alwaar je met een spuitje wat afgekolfde melk doorspuit direct op t moment dat ze begint te zuigen... zodra ze weer doorkrijgt dat haar beloning toch echt in die borst zit zal ze het hopelijk zelf met iets meer geduld weer oppikken!!

succes hoor!
pi_74963724
Waar zouden we zijn zonder Poppedein?
pi_74963933
Lotte! Wat leuk zeg, om zo'n filmpje te hebben voor papa.

Evi!

Poppedein, wat een aandoenlijke foto, in het grote bed. En je meisje in de sauna. Met die foto kun je mooi je collega's in de maling nemen. "Kijk eens, we hadden ook een sauna in het huisje. En Lena vond het héérlijk! Het was wel wat warm natuurlijk, dus zetten we haar daarna meteen onder de koude douche!"

Wat ik me trouwens afvraag: kijk je nu anders naar een bevalling nu je het zelf hebt meegemaakt? Heb je bijv. het idee dat je je nu anders opstelt, andere dingen zegt of dingen anders aanpakt?
pi_74964096
Lotte
Poppedein, lekker weekendje weg dus maar thuis is toch altijd het prettigst
Wat een mooi grietje is Lena! En die foto in het stapelbed
Oei Nijna, geen prettige nacht dus.

Tessje is echt ziek. Rode tranende ogen, flinke snotneus, hoesten en d'r temp gaat weer op en neer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74964262
hahahahha, dat is de meest gestelde vraag hier Ssserpente Mij vragen ze niet hoe mijn bevalling gegaan is en hoeveel hechtingen ik had, maar of ik er nu heel anders tegenaan kijk... en t antwoord is nee.. Ik heb al bij teveel verschrikkelijk intieme bijzondere momenten aanwezig mogen zijn om me niet te realiseren hoeveel impact dat op mij (en mijn vriend) zou hebben... Ik vind het verschrikkelijk bijzonder dat ik t zelf nu ook meegemaakt heb en nu werkelijk écht weet hoe dat moment voelt dat dat kindje op je buik gelegd wordt. Als verloskundige is dat moment ook altijd heerlijk, maar ik denk dat ik tijdens mijn eerste bevalling weer t hardst van iedereen in de kamer sta te grienen...t kan niet anders of er volgt een momentje van herbeleving voor mij.

Wat ik me wel nog des te meer ben gaan realiseren is...
- dat reflectoire persdrang met de grootst mogelijke moeite in de wereld toch echt niet weg te zuchten is...
- dat iemand nog zo zn best kan doen om iedereen geleerd riedeltje te volgen, maar dat je eigen gevoel volgen het aller belangrijkste is, aan mij als verloskundige om nog beter aan te voelen of iemand die coaching wel of juist niet nodig heeft en t misschien juist beter doet als ze volledig naar haar eigen lijf luistert
en
- dat ik de partner nóg meer weer betrekken dan ik al deed. Nu ik van mijn (overigens hele nuchtere) lief hoor wat het allemaal met hem gedaan heeft, wat hij voelde toen hij voor t eerst over het tere velletje op haar rug wreef, hoe alles in die paar seconden zo veranderde voor hem, realiseer ik me des te meer dat mensen echt samen ouders worden en dat ik er niet alleen maar voor de mama, maar ook voor de papa in spe ben... en natuurlijk is dat ook voor iedere papa anders, en natuurlijk betrok ik de vaders eerder ook al enorm, maar nog meer dan ik eerder deed wil ik de vader nu "taken' gaan geven...zo geef ik de papa's in spe heel vaak de mogelijkheid om zelf hun kindje aan te pakken als het geboren wordt, met mijn handen er vlak boven... Het besef hoe belangrijk het voor mij voelde dat de handen van mijn beste vriendin de eerste waren die mijn kindje aanraakten...dat wil ik voor de vaders!!

Maar ik realiseer me ook heel goed dat iedere bevalling anders is, en dat iedereen anders reageert en wellicht andere behoeftes heeft als ik of mijn lief had tijdens mijn bevalling.. En juist omdat elke bevalling anders is kan ik nu nóg niet overal over meepraten..net zoals ik dat voorheen ook niet kon...
pi_74964463
Lotte wat een mooie lach geef je daar weg!

He Chan, jammer dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van dat doorslapen vannacht.

Huup, heeft Amelie een klysma gehad? Ik heb echt iets gemist geloof ik. Ik kan het ook niet terug vinden.

Die gebarentaal is inderdaad Engels. Er bestaat geen universele gebarentaal. Maar ik heb een beetje vergeleken en ik geloof dat veel van die 'oer'gebaren hetzelfde zijn. Eten-knuffelen-slapen.
Het gaat mij er ook echt om dat mijn lief en ik met hem kunnen communiceren en niet perse dat hij een hele taal erbij kan.

Moeilijk Bar, beter teveel voeding dan te weinig lijkt me.

Fijn dat Evi het zo goed doet. En heerlijk dat ze zo doorslaapt.

Lekker Poppedein, een paar dagen weg! En spannend in dat stapelbed! Maar ze ligt er lekker in zo te zien.
Grappig zo'n hele volksverhuizing, we zijn 4 nachten naar Londen geweest en we hadden 1 weekendtasje, een rugzakje en een karretje op wieltjes bij ons. Moest ook wel want we gingen met de trein. Dus strak inpakken.

Moeilijk dat bv zo lastig gaat in combinatie met JBPM. Maar misschien is dit dan inderdaad wel de oplossing.

Sproetje, hopelijk kan de Lk je helpen, verder heeft Owlet goede tips over relactatie. Wat mij een hele goede lijkt is samen met je kindje op bed gaan liggen, een uur ofzo voor ze honger heeft en allebei zo weinig moeilijk aan, gordijnen dicht, kaarsje aan, iets lekkers te drinken en te eten voor jou en dan je kindje zelf de borst weer laten ontdekken. Het een fijne plek maken ipv een plek waar ze iets moet. Dan haal je de spanning weg bij haar en bij jezelf. Ik hoop dat je eruit komt.

Kobus heeft het wel wat lastig met het wennen na de reis naar Londen, daar waren we natuurlijk veel de hort op en nu moet hij weer zijn ritme zien te vinden. Dus best een pittige nacht gehad. Wel heel knus en eigenlijk was ik ergens best blij met half rechtop slapen want mijn arm deed gemeen zeer na die MG prik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74964666
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:48 schreef oeke het volgende:

Lekker Poppedein, een paar dagen weg! En spannend in dat stapelbed! Maar ze ligt er lekker in zo te zien.
Grappig zo'n hele volksverhuizing, we zijn 4 nachten naar Londen geweest en we hadden 1 weekendtasje, een rugzakje en een karretje op wieltjes bij ons. Moest ook wel want we gingen met de trein. Dus strak inpakken.

Moeilijk dat bv zo lastig gaat in combinatie met JBPM. Maar misschien is dit dan inderdaad wel de oplossing.

Thnx! Maar t vele meenemen gaat ook gepaard met t vele spugen... Lena 4x per dag schone kleren aan omdat ze nat en koud is, en ik kleed me toch ook zeker wel 2x om.. Dan nog 2 dikke honden van een halve viekantemeter mee en tsja, dan zit t wagentje wel vol

Succes met t weer in t ritme brengen van Ko, maar inderdaad knus is t zeker...hopelijk heb je even de tijd om bij te komen samen!
pi_74964741
Mikoxx, het suffe is dat Iris ook kan duimen, maar waarom ze dat dan niet doet...
Maar 6-7 keer per nacht, dat is helemaal niks . Dan idd liever 1 voeding...).

Sorbo, wat goed van Isabeau!!!

Bar, ik zou er liever teveel voeding neerzetten dan dat je het net haalt... altijd handig als ze wat meer hebben staan, tenminste zou mijn gevoel zijn hoor...

Duch, ahw . Wij hebben hetzelfde popje .

Poppedein, dat kleine mupke in dat grote bed, stoer hoor! Lekker dat ze daar een stuk beter op sliep!
Stoer in de sauna . Hihihi.

Sproet-je, .

Vicky, beterschap!
Fake it till you make it...
pi_74964786
Daar was ik 'bang' voor, Poppedein. Maar ik was te nieuwsgierig om 'm niet te stellen.

Maar wat weet je het onwijs mooi te omschrijven. Net als je bevallingsverhaal zelf btw. Kan me voorstellen dat elke bevalling nu extra emotioneel voor je wordt. En je laatste alinea is natuurlijk helemaal mooi gesproken. Vrouwen (en zéker de vaders) boffen maar als ze jou als vk hebben!

Ennuh, hoeveel hechtingen had je eigenlijk..?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 24-11-2009 13:17:59 ]
pi_74964976
Oehhhh hèhè...eindelijk...nou, wel 2 hele! Zo dan!

En ik vind je vraag niet erg hoor, ik vind t een leuke vraag, alleen in het begin moest ik zo nadenken over t antwoord, nu heb ik m inmiddels pasklaar En ik denk dat ik m straks nog wel een flink aantal keren kan verwachten zodra tijdens de spreekuurcontroles of zelfs tijdens een bevalling....

en je complimentje vind ik alleen maar heel erg lief, al ben ik daar niet zo goed in en word ik er alleen maar enorm verlegen van thnx anyhow!
pi_74965333
Aaah Poppedein, dat kleine prulleke in dat bed! Was nog een mooi plekje voor Lars naast zie ik wel. En een afgeladen auto komt me ook wel bekend voor, we moesten hier vorige week ook flink de boel aanstampen om nog door de achteruitkijkspiegel te kunnen gluren.

Sproetje, oh zo herkenbaar hoe je je voelt, Lars wilde na een paar dagen ook niet meer aanhappen en viel af. Ik ben toen gestopt met de bv, maar ik heb ook heel wat tranen gelaten hoor!
Goed dat je de lactatiekundige erbij haalt, die kan het vast nog wel redden.
Hier was dat achteraf geen optie met het Kiss-syndroom dat Lars heeft.

Mikoxx, ik ben zo blij dat Lars zonder speen slaapt!
Hij heeft overdag wel eens een speen voor de zuigbehoefte maar met slapen nooit.
Al huilt hij nu vaak wel even voordat hij gaat slapen.
Je kunt de speen weglaten, heb je een paar nachten een ongelooflijk drama, maar dan ben je er ws ook klaar mee. Maar ja, ik weet dat je niet tegen het gehuil kunt, dus dan is dat wel weer lastig.
Ga je een nachtje bij je ouders logeren

Hoera hoera Lars heeft helemaal geen last gehad van de prikken!!!!!!!!
Hij kwam alleen vannacht wel voor een voeding, dus ik hoop dat dat prikkengerelateerd was, en dat hij vannacht weer lekker doorslaapt.

Miss Sly is natuurlijk aan het werk, ben ook benieuwd of Senna al opknapt.

Wij waren vanmorgen op de terugkomochtend van de zwangerschapsgym en wat ik al had verwacht was waar....Mijn kleine vriendje was de allermooiste en de allerliefste
Ik ga nog meedoen aan een cursus babymassage, ervaringsdeskundigen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74965547
Gets, hele replay getikt, valt Fok uit.

Maar Poppedein, wat ben ik dan blij dat Ko niet spuugt zeg. Vaak kan hij alles de volgende dag weer aan omdat het nog helemaal schoon is. En gelukkig deel ik zelf mijn tijd in dus kunnen we de ochtenden langzaam doen beginnen. Doe ik in de avond wat meer.

Arme Tess, beterschap!

Karin, natuurlijk was Lars de mooiste! Leuk, babymassage. En geen last van de prikken!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74965671
Ik was met Lotte bij baby-massage Karin. De eerste keer was vreselijk. Schreeeeeuwen! Die vrouw zei dat de meeste kindjes dat de eerste keer doen. Ik vond het zo sneu dat ik alleen maar gekeken heb hoe anderen het deden en Lotte lekker tegen me aan had liggen.

Tweede keer vond ze het al veel leuker! Kon nou niet zeggen dat ze echt super-ontspannen was, maar ze heeft een uur lang niet gehuild, gepiept of wat dan ook, dus vervelend vond ze het ook niet. Ze lag gewoon lekker rond te kijken, iets wat ze normaal ook niet echt doet, want ze wil meestal gewoon ge-entertaind worden. De 3e keer vond ze het weer iets minder, maar de massage an sich vond ze wel lekker. Ik denk ook dat we niet zo'n lekker tijdstip hadden, van 09.00-10.00 en dan slaapt ze normaal nog. Ze heeft een beetje een ochtendhumeur

Aan het einde van de laatste les deden we ook nog een stukje baby-yoga en we hebben wat speciale massagetechnieken geleerd voor bijvoorbeeld verstoppingen en bij doorkomende tandjes. Ik vond het wel leuk, Lotte vond het niet vervelend en we hadden wat te doen. Maar tot nu toe heb ik het nog niet thuis gedaan...
Lotte!
Noah!
pi_74965778
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:44 schreef Linda2205 het volgende:
heel babymassage-verhaal
Het schijnt voor kindjes die heel snel geboren zijn erg fijn te zijn.

Het is hier op een avond, kan hij daarna zo door zijn bed in.
Ben wel heel benieuwd.
En je gebruikt amandelolie daarvoor toch?

Jeetje dat ze zo tekeer ging tijdens de massage ,
maar ik meen me te herinneren dat je toen schreef dat het misschien nog te vroeg was daarvoor.
Lars is volgens mij 13 weken als ik ermee begin.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74965780
*komt ook ff uit de lurkstand*

oe Poppedein; als ik dat zo allemaal lees; zou jij de ideale VK zijn om ons kindje op de wereld te zetten...
ben gister bij je vervangster geweest en die kondigde je terugkomst al aan, misschien zie ik je de komende weken nog wel op controle
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')