Och dat filmpje van Lachende Lotte... wat een heerlijk overtuigende lach! Wat zal haar pap haar missen!
Isabeau en dr Beautyslaapjes...wat goed zeg! Wat heerlijk Sorbo! Ook knap van jou dat je t doorzet en dus al zo snel resultaat ziet bij je meisje hoor!
Duchess, ik ben ook zo benieuwd naar hoe t met Evi is! Edit..te vroeg gezeurd...wat een heerlijk meisje is ze toch! Goed dat jullie dr in ieder geval na hebben laten kijken en zo tot betere oplossingen gekomen zijn.. wat heerlijk te horen dat ze t zo goed doet! En wow...10 uur!! Lekkere luilak!

succes alvast met de 2e serie prikjes, Lena heeft er gelukkig weer helemaal geen last van gehad!
Amélie, ik hoop dat je inmiddels weer heerlijk zelf aant scheten ben..heule luiers vol! Fijn dat t haar in ieder geval even opgelucht heeft die klysma, maar hopelijk is het probleem nu gewoon over!
En Senna, och lief mopje, ik hoop dat je gauw weer wat beter in je velletje zit..bah! Hier gelukkig nog geen ziek meisje gehad behalve dikke snotneuzen, maar man, wat zal je je (vooral die eerste echte keer) ook als moeder ellendig voelen...

voor jullie beide
Oeke dat boekje lijkt me super! Ik ben inderdaad ook wel heel benieuwd of die gebaren universeel zijn! Heuj, straks spreekt de jouwe als engelse gebaren taal...hoe stoer is dat

En over stoer gesproken ...kiek dat heerlijke beertje es effe stoer bij zn mam op schoot zitten..Thomas wat goed zeg... gij snelle! Is dat een trend die je voort gaat zetten?
Karin, natuurlijk is Lars de knapste, no doubt... maar Lena is volgens mij wel licht jaloers aangelegd
Vicky.. ik hoop dat de overstap een beetje rustig verloopt voor jullie allemaal!
Oooohh man, wij hebben net weer heerlijk gezwommen, lekkere slok melk dr achteraan en hup dr bedje in...doodop was ze weer, ik heb zo t vermoeden dat ik even flink wat opruimtijd ga hebben

We zijn weer terug van een heerlijk weekendje uitwaaien aan de zeeuwse kust, hadden enorm mazzel met t weer en hebben genoten van de storm, maar jeetje, nu met een kleintje erbij realiseer ik me wel des te meer hoe fijn ik mn eigen huisje vind zeg. Ten eerste leek t een complete verhuizing aan bagage, merkten we pas daar echt hoe vaak we Lena ook even wegleggen in haar box, de wipstoel, haar schommel..dat alles mis je daar! Gelukkig heeft de draagdoek heerlijk dienst gedaan, maar toch... Bij elke voeding zat ik compleet ingepakt tussen de badlakens op de bank uit angst dat Lena over de bank zou spugen...thuis interesseert me dat niets, daar voel ik me toch veel ongemakkelijker... dus tsja, het was zo'n weekendje waarbij het ook heerlijk was om weer thuis te komen!
We hadden er een campingbedje gehuurd, maar het matrasje daarin was werkelijk zo dun en uitgewoond dat t arme ding er gewoon echt niet lekker op kon liggen, de eerste nacht heeft ze zich dan ook zo'n beetje om t uur gemeld...feest

Dus ja...dat moest toch anders...de mup heeft dus voor t eerst in een stapelbed geslapen

Hahahaha, doodeng vond ik t, helemaal tegen de muur aan gelegd, kussens onder t bed, maar goed ze rolt nog niet, dus de verwachting was wel dat t goed zou gaan, en dat ging t...weer een hele nacht doorgeslapen

Maar oooohw wat heb ik lang staan kijken voor ik bij haar wegliep na het toedekken...
Mijn kleine pop in zo'n groot bed...kijk nou...
![]()
Omdat t babyzwemmen zo goed was gegaan namen we daar ook de gok, want er was een subtropisch zwembad aanwezig, maar het water bleek echt veel te koud voor haar helaas. 10 minuten later zaten we met een meisje met hevig trillende lipjes..dat bleek een kort avontuur dus

Gelukkig hadden we een lekkere 1 persoons sauna in t huisje en heeft the mom zich weer ff helemaal kunnen opladen...heerlijk!
Tuurlijk moest Lena ook ff meegenieten

![]()
(
ofcourse niet aan hoor... was gewoon een handig verschoningsplekje voor het samen met paps onder de douche gaan
Afgelopen weekend zijn we begonnen met deels overstappen naar kunstvoeding (nutrilon A.R.) Het riedeltje van afgekolfde voeding in flesje geven (met JBPM ivm het spugen), de borst er achteraan en vervolgens weer kolven voor een nieuwe voeding begon me behoorlijk op te breken.. en aangezien ik volgende week weer moet beginnen met werken hebben we nu besloten om sowieso elke voeding die 60cc te vervangen door A.R en als ze de voeding niet van mij krijgt (want KDV of papa) dan krijgt ze gewoon een hele volle fles... alle voedingen die ze wel van mij krijgt blijft ze na die 60cc gewoon lekker de borst krijgen... (maar oehh wat een lastig afbouwschema krijg je dan ivm mijn onregelmatige werktijden, maar goed das voor een ander topic)... Het gaat me alleen wel aan t hart hoor, hele weekend heeft ze bij vlagen flink last van krampjes gehad, ze merkt de overschakeling dus echt. Dan bekruipt me toch wel een klein schuldgevoel dat ze dat niet zou hebben als ik gewoon door zou zetten met t kolven en dus alleen de borstvoeding.. maar goed, voor ons samen is t wél t beste...dus we zullen er even doorheen moeten... De lading met extra kusjes ligt in ieder geval al klaar voor dr!
[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 24-11-2009 13:38:40 ]