Mja, vroeg het mij gewoon af. Hij is immers al 5 maanden en had verwacht dat hij dan op en top zou rollen. Ik weet dat er geen tijd voor staat maar toch.quote:Op maandag 23 november 2009 22:01 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat een leuk boekjegoede koop!
TheFrankey, Senna doet uit zichzelf ook nog niet zoveel pogingen om echt te draaien. Ze kan het wel, en als we haar op het idee brengen (dus de draai instarten vanaf de heupjes) dan doet ze het wel, maar uit zichzelf nog niet. Geen zin of nog niet nodig, denk ik dan maar. Komt vanzelf, ooit, en in de tussentijd kun je dus eens met hem oefenen.
Volgens mij is met 6 maanden omrollen nog normaal hoorquote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Mja, vroeg het mij gewoon af. Hij is immers al 5 maanden en had verwacht dat hij dan op en top zou rollen. Ik weet dat er geen tijd voor staat maar toch.
Als ik google lijken de meeste kinderen direct na geboorte wel te kunnen draaien. Wat een aftroeven doen ze toch allemaal aan.
Joh die van mij strikt haar eigen veters en doet elke avond de afwas. Die van jou nog niet dan?quote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef TheFrankey het volgende:
Als ik google lijken de meeste kinderen direct na geboorte wel te kunnen draaien. Wat een aftroeven doen ze toch allemaal aan.
Vorige week liep ik even in de stad, kom ik mensen tegen:quote:Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Joh die van mij strikt haar eigen veters en doet elke avond de afwas. Die van jou nog niet dan?
Wat lief!quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef _Bar_ het volgende:
Lief filmpje Linda
en wat een pracht meisje is het toch
Ow Linda wat een prachtig kindje zegquote:
Duchess! Dat is lang geleden! Hoe is het met Evi?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ow Linda wat een prachtig kindje zegZo heeeel serieus kijken en aan het eind van het filmpje toch even gaan lachen, zo lief!!
En Ca.ra, wat een leuke foto's van Thomas, wat knap dat hij al zo goed oefent met zitten!![]()
Sterkte mama's en kindjes die ziek zijn en/of prikjes hebben gehad of nog gaan krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |