boooh wat is fok irritant zeg
hihi Lotte

van wie heb je dat ochtendhumeurtje? gelukkig heb je ook je stralende lach laten zien

Beterschap voor Tess en Senna
en Sproetje ik hoop dat je met een lactatiekundige erbij snel tot een fijne oplossing komt voor jou en mini-sproetje. Naar is dat toch als ze zoiets basaals waar ze écht afhankelijk van zijn zoals eten, gewoon ineens niet meer doen

blegh.
Poppedein ah gut, Lena in dat bedje, wat een frummeltje zo nog zeg jeumig. En die sauna foto
ik met mn blinde kop moest nog twee keer kijken ook. "wat een gek roze zwembroekje heeft ze aan zo? zo rond?"
Oeks ik heb Amélie inderdaad een klysma moeten geven. Ze had al heel lang niet gepoept en leek er naarmate de tijd vorderde wat meer last van te krijgen. De huisarts vond haar nog te klein voor lactulose dus het werd een klysma. Dat was afgelopen donderdag, daarna heeft ze nog niet zelf weer gepoept dus ik zat maandag weer bij de HA om te vragen hoe en wat. Vooral eigenlijk omdat ze wel scheten liet die ontzettend stinken. En dan bedoel ik echt stinken

volwassenen-diarree-stinken achtig... minstens! boh ik wist niet dat ze zo'n stinkkeesje kon zijn hahaha. Snel doorlopen in de supermarkt soms
tomtidom nee dat was mn kind hoor!

"ja tuurlijk

" nee echt!!

maar goed, bottom line, ze heeft sinds donderdag nog niet zelf gepoept en de HA (en ik) hadden het idee dat er nog meer ontlasting vast zat maar dan hoger op zeg maar, en nu heeft ze dus wel lactulose gekregen om het ook van bovenaf wat te stimuleren. Ik kijk het een paar dagen aan daarmee. Weet het ook niet zo goed (vooral omdat ik de wvk heb gesproken vandaag en die was helemaaaaal niet te spreken over de actie van de HA dus ik voelde me al enorm schuldig

)
We zijn vandaag voor de tweede serie prikjes geweest. Ze was weer enorm zielig

heel hard huilen. Maar verder zijn we helemaal goedgekeurd

![]()
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回