abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:01:29 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74965926
dat zou leuk zijn, BJ!!
in de haak.
pi_74966027
boooh wat is fok irritant zeg

hihi Lotte van wie heb je dat ochtendhumeurtje? gelukkig heb je ook je stralende lach laten zien

Beterschap voor Tess en Senna
en Sproetje ik hoop dat je met een lactatiekundige erbij snel tot een fijne oplossing komt voor jou en mini-sproetje. Naar is dat toch als ze zoiets basaals waar ze écht afhankelijk van zijn zoals eten, gewoon ineens niet meer doen blegh.

Poppedein ah gut, Lena in dat bedje, wat een frummeltje zo nog zeg jeumig. En die sauna foto
ik met mn blinde kop moest nog twee keer kijken ook. "wat een gek roze zwembroekje heeft ze aan zo? zo rond?"

Oeks ik heb Amélie inderdaad een klysma moeten geven. Ze had al heel lang niet gepoept en leek er naarmate de tijd vorderde wat meer last van te krijgen. De huisarts vond haar nog te klein voor lactulose dus het werd een klysma. Dat was afgelopen donderdag, daarna heeft ze nog niet zelf weer gepoept dus ik zat maandag weer bij de HA om te vragen hoe en wat. Vooral eigenlijk omdat ze wel scheten liet die ontzettend stinken. En dan bedoel ik echt stinken volwassenen-diarree-stinken achtig... minstens! boh ik wist niet dat ze zo'n stinkkeesje kon zijn hahaha. Snel doorlopen in de supermarkt soms
tomtidom nee dat was mn kind hoor! "ja tuurlijk " nee echt!!

maar goed, bottom line, ze heeft sinds donderdag nog niet zelf gepoept en de HA (en ik) hadden het idee dat er nog meer ontlasting vast zat maar dan hoger op zeg maar, en nu heeft ze dus wel lactulose gekregen om het ook van bovenaf wat te stimuleren. Ik kijk het een paar dagen aan daarmee. Weet het ook niet zo goed (vooral omdat ik de wvk heb gesproken vandaag en die was helemaaaaal niet te spreken over de actie van de HA dus ik voelde me al enorm schuldig )

We zijn vandaag voor de tweede serie prikjes geweest. Ze was weer enorm zielig heel hard huilen. Maar verder zijn we helemaal goedgekeurd

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74966068
oh mn post staat er toch wel woehoe!

en ik heb trots om aan te kondigen dat we nu toch echt een heule volle luier hadden lang leve de fokwet

en in tegenstelling tot wat mn wvk zei en waarom ik me dus eigk schuldig voelde zater hier wel degelijk hele harde stukken poep in kan me voorstellen dat ze verstopt zat en moeite had met persen enzo.
Nouja, we zijn dr van verlost
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74966080
netjes Huup! uhh Amelie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74966191
Oh Amélie goedzo meid! Daar kun je maar weer lekker van verlost zijn

Timo heeft vanmiddag voor het eerst weer helemaal uit zichzelf gepoept sinds we twee dagen geleden gestopt zijn met de lactulose
pi_74966370
Hoera voor de poepers! !
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74967119
wat fijn Chan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74967234
Net met Tess naar de huisarts geweest. Om 14.30 had ze 38,1 en een klein uurtje later had ze 40 graden koorts. HA gebeld en ik mocht even langskomen. Mijn eigen ha is ziek dus er stond een telefoonnummer op van de waarneming. Die gebeld, krijg ik het antwoordapparaat, met wel een nummer bij spoed, dus die heb ik gewoon gebeld..
Goed, de huisarts heeft gekeken en Tess heeft dus ook verdenking mex. griep. Ze heeft iig alle symptomen. De huisarts heeft de kinderarts in het ziekenhuis gebeld (ze kreeg onze eigen kinderarts aan de telefoon). Het protocol is weer iets veranderd. Gister moesten alle kindjes onder de 6mnd met de mex. griep symptomen naar het ziekenhuis maar vanaf vandaag doen ze alleen nog maar de meest zieke kindjes.
Ik heb wel een brief meegekregen van de huisarts dat, als Tess slechter/zieker wordt iof niet meer drinkt, ik meteen naar het ziekenhuis kan zonder eerst naar de ha te moeten.
Moeten iig zetpilletjes geven en neusje sprayen met zoutoplossing.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74967289
he gets vicky wat eng
beterschap voor je meisje en sterkte voor jou. Je zult wel flink de zenuwen hebben nu blegh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74967354
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
he gets vicky wat eng
beterschap voor je meisje en sterkte voor jou. Je zult wel flink de zenuwen hebben nu blegh
ik vind het ook doodeng... blech!
Toen de ha zei dat ik ws. naar het ziekenhuis moest met Tess kreeg ik al de zenuwen... gelukkig hoeven we neit naar het zh... Hopen dat Tess snel opknapt, ik vind het echt niks..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:05:35 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74967395
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Mikoxx, ik ben zo blij dat Lars zonder speen slaapt!
Hij heeft overdag wel eens een speen voor de zuigbehoefte maar met slapen nooit.
Al huilt hij nu vaak wel even voordat hij gaat slapen.
Je kunt de speen weglaten, heb je een paar nachten een ongelooflijk drama, maar dan ben je er ws ook klaar mee. Maar ja, ik weet dat je niet tegen het gehuil kunt, dus dan is dat wel weer lastig.
Ga je een nachtje bij je ouders logeren

Ja, fijne oppepper Daar komen we verder mee hiero! Maar goed, voor stoppen met de speen is het nog een beetje vroeg nu, de zuigbehoefte neemt pas af na een maand of 9. En reken maar dat we dan een poging wagen hoor, ik vind t al zo'n akelig gezicht... Tot die tijd moet t maar he?

Wat fijn dat Lars helemaal geen last heeft gehad! Je klinkt heerlijk nu!

Vicky, dat is niet leuk zeg! Hopen dat ze snel opknapt. Die akelige mg ook! Eng, idd, dat kan ik me goed voorstellen! Beterschap!

En poppedein weer lekker opgeknapt na je vakantie? Klinkt erg fijn iig! Al kan ik me voorstellen dat het een hele volksverhuizing is...!
pi_74967398
Arme Tess. Voelt ze zich ook echt beroerd, Vick?
pi_74967461
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:05 schreef Ssserpente het volgende:
Arme Tess. Voelt ze zich ook echt beroerd, Vick?
ze voelt zich niet lekker. Hangt een beetje in de wipper maar als ik haar aankijk krijg ik nog steeds een hele brede glimlach
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74967509
Aaaah.
pi_74967616
Zo he daar is Fok eindelijk weer.

Fijn dat het nu toch weer gelukt is bij Amelie Huup. Hebben ze een idee waarom ze er zoveel moeite mee heeft?

Poppedein het lijkt me dat je beroep nu extra speciaal is als je het zelf allemaal hebt meegemaakt. En niet alleen voor jou, maar ook voor de vrouwen die je gaat begeleiden.

Leuk zeg Karin die cursus babymassage. Hier kunnen ze alleen in de buurt op dagen dat Linde niet naar de opvang is en dat gaat dus helaas niet.

Kijk mijn meisje eens blij wakker worden:

Dat Huh! is echt haar favoriete geluidje
pi_74967697
Muhhh ik had een hele lange post met voor poepende kindjes en een uitgebreide post als reply voor Poppedein omdat die ook altijd van die mooie lange posts maakt..
maar toen ging fok! down en was m'n reply weg. Dus even kort:
Poppedein, wat een schatje is ze... lekker zo'n vakantietje mijn schoonvader noemt willow altijd poppedeintje
Huup, 61cm en 6 kilo, lees ik dat goed? Willow was vanmorgen ruim 62cm en 6140 gram. Slanke dame nog steeds.
En ze was een bikkel!

*Prik*
....ik wacht op gehuil...
....

Nou nog maar een prik dan.
*huiltje*
Klaarrrrr. En dat was het Dappere dame
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74967721
Ah Stiemie wat een dotje Ze is ook helemaal d'r mondspieren aan het ontdekken he? hihi.
pi_74967757
61.5 cm en 6180 gram inderdaad Innepin
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74967922
Ze wegen bíjna hetzelfde dan
psst je zomerkindlink werkt niet
pi_74967995
Vickey wat zijn de symptomen van de mexicaanse griep bij een baby?
pi_74968023
Mijn post is ook weg.

En dat was een joepie de poepie post voor Amelie en Timo.
En ik was zo verbaasd over dat klisma omdat ik klisma's associeer met Patty Brard
maar Amelie groeit goed!

Och Vicky en Tess, wat eng inderdaad! Wel fijn dat ze zo lief lacht. Hopelijk is ze gauw weer beter.

Esmeetje

En Willow is stoerrr!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74968098
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat ik zo graag wil weten hoeveel Ko nu weegt en hoe lang hij is. Maar de afspraak met het cb is weer verplaatst, en nu gaan we pas als Ko alweer 6,5 maand is.
Dus ik ga binnenkort maar eens wegen bij mijn LK en met de meetlint aan de gang.

Net lekker samen in bad geweest, wat geniet ik daarvan.
pi_74968128
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:23 schreef innepin het volgende:
Ze wegen bíjna hetzelfde dan
psst je zomerkindlink werkt niet
yea, mn lieve speklapje

Oeke patty brard
ik moet zeggen dat ik ook hele andere ideeën had over het hele gebeuren maar och
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74968172
Het is eruit! En daar ging het om!
pi_74968398
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:29 schreef oeke het volgende:
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat ik zo graag wil weten hoeveel Ko nu weegt en hoe lang hij is. Maar de afspraak met het cb is weer verplaatst, en nu gaan we pas als Ko alweer 6,5 maand is.
Dus ik ga binnenkort maar eens wegen bij mijn LK en met de meetlint aan de gang.

Net lekker samen in bad geweest, wat geniet ik daarvan.
is er geen inloopspreekuur bij jullie dan waar je alleen voor wegen en meten heen kunt?
Of is de LK dichterbij, dat kan natuurlijk ook, dan zou ik ook daarheen gaan *Lui is met hoofdletter ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')