Screenshotsquote:Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
Mee eens wel, de maps zijn wel weinig creatief en zien er overal hetzelfde uit. Het volgt vooral de structuur van Mario 3 en Yoshi's Island. Ik had ook liever een enorme worldmap gehad, maar ja, echt erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had het liever gezien zoals in Super Mario World voor de SNES. Een grote wereld waar in principe wel onderscheid was tussen verschillende werelden, maar toch voelden als een geheel. Hier loop ik over een grid wat een wereld is en als ik naar andere werelden wil dan moet ik daar via een menu naartoe reizen.
Wii als NES controller, fuck de nunchuck.quote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef CengizMan het volgende:
Je speelt het met de WiiMote als NES-controller of met de Nunchuck. Hij heeft geen GameCube/Calssic Controller support.
Daar liep ik echt fluitend doorheen!quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Maartel het volgende:
![]()
Zit nu in level 8 (wel dankzij kanon in level 6Voelt toch een beetje als cheaten ookal zit het in het spel)
Geen toadhuisjes meerEn drie levels voor t eindkasteel waar ik elke keer net niet doorheen kom
Het is voor mij de reden geweest om er weer een te kopen. En ik heb nu een mooie zwarte Wii ook nog!quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
En zulke games zouden voor mij dus WEL een reden zijn om een wii te kopen
Ok nu gaat het echt niet goed. Stop eens een weekquote:Op zondag 22 november 2009 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Shit ik wil me morgen echt ziekmelden
quote:Op zondag 22 november 2009 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok nu gaat het echt niet goed. Stop eens een week
Ohw daar ben ik wel jaloers op, die zwarte is echt mooi!quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is voor mij de reden geweest om er weer een te kopen. En ik heb nu een mooie zwarte Wii ook nog!
Dan kan je naar een andere wereld, zonder de werelden daartussen te spelen. Zit er al in vanaf SMB1, maar is iedere keer in een andere vorm. Nu zijn het kanonnen (die heb je ongetwijfeld gezien op de kaart).quote:
Met zijn vieren is leukquote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
^ Ik speel ook alleen met die 2-player mode, heb ook maar 2 wii-motes. Vind het soms al lastig genoeg met z'n tweeën, laat staan met zijn vieren
Ik heb Mario 1,2 en 3 weer geprobeerd op de Wii, maar die zijn nu een stuk lastiger voor mij dan in de tijd van de NES, toen liep ik er zo doorheen, maar echt moeilijk zijn die spellen ook niet. Wel dat je op een bepaald punt soms elke keer dood gaat, maar de dag erop er fluitend doorheen loopt. Ik hou op zijn tijd wel erg van zulke spellen, SMB en SMG, zo simpel maar oh zo moeilijk tegelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 12:29 schreef Aether het volgende:
Kan merken dat het een tijd terug is dat ik een SMB gespeeld heb.
Volgens Miyamoto is SMW moeilijker dan SMB3 - de Wii-versie zou hier tussen zitten qua moeilijkheidsgraad.
Vond zelf SMB3 moeilijker dan SMW; de Wii-versie lijkt nog het meest op SMB3.
Hoe vinden jullie de moeilijkheid i.v.m. andere SMB?
Misschien door de downtimequote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
Vreemd, mijn post was verwijderd van gisteren
Of zo'n vervelende mod die niet van tvp's houdtquote:
Aha, da's positief... HERSPEELWAARDE!quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
Vreemd, mijn post was verwijderd van gisteren
Anyway, zeer leuke game en ben hem weer opnieuw aan het spelen (had hem afgelopen weekend uitgespeeld)
Hij is idd nog best lastig, maar je kan em gelukkig een aantal keren herhalen als het de eerste keer niet lukt. Als de koopa weg is nadat je erop gesprongen hebt, kun je een stukje verder de trap op net zo ver totdat je de zwarte vlag ziet, vervolgens loop je weer terug naar het begin bij de tunnel en daarna weer terug, dan zie je die koopa vanzelf weer van de trap af komen lopen en dan kun je het nog een keer proberen (werkt alleen maar als je die koopa niet afschiet)quote:Op maandag 23 november 2009 13:53 schreef linebear het volgende:
Gisteren druk geweest met de 99 lives trick. Nog niet gelukt helaass
Waar staat jouw Wii?quote:Op maandag 23 november 2009 15:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Zusje is thuis, ik ga snel weer verder spelen (met z'n 2-en is zoveel leuker). Zo te horen is mijn moeder het nu ook aan het proberen
Ik had het spel al eerder, vrijdag kreeg ik hem officiëel van bol.com, eerst uitgespeeld met totale onschendbaarheid en moonjump codes etc. puur om de game te zien, hierna ga ik hem opnieuw spelen maar dan zonder cheatsquote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Aha, da's positief... HERSPEELWAARDE!
btw, heb je alleen het einde gehaald of ook alle muntjes e.d.? en dat in 1 weekend of had je hem al eerder..
Ik zit ondanks mijn rustig aan doen toch al in wereld 6..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontsloten en ook uitgespeeld
PS: Heb geen gebruik gemaakt van de warpcannons maar gewoon elke wereld los uitgespeeld!Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Alleen aan het begin. En je kan vijanden op het wereldscherm (zoals een koopa of bloem) ermee overslaan.quote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef NoMercy285 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je in het wereldscherm een ster uit je items pakt.. heb je die dan even aan het begin van een level of hou je die het hele level (zou té simpel zijn..)
Waar zit die dan?quote:Op maandag 23 november 2009 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gisteren toevallig die van wereld 1 gevonden
Joh toch maar een vriendin zoeken dan? Las in het vorige topic dat Mario een échte babe-magnet isquote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef creno het volgende:
Met 2en is ook leuk spelen, maar jammer genoeg is mijn vriend niet zo mario-spelerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Ik zit nu in wereld 6, zonder warp zones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zit nu in wereld 4
Ik ben ook in level 4, mag er niet meer van mezelf per dag. En onderwaterlevels zijn niet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Mijn moeder vond het tijd dat de normale tv weer aan ging helaasquote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben ook in level 4, mag er niet meer van mezelf per dag. En onderwaterlevels zijn niet mijn ding
Dat pinguinpakje aantrekken dat helptquote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben ook in level 4, mag er niet meer van mezelf per dag. En onderwaterlevels zijn niet mijn ding
Hoeveel leventjes heb jequote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is mijn Mario zijn petje kwijt?
Kredietcrisis.quote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is mijn Mario zijn petje kwijt?
Het lijkt me dat het niet voor niets in een spoiler stond hequote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 22:41 schreef Jesse_ het volgende:
tweede bowser jr gevecht is echt gaaf!
Nu in wereld 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige keer werd ik afgebekt omdat ik geen spoiler gebruikte.quote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom in godsnaam post iedereen hier in spoilers? De game is toch uit nu, dan moeten er toch vragen gesteld kunnen worden en verder normaal over gepraat kunnen worden?
In dat opzicht inderdaad niet origineel, maar voor het spel zelf wel origineel.quote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
O in dat geval, dat bakje is ook een van de eindlevels in World.
De tweede keer dat je hem tegenkomt is het wel origineelquote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar ik hoef niet te weten hoe wereld 8 precies verloopt als ik dat nog moet spelen, dan is de lol er gauw van af. Bovendien is het spel pas een paar dagen uit, niet iedereen zit de hele dag op de Wii om het zo snel mogelijk uit te spelen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom in godsnaam post iedereen hier in spoilers? De game is toch uit nu, dan moeten er toch vragen gesteld kunnen worden en verder normaal over gepraat kunnen worden?
Je bedoeld de Boss Fight met Bowser in Super Mario World? Ja dat was ook in een Koopa Klownkar (zo heet dat vliegend bakje volgens mij).quote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo bedoelde ik het dus ook.. in tegenstelling tot de andere bazen (tot nu toe) eens iets anders, niet gewoon 3 keer op de kop springen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
In dat opzicht inderdaad niet origineel, maar voor het spel zelf wel origineel.
Lees het nou eens goedquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh? Ik spring ook gewoon 3 keer op zn kop
De derde dan? Want ik ben hem al twee keer tegengekomenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lees het nou eens goed
Het gaat hier om de tweede keer.
De keer dat je zelf in een koopa clowncar zit is toch de tweede?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De derde dan? Want ik ben hem al twee keer tegengekomen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er nog nooit in gezeten
Welk level?
Misschien met zo'n helicopterhoedje?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:43 schreef Maartel het volgende:
Aaargh, ik krijg die starcoin in 1-6 boven die vliegende schildpadden maar niet te pakken![]()
(ik moet via die schildpadden springen weet ik, maar ik kom dan nog niet hoog genoeg)
Stel je voor dat je het verhaal van Mario verklaptquote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Er zit niet voor niks een quick-save functie in... waarom gebruiken mensen die dan niet? je gaat PRECIES verder waar je gebleven was alsof je dat ding nooit uit hebt gezet.. en levens zat toch? ik ben nu bij 9-5 met 99 levens zonder trucjes ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rayman, het kasteel in W1 spel je met propellorhoedje binnen de minuut uit. Ik loop daar altijd even doorheen en save dan als ik het zat ben.
Maar die quicksave is toch maar eenmalig te gebruiken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Er zit niet voor niks een quick-save functie in... waarom gebruiken mensen die dan niet? je gaat PRECIES verder waar je gebleven was alsof je dat ding nooit uit hebt gezet.. en levens zat toch? ik ben nu bij 9-5 met 99 levens zonder trucjes ofzo
Maar die kun je toch maar één keer gebruiken ofzo? Of hoe zit datquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Er zit niet voor niks een quick-save functie in... waarom gebruiken mensen die dan niet? je gaat PRECIES verder waar je gebleven was alsof je dat ding nooit uit hebt gezet.. en levens zat toch? ik ben nu bij 9-5 met 99 levens zonder trucjes ofzo
Je kunt 'm altijd gebruiken, het enige is dat wanneer je weer verder gaat je save niet blijft als je daarna de Wii uitzet zonder te saven. That's all. Zolang je niet game over gaat of je Wii te snel uit zet is het dus een gewone save. Ik snap het probleem niet zo, valt prima te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar die kun je toch maar één keer gebruiken ofzo? Of hoe zit dat
Ohw da's best handig als je ineens weg moet. Eigenlijk vergelijkbaar met het savesysteem van de virtual console games. Maargoed, het haalt niet weg dat ik pas alles ga verzamelen nadat ik de game heb uitgespeeld. Tis gewoon kut om bij het verzamelen van alle onderdelen alles te verliezen wanneer je in een ander level game over raaktquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je kunt 'm altijd gebruiken, het enige is dat wanneer je weer verder gaat je save niet blijft als je daarna de Wii uitzet zonder te saven. That's all. Zolang je niet game over gaat of je Wii te snel uit zet is het dus een gewone save. Ik snap het probleem niet zo, valt prima te gebruiken.
Je moet in deze game anders verdraait veel moeite doen om game over te gaan, 99 levens stapelen zich vanzelf op, zonder gebruik van trucjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohw da's best handig als je ineens weg moet. Eigenlijk vergelijkbaar met het savesysteem van de virtual console games. Maargoed, het haalt niet weg dat ik pas alles ga verzamelen nadat ik de game heb uitgespeeld. Tis gewoon kut om bij het verzamelen van alle onderdelen alles te verliezen wanneer je in een ander level game over raakt
Ik heb level 1 t/m 8 nu uitgespeeld en nog nooit meer dan 15 levens gehadquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je moet in deze game anders verdraait veel moeite doen om game over te gaan, 99 levens stapelen zich vanzelf op, zonder gebruik van trucjes.
En stel dat je game over gaat, dan moet je in dat ene zeldzame geval de laatste 3 levels over doen. Nou, niet echt een big deal.
Nou, ik vlieg anders door m'n levens heen. Maar dat kan ook aan een broertje liggen dat t begrip "samenwerken" niet kent, maar wel de combinatie 1+Wii schudden, als zijn karakter naast de mijne staat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je moet in deze game anders verdraait veel moeite doen om game over te gaan, 99 levens stapelen zich vanzelf op, zonder gebruik van trucjes.
Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.quote:
Nouja, t is niet alsof ik moeiteloos van links naar rechts ren, maar ik speel een spel altijd wel met als eerste doel om het uit te spelen.. Nou sla ik vaak wel een beetje door in 'zo snel mogelijk uitspelen, en vervolgens balen dat ik het zo snel heb uitgespeeld' maar dat komt denk ik gewoon door mijn algehele ongeduld/adhd...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.
Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 25 november 2009 08:06 schreef Tappy78 het volgende:
Tot zover een heerlijk spel. Vind hem sowieso al leuker dan de versie op de DS.
Vooral het helicopterhoedje speelt echt lekker en het bedienen van sommige platformpjes via de Wiimote speelt best vernuftig (wel verwarrend af en toe). Ook leuk dat je Yoshi weer kan berijden (?) op de ouderwetse manier zoals in Super Mario World!
De graphics vallen wel een beetje tegen, maar dat mag de pret niet drukken! De muziek is direct overgenomen van de DS versie....vindt ik wel een tikkeltje aan de luie kant van Nintendo!
Hebben veel mensen hem al in multiplayer gespeeld? Hoe is dat?
Doe dat dan niet met drank opquote:Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leuker
kan niet wachten tot met zijn 4en.. dat moet gruwelijk irritant zijn
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
Dat wel, maar dan moet je gaande weg toch powerup, starcoins en levens meenemen en niet alles voorbij schieten op weg naar de flagpole.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....
Ja duh, als je de starcoins niet pakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen...Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar.
Ik heb het precies andersom.. Het spel voelt voor mij veel 'floatier' aan, lijkt wel of ze Sonic's acceleratiealgoritme hebben gebruikt, of misschien ben ik het gewoon niet meer gewend. Ik spring tegen elke koopa aan, terwijl ik Mario bros vroeger met de controller op z'n kop kon uitspelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen...Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar. In veel levels is het nog steeds/weer gewoon een kwestie van het springritme te pakken krijgen en dan loop je er zo doorheen. En waar je vroeger echt lang moest oefenen voor dat ritme heb ik dat bij veel levels nu zo te pakken. Het wordt TE makkelijk gemaakt.
Ja, maar volgens mij was dat al eerder gepost.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef speknek het volgende:
Supertof interview tussen Iwata en Miyamoto over het ontwerp van de Mario games
http://uk.wii.com/wii/en_(...)os_wii_2496.html#top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Kan wel, maar dan moet je voordat elk level begint Add/Drop Players kiezen. Niet echt heel handig ofzo..quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Empeee het volgende:
Kan je ook multiplayer doen zoals in SMB3?
Ik bedoel dat elk op zijn beurt een level speelt? Of moet je per se telkens samen spelen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een klote spel is dit!Ik heb hem zaterdag van game.co.uk gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ja, Sjo dus ook alquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb hem zaterdag van game.co.uk gehad.
SPELEN! NU!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ze bellen nu net aan. Woohoooooooooooooo
Veel plezierquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef verleiding het volgende:
Yay, ik heb hem ook.
*de hele avond spelen gaat*
Leukquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef verleiding het volgende:
Yay, ik heb hem ook.
*de hele avond spelen gaat*
Godnonde, die konijntjes zijn zo irritant hehquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb gisteravond Rayman Raving Rabbits maar weer eens in de Wii gedrukt, weet nu weer waarom ik die konijntjes zo irritant vind.
Oh haha dat is het enige spel waarvan ik spijt heb dat ik het gekocht heb. Kocht het vooral omdat de reviews zo positief waren (die konijntjes zijn zooo grappig, dit spel is geweldig, etc.) maar ik ergerde me dood aan die langorenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb gisteravond Rayman Raving Rabbits maar weer eens in de Wii gedrukt, weet nu weer waarom ik die konijntjes zo irritant vind.
Sindsdien niet meer gepost hier...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ze bellen nu net aan. Woohoooooooooooooo
Oh, ik heb daar ook heeeeeeeeeeeel eeeeeeerrggg lang op gezeten..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef speknek het volgende:
Ik haat level 5-4, ik haaaat het.
wereld 1-3, moet je zo vlieg mario hebben en dan kun je hem anders uitspelen! Dan kom je bij de kanon!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toffe game tot nu toe (eerste kasteel W2)! Heb in W1 alle stercoins gehaald, maar moet nog even de weg vinden naar dat kanon. Ik vind het overigens niet echt makkelijk ofzo, zit wel aan 25 levens nu maar ik ga toch ook nog best vaak gewoon af
Ook zonder vlieg Mario kan het, maar dan moet je wel Yoshi bij je hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wereld 1-3, moet je zo vlieg mario hebben en dan kun je hem anders uitspelen! Dan kom je bij de kanon!
Ik heb nu 53 levens, niks specials voor gedaan, behalve 1-up huisjes en toad naar de vlag brengen!
Haha bij mij was ik er single-player voorbij gelopen (duh) en multi-player bijna op mn vriendin aan het schelden dat ze daar wat lag te kutten vind ze opeens die geheime exitquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ook zonder vlieg Mario kan het, maar dan moet je wel Yoshi bij je hebben.
Whehe, ik zie dat dus al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Haha bij mij was ik er single-player voorbij gelopen (duh) en multi-player bijna op mn vriendin aan het schelden dat ze daar wat lag te kutten vind ze opeens die geheime exit
ik weet uit de vorige mario's wel dat ik voortaan de bovenkant van de levels moet checken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Haha bij mij was ik er single-player voorbij gelopen (duh) en multi-player bijna op mn vriendin aan het schelden dat ze daar wat lag te kutten vind ze opeens die geheime exit
Soms zijn er ook wel eens Star Coins te vinden als je ergens omlaag gaat.. ik vind dat altijd vreselijk omdat ik niet vaak dood ga en dus die gaten niet controleerquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik weet uit de vorige mario's wel dat ik voortaan de bovenkant van de levels moet checken!
Dit vind je dan zeker leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:06 schreef Ekfar het volgende:
Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen en lees hier positieve reacties. Hier zijn we vooral fan van mario galaxy en mario kart. Vinden we dit dan ook leuk? Dan wil ik 'm wel kopen... *twijfel nog*
Echt wel dat je het dan leuk vindtquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:06 schreef Ekfar het volgende:
Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen en lees hier positieve reacties. Hier zijn we vooral fan van mario galaxy en mario kart. Vinden we dit dan ook leuk? Dan wil ik 'm wel kopen... *twijfel nog*
Wereld 9 openen toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:24 schreef Deceit het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die starcoins doen?
Kopen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:06 schreef Ekfar het volgende:
quote:
Levels in wereld 9 openen :pquote:
Heb je 7-6 gevonden? Het kostte mij wel even een uurtje tot ik die per ongeluk vond.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:09 schreef Jesse_ het volgende:
nu tot en met wereld 7 alle sterren/geheime uitgangen gevonden (volgens mij)
Maar ik heb nog maar 1 ster op mn save game
We're getting to old for this shit...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:45 schreef speknek het volgende:
Ik ben zelfs actief op zoek naar warp zones om verder te komen.
Valt me nog mee. Ik ben gisteren wel ruim een uur op zoek geweest maar kon hem nergens vinden. Vind dat het met de moeilijkheid nog wel meevalt trouwens, had daar wat dingen over gelezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heb je 7-6 gevonden? Het kostte mij wel even een uurtje tot ik die per ongeluk vond.
Meh, ik heb voor sommige warpzones maar de gamespot/gamefaq game guide erbij gepakt... Na een half uur zoeken ben je dat wel zat...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:45 schreef speknek het volgende:
Ik ben zelfs actief op zoek naar warp zones om verder te komen.
Na elk kasteel wordt er gevraagd of je wil savenquote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef fresta het volgende:
Even een vraagje... Wanneer saved hij zich uit zichzelf nou dan? Of is dat pas als je naar een andere wereld gaat?
Ja, ik kom ook niet echt ver daar. Sterker, het is mij nog steeds niet gelukt om ook maar één level in wereld 9 te voltooien met de starcoins.quote:
RAINBOWROAD ZOMG!!!quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als je alle sterren in wereld 9 hebt?
Alsof ik het nog nodig heb.quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Nebo het volgende:
Stelletje mietjes, gewoon zoeken jullie!
Ohhw die moet je met Helicopter mario doen, dan is dat level een eitjequote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die groene springblokjes bij de eindbaas van wereld 5
[ afbeelding ]
Gewoon doen zoals , dan lukt het wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan moet je er wel zien te geraken met Heli-MarioMaar goed, vanavond weer een poging
5-4 was ook al een bitch en ik had er nu even genoeg van
Wauw die dude zuigt hardquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals , dan lukt het wel.
Walljumps. Duhquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals , dan lukt het wel.
Echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Borizzz op 30-11-2009 19:22:57 ]kloep kloep
quote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Borizzz het volgende:
Jah!Dat zijn spoilers manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben nu inmiddels bij wereld 6,5Begint nu echt pittig te worden (bepaalde levels dan, want er zijn ook levens waar ik in één keer doorheen kom
)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Spoilertagje toegevoegd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zijn spoilers man![]()
![]()
Ik ben nu inmiddels bij wereld 6,5Begint nu echt pittig te worden (bepaalde levels dan, want er zijn ook levens waar ik in één keer doorheen kom
)
Haha ik vond het bowser-kasteel ook erg leuk om te spelen..quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En uit!
Ik lol'de tijdens 8-kasteel!
Nu mag ik dan aan 9 beginnen
Ja inderdaad, spoilertagsquote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Spoilertagje toegevoegd.
Moeilijkheidsgraad is idd zeer wisselend.
hier staat ie ook niet thuis, maar bij me vriendinquote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Haha ik vond het bowser-kasteel ook erg leuk om te spelen..
Mijn wii staat nu helaas even niet hier dus kan niet verder, was bezig met alle muntjes verzamelen, had ze in een wereld of 5 wel al bij elkaar.. tot nu toe is het voor mijn doen makkelijk door te komen, alleen wereld 9 kan ik dus nog niks over zeggen, hopelijk verrassen ze me met wat moeilijke levels.
dat hoef je idd niet, want zelfs bij mario 1 gooi je hem in de lavaquote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, spoilertagsGofterdomme, nu kan ik net zo goed de game niet meer gaan spelen
ja inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier staat ie ook niet thuis, maar bij me vriendin
[..]
dat hoef je idd niet, want zelfs bij mario 1 gooi je hem in de lava
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:nee, maar vond het wel grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DejavuTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dus je moet echt steeds spelen tot een kasteel?.. hmm dat is wel jammerquote:Op zondag 29 november 2009 16:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Na elk kasteel wordt er gevraagd of je wil saven
Er is ook een quicksave functie waarbij je gewoon verder kunt gaan waar je gebleven was. Die werkt echter maar één keer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef fresta het volgende:
[..]
Dus je moet echt steeds spelen tot een kasteel?.. hmm dat is wel jammer
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Helemaal klaar" en "niet alle star coins"
Wat klopt er hier niet?
Wereld 6-1, al die star coins, GVD, wat een kutlevel zeg ik je....quote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met het spel, alle levels van wereld 9 uitgespeeld maar alle star coins daar ga ik niet halen.
Dat gaat me teveel gevloek getier en frustratie opleveren
Same herequote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn levels in wereld 2 waar ik nog niet eens star coins ben tegen gekomen, laat staan dat ik ze allemaal heb
quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier staat ie ook niet thuis, maar bij me vriendin
[..]
dat hoef je idd niet, want zelfs bij mario 1 gooi je hem in de lava
quote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef creno het volgende:
[..]
ja inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat noemen we sarcasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t was een grapje weet je, haha enzo.:')
Da's altijd zo bij mariogames, daar moeten we helaas aan wennenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef fresta het volgende:
[..]
Dus je moet echt steeds spelen tot een kasteel?.. hmm dat is wel jammerDan te bedenken dat je Super Mario Bros. (1) niet eens kon saven
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ben ik ook net, men, 't begint nu echt de pittige kant op te gaanquote:
8-7 is een van mn favoriete levelsquote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wereld 8-2->8-7, zonder ook maar de rest te spelen, blijkbaar had ik een alternatieve exit gevonden...
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wereld 8-2->8-7, zonder ook maar de rest te spelen, blijkbaar had ik een alternatieve exit gevonden...
Ik vond 6 ook een eitje eigenlijk, 5 was kutquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Mario
Ik ben inmiddels voorbij de lastige eerste levels (ging stukken makkelijker dan gisteren). Moet wel zeggen dat er enorm niveau verschil zit in de eindbazen, die van W7,5 was weer enorm makkelijk
Da's toch die ene met diequote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
8-7 is een van mn favoriete levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Die is tof![]()
Ik ben nu in wereld 8 bij de boot![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's toch die ene met dieJa dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Die is tof![]()
Ik ben nu in wereld 8 bij de boot
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Roy! Die hoort hier: [Wii #223] HD is niet nodig,... toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste Power Unlimited heeft een uitgebreid verhaal over Epic Mickey. Er stond voor mij niets nieuws in, maar degene die het allemaal nog niet zo gevolgd hebben, of degene die nog twijfelen, ga het lezen! Het klinkt echt goed (ja, er staat een goed artikel in deze keer).
Epic Mickey wordt Epic
[ afbeelding ]
[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-12-2009 14:40:25 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Hmm dat is ook wel een goede ja! Maar dat zal nog wel even duren.. zo goed ben ik niet in spelletjes (geef het vaak te snel opquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of even die prinses hosselen. Daarna mag je overal saven. Ga je daarna coin hunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij enkele filmpjes in het beginkasteel staan nog wel vraagtekens. Daarvoor moet ik al die shit zeker gaan kopen?DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
Zo, ik heb alle munten. Die van wereld 9 hebben me echt flink wat oerkreten gekost zeg, goddomme
En wat kreeg ik?Nope, waarschijnlijk heb je nog niet alle secrets en hidden routes gevonden en een paar warpzones gemist.. Die mag je er ook nog even vrolijk bij zoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij enkele filmpjes in het beginkasteel staan nog wel vraagtekens. Daarvoor moet ik al die shit zeker gaan kopen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ik heb het één keer gebruikt uit nieuwsgierigheid, dus nu moet ik de hele game opnieuw beginnen voor glinsterende sterretjes in het menu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt alles gehaald als je 5 sterren hebt.
* Star 1 - Beat the game (you can use Warp Cannons)
* Star 2 - Collect all 24 Star Coins in World 9
* Star 3 - Beat every "normal" level in the game,i.e., you don't need to find Secret Goals.
* Star 4 - Collect all 207 Star Coins in the first 8 Worlds
* Star 5 - Beat every level, find every secret goal and use all of the Warp Cannons.
Als je daarnaast ook nog nooit de Super Guide optie hebt gezien gaan ze ook nog glitteren ook.
Yup. Want het gaat niet om het gebruiken, het gaat om het aangeboden krijgen van Super Guide. Zodra je 8 keer sterft in één level krijg je al geen glimmende sterretjes meer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:42 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gebruikt uit nieuwsgierigheid, dus nu moet ik de hele game opnieuw beginnen voor glinsterende sterretjes in het menu?
Daar heb ik verder niets over gehoord, voor die glimmende sterretjes is het iig 8 keerquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:48 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat Miyamoto zei dat je niet vaker dan drie keer dood mocht gaan in een level voor een speciale achievement..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef speknek het volgende:
Nee het waren twee verschillende dingen die ik door elkaar had gehaald, uit dit interview:
http://us.wii.com/iwata_asks/nsmb/vol1_page6.jsp
quote:Iwata (laughs)
Gisteren multiplayer gespeeld, wat een geniaal spelquote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
En zulke games zouden voor mij dus WEL een reden zijn om een wii te kopen
Grappig, Miyamoto en Iwata beschrijven precies dat gevoel wat ik ook heb zodra ik dat groene blokje zie. Tyf op, ik heb dat kut blokje niet nodig...quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef speknek het volgende:
Nee het waren twee verschillende dingen die ik door elkaar had gehaald, uit dit interview:
http://us.wii.com/iwata_asks/nsmb/vol1_page6.jsp
Wijze les voor de volgende game waarin ze dit systeem gaan verwerken: een optie om die blokjes ook uit te kunnen schakelen. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die gewoon niet eens weten hoe verder te komen, maar voor een ervaren speler is het inderdaad bloedirritant als je gewoon per ongeluk 8 keer dood gaat op dat zelfde stukje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Grappig, Miyamoto en Iwata beschrijven precies dat gevoel wat ik ook heb zodra ik dat groene blokje zie. Tyf op, ik heb dat kut blokje niet nodig...
Ja als je een beetje klooit kun je wel iets van 10 verschillende geluidjes maken, ik weet alleen niet hoe je precies de geluiden die onder knop 1 en 2 verwisselt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef creno het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar als je in de multiplayer je laatste leven verspeeld en de ander speelt nog door dan kan degene die dood is gegaan nog een toeter of applaus laten horen door op de 1 of 2 knop te drukken !
Ja dat is irritant manquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef creno het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is maar als je in de multiplayer je laatste leven verspeeld en de ander speelt nog door dan kan degene die dood is gegaan nog een toeter of applaus laten horen door op de 1 of 2 knop te drukken !
Ster 1, checkquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt alles gehaald als je 5 sterren hebt.
* Star 1 - Beat the game (you can use Warp Cannons)
* Star 2 - Collect all 24 Star Coins in World 9
* Star 3 - Beat every "normal" level in the game,i.e., you don't need to find Secret Goals.
* Star 4 - Collect all 207 Star Coins in the first 8 Worlds
* Star 5 - Beat every level, find every secret goal and use all of the Warp Cannons.
Als je daarnaast ook nog nooit de Super Guide optie hebt gezien gaan ze ook nog glitteren ook.
Je hebt maar 3 sterren omdat je 9-7 niet compleet hebt. daardoor heb je star 5 niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ster 1, check
Ster 2, fuck 9-7
Ster 3, check
Ster 4, check
Star 5, check
En toch heb ik maar drie sterren
9-7 heb ik wel uitgespeeld, ik moet er alleen nog 2 star coins, zijn ook de enige die ik nog moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 sterren omdat je 9-7 niet compleet hebt. daardoor heb je star 5 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:18 schreef Jesse_ het volgende:waren het toch die 2 stars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
Ja, nu ook netjes 5 op mn save game staanquote:
Hoe kom je aan die vijfde dan? Ik heb alle munten gehaald en geen enkele keer te vaak dood gegaan op één plek en ik heb maar vier sterrenquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, nu ook netjes 5 op mn save game staan
Hoeveel levens heb je dan?quote:Op zondag 6 december 2009 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
Kut W7 boss, ik ga constant dood. Moet nu al voor de derde keer W7 opnieuw doenTenminste, 3 levels daaruit
Ben twee keer W7-Boss ingegaan met levensquote:
Op domme manier dood gaan heb ik af en toe ook een abonnement.quote:Op zondag 6 december 2009 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben twee keer W7-Boss ingegaan met levensMaar ga meestal om domme redenen al voor dat ik bij de boss ben dood
Heb 4 keer tegen de boss gevochten
Ik bedoel, als je in wereld 7 zit moet je toch minstens 50 levens hebben? Als je iedere keer wanneer je de Wii uitzet de quick save doet hoef je toch niet de laatste levels vanaf het vaste save-punt opnieuw te doen?quote:Op zondag 6 december 2009 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben twee keer W7-Boss ingegaan met levensMaar ga meestal om domme redenen al voor dat ik bij de boss ben dood
Heb 4 keer tegen de boss gevochten
Komt nog wel. Er zijn hier toch een hoeveelheid aan oerkreten langsgekomen toen ik de munten in de laatste wereld probeerde te verzamelenquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef _Flea_ het volgende:
Ben ook begonnen aan de game. Heerlijk gevoel weer bij dit spel. Zit nu in W2, maar heb nog niet echt het idee dat de game moeilijk is. Zullen vast nog wel momenten komen.
Heb je alle kanonnen gebruikt?quote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die vijfde dan? Ik heb alle munten gehaald en geen enkele keer te vaak dood gegaan op één plek en ik heb maar vier sterren
(er zijn nog wel wat hintvideo's gelockt, maar ik heb er dan ook vrijwel geen enkele gekocht)
Vreemdquote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef Nebo het volgende:
Dat was ik vergeten Jesse, maar heb het vanmiddag gedaan + al die paddenstoelhuisjes gehaald, maar nog steeds niks
In world 1 t/m 3 elk level wel een keertje minstens, vooral met de kastelen ga ik vaak de pijp uitquote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat ben ik slecht hierin zegWaar anderen simpel overal doorheen rammen ga ik vaker af dan dat ik het level haal. Zit nu net in world 3-2 . Misschien mee te maken dat dit de eerste Super Mario Bros is die ik speel, heb geen GC gehad, of GBA en voorgangers. Maar tot nu toe wel het meest uitdagende spel..hoeveel gaan jullie gemiddeld af per level in world 1-3 ? Puur ter vergelijking
New Mario DS had het ook. Kon je via het touch screen een item selecteren in de levels.quote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen maar in het kaartscherm. In een level was volgens mij voor het laatst in Super Mario World.
Dat was altijd ideaalquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New Mario DS had het ook. Kon je via het touch screen een item selecteren in de levels.
Oh, nou ja ik heb ook geen DS..quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New Mario DS had het ook. Kon je via het touch screen een item selecteren in de levels.
Op de ene boss met chain chomp na vond ik ze eigenlijk allemaal easy peasyquote:Op maandag 7 december 2009 14:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was altijd ideaalNog even snel voor de Boss een bloem pakken
Niemand is perfect...quote:
Mwa, er zitten pittige kastelen tussen hoor, vind ik. O.a. die van W6quote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de ene boss met chain chomp na vond ik ze eigenlijk allemaal easy peasyDe kastelen zijn ook veel makkelijker dan de gewone levels eigenlijk
Dat mis ik hier ook!quote:Op maandag 7 december 2009 14:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was altijd ideaalNog even snel voor de Boss een bloem pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |