Screenshotsquote:Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
Mee eens wel, de maps zijn wel weinig creatief en zien er overal hetzelfde uit. Het volgt vooral de structuur van Mario 3 en Yoshi's Island. Ik had ook liever een enorme worldmap gehad, maar ja, echt erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had het liever gezien zoals in Super Mario World voor de SNES. Een grote wereld waar in principe wel onderscheid was tussen verschillende werelden, maar toch voelden als een geheel. Hier loop ik over een grid wat een wereld is en als ik naar andere werelden wil dan moet ik daar via een menu naartoe reizen.
Wii als NES controller, fuck de nunchuck.quote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef CengizMan het volgende:
Je speelt het met de WiiMote als NES-controller of met de Nunchuck. Hij heeft geen GameCube/Calssic Controller support.
Daar liep ik echt fluitend doorheen!quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Maartel het volgende:
![]()
Zit nu in level 8 (wel dankzij kanon in level 6Voelt toch een beetje als cheaten ookal zit het in het spel)
Geen toadhuisjes meerEn drie levels voor t eindkasteel waar ik elke keer net niet doorheen kom
Het is voor mij de reden geweest om er weer een te kopen. En ik heb nu een mooie zwarte Wii ook nog!quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
En zulke games zouden voor mij dus WEL een reden zijn om een wii te kopen
Ok nu gaat het echt niet goed. Stop eens een weekquote:Op zondag 22 november 2009 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Shit ik wil me morgen echt ziekmelden
quote:Op zondag 22 november 2009 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok nu gaat het echt niet goed. Stop eens een week
Ohw daar ben ik wel jaloers op, die zwarte is echt mooi!quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is voor mij de reden geweest om er weer een te kopen. En ik heb nu een mooie zwarte Wii ook nog!
Dan kan je naar een andere wereld, zonder de werelden daartussen te spelen. Zit er al in vanaf SMB1, maar is iedere keer in een andere vorm. Nu zijn het kanonnen (die heb je ongetwijfeld gezien op de kaart).quote:
Met zijn vieren is leukquote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
^ Ik speel ook alleen met die 2-player mode, heb ook maar 2 wii-motes. Vind het soms al lastig genoeg met z'n tweeën, laat staan met zijn vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |