Screenshotsquote:Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
Mee eens wel, de maps zijn wel weinig creatief en zien er overal hetzelfde uit. Het volgt vooral de structuur van Mario 3 en Yoshi's Island. Ik had ook liever een enorme worldmap gehad, maar ja, echt erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had het liever gezien zoals in Super Mario World voor de SNES. Een grote wereld waar in principe wel onderscheid was tussen verschillende werelden, maar toch voelden als een geheel. Hier loop ik over een grid wat een wereld is en als ik naar andere werelden wil dan moet ik daar via een menu naartoe reizen.
Wii als NES controller, fuck de nunchuck.quote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef CengizMan het volgende:
Je speelt het met de WiiMote als NES-controller of met de Nunchuck. Hij heeft geen GameCube/Calssic Controller support.
Daar liep ik echt fluitend doorheen!quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Maartel het volgende:
![]()
Zit nu in level 8 (wel dankzij kanon in level 6Voelt toch een beetje als cheaten ookal zit het in het spel)
Geen toadhuisjes meerEn drie levels voor t eindkasteel waar ik elke keer net niet doorheen kom
Het is voor mij de reden geweest om er weer een te kopen. En ik heb nu een mooie zwarte Wii ook nog!quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
En zulke games zouden voor mij dus WEL een reden zijn om een wii te kopen
Ok nu gaat het echt niet goed. Stop eens een weekquote:Op zondag 22 november 2009 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Shit ik wil me morgen echt ziekmelden
quote:Op zondag 22 november 2009 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok nu gaat het echt niet goed. Stop eens een week
Ohw daar ben ik wel jaloers op, die zwarte is echt mooi!quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is voor mij de reden geweest om er weer een te kopen. En ik heb nu een mooie zwarte Wii ook nog!
Dan kan je naar een andere wereld, zonder de werelden daartussen te spelen. Zit er al in vanaf SMB1, maar is iedere keer in een andere vorm. Nu zijn het kanonnen (die heb je ongetwijfeld gezien op de kaart).quote:
Met zijn vieren is leukquote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
^ Ik speel ook alleen met die 2-player mode, heb ook maar 2 wii-motes. Vind het soms al lastig genoeg met z'n tweeën, laat staan met zijn vieren
Ik heb Mario 1,2 en 3 weer geprobeerd op de Wii, maar die zijn nu een stuk lastiger voor mij dan in de tijd van de NES, toen liep ik er zo doorheen, maar echt moeilijk zijn die spellen ook niet. Wel dat je op een bepaald punt soms elke keer dood gaat, maar de dag erop er fluitend doorheen loopt. Ik hou op zijn tijd wel erg van zulke spellen, SMB en SMG, zo simpel maar oh zo moeilijk tegelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 12:29 schreef Aether het volgende:
Kan merken dat het een tijd terug is dat ik een SMB gespeeld heb.
Volgens Miyamoto is SMW moeilijker dan SMB3 - de Wii-versie zou hier tussen zitten qua moeilijkheidsgraad.
Vond zelf SMB3 moeilijker dan SMW; de Wii-versie lijkt nog het meest op SMB3.
Hoe vinden jullie de moeilijkheid i.v.m. andere SMB?
Misschien door de downtimequote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
Vreemd, mijn post was verwijderd van gisteren
Of zo'n vervelende mod die niet van tvp's houdtquote:
Aha, da's positief... HERSPEELWAARDE!quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
Vreemd, mijn post was verwijderd van gisteren
Anyway, zeer leuke game en ben hem weer opnieuw aan het spelen (had hem afgelopen weekend uitgespeeld)
Hij is idd nog best lastig, maar je kan em gelukkig een aantal keren herhalen als het de eerste keer niet lukt. Als de koopa weg is nadat je erop gesprongen hebt, kun je een stukje verder de trap op net zo ver totdat je de zwarte vlag ziet, vervolgens loop je weer terug naar het begin bij de tunnel en daarna weer terug, dan zie je die koopa vanzelf weer van de trap af komen lopen en dan kun je het nog een keer proberen (werkt alleen maar als je die koopa niet afschiet)quote:Op maandag 23 november 2009 13:53 schreef linebear het volgende:
Gisteren druk geweest met de 99 lives trick. Nog niet gelukt helaass
Waar staat jouw Wii?quote:Op maandag 23 november 2009 15:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Zusje is thuis, ik ga snel weer verder spelen (met z'n 2-en is zoveel leuker). Zo te horen is mijn moeder het nu ook aan het proberen
Ik had het spel al eerder, vrijdag kreeg ik hem officiëel van bol.com, eerst uitgespeeld met totale onschendbaarheid en moonjump codes etc. puur om de game te zien, hierna ga ik hem opnieuw spelen maar dan zonder cheatsquote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Aha, da's positief... HERSPEELWAARDE!
btw, heb je alleen het einde gehaald of ook alle muntjes e.d.? en dat in 1 weekend of had je hem al eerder..
Ik zit ondanks mijn rustig aan doen toch al in wereld 6..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontsloten en ook uitgespeeld
PS: Heb geen gebruik gemaakt van de warpcannons maar gewoon elke wereld los uitgespeeld!Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Alleen aan het begin. En je kan vijanden op het wereldscherm (zoals een koopa of bloem) ermee overslaan.quote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef NoMercy285 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je in het wereldscherm een ster uit je items pakt.. heb je die dan even aan het begin van een level of hou je die het hele level (zou té simpel zijn..)
Waar zit die dan?quote:Op maandag 23 november 2009 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gisteren toevallig die van wereld 1 gevonden
Joh toch maar een vriendin zoeken dan? Las in het vorige topic dat Mario een échte babe-magnet isquote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef creno het volgende:
Met 2en is ook leuk spelen, maar jammer genoeg is mijn vriend niet zo mario-spelerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Ik zit nu in wereld 6, zonder warp zones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |