abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74922005
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je kan die dingen ook verkopen?
Ruilen?
Omdat het gratis is is een bullshit reden om dan maar te downloaden.
Downloaden omdat je krap zit aan het end van de maand is ook een bullshit reden.
Uitgavepatroon wijzigen dan maar.
En nee, dat zeg ik niet omdat ik heilig ben, maar ik dat ik dat ook heb moeten doen.
Als het gratis is is het een heel goede reden om te downloaden. Dat het niet tot je doordringt begrijp ik niet.

GRATIS = GEEN GELD UITGEVEN AAN ONBELANGRIJK SPEL = GELD AAN BELANGRIJKERE ZAKEN KUNNEN BESTEDEN

Het is zooo simpel, maar ik vergeef het je wel hoor.
  zondag 22 november 2009 @ 21:48:40 #277
233805 CengizMan
Are you ready to rock?
pi_74922090
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Als het gratis is is het een heel goede reden om te downloaden. Dat het niet tot je doordringt begrijp ik niet.

GRATIS = GEEN GELD UITGEVEN AAN ONBELANGRIJK SPEL = GELD AAN BELANGRIJKERE ZAKEN KUNNEN BESTEDEN

Het is zooo simpel, maar ik vergeef het je wel hoor.
Ooh! Hoe durft 'ie?!
Dit is weer een geslaagde post van mij :7

▲ ▲
pi_74922142
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef CengizMan het volgende:

[..]

Ooh! Hoe durft 'ie?!
Onbelangrijk in de zin van 'lage prioriteit in mijn leven'.
pi_74922211
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef CengizMan het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof spel hoor. Leveldesign is top. En luister maar niet naar Nebo, hoor. Elk wereldje brengt weer een nieuwe mechanic en nieuwe vijanden met zich mee!
Jupz! Die plant heb ik idd gemist! Dank je!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74922326
Ik heb zojuist mn Wii gebricked!

En het erge is nog wel. Van de 15 spellen die ik heb. Zijn er 13 origineel!

*gaat nu weer een nieuwe Wii halen voor NSMB
Time's fun when you're having flies.
  zondag 22 november 2009 @ 21:53:45 #281
233805 CengizMan
Are you ready to rock?
pi_74922399
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Onbelangrijk in de zin van 'lage prioriteit in mijn leven'.
Dat snap ik ook wel
Het blijven nog steeds slappe smoesjes. Omdat iets 'onbelangrijk' voor mij is ga ik het niet downloaden of kopiėren, toch?

EDIT: Maar ja. Ik kan zeuren wat ik wil tegen dit soort types, maar er echt wat aan doen, doen ze niet

▲ ▲
pi_74922485
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef CengizMan het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel
Het blijven nog steeds slappe smoesjes. Omdat iets 'onbelangrijk' voor mij is ga ik het niet downloaden of kopiėren, toch?
Leer er mee leven dat ik mijn spellen gratis heb en er niet om kan janken dat anderen vinden dat ik ervoor moet betalen. Ga me niet vertellen dat je zelf nooit iets download (hoeft geen spel te zijn). Ik weiger het te geloven.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 22 november 2009 @ 21:57:34 #283
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74922641
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Leer er mee leven dat ik mijn spellen gratis heb en er niet om kan janken dat anderen vinden dat ik ervoor moet betalen. Ga me niet vertellen dat je zelf nooit iets download (hoeft geen spel te zijn). Ik weiger het te geloven.
Zet je oogkleppen dan eens af.
Niet iedereen is zoals jij.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_74922761
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zet je oogkleppen dan eens af.
Niet iedereen is zoals jij.
En gelukkig is niet iedereen zoals jij, opdringerige zeurkous. Ga maar in een hoekje verzuren.
pi_74922916
Ik vind dat iedereen lekker moet kunnen downloaden, maar men moet dan niet op het internet gaan lopen vertellen hoe geweldig hij/zij de film of game in kwestie dan vindt. Dat is een hetzelfde als een brood stelen en dan tegen iedereen vertellen hoe geweldig het heeft gesmaakt. Heeft de bakker niet veel aan dan he.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zondag 22 november 2009 @ 22:03:16 #286
233805 CengizMan
Are you ready to rock?
pi_74922995
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Daarnaast heb ik genoeg spellen gedownload, hoor. Het grappige is het feit dat het alleen maar spellen zijn die ik echt nooit zou hebben gekocht en dus weer een minuut later van mijn harde schijf verdwenen waren Maar ja, dat was ook maar een fase. Ik doe het al een jaar niet meer
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga maar in een hoekje verzuren.
Nou nou...

▲ ▲
pi_74923058
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind dat iedereen lekker moet kunnen downloaden, maar men moet dan niet op het internet gaan lopen vertellen hoe geweldig hij/zij de film of game in kwestie dan vindt. Dat is een hetzelfde als een brood stelen en dan tegen iedereen vertellen hoe geweldig het heeft gesmaakt. Heeft de bakker niet veel aan dan he.
Heb ik ooit gezegd dat ik hem geweldig vind? Op zijn hoogst leuk. Bovendien bepaal ik zelf wel wanneer ik het recht heb om te zeggen of ik een spel leuk vind of niet.
pi_74923150
Tvp
pi_74923171
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef CengizMan het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Daarnaast heb ik genoeg spellen gedownload, hoor. Het grappige is het feit dat het alleen maar spellen zijn die ik echt nooit zou hebben gekocht en dus weer een minuut later van mijn harde schijf verdwenen waren Maar ja, dat was ook maar een fase. Ik doe het al een jaar niet meer
[..]

Nou nou...
Dus je hebt de onbelangrijke spellen gedownload terwijl je hiervoor nog het volgende beweerde:
"Omdat iets 'onbelangrijk' voor mij is ga ik het niet downloaden of kopiėren, toch?"
pi_74923337
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Heb ik ooit gezegd dat ik hem geweldig vind? Op zijn hoogst leuk. Bovendien bepaal ik zelf wel wanneer ik het recht heb om te zeggen of ik een spel leuk vind of niet.
Tuurlijk heb je dat recht, het is een vrij land, maar dan moet je niet raak opkijken als je op een forum 20 man over je heen krijgt.
pi_74923455
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je dat recht, het is een vrij land, maar dan moet je niet raak opkijken als je op een forum 20 man over je heen krijgt.
Ooit wel eens tegen iemand gezegd dat je een liedje echt leuk vond, terwijl je hem had gedownload?
  zondag 22 november 2009 @ 22:12:21 #292
233805 CengizMan
Are you ready to rock?
pi_74923480
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dus je hebt de onbelangrijke spellen gedownload terwijl je hiervoor nog het volgende beweerde:
"Omdat iets 'onbelangrijk' voor mij is ga ik het niet downloaden of kopiėren, toch?"
Yup. Ik ben door die fase heen en ben volledig afgekicked!
Ik probeer mensen er alleen op te attenderen dat het vrij nutteloos is wat ze doen als het toch niet van grote waarde voor hun is

▲ ▲
pi_74923637
Laten we het gewoon hebben over de game, en niet over hoe elfzesendertig aan z'n spelletjes komt en wat hij er van vindt.

Ben nu trouwens net bij W2,5 men, tis nu al pittig (ik trouwens vooral constant pech dat ik net op het verkeerde moment spring etc..)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_74923849
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hebben jullie ook zo'n pijn in he rechterhand, waar dat gaatje voor de nunchuck tegen je hand drukt bij het spelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Redactie Games zondag 22 november 2009 @ 22:20:41 #295
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74923935
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hebben jullie ook zo'n pijn in he rechterhand, waar dat gaatje voor de Wii-Mote tegen je hand drukt bij het spelen?
Als je die condoom eromheen houdt, heb je nergens last van
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74923949
quote:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hebben jullie ook zo'n pijn in he rechterhand, waar dat gaatje voor de nunchuck tegen je hand drukt bij het spelen?
Nee, ik hou controllers altijd heel losjes vast.

Ik heb nu alle starcoins tot aan het spookhuis in wereld 4, wel genoeg weer voor dit weekend.
pi_74924641
Ik heb alleen die condoom voor wanneer het nieuwe mention sensor toestand dingie erop zit en dat hoeft nu niet.

Ik hou er ook mee op!
pi_74924667
quote:
Nee, niet echt eigenlijk. Volgens mij hou ik hem ook best losjes vast en drukt dat gaatje niet tegen mijn hand.
pi_74925548
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:36 schreef CengizMan het volgende:

[..]

Valt op zich toch ook wel mee? De lay-out is imho niets mis mee. Zo was het ook in Super Mario Bros. 3 en Super Mario World en daar was het allemaal (ook) super. Niet gek dat het in deze versie ook zo is Sommige levels, vooral in wereld 1, zijn inderdaad te dynamisch gemaakt.
Ik had het liever gezien zoals in Super Mario World voor de SNES. Een grote wereld waar in principe wel onderscheid was tussen verschillende werelden, maar toch voelden als een geheel. Hier loop ik over een grid wat een wereld is en als ik naar andere werelden wil dan moet ik daar via een menu naartoe reizen.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_74925555
Verder is het wel heerlijk hoor!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')