Valt toch wel mee, ze hebben iets langer nodig dan normaal maar ze staan nog binnen een paar seconden op het scherm.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:32 schreef koei het volgende:
Volgens mij vind niemands pc die plaatjes leukMisschien handig om ze te verkleinen of er linkjes van te maken chocobo.
Hier gaat het prima, maar ik zal er wel even 1 van maken. Link staat er toch in!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:32 schreef koei het volgende:
Volgens mij vind niemands pc die plaatjes leukMisschien handig om ze te verkleinen of er linkjes van te maken chocobo.
Maar de Wii heeft geen HD. Get over it. Volgende generatie weerquote:Op donderdag 12 november 2009 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Hoe Mario Galaxy eruit had gezien als de Nintendo Wii HD functionaliteit had! Jammer dat ze daar niet aan beginnen zeg!!
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17945564&postcount=811
[ afbeelding ]
Leuke suggestie: Mario Bros Wiiquote:Op zondag 15 november 2009 09:34 schreef Chuphinh het volgende:
Mijn Wii staat al weer een paar maanden te stoffen. Maar ik wil er iets mee doen! Alleen de spellen die ik zie doen niet zo veel
Iemand nog leuke suggesties
Mario Galaxy, Super Paper Mario, Metroid Prime, Zelda: Twilight Princess zijn allemaal toppers in je uppie die nu al uit zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef Greetings het volgende:
Ik heb ruim een maand geleden ook eens een Wii gekocht, alleen zit ie nog in de verpakking omdat ik wacht op een leuk nieuw spel.
Wat voor soort spellen zijn leuk om in je eentje te spelen? Tennis lijkt me? Zijn er nog goede nieuwe tennisspellen uit?
En voetbal op de Wii was niet zo'n succes heb ik begrepen, of vinden jullie van wel?
Ik wil ook weer internet op mn wiiquote:Op maandag 16 november 2009 13:01 schreef gamefreek het volgende:
Vanaf vandaag kun je trouwens 3 demo's van WiiWare games downloaden: Beatrip (of zoiets), Icarian Spirits en FF: My Life as a Dark Lord.
Beatrip (of zoiets) was niet echt spectaculair, straks eens Icarian Spirits proberen.
Niks voor mij in ieder geval, maar het ziet er wel erg origineel uit..quote:Op maandag 16 november 2009 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tower of Shadow:
http://www.gfdata.de/archiv11-2009-gamefront/4588.html
Als ik het goed begrijp zie je alleen schaduwen. Apart concept in een ICO-achtige setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |