Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.quote:
Nouja, t is niet alsof ik moeiteloos van links naar rechts ren, maar ik speel een spel altijd wel met als eerste doel om het uit te spelen.. Nou sla ik vaak wel een beetje door in 'zo snel mogelijk uitspelen, en vervolgens balen dat ik het zo snel heb uitgespeeld' maar dat komt denk ik gewoon door mijn algehele ongeduld/adhd...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.
Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 25 november 2009 08:06 schreef Tappy78 het volgende:
Tot zover een heerlijk spel. Vind hem sowieso al leuker dan de versie op de DS.
Vooral het helicopterhoedje speelt echt lekker en het bedienen van sommige platformpjes via de Wiimote speelt best vernuftig (wel verwarrend af en toe). Ook leuk dat je Yoshi weer kan berijden (?) op de ouderwetse manier zoals in Super Mario World!
De graphics vallen wel een beetje tegen, maar dat mag de pret niet drukken! De muziek is direct overgenomen van de DS versie....vindt ik wel een tikkeltje aan de luie kant van Nintendo!
Hebben veel mensen hem al in multiplayer gespeeld? Hoe is dat?
Doe dat dan niet met drank opquote:Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leuker
kan niet wachten tot met zijn 4en.. dat moet gruwelijk irritant zijn
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
Dat wel, maar dan moet je gaande weg toch powerup, starcoins en levens meenemen en niet alles voorbij schieten op weg naar de flagpole.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....
Ja duh, als je de starcoins niet pakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen...Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar.
Ik heb het precies andersom.. Het spel voelt voor mij veel 'floatier' aan, lijkt wel of ze Sonic's acceleratiealgoritme hebben gebruikt, of misschien ben ik het gewoon niet meer gewend. Ik spring tegen elke koopa aan, terwijl ik Mario bros vroeger met de controller op z'n kop kon uitspelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen...Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar. In veel levels is het nog steeds/weer gewoon een kwestie van het springritme te pakken krijgen en dan loop je er zo doorheen. En waar je vroeger echt lang moest oefenen voor dat ritme heb ik dat bij veel levels nu zo te pakken. Het wordt TE makkelijk gemaakt.
Ja, maar volgens mij was dat al eerder gepost.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef speknek het volgende:
Supertof interview tussen Iwata en Miyamoto over het ontwerp van de Mario games
http://uk.wii.com/wii/en_(...)os_wii_2496.html#top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |