Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.quote:
Nouja, t is niet alsof ik moeiteloos van links naar rechts ren, maar ik speel een spel altijd wel met als eerste doel om het uit te spelen.. Nou sla ik vaak wel een beetje door in 'zo snel mogelijk uitspelen, en vervolgens balen dat ik het zo snel heb uitgespeeld' maar dat komt denk ik gewoon door mijn algehele ongeduld/adhd...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.
Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 25 november 2009 08:06 schreef Tappy78 het volgende:
Tot zover een heerlijk spel. Vind hem sowieso al leuker dan de versie op de DS.
Vooral het helicopterhoedje speelt echt lekker en het bedienen van sommige platformpjes via de Wiimote speelt best vernuftig (wel verwarrend af en toe). Ook leuk dat je Yoshi weer kan berijden (?) op de ouderwetse manier zoals in Super Mario World!
De graphics vallen wel een beetje tegen, maar dat mag de pret niet drukken! De muziek is direct overgenomen van de DS versie....vindt ik wel een tikkeltje aan de luie kant van Nintendo!
Hebben veel mensen hem al in multiplayer gespeeld? Hoe is dat?
Doe dat dan niet met drank opquote:Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leuker
kan niet wachten tot met zijn 4en.. dat moet gruwelijk irritant zijn
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
Dat wel, maar dan moet je gaande weg toch powerup, starcoins en levens meenemen en niet alles voorbij schieten op weg naar de flagpole.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....
Ja duh, als je de starcoins niet pakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen...Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar.
Ik heb het precies andersom.. Het spel voelt voor mij veel 'floatier' aan, lijkt wel of ze Sonic's acceleratiealgoritme hebben gebruikt, of misschien ben ik het gewoon niet meer gewend. Ik spring tegen elke koopa aan, terwijl ik Mario bros vroeger met de controller op z'n kop kon uitspelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen...Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar. In veel levels is het nog steeds/weer gewoon een kwestie van het springritme te pakken krijgen en dan loop je er zo doorheen. En waar je vroeger echt lang moest oefenen voor dat ritme heb ik dat bij veel levels nu zo te pakken. Het wordt TE makkelijk gemaakt.
Ja, maar volgens mij was dat al eerder gepost.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef speknek het volgende:
Supertof interview tussen Iwata en Miyamoto over het ontwerp van de Mario games
http://uk.wii.com/wii/en_(...)os_wii_2496.html#top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Kan wel, maar dan moet je voordat elk level begint Add/Drop Players kiezen. Niet echt heel handig ofzo..quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Empeee het volgende:
Kan je ook multiplayer doen zoals in SMB3?
Ik bedoel dat elk op zijn beurt een level speelt? Of moet je per se telkens samen spelen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een klote spel is dit!Ik heb hem zaterdag van game.co.uk gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ja, Sjo dus ook alquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb hem zaterdag van game.co.uk gehad.
SPELEN! NU!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ze bellen nu net aan. Woohoooooooooooooo
Veel plezierquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef verleiding het volgende:
Yay, ik heb hem ook.
*de hele avond spelen gaat*
Leukquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef verleiding het volgende:
Yay, ik heb hem ook.
*de hele avond spelen gaat*
Godnonde, die konijntjes zijn zo irritant hehquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb gisteravond Rayman Raving Rabbits maar weer eens in de Wii gedrukt, weet nu weer waarom ik die konijntjes zo irritant vind.
Oh haha dat is het enige spel waarvan ik spijt heb dat ik het gekocht heb. Kocht het vooral omdat de reviews zo positief waren (die konijntjes zijn zooo grappig, dit spel is geweldig, etc.) maar ik ergerde me dood aan die langorenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb gisteravond Rayman Raving Rabbits maar weer eens in de Wii gedrukt, weet nu weer waarom ik die konijntjes zo irritant vind.
Sindsdien niet meer gepost hier...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ze bellen nu net aan. Woohoooooooooooooo
Oh, ik heb daar ook heeeeeeeeeeeel eeeeeeerrggg lang op gezeten..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef speknek het volgende:
Ik haat level 5-4, ik haaaat het.
wereld 1-3, moet je zo vlieg mario hebben en dan kun je hem anders uitspelen! Dan kom je bij de kanon!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toffe game tot nu toe (eerste kasteel W2)! Heb in W1 alle stercoins gehaald, maar moet nog even de weg vinden naar dat kanon. Ik vind het overigens niet echt makkelijk ofzo, zit wel aan 25 levens nu maar ik ga toch ook nog best vaak gewoon af
Ook zonder vlieg Mario kan het, maar dan moet je wel Yoshi bij je hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wereld 1-3, moet je zo vlieg mario hebben en dan kun je hem anders uitspelen! Dan kom je bij de kanon!
Ik heb nu 53 levens, niks specials voor gedaan, behalve 1-up huisjes en toad naar de vlag brengen!
Haha bij mij was ik er single-player voorbij gelopen (duh) en multi-player bijna op mn vriendin aan het schelden dat ze daar wat lag te kutten vind ze opeens die geheime exitquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ook zonder vlieg Mario kan het, maar dan moet je wel Yoshi bij je hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |