abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74982882
Vanavond mag ik ook eindelijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74982937
heb hem sinds gisteren ook. zodra ik de game begon te spelen kreeg ik gelijk allemaal herinneringen van Mario 3 op de NES
  woensdag 25 november 2009 @ 08:06:46 #103
278353 Tappy78
Righty-o, Chuckers!
pi_74983187
Tot zover een heerlijk spel. Vind hem sowieso al leuker dan de versie op de DS.
Vooral het helicopterhoedje speelt echt lekker en het bedienen van sommige platformpjes via de Wiimote speelt best vernuftig (wel verwarrend af en toe). Ook leuk dat je Yoshi weer kan berijden (?) op de ouderwetse manier zoals in Super Mario World!

De graphics vallen wel een beetje tegen, maar dat mag de pret niet drukken! De muziek is direct overgenomen van de DS versie....vindt ik wel een tikkeltje aan de luie kant van Nintendo!

Hebben veel mensen hem al in multiplayer gespeeld? Hoe is dat?
Oh, poor Watcher. Did your life pass before your eyes? Cup of tea, cup of tea, almost got shagged, cup of tea?
pi_74985119
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_74986963
TVP

heb m ook gekocht! Eergisteren en binnen 1 dag al in wereld 4.. Ik had gehoopt dat het super lang zou duren! maar helaas.. Ik denk dat ik zelfs super mario bros 3 leuker vindt!

Ik denk om hem echt leuk te vinden je met z'n 3-en of 4-en moet spelen!
pi_74987364
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:31 schreef Maartel het volgende:
Ik zit al op 33 continues
Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.

Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_74987695
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Dan speel je game echt verkeerd: Je krijgt minstens 4 tot 5 ups al in één level. Er zitten zeker genoeg munten in een level voor 2 ups, met de rode munten verdien je vaak een up, er zitten soms ups in vraagtekenblokken en dan zijn er nog minigames, sterren en het verslaan van vijanden zonder de grond te raken waar je levens mee verdient.

Wat is er trouwens de lol aan om snel van begin naar eind te rennen? Kan je net zo goed het eindfilmpje op YouTube opzoeken en de game verder spelen maar laten voor wat het is.
Nouja, t is niet alsof ik moeiteloos van links naar rechts ren, maar ik speel een spel altijd wel met als eerste doel om het uit te spelen.. Nou sla ik vaak wel een beetje door in 'zo snel mogelijk uitspelen, en vervolgens balen dat ik het zo snel heb uitgespeeld' maar dat komt denk ik gewoon door mijn algehele ongeduld/adhd...

En tja, als ik moeite heb om door een level heen te komen dan focus ik in de eerste plaats toch op hoe ik succesvol het einde haal, ipv me ook nog in bochten te wringen om wat muntjes te pakken te krijgen.. aan die munten heb je ook niet veel als je 't vervolgens niet overleeft
pi_74988055
quote:
Op woensdag 25 november 2009 08:06 schreef Tappy78 het volgende:
Tot zover een heerlijk spel. Vind hem sowieso al leuker dan de versie op de DS.
Vooral het helicopterhoedje speelt echt lekker en het bedienen van sommige platformpjes via de Wiimote speelt best vernuftig (wel verwarrend af en toe). Ook leuk dat je Yoshi weer kan berijden (?) op de ouderwetse manier zoals in Super Mario World!

De graphics vallen wel een beetje tegen, maar dat mag de pret niet drukken! De muziek is direct overgenomen van de DS versie....vindt ik wel een tikkeltje aan de luie kant van Nintendo!

Hebben veel mensen hem al in multiplayer gespeeld? Hoe is dat?
hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leuker
kan niet wachten tot met zijn 4en.. dat moet gruwelijk irritant zijn
  woensdag 25 november 2009 @ 14:33:20 #109
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74988687
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Deceit het volgende:

[..]

hmmja ik heb dus tot wereld 4 in multiplayer gespeeld en dat is veel leuker dan in je eentje, in je eentje is het gemakkelijker, met multi zit je elkaar in de weg en dat maakt het eigenlijk veel leuker
kan niet wachten tot met zijn 4en.. dat moet gruwelijk irritant zijn
Doe dat dan niet met drank op Je bent alleen maar bezig om niet op de ander terecht te komen of niet in de weg te lopen

@Maartel, er zijn genoeg spots waar je binnen een paar mins 99 levens hebt. Zo uit het hoofd bv in level 2-5 daar waar dat beest boven je vliegt. Een klein stukje verder liggen 2 blokken op de grond. Je eet zo'n beest met yoshi en laat het schild tussen die blokken heen en weer gaan. je kan een stuk hoger staan dus je hoeft alleen zo af en toe een beestje van boven te ontwijken.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75000177
Hoera, ik zit vast! Ik krijg die laatste starcoin van het fort in wereld 7 maar niet te pakken.
  woensdag 25 november 2009 @ 20:56:26 #111
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_75000516
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef nomar83 het volgende:

[..]
Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....
kloep kloep
pi_75000795
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Lijkt me toch duidelijk. De prinses is toch gevangen genomen? Dus die moet ik zo snel mogelijk bevrijden....
Dat wel, maar dan moet je gaande weg toch powerup, starcoins en levens meenemen en niet alles voorbij schieten op weg naar de flagpole.

En: Jeej, ik heb de starcoin.
pi_75001136
Heb hem vandaag gekocht! Zag het op tv en leek me erg leuk
Heb nog niet zo lang kunnen spelen dus zit nog in world 1 helaas...
  Redactie Games woensdag 25 november 2009 @ 21:14:18 #114
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75001236
Meh, ik kap maar weer eens even bij wereld 6, dit wordt em vandaag niet meer. 20 levens erdoorheen gejast door in de afgrond te pleuren en die 99 lives trick krijg ik niet meer voor elkaar vandaag...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_75002123
Zowaar 4 keer af gegaan in 1 level in wereld 8, een persoonlijk record
Moet zeggen dat ik het Bowser-fort érg leuk vond om te spelen, leuk gedaan.. 3e poging wel erdoorheen. Er zit echt een huh? ow! momentje in wat het leuk maakt.. Nu dus de overtollige starcoins eens gaan verzamelen maar denk dat ik 80% al had onderhand..

Edit: en met nu bedoel ik komend weekend
pi_75002729
Ik weet niet, ik vind nog altijd de prinses redden het echte spel. De rest is bijzaak. Dus dat heb ik net eventjes gedaan

Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen... Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar. In veel levels is het nog steeds/weer gewoon een kwestie van het springritme te pakken krijgen en dan loop je er zo doorheen. En waar je vroeger echt lang moest oefenen voor dat ritme heb ik dat bij veel levels nu zo te pakken. Het wordt TE makkelijk gemaakt.

Sommige power ups, zijn bedoeld voor en nodig in bepaalde levels, maar halen de lol uit andere levels omdat je er dan zo doorheen loopt (of propellort/schiet in dit geval). Die Starcoins vind ik niet zo boeiend. Het is wel leuk dat je ze nu moet pakken om de Wereld 9 levels vrij te spelen, maar dat voelt voor mij een beetje alsof het er aan de haren is bijgetrokken. Waarom kun je niet gewoon een level pas uitspelen als je de starcoins hebt? Dan hebben ze echt toegevoegde waarde en zijn sommige levels echt bijna onhaalbaar en dus een uitdaging. Nu is het spel voor mij al weer klaar eigenlijk. Peach weer lekker in dr kasteel (tot die hoer de deur weer eens open laat staan...) en de title roll voorbij zien komen. Klaar, uitgespeeld. Dat er dan ergens nog een aantal star coins in de lucht hangen... Meh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_75007356
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen... Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar.
Ja duh, als je de starcoins niet pakt.

Iedere Mario game valt door heen te vliegen in no-time, de uitdaging zit 'm juist in alles te halen wat er in zit. De Special World maakte van Super Mario World een challenge, Super Mario 64 en Galaxy hadden het behalen van alle 120 sterren en hier zijn dat de starcoins. Je krijgt dan een klein cadeautje en daar moet je het dan voor doen. Dat je levels ook door mag komen zonder al die munten te pakken is gedaan zodat totaal onervaren spelers niet na level 1 al de controller in de hoek werpen.
  donderdag 26 november 2009 @ 10:00:25 #118
16874 creno
born this way
pi_75012203
Ben aanbeland bij het schip in wereld 8.... ik ben er bijna !!!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_75013467
Gister begonnen !
Ben nog pas in 1.6 toen was het al half 1!

99 live trick niet gedaan, zou ook niet 123 weten hoe het moet !

Galaxy en Twilight Princess gister ook binnen. Dus me x360 kan voorlopig aan de kant!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 26 november 2009 @ 13:07:35 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_75017568
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel ietwat vind tegenvallen... Kvinnet erg (te) makkelijk en erg (te) herkenbaar. In veel levels is het nog steeds/weer gewoon een kwestie van het springritme te pakken krijgen en dan loop je er zo doorheen. En waar je vroeger echt lang moest oefenen voor dat ritme heb ik dat bij veel levels nu zo te pakken. Het wordt TE makkelijk gemaakt.
Ik heb het precies andersom.. Het spel voelt voor mij veel 'floatier' aan, lijkt wel of ze Sonic's acceleratiealgoritme hebben gebruikt, of misschien ben ik het gewoon niet meer gewend. Ik spring tegen elke koopa aan, terwijl ik Mario bros vroeger met de controller op z'n kop kon uitspelen.

Maybe I'm just getting too old for this shit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games donderdag 26 november 2009 @ 13:11:46 #121
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75017700
Dan heb ik nu deze Mario bijna uitgespeeld, wat komt er hierna nog qua games?
  donderdag 26 november 2009 @ 13:13:30 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_75017745
Mario Galaxy 2.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games donderdag 26 november 2009 @ 13:17:44 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75017861
Oh ja, Mario Galaxy 1 moet ik ook nog eens uitspelen, op een of andere manier vind ik de New Mario Bros leuker..
  donderdag 26 november 2009 @ 14:04:19 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_75019257
Supertof interview tussen Iwata en Miyamoto over het ontwerp van de Mario games

http://uk.wii.com/wii/en_(...)os_wii_2496.html#top
pi_75021097
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef speknek het volgende:
Supertof interview tussen Iwata en Miyamoto over het ontwerp van de Mario games

http://uk.wii.com/wii/en_(...)os_wii_2496.html#top
Ja, maar volgens mij was dat al eerder gepost.

Ook zeker een aanrader voor wie er commentaar op de game heeft, je gaat beter begrijpen waarom iets is gedaan zoals het is gedaan.
pi_75022956
Kan je ook multiplayer doen zoals in SMB3?

Ik bedoel dat elk op zijn beurt een level speelt? Of moet je per se telkens samen spelen?
  donderdag 26 november 2009 @ 15:56:08 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75023132
Wat een klote spel is dit!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 26 november 2009 @ 16:04:32 #128
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75023382
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Empeee het volgende:
Kan je ook multiplayer doen zoals in SMB3?

Ik bedoel dat elk op zijn beurt een level speelt? Of moet je per se telkens samen spelen?
Kan wel, maar dan moet je voordat elk level begint Add/Drop Players kiezen. Niet echt heel handig ofzo..
  donderdag 26 november 2009 @ 16:10:47 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_75023549
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een klote spel is dit!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem zaterdag van game.co.uk gehad .
  donderdag 26 november 2009 @ 16:12:12 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75023596
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb hem zaterdag van game.co.uk gehad .
Ja, Sjo dus ook al Ik weet niet wat Game tegen mij heeft, maar al mijn pre-orders duren een week langer ofzo de laatste tijd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 26 november 2009 @ 16:20:53 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75023911
En ze bellen nu net aan. Woohoooooooooooooo

pi_75023979
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

SPELEN! NU!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_75024307
Yay, ik heb hem ook.

*de hele avond spelen gaat*
  donderdag 26 november 2009 @ 17:04:11 #134
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_75025475
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef verleiding het volgende:
Yay, ik heb hem ook.

Veel plezier

Hij ligt hier bij mij alweer stof te happen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 26 november 2009 @ 17:14:04 #135
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_75025803
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef verleiding het volgende:
Yay, ik heb hem ook.

Leuk

Ik heb gisteravond Rayman Raving Rabbits maar weer eens in de Wii gedrukt, weet nu weer waarom ik die konijntjes zo irritant vind.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_75026575
Net gekocht en vind het wel vermakelijk

Maar lijkt wel verdacht veel op de New Super Mario Bros op de DS

Zelfde mappen..

en kwam ik in wereld 2, toen verwachtte ik een wereld van zand en tadaa dat werd het ook

Maar nu even gestopt anders speel ik het zo uit..

Tot nu zeer tevreden over...hopelijk word het nu wel wat moeilijker want wereld 1 zonder 1 leven te verliezen doorheen gekomen...
pi_75027143
Net wereldje 1 uitgespeeld, gelijk 76 levens op zak

Ook alle munten gevonden en even die video's gekeken, lachen hoor, hoe goed er word gespeeld in 1 filmpje niet normaal meer, kan ik nog veel van leren
pi_75029064
Vind hem tot nu toe heel leuk !
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Leuk

Ik heb gisteravond Rayman Raving Rabbits maar weer eens in de Wii gedrukt, weet nu weer waarom ik die konijntjes zo irritant vind.
Godnonde, die konijntjes zijn zo irritant heh ..
pi_75030205
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Leuk

Oh haha dat is het enige spel waarvan ik spijt heb dat ik het gekocht heb. Kocht het vooral omdat de reviews zo positief waren (die konijntjes zijn zooo grappig, dit spel is geweldig, etc.) maar ik ergerde me dood aan die langoren

Ben met NSMB al in wereld 7 nu Samen met mn broertje vlieg ik er doorheen, want zoveel uur per dag zit ik er niet achter
pi_75030295
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

Sindsdien niet meer gepost hier...
  donderdag 26 november 2009 @ 21:40:39 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_75034921
Ik haat level 5-4, ik haaaat het.
pi_75035172
3de star coin 2-1
ik word gek.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_75035347
Ik ben er doorheen en ben lichtelijk teleurgesteld over het design van sommige levels. Ze zijn gewoon allemaal net te kort en ik heb elke keer zo'n gevoel van 'Wat? Nu alweer het einde?' terwijl ik hoopte dat het net dat laatste stukje had waarin het echt moeilijk zou worden.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  Redactie Games donderdag 26 november 2009 @ 21:49:51 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75035413
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef speknek het volgende:
Ik haat level 5-4, ik haaaat het.
Oh, ik heb daar ook heeeeeeeeeeeel eeeeeeerrggg lang op gezeten..

Zeker als je alle Star Coins wil hebben, maar 5-5 is nog kutter..
pi_75037727
Vet vet vet!
Ben nu bezig in world 4! Kan ook 5 doen, maar doe het even op volgorde!
Ging van world 1 naar world 5, en dan heb je de zelfde browser in het kasteel zitten !
In world 2 kon ik ook weer naar 5 !

Vermakelijk spel!
pi_75037868
Yes! Alle starcoins en levels gehaald, Bowser verslagen. Ik vond wereld 7 wel moeilijker dan wereld 8, maar goed. Morgen eens kijken wat wereld 9 inhoudt.

Supergame!
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:11:26 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75041562
Toffe game tot nu toe (eerste kasteel W2)! Heb in W1 alle stercoins gehaald, maar moet nog even de weg vinden naar dat kanon. Ik vind het overigens niet echt makkelijk ofzo, zit wel aan 25 levens nu maar ik ga toch ook nog best vaak gewoon af
pi_75044791
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toffe game tot nu toe (eerste kasteel W2)! Heb in W1 alle stercoins gehaald, maar moet nog even de weg vinden naar dat kanon. Ik vind het overigens niet echt makkelijk ofzo, zit wel aan 25 levens nu maar ik ga toch ook nog best vaak gewoon af
wereld 1-3, moet je zo vlieg mario hebben en dan kun je hem anders uitspelen! Dan kom je bij de kanon!

Ik heb nu 53 levens, niks specials voor gedaan, behalve 1-up huisjes en toad naar de vlag brengen!
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:56:44 #149
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_75044855
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wereld 1-3, moet je zo vlieg mario hebben en dan kun je hem anders uitspelen! Dan kom je bij de kanon!

Ik heb nu 53 levens, niks specials voor gedaan, behalve 1-up huisjes en toad naar de vlag brengen!
Ook zonder vlieg Mario kan het, maar dan moet je wel Yoshi bij je hebben.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_75046408
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Ook zonder vlieg Mario kan het, maar dan moet je wel Yoshi bij je hebben.
Haha bij mij was ik er single-player voorbij gelopen (duh) en multi-player bijna op mn vriendin aan het schelden dat ze daar wat lag te kutten vind ze opeens die geheime exit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')